Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Η ευτυχία είναι στιγμές!


Γύρισα από το κτήμα σήμερα φέροντας..τρόπαια για σας που ερμηνεύεται σαν...φωτογραφίες!
 Επιτέλους μπορούμε να πούμε ότι η ανακαίνιση στο τροχόσπιτο μας η..εσωτερική έλαβε τέλος εκτός από μικροπράγματα που θα καλύψουν τη τελειομανία του Δημήτρη.
Την έκανα όπως βλέπετε τη τοιχογραφία ,μόνον εγώ ξέρω πως τα κατάφερα γονατισμένη στο καναπέ με τις αρθρώσεις μου στα γόνατα στο...κόκκινο και το χέρι μου να τρέμει και να μη μπορεί να ακουμπήσει κάπου βρε παιδάκι μου αφού ο τοίχος του τροχόσπιτου ήταν κυκλικός.
Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να βρω τις παλιές φωτογραφίες από το παλιό τροχόσπιτο με την απαίσια γκρι μοκέτα, τα καφέ ντουλάπια και τις καφέ κουρτίνες.
Ο Δημήτρης μου έκανε θαύματα, επένδυση με πλακάκι, γυψοσανίδες ,οροφή , καλώδια ,ύδρευση τα πάντα από την αρχή! Όταν είχα δει ότι άφησε μόνο το σκελετό είχα σκεφτεί να ψάξω για..παλιατζή σε σίδερα να το πάρει. Μα τα κατάφερε ..τα κατάφερε όπως πάντα παρά τα χρόνια που πέρασαν και τον βαραίνουν.
Βέβαια έβαλα κι εγώ το χεράκι μου με τη διακόσμηση και προσπαθώντας να απλοποιήσω τα τόσα που ήθελε να κάνει βρίσκοντας κάποια έπιπλα έτοιμα που μας ταίριαζαν και υπερπηδώντας τον εγωισμό του που φώναζε: -Θα τα κάνω μόνος μου!!
Θαυμάστε το λοιπόν το αποτέλεσμα. Αυτή είναι η δική μου γωνιά! Βέβαια τη ζωγράφισα..


Η φράση "Η ευτυχία είναι στιγμές" είναι κάτι που έχω συνειδητοποιήσει φίλοι μου, η πιο μικρή στιγμή , η πιο απλή μπορεί να μας δώσει  απέραντη ευτυχία που έστω και αν κρατήσει μία στιγμή είναι ..πάντα μοναδική!
Η γωνιά του άνδρα μου ανοιγμένη όμως ίδια με τη δική μου, του ..έδωσα τα τρία παράθυρα γιατί σηκώνεται με τα..κοκόρια!


Η κουζινούλα μας υποτυπώδης αφού δεν είναι για..μαγείρεμα! Έξω υπάρχει κουζίνα και μία μασίνα μαντεμένια που σκοπεύουμε να αποκτήσουμε για να φτιάχνει και τις πίτες του ( μη ξεχνιόμαστε!!)


Απέναντι μία συρταρία χρήσιμη που της δώσαμε τη θέση του τραπεζιού που υπήρχε αφού  ένα όμορφο πτυσσόμενο που έβαλα στο " μάτι" θα πάρει τη θέση του! Άλλωστε τρώμε πάντα έξω !


Όπως βλέπετε η θέση της Κλώντης πάντα δίπλα μου  !



Η τουαλέτα μικρή μα λειτουργική για τα βράδια αφού έξω έχουμε μία μεγάλη.


Η σομπίτσα μας περσινή μα κάνει τα χειμωνιάτικα βράδια φούρνο το 7 Χ 2,5 μέτρα τροχόσπιτο μας , ε..να μη βάλω και ένα καδράκι!!!!


Μα δεν στάθηκα εδώ!!Την επόμενη μέρα, ενώ είχα μαζέψει τα πινέλα μου δεν άντεξα στο πειρασμό, μου "έφταιγε" η πόρτα που ήταν άδεια και...έβαλα το χεράκι μου.  Όσο λοιπόν ο Δημήτρης έκανε παρεούλα γνωριμίας με το καινούργιο γείτονα από δίπλα μας εγώ.....


΄Όμορφο δεν είναι; Το βρήκα χαρούμενο να βλέπεις λουλούδια ασορτί με το...ρολόι που αγόρασε ο άνδρας μου!!!


Του ζωγράφισα και δύο χελιδονάκια για να μη ζηλέψει τα δικά μου από απέναντι!


Το χαρήκαμε το αποτέλεσμα..( οι στιγμές που σας έλεγα..) , το γιορτάσαμε με μία...μακαρονάδα και δύο μπύρες οι αφιλότιμοι!
Ελπίζω να σας άρεσε όπως άρεσε σε μας..κάτι σαν...νιόπαντροι σε νέο μικρό σπιτάκι νοιώθαμε και το βράδυ  αντικριστά τα λέγαμε με το ραδιοφωνάκι να παίζει όλη νύχτα πραγματικά υπέροχη μουσική με το Δάντη που τραγουδούσε Χατζή!! Όνειρο αν βάλεις στην εικόνα τον ουρανό γεμάτο αστέρια και ένα φεγγάρι που πάει σε λίγο για πανσέληνος.
Φίλοι μου να ευχηθώ καλό μήνα και ένα Σεπτέμβρη εύκολο ..
Αχτιδένια φιλάκια!

31 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Υπέροχο! Ζεστό! Φιλικό! Φωνάζει αγάπη!! Να το χαρείτε Αχτίδα μου και όσα φτιάξατε είναι υπέροχα. Η ζωγραφική σου είναι πανέμορφη και χαράς στο κουράγιο σου.
Μπράβο Καλορίζικο να είναι και να γεμίσει χαρές
Φιλιά πολλά

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

Κουκλιστικο Αχτιδα μου γεματο αγαπη ορεξη για δημιουργια!Παντα ετσι να ειστε με τετοιο κουραγιο και κεφι και να ειναι η ζωη σας γεματη ευτυχισμενες στιγμες!Η ζωγραφικη σου τελεια!Πολλα φιλια και ιδιαιτερα στη μικρη φατσουλα!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο, δάκρυσα, καλορίζικο, να το χαρείτε παρέα για πάρα πάρα πάρα πολλά χρόνια, γεμάτα στιγμές ευτυχίας, μέσα απο την καρδια μου το εύχομαι

nikol είπε...

Καλό και γλυκό μήνα σας εύχομαι Αχτίδα μου !! Καλορίζικο το πανέμορφο σπιτικό σας !! Η ζωγραφική σου μαζί με τα κόκκινα χρώματα το έκανε ζεστό και πολύ ωραίο . Να το χαρείτε φίλοι μου γιατί τα άξια χεράκια σας κάνουν θαύματα !! Σας φιλώ με την αγάπη μου

...irida... είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!
!Αυτο ειναι....τροχοσπιτο???
ΠΩΠΩ!!!!γεια στα χερια σας!!!!
εχετε χρυσα χερια!!!!
να περνατε ομορφα!!με υγεια!!και παντα χαρες!!!
μεσα απο την καρδια μου!!!την αγαπη μου!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου αγαπημένες ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και τα σχόλια σας, χαίρομαι το..τρελούτσικο!

Litsa sevi είπε...

Υπεροχο! Αχτιδα μου,δεν βρισκω λογια,κουκλοσπιτο ,και τι υπεροχα λουλουδια!γεια στα χερια σας και παντα γεματο με πολλες στιγμες ευτυχιας,να ειστε παντα καλα,φιλια στην κλωντουλα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μα αυτό είναι ένα παλατάκι, γεμάτο χαρά και αγάπη !!!! Να το χαρείτε γλυκιά μου με αυτούς που αγαπάτε και να έχετε πολλές ευτυχισμένες στιγμές ,!!!!! Σε φιλώ !!!!!

stavroula m είπε...

Καλορίζικο να είναι Αχτίδα!!!!! Να είστε γεροί και να το χαίρεστε πάντα σαν νιόπαντροι!!!! Η τελευταία παράγραφος τα λέει όλα!!!!Δεν υπάρχουν πολλά ζευγάρια που απολαμβάνουν μαζί αγαπημένα τραγούδια ακούγοντας ραδιόφωνο όλο το βράδυ.... Να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Υπέροχο! Να χαίρεστε την κάθε στιγμή σας εκεί, στον παράδεισο σας!
Φιλιά και καλό μήνα!

Κωνσταντίνα είπε...

Τι όμορφο που έγινε! Ρομαντικό, φωτεινό, με τις υπέροχες ζωγραφικές σας παρεμβάσεις! Έχω μείνει πραγματικά πολύ εντυπωσιασμένη και από τους δυο σας, είσαστε πολύ άξιοι άνθρωποι..
Να το χαρείτε για πολλά πολλά χρόνια!

Ανώνυμος είπε...

Πιο αχτιδένιο δεν γίνεται!!!
Εύχομαι να είναι πολλές οι ευτυχισμένες στιγμές!!!
Πολλά φιλιά αχτίδα μου
Μαρίνα

LitsArt είπε...

καλε τι κουκλίστικο που το έκανες!!!
πραγματικ αέγινε παραπάνω από υπέροχο!!!
και ζήλεψα τοσο την πόρτα!έγινε απλά εκπληκτική!
γεια στα χέρια σου!!!να είστε καλά να το χαρείτε!!!!

syros2js είπε...

Ανεβαίνω-κατεβαίνω, χαζεύω τις φωτογραφίες - διαβάζω το κείμενο, ξανά πάνω κ' πάλι κάτω και ξανά και ξανά!
Όχι απλά θαυμάζω, αλλά φώναξα και τη μαμά μου να δει και να καμαρώσει τη φίλη μου!!!!
Υποκλίνομαι και το ξέρεις, κορίτσι μου!
1000 ΜΠΡΆΒΟ!!!!
Να περάσετε όμορφες στιγμές στον ανανεωμένο σας ΥΠΕΡΟΧΟ χώρο!!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και άλλα τόσα χαδάκια για το κοριτσάκι μας!
Καλή εβδομάδαααααα!

ποιώ - ελένη είπε...

Κουκλίστικο έγινε
Γεια στα χέρια σας!!!!!!!

Φιλάκια και καλό μήνα ♥

Χριστίνα Χαλκιοπουλου είπε...

Αχτίδα μου, γεια στα χέρια σου! Πόσο χαριτωμένο, χαρούμενο, κουκλίτσικο έγινε το μικρό σπιτάκι σας στην εξοχή! Να έχετε πάντα χαρούμενες στιγμές! Κουραστικά τε και οι δύο σας αλλά το αποτέλεσμα σας αποζημιώσε! Καλό σας απόγευμα!!

Ανώνυμος είπε...

ειστε πραγματικα προκομενοι και οι δυο! και θελετε και μπορειτε και κανετε! ευχομαι να το χαρειτε με υγεια το "εξοχικο" σας. ειναι ολα πανεμορφα και φαινονται τεραστια για τροχοσπιτο. καθολου μικρα και αποπνικτικα (ετσι εχω στο μυαλο μου τα τροχοσπιτα). παντα τετοια!

Ανώνυμος είπε...


Τι χαριτωμένο σπιτάκι έγινε ! Μπράβο στα χεράκια σας, Αχτίδα, να είστε ευτυχισμένοι κι οι δύο σας μαζί, πάντα ! Καλό μήνα σας εύχομαι, με πολλές απ΄αυτές τις ωραίες στιγμές ! Χριστίνα Γ.

Δημιουργία είπε...

Καλοριζικο Γεωργία μου να είσαστε καλά να το χαρείτε μέχρι τα βαθειά σας γεράματα, με υγεία και χαρά!

Ariadni St. είπε...

ονειρεμένος και χρωματιστός χωρος!
Ευγε!
Να περνατε τελεια, φιλάκια!

Ariadne είπε...

Μπράβο σας εξαιρετικό!Να το απολαύσετε!Αριάδνη AriadnefromGreece!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Ιδού λοιπόν πως ένας λιλιπούτειος χώρος μπορεί να μεταμορφωθεί σε πραγματική, και συνάμα λειτουργική, όαση χαράς και ηρεμίας, με φαντασία, μεράκι και αγάπη.
Συγχαρητήρια, εύχομαι ότι καλύτερο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα σε όλους φίλοι μου , μία νέα μέρα, νέα σχέδια και κουράγιο για κάθε δύσκολη στιγμή!Ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας που είναι για μένα ένδειξη αγάπης και εκτίμησης!

Ανώνυμος είπε...

Ο χώρος είναι υπέροχος, εσύ ακόμα πιο υπέροχη...
Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι τις στιγμές σας μαζί μας

φιλάκια πολλά
Μαρίνα

Αμαλία είπε...

Καλημέρα γλυκειά μου και καλό φθινόπωρο.
Το πρώτο ερώτημα που μου γεννήθηκε ήταν η εύλογη απορία της φίλης Ίριδας.
Με συγχωρείτε, αυτό τώρα είναι "τροχόσπιτο";;;;;;;;;
Διότι είναι καλύτερο από το σπίτι μου.......
Δεν είναι χρυσά μόνο τα δικά σου χέρια καλή μου. Υπάρχει κι άλλος που σε ανταγωνίζεται στο νήμα. Να είστε ευλογημένοι κι αγαπημένοι να χαίρεστε τους κόπους σας και τη φωλίτσα σας.
Φυσικά το αφεντικό είναι άλλος και απαιτώ να της δώσεις δύο φιλιά στη μυτούλα της.
Άντε, και σε σας φιλιά για να μην ζηλεύετε......

Eβίτα είπε...

Υπέροχο! Εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο ευτυχισμένες στιγμές !

ΕΥΑ είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!ΜΠΡΑΒΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ!!!!
ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!!!
ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου ευχαριστώ, καλή μέρα να έχουμε.Από χθες βράδυ είμαι δυστυχώς ξαπλωμένη με πρόβλημα πάλι στα πόδια , ξέρω ότι είναι κρίσεις και ελπίζω σύντομα να μου περάσει.

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!
Φαίνεται ευρύχωρο πάντως!!! Και εννοείται όμορφο!

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό , γεμάτο αγάπη να το χαρείτε για πολλά πολλά χρόνια!
΄Αννα

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Αυτή τη φορά θα έρθω στο κτήμα , δεν πάει άλλο.
Να δω αυτό το θαύμα που λες ότι είναι τροχόσπιτο!
Να είστε γεροί και να απολαμβάνετε κάθε στιγμή την ευτυχία σας.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ!!!!
Είναι πολύ φτωχές οι λέξεις για να περιγράψουν τον θαυμασμό μου.
Φιλάκια πολλά.