Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Σελίδες βιβλίου..

              Leer bajo la lluvia                                                                                                                                                                                 Más

Αν το σκεφτείτε φίλοι μου η ζωή είναι σαν τις σελίδες ενός βιβλίου, τις γυρνάς αφού πρώτα τις "ρουφάς" μέχρι την τελευταία γραμμή και ανυπομονείς για την ..επόμενη μέχρι να φθάσεις στο τέλος του .Το τέλος.. θέλεις να το μάθεις όμως..το "ταξίδι" μέσα στις σελίδες που γυρνάς σε κάνει να μη θέλεις να φθάσει  και να χαίρεσαι αυτό που έχεις μπροστά σου, το σήμερα.
Η κόρη μας ήρθε και έφυγε,την χαρήκαμε, την φιλήσαμε άπειρες φορές, ο μπαμπάς της απόλαυσε τις νυχτερινές τους κουβεντούλες αφού εγώ η...κοτούλα πάω νωρίς για ύπνο.  
Πήρα και έδωσα δωράκια αν και τα δικά της ήταν περισσότερα. Ένα νέο κινητό  (...εγώ όμως θέλω ακόμη το δικό μουυυυυυ!) και ένα ολόκληρο κιβώτιο (!!!!!!!) με βιβλία αφού η κόρη μου είναι γνωστή βιβλιοφάγος.
Η σελίδα γύρισε, χαρήκαμε το περιεχόμενο της και γυρίσαμε από σήμερα στη καθημερινότητα μας. Εγώ στο εργαστήρι μου να περνάω την ώρα μου και ο Δημήτρης με μαστορέματα αφού ξαφνικά αποφάσισε να φτιάξει τα ντουλαπάκι του μπάνιου που είχαν χαλάσει.
Αύριο θα πάω να "ανοίξω" το..ταχυδρομείο στις 7.30 για να μη με προλάβει ο κόσμος αφού μου ήρθαν δύο ειδοποιητήρια για δωράκια από από τη φίλη που κέρδισα στη κλήρωση και από μία ανταλλαγή στο FB που με έχει προβληματίσει γιατί δεν μπορώ να βρω το όνομα για να την ευχαριστήσω. Μετά θα πεταχτούμε στο κτήμα να εφοδιάσουμε τον Κανέλλο με τις κονσέρβες του, να δούμε τους γείτονες και να επισκεφτούμε το δασάκι για υλικά που χρειάζομαι από τη φύση.
Παρασκευή ...στο σπίτι χαμός στα σίγουρα αφού έχω επισκέψεις από αγαπημένες φίλες των μπλοκ. και μάλιστα η μία με το νέο της σκυλάκι που πήρε από τη Βέροια. Ανυπομονώ να του κάνω αγκαλίτσα..μου λείπει αφάνταστα η Κλώντη φίλοι μου..μα κανένα άλλο δεν μπορεί να μου την αντικαταστήσει οπότε πνίγω μάσα μου την επιθυμία να νιώσω την αγκαλιά μου γεμάτη από μία τέτοια αγάπη και την δίνω στα αδέσποτα όπως μπορώ.

                                          Î— εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Σκέφτηκα ότι το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα που σας έλεγα δεν θα αξίζει αν δεν δώσω κι εγώ ένα δωράκι σε κάποια από εσάς, λοιπόν από τώρα μέχρι ..ε!..να πω μεχρι την Πέμπτη βράδυ  θα χαρίσω ένα σπιτάκι σε έναν από εσάς που θα αφήσετε σχόλιο και μη μου το κάνετε όπως την προηγούμενη νικήτρια που της έστελνα μηνύματα να μου στείλει διεύθυνση και δεν μου απάντησε καν!

   

Τα σπιτάκια μου όπως βλέπετε έχουν και..κήπο  και δενδράκια και παιδάκια και...όμως ... μάλλον έχουν ΚΑΙ ..καλικαντζαράκια γιατί το πρωί γεμίζω τη γωνιά και το..βράδυ μένουν τα μισά λόγω επισκέψεων ! .Του χρόνου πάντως αν είμαι γερή θα φτιάξω σκέπτομαι ένα..χωριό με επίπεδα και..όνειρα φίλοι μου...μα τι θα άξιζε η ζωή, η κάθε μέρα ..χωρίς όνειρα!
                                 Αχτιδένια φιλάκια !

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγκλονιστικη η φωτογραφία και το μήνυμα του σκυλακου... Όσο για τα σπιτάκια σου, τέλεια όπως κάθε τι που φτιαχνεις με τα χρυσά σου τα χεράκια! Και του χρόνου Αχτίδα μου! Βάσω Άργος

Κική Κωνσταντίνου είπε...

γλυκια μου ευαισθητη φιλη
να περνας ομορφα
φιλια πολλα πολλα

καλησπερα

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου ότι φτιάχνεις είναι πολύ όμορφο.
Καλές γιορτές να έχουμε.
Φιλιά!

Froufrou είπε...

Σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!! Πάντα δημιουργική και χαρούμενη!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχτιδα μου και μονο για ολες αυτες τις ομορφες στιγμες που σμιγουμε με τα παιδια μας εστω και λιγο εινα αυτη που μας δινει χαρα..αξιζει να ζουμε..η ζωη μα χαριζει στιγμες ομορφες ας τις χαρουμε φιλεναδα...
Να δεχεσαι και να περνας ωραια με τις επισκεψεις σου...εμενα να με αφησεις εκτος αφού ηδη ενα χωριουδακι σου στολιζει το σπίτι μου..
Καλα να περνατε με τον καλο σου..παντα να χαμογελας φιλακιααα..

Ανώνυμος είπε...



Υπέροχα τα έργα σας να είσαστε πάντα καλά και δημιουργικη !!!
Σας εύχομαι Καλές γιορτές με υγεία πάνω απο ολα!!!
Ματούλα πειραιας!

Φανη είπε...

Γεωργια καλα χριστουγεννα με υγεια!!! πολυ ομορφα τα σπιτακια σου!!!εισαι χρυσοχερα!!!!

syros2js είπε...

Αχ, Αχτιδούλα μου! Κιόλας έφυγε η κορούλα σου?! Νόμιζα πως θα έμενε παραπάνω...
Να 'στε όλοι σας γεροί και να ξανανταμώσετε σύντομα! Να πνιγείτε πάλι στις αγκαλιές!!!
Είδα στο φέισμπουκ ποια φίλη πήρε το σκυλάκι και χάρηκα! Είμαι σίγουρη πως θα πάρει πολλή αγάπη!
Να μου ζουλήξεις τη μουσουδίτσα του Κανέλλου!
*Έχω την τιμή να έχω αρκετά πολύτιμα δημιουργήματά σου, οπότε μη με συμπεριλάβεις στην κλήρωση! Αξίζει γνωρίσουν την τέχνη σου και την ψυχή σου κι άλλοι!
Μια μέγαααααλη αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
Καλό ξημερωμα!

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου αχτιδουλα τι όμορφα σπιτάκια!!! Τα χαζεύω παντα ����
Καλές γιορτές να έχετε και πάντα το σπιτικό σας να ναι γεμάτο απο αγαπημένα σας πρόσωπα !!
Πολλά φιλιά
Μαρία και Κωστής απο Πάτρα(είχαμε γνωριστεί στη Ναύπακτο!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα! Με ευχές για υγεία και πάντα υπέροχες δημιουργίες! Σαπφώ

Ανώνυμος είπε...

Σας διαβαζω πολυ καιρο και πραγματικα σας νιωθω σαν δικο μου ανθρωπο.Φτιαχνω και εγω διαφορα πραγματακια και τωρα εχω μπει στο μαγικο κοσμο της ζωγραφικης.Φυσικα οτι φτιαχνω τα χαριζω χιχιχι .Ειναι ομορφο να χαριζεις κατι και να εισπρατεις χαμογελα.Χαρηκα που σας γνωρισα να ειστε παντα καλα και να εχετε καλες γιορτες,
Πολλα φιλια,, αδαμαντια

ANNA FLO είπε...

Ήλθε κιόλας η κόρη σου κι έφυγε; Αλλά την χάρηκες και είναι καλά. Αυτό έχει σημασία.
Να είσαι καλά και όντως η ζωή είναι σαν το βιβλίο. Μακάρι να καταλαβαίναμε πάντα τι διαβάζουμε και να μη χάναμε τις σελίδες της ζωής άδοξα.
Να σαι καλά και πάντα δημιουργική
Φιλιά πολλά

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Το είδα το σκυλάκι της Βίκυς στο φβ και χάρηκα που θα συναντηθείτε .... μακάρι να ήμουν κι εγώ μαζί σας !!! Τα σπιτάκια σου υπέροχα και γι αυτό είναι και λογικό να λιγοστεύουν απ το πρωί μέχρι το βράδυ χαχα ... Να είσαι καλά καλή μου, τα φιλιά μου !!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας. Κι εγώ σας διαβάζω πάρα πολύ καιρό και σας χαίρομαι για την αισιοδοξία και τη δημιουργικότητά σας. Επίσης πολλές φορές με βοηθήσατε με αυτά που γράφετε.Σας εύχομαι ευλογημένα Χριστούγεννα και μια ήρεμη και χαρούμενη πάντα νέα χρονια!

Μαρία είπε...

Πολύ όμορφα όλα όσα φτιάχνετε αλλά κυρίως όλα όσα λέτε και νιώθετε.!!! Να είστε πάντα καλά! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά σε όλη την οικογένειά σας!!!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια τα σπιτακια σας,μπραβο,οτι φτιάχνεται ειναι υπεροχο.Καλα Χριστουγεννα σας ευχομαι με υγεια κσι ευτυχισμενες στιγμες με την οικογενεια σας.
Ειρήνη Γρ.

Μαρία Πλατάκη είπε...

Τέλεια τα σπιτάκια Γεωργία μου. Θέλω πολύ να είμαι η τυχερή. Όλα όσα κάνεις είναι υπέροχα . Σου εύχομαι καλές γιορτές πάντα με υγεία Πολλά φιλιά

Γεωργια Σ είπε...

Γειά σου Γεωργια μου! !!!
Τα σπιτάκια σου φοβερά όπως και ότι άλλο κάνεις Καλές γιορτές να έχουμε! !!!! Πολλά φιλιά Γεωργία Σ..... Αγρινιο

Ανώνυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα με υγεία χαρά και αγάπη. Να χαίρεστε την οικογένεια σας. Τα σπιτάκια είναι υπέροχα. Ειρήνη Βασιλ.

Ανώνυμος είπε...

καλες γιορτες απο το ομορφο μετσοβο

Α. Παπαγιάννης είπε...

Γεωργία, τα ημερολόγιά σου εξαιρετικά, σαν ιδέα και σαν εκτέλεση! Ευχαριστούμε πολύ που έκανες τον κόπο να μας τα φέρεις. Καλά Χριστούγεννα ευχόμαστε, και πάντα με υψηλό φρόνημα και δημιουργικές εμπνεύσεις!

Unknown είπε...

Τέλεια τα σπιτάκια που φτιάχνετε!!!! Μακάρι να είμαι τυχερή!!!!! Καλά Χριστούγεννα 🎄🎄🎅🎅⛄⛄

cadworx.gr είπε...

Σας ευχομαι καλα και ευλογημενα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ
να ειστε γερη για να φτιαχνεται τις ομορφες δημιουργιες σας


Ρίτα (Αθηναια) είπε...

Καλησπερα κ. Γεωργια, να ειστε παντα καλα να μας τυλιγετε με την αγαπη σας. Σας φιλω