Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Καλό μήνα φίλοι μου!


Ο ζεστός μήνας Αύγουστος μπήκε σήμερα πρωί πρωί στη ζωή μας, μετρώ και αναπολώ όλους τους Αύγουστους της ζωής μου και βρίσκω όμορφες αναμνήσεις και ..τρέλες. 
Μάλλον αυτός θα είναι ο πιο ήσυχος , μου μπήκε από χθες λίγο..στραβά αφού τα χέρια μου με δυσκολεύουν , η διάθεση μου ελαφρά πεσμένη , τα φάρμακα με βοηθούν προσωρινά μα..θα περάσει κι αυτό.
Έχω να ζωγραφίσω πάνω από..μήνα.. αυτό μου ρίχνει τη διάθεση δεν κάνω ούτε καν τη προσπάθεια να μπω στο εργαστήρι και να καθίσω μπροστά από το καβαλέτο μου.
Τα εγγόνια μου γύρισαν χθες από τη κατασκήνωση , εισέπραξα αγκαλιές και φιλιά και..με αποχαιρετούν τη Τετάρτη για τη Θάσο!
Εύχομαι ο ζεστός μήνας Αύγουστος να σας δώσει ότι καλύτερο, όταν ακούω ειδήσεις στεναχωριέμαι για τς φωτιές, τα ζωάκια που κρύβονται μέσα στα δάση, τις κλοπές, τις φοβίες που αποκτώ δυστυχώς και συνέχεια κουράζω τη κόρη μου την Ειρήνη που είναι πλέον κάτοικος Αθηνών να προσέχει καθώς γυρνάει στο σπίτι.
Εκείνη γελάει και μου λέει:
-Μάνα τι λες. μην ακούς ειδήσεις, έχω τον άνδρα μου  να με προσέχει!
Έχει δίκιο..βλέπετε εμείς οι μαμάδες ξεχνάμε ότι τα ..μωρά μας μεγάλωσαν..έχουν άλλους πια να τα προσέχει, εγώ προσέχω τα δικά μου ..το μπαμπά τους και τη Κλώντη μας.
Γέμισα το τριήμερο μου με ραντεβού, σήμερα στην MLS για το τάμπλετ μου που γέρασε μάλλον πρόωρα, αύριο με ..περιποίηση ταν..άκρων ( αγόρασα και ένα βερνίκι καινούργιο χθες ) , τη Πέμπτη με τη κυρία Στέλλα για φρεσκάρισμα σπιτιού και Παρασκευή ο καλός μου Χρήστος για να φρεσκάρει τον υπολογιστή μου !
Καλό μήνα φίλοι μου, σας εύχομαι ότι καλύτερο πάντα!
Αχτιδένια φιλάκια!

6 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Εύχομαι να είσαι καλά και να προσέχεις

Καλό μήνα Αχτίδα μου ♥

Αμαλία είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα Αχτιδούλα,
Εσύ πρόσεχε το Κλωντουλίνι και το μπαμπά της. Τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου προσέχονται μεταξύ τους :)))))
Πού να τους προλάβεις όλους καλή μου;
Να κάνεις την περιποίησή σου και να περνάς καλά.
Φιλιά πολλά και στις δυό σας.

LitsArt είπε...

καλημέρα και καλό μήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

καλο μηνα Αχτιδα μου!!!!!!!!!
Μινα

Unknown είπε...

Καλό μήνα...ετεροχρονισμένα αλλά γέννησε η κορούλα μου και τρέχω ευχάριστα.Όμως κι εσένα μες στην δραστηριότητα σε βρίσκω...τόσα ραντεβού ,τοσα εγγόνια γύρω σου..γίνε ΚΑΛΑ γρήγορα θέλω να δω κι άλλους πίνακες σου.να ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ να γράφεις ..περνούμε κουράγιο από τις στοχευμένες αναρτήσεις σου

Unknown είπε...

καλημέρα καλή μου Αχτίδα,
Θα περάσει κι αυτό με τη ζέστη κ θα συνέλθουμε. Είναι όμορφο το καλοκαίρι κι ας μας βασανίζει. Σε φιλώ!

หนังใหม่