Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Τι άλλο Νοέμβρη;


Πόσο θέλει αυτός ο Νοέμβρης για να περάσει;;;;; Δεν μου άφησε τίποτε απείραχτο!!!!


Για να γλυτώσω την εγχείρηση για ρήξη τένοντος 10 μέρες με δεμένο χέρι και απαγόρευση να κάνω και το παραμικρό!!!
-Θα σου βάλω λουκέτο λέει ο Δημήτρης στο εργαστήρι, θα φωτογραφίσω να δω αν ...άλλαξε θέση κάτι!!!
Είναι φοβερό παιδιά...το δεξί μου χέρι!!!(γράφω με το αριστερό τώρα!!).
Μάλλον θα το ρίξω στο διάβασμα..λυπάμαι γιατί έχω έτοιμους φακέλους με δωράκια και πρέπει να βρω άνθρωπο να μου τα πάει στο ταχυδρομείο!!!
Αυτά με το..αριστερό και..Αχτιδένια φιλάκια!

20 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Περαστικα βρε Αχτιδουλα μου!

Funky Monkey είπε...

Αχ βρε Γεωργία μου, το είδα το πρωί... Περαστικά σου! Το κούρασες πολύ με τις δημιουργίες, γι΄αυτό;
Τι να πω, οπωσδήποτε να προσέχεις τώρα για να αποφύγεις τα χειρότερα. Φιλιά!

ANNA FLO είπε...

Βρε τι έπαθες!!!! Ρίξτο στο διάβασμα και άσε τα υπόλοιπα ή δοκίμασε να γίνεις αριστερόχειρας και μονόχειρας. Δηλ οι άλλοι πώς τα καταφέρνουν; Περαστικά σου και ήρεμα να αποφύγεις επέμβαση
Καλό διάβασμα

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά γλυκιά μου Αχτίδα!!! Βικη Παπαοικονόμου

Kitchen Stories είπε...

Περαστικά σου Αχτίδα μου!
Θα κάνεις υπομονή, τι είναι 10 ημέρες, ευκαιρία να απλωθείς σε ένα καναπέ και να απολαμβάνεις να σε εξυπηρετούν και να μη σου χαλούν χατήρια!
Εγώ αυτό έκανα! :) <3

Ζ.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αμάν φιλεναδα τι έπαθες ψυχή μου; περαστικούλια σου και σιγα να μην το βαλεις κάτω εσύ.. οπως λενε οι φιλες πιο πανω τι ειναι 10 μερες καλε;.. χαλαρωσε.. ξαπλωσε.. και απόλαυσε τις περιποιησεις του Δημητρη σου.. μια απο τα ιδια με τον ωμο μου εγώ.. χα..χα.. ετσι στο λέω πως σου κανω παρεα.. αλλα εγώ δεν μπορω να ξεκουραστώ..αγαπη μου.. οποτε απολαυσε το.. μηνας ειναι θα περασει..! Οσο για το μπλοκ.. εεεε αυτο ειναι εθισμός φιλεναδα.. και να το αφησεις εκεινο θα σου θυμηζει την παρουσια του.. χα..χα.. θα τα πουμε ναι; περαστικα σε όλα σου.. φιλακιαααα!!!!

...irida... είπε...

kαλημερα!!!περαστικα!γλυκια μου!!υπομονη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου ευχαριστώ, προσέχω όσο μπορώ, μα είναι πολλές ασχολίες που χρειάζεται το δεξί χέρι. Προς το παρόν μπήκε και η κορτιζόνη και δεν πονάω, κοιμήθηκα καλά θα δούμε όταν περάσει η επίδραση της.Ευχαριστώ για τα τηλεφωνήματα σας.

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου,
Πραγματικά, σε πάει πολύ κόντρα τελευταία. Αλλά, όπως λες κι εσύ, θα περάσει κι αυτό.
Περαστικά σου γλυκειά μου και τα φιλιά μου και στις δύο σας.

ποιώ - ελένη είπε...

Περαστικά Αχτίδα μου
Να προσέχεις όσο μπορείς
Το διάβασμα είναι η καλύτερη διέξοδος

Σε φιλώ πολύ ♥

Κωνσταντίνα είπε...

Περαστικά! Να είναι το τελευταίο που παθαίνετε..

Memaria είπε...

Περαστικά σου Αχτίδα μου!
Φιλιά πολλά!

Δημιουργία είπε...

Περαστικά Γεωργία μου και όσο πιο σύντομα γίνετε. Πρόσεχε τώρα λίγο για να είσαι καλά τις γιορτές!

Ειρήνη Ε. είπε...

Περαστικά σου Γεωργία μου!! Μερικές ημέρες ξεκούρασης σαφώς θα ωφελήσουν το χέρι σου και θα σου επιτρέψουν να γυρίσεις γρήγορα στις αγαπημένες σου ασχολίες. Ευχομαι γρήγορη ανάρρωση!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

περαστικά αγαπουλα μου
την ειδα τη φωτο στο φβ και στεναχωρεθηκα

καλη αναρρωση

AgapameAnDolmas είπε...

ωχ περαστικα αχτιδενια μου!!! προσεχε!!! αλλιως θα σε μαρτυρησω στον δημητρη ! ;)
προσεχε ξεκουρασου να εισαι σιδερενια τις γιορτες!

Mia είπε...

Εύχομαι γρήγορα περαστικά, Αχτίδα μου. Να προσέχεις τον εαυτό σου, ΟΚ? Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Σε ανακάλυψα εδώ κ τρία χρόνια περίπου σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου, όταν ειμουν καθηλωμένη στο κρεβάτι από ένα χειρουργείο στο γόνατο, με τα παιδιά μου μακριά και έχοντας χάσει πρόσφατα τη μαμά μου. Είχα όμως τον αντρουλη μου συνεχώς δίπλα μου. Θέλω να ξέρεις ότι με τη δύναμη σου μου έδωσες κουράγιο τότε και το να σε διαβάζω έγινε αγαπημένη συνήθεια. Περαστικά σου.

Χρυσούλα είπε...

Περαστικά σου Αχτίδα μου..κάνε υπομονή.."θα περάσει κι`αυτό"...
Εύχομαι να συνέλθεις σύντομα και να χαρείς τις γιορτινές ετοιμασίες..

Μαρία Έλενα είπε...

Περαστικά σου.
Φιλάκια ...