Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Το πρώτο μου δωράκι!

     
           cuadro salon
  
Αποφάσισα με χριστουγεννιάτικες όμορφες εικόνες να ξορκίσω τα άσχημα που μας "κολλούν" στο τοίχο στη κυριολεξία και σαν τον Οδυσσέα κλείνω κι εγώ τα αυτιά μου και δυστυχώς τα προσπερνώ .
Παιδιά..άγνωστοι..κουκουλοφόροι..θήτες και θύματα..ποιος ξέρει..κάνουν κακό σε συνανθρώπους  και στην ίδια τη χώρα τους σπέρνοντας βία και καταστροφή. 
Μπαίνω στη θέση των ανθρώπων που σε τέτοιους δύσκολους καιρούς καταστρέφονται ακόμη και τα πιο απλά της περιουσίας τους..ένα αυτοκίνητο, το μαγαζί τους..ο κάδος της γειτονιάς τους. Αναρωτιέμαι υπάρχουν γονείς πίσω από αυτά τα οργισμένα παιδιά; Και γιατί η οργή να μη προβάλλεται με μία καθιστική σιωπηλή διαδήλωση όπως αυτή του Γκάντι με στωικότητα και επιμονή, με προσωπική φθορά και αξιοπρέπεια..
Ένα μωρό λίγων ημερών σε ένα καλάθι έξω από ένα σχολείο..πόσο η "μάνα" αυτή μέτρησε την αδυναμία της να το μεγαλώσει ώστε να το σφραγίσει με την δική της απόρριψη που θα κουβαλάει αυτό το παιδί στο μέλλον όταν θα γίνει ενήλικας .
Ένας " άνθρωπος" έσυρε πίσω από το αμάξι του το κυνηγόσκυλο του..του ήταν άχρηστο πια..ίσως του έκανε και κάποια ζημιά..η ποινή ήταν δική του ..άραγε αυτόν ποιος θα τον δικάσει; Κανείς φίλοι μου..ήταν απλά ένα σκυλί..
Δείτε λοιπόν όμορφες εικόνες, ας φτιάξουμε μελομακάρονα, ας αγοράσουμε δώρα, ας στείλουμε κάρτες..η ζωή συνεχίζεται λοιπόν..... Κι εγώ μαζί με σας ..φέρτε νερό να πλυθώ..


 Κρατώ πάντα τις υποσχέσεις μου και είναι αυτό που υποσχέθηκα να κάνω στον Ανδρέα που σας έλεγα χθες , το έφτιαξα λοιπόν και σήμερα του το χάρισα. Η χαρά του ήταν τόση που με ...κυνηγούσε με μία σακούλα ξύλα για να τα κάνω ότι θέλω λέει!!
Αγχωμένη αυτό το τριήμερο φίλοι μου αφού επάνω σε ένα προγραμματισμένο τσεκ απ στον άνδρα μου ανακαλύψαμε ότι έχει πίεση μεγάλη και ..ξάφνου ..άλλαξαν όλα ..κλονίστηκε ο "βράχος" μου και τότε..απλά άλλαξαν οι θέσεις. Έγινα εγώ ο βράχος κι εκείνος το σώμα που πρέπει να στηριχτεί , να κλείσω τα ραντεβού με γιατρό, να του πω πως όλα βρίσκουν τη λύση τους και ότι...πρέπει να κόψει αυτή τη..τρισκατάρατη αλατιέρα που την αδειάζει στα φαγητά του!!!. 
Πέταξα λοιπόν τον επίδεσμο, έβαλα και κάτι ειδικά υπέροχα έμπλαστρα για τένοντες και αρθρώσεις και..αγόρασα ένα πιεσόμετρο για να κάνω την ...ειδική ( κατ΄εντολή βέβαια του γιατρού) νοσοκόμα.
Βέβαια του έβγαλα απαγορευτικό για το κτήμα..έγινε η σχετική ένσταση..δίκη..δευτερολόγησα και αποφασίστηκε η μέση λύση που μας βολεύει και τους δύο και..νίκησα βεβαίως βεβαίως!!
Έτσι είναι φίλοι μου , μπήκαμε σε ηλικία που έχουμε ο ένας τον άλλο και την αγωνία μας να μείνουμε ετσι.
Μα η ζωή είναι όμορφη γιατί είναι γεμάτη από διαφορετικές σελίδες όπως όταν μου έφερε ο ταχυδρόμος σήμερα το πρώτο μου δωράκι..ένα γούρι πανέμορφο που πήρε τη θέση του στο τοίχο μας κι εγώ σαν..παιδί 65 ετών χοροπηδούσα από η χαρά μου!!


Φίλη μου σ' ευχαριστώ ,ήρθε σε μία στιγμή που ..ήθελα...που χρειαζόμουν  να ...χοροπηδήσω!
Εγώ πάντως έχω στείλει 10 προς το παρόν και έχω έτοιμα άλλα τόσα!!
                          Δεν πρέπει να ξεχνάμε φίλοι μου..

                        

Λοιπόν αύριο θα πάμε να διαλέξουμε ένα Μπλε Έλατο σε γλάστρα για το σπίτι και μετά..θα μπει στο κτήμα για να το στολίζουμε τα Χριστούγεννα που θα έρχονται είτε εμείς είτε τα παιδιά μας στο μέλλον. Βέβαια η γειτόνισσα μας απογοήτευσε λιγάκι λέγοντας μας ότι κι εκείνη πήρε τέτοιο και δεν έζησε πάνω από..3 χρόνια μα..έχω ερωτευτεί τη φωτογραφία από ένα..Μπλε Έλατο !
Φίλοι μου τα δύσκολα οφείλουμε να τα παλεύουμε και να τα βλέπουμε από τη πιο θετική πλευρά τους!
Αχτιδένια φιλάκια!
             



7 σχόλια:

Κωνσταντίνα είπε...

Να προσέχετε ο ένας τον άλλο...να είστε καλά και να το βάλετε το έλατο που θέλετε..θα είναι υπέροχο στο κτήμα σας..

ANNA FLO είπε...

Περαστικά του!! Μην τον περιορίζεις και τελείως και του ανεβει η πίεση απο τον περιορισμό...Με τα χάπια θα στρώσει.
Καλά να είστε να προσπερνας τα προβλήματα και τα άγχη και να είστε και οι δυο μαζί σιδερένιοι
Καλό σου βράδυ

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Περαστικά στον Δημήτρη σουτ και
μακριά από τα βαριά κι αλατισμένα φαγητά
Μπορεί να την ρυθμίσει την πίεση του απλά
πρέπει να προσέχει!!!

Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΝΝΟΥ είπε...

ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΘΑ ΡΥΘΜΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.....ΜΑΙΡΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΚΥΠΡΟΣΧΧΧ

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχ τελεια ειναι
μπραωο σας και περαστικα να του πεις εκ μερους μου

φιλια πολλα

LitsArt είπε...

τι όμορφο δωρακι ελαβες!!!κ τι ομορφο δωρακι εφτιαξες!
περαστικα και αγυριστα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου όλα βρήκαν το δρόμο τους, τον "έσυρα" σε υπερτασιολόγο" του έδωσε φάρμακο, μου έδωσαν οδηγίες για τη ρύθμιση του, γκρίνιαξε, το ..χώνεψε και..όλα θα πάνε καλά.Σήμερα έχουμε το πάρτι γενεθλίων των εγγονών μας!Καλημέρα όλη μέρα!