Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Ανάμεσα στο ..άσπρο και το..γκρι..




                     

Δεν σας συμβαίνει κάποια φορά να έχετε τις..μαύρες σας ..έτσι χωρίς αιτία ..έτσι γιατί το παραμικρό που σας συμβαίνει γίνεται μεγάλο ; 
Ξεκίνησα το πρωί με τον άνδρα μου για διάφορες αγορές που θέλαμε , χρώματα για βάψιμο στο τροχόσπιτο , κάποια σπρέι για μένα , έπιασα και μία φιλία  εκεί για το..fb (!!!!) λόγω ζωοφιλίας μέχρι τη στιγμή ...που  κατέληξα να μου πέσουν μάλλον από τα χέρια μου  τα πολυεστιακά γυαλιά ηλίου μου και ο...άνδρας μου να τα ..πατήσει(!!!!) με τις ρόδες του αυτοκινήτου του!!!!
Κλαψούριζα μία ώρα , τα αγαπημένα μου ακριβά γυαλιά απαραίτητα για μένα τώρα με τον ήλιο και τη...στραβομάρα μου! Πήγαμε βέβαια αμέσως μετά στο κατάστημα που μου τα είχαν φτιάξει και..νέα γυαλιά , μεγάλη λυπητερή..κι εκείνος ο..αναίσθητος όση ώρα εγώ κοιτούσα προβάριζα και διάλεγα γυαλιά βρήκε ακριβώς απέναντι γκαράζ και έπλενε το αμάξι του..το αμάξι που μου πάτησε τα γυαλάκια μουυυυυυυυυ!!!
Γύρισα σπίτι και βάλθηκα να τυλίξω  μία κατσαρόλα ντολμαδάκια για να βγάλω το άχτι μου . 
-Πω! πω! υπέροχα τα έκανες κορίτσι μου!!! ( έπρεπε να βάλω ...πολύ πιπέρι μέσα) έλεγε και τα μασουλούσε όρθιος.
Ξαφνικά το θυμάμαι..
-Καλά δεν τα είδες όταν τα πάτησες;
-Έλα βρε κορίτσι μου αφού διορθώθηκε το θέμα..ήσουν απρόσεκτη και σου έπεσαν, θα είναι δωράκι για τα γενέθλια σου που έρχονται..
-Τι υπονοείς..ότι μεγάλωσα, δεν προσέχω  και δεν βλέπω; ( αφού δεν βλέπω!!!!), μη τρως όρθιος τα ντολμαδάκια!!!
Πήρα τα χάπια μου, ένα χαμομήλι το βραδάκι για το στομάχι μου που με πονούσε ίσως γιατί αντί για μεσημεριανό έπιασα το μπολ με τα βερίκοκα και τα αφάνισα.
-Αύριο που θα γυρίσω από το κτήμα θα μου τηγανίσεις μπακαλιάρο με σκορδαλιά που σου έβγαλα ξαρμυρισμένο από το καταψύκτη;
- Αύριο θα χωθώ στο δωμάτιο της ζωγραφικής μου και θα μου περάσει και..
Εντάξει καλέ μου, κομμάτια να γίνει γυαλια ήταν ..θα σου φτιάξω και τον μπακαλιάρο με κολοκυθάκια τηγανιτά και τζατζίκι...άντε και λίγο σκορδαλιά ελαφριά . Φακές έπρεπε να σου φτιάξω για τιμωρία!!
Μη ξεχάσεις τη Τετάρτη να μου πληρώσεις τα γυαλιά!!!!!
Πάντως είμαι ακόμη στεναχωρημένη..τα γυαλιά μου...τα γυαλάκια μου...που δεν ξεχνούσα ποτέ να τα βάζω στη θήκη τους στο αμάξι , που τα πρόσεχα ... 
Μισό πίνακα ζωγράφισα και πάλι το θυμόμουν.
Καλή μέρα σας εύχομαι, απεργία έχουμε, ευτυχώς ειδήσεις δεν έχουμε..δόξα το Θεό...θα διαμαρτυρηθούμε επιτέλους έστω και χωρίς αποτέλεσμα.Ποιος μας ακούει πέστε μου!!!!

Αχτιδένια φιλάκια



8 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Καλημέρα, αχτίδα μου!
Πόσο όμορφα τα περιέγραψες! Κρυφοχαμογελούσα καθώς διάβαζα την ανάρτησή σου, διότι έτσι ακριβώς είναι και η ζωή μου πολλές φορές.
Καλημέρες πολλές και ζεστές!

υγ: Εχω περάσει κι εγώ κάτι αντίστοιχο με τους φακούς επαφής!! Δράμααα :)

...irida... είπε...

ax!βρε κοριτσι μου .....χαχα!καλημερα!!!
εισαι σκετη απολαυση ....με τον τροπο που τα γραφεις!!!!
ειναι ο μηνας... των ζημιων.....
ασε πιστεψεμε....φτηνα την γλιτωσες.....
κατι ξερω χαχα!!!
γενεθλια ε???
αντε χρονια μας πολλα!!!
με χαμογελοοοοοοοοο....!!!...

φιλακι!!!!και αγκαλιτσα!!!

ΜΙΑ...ΚΑΛΗ...ΜΕΡΑΑΑΑΑΑ....ΑΝ ΚΑΙ βροχερη.....ειναι υπεροχη!!!!!

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου,
Είστε δύο αξιολάτρευτες φατσούλες.
Φιλί στη μύτη της τρίτης φατσούλας.

nikol είπε...

Αχ Αχτίδα μου αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης μου θυμίζει εμένα που όχι όταν γίνει η ζημιά λίγο θα στενοχωρηθώ και πάει!!! Εντάξει είναι ακριβά τα γυαλάκια αλλά θα γυρίσουν πίσω ;;; οχι οπότε ας το διασκεδάσουμε !!
Φιλάκια πολλά

ALEXANDRA είπε...

Αχτίδα μου ο τροπος που τα περιγράφεις όλα είναι μοναδικός, μου φτιάχνεις την διάθεση, πολλά φιλια

LitsArt είπε...

Τι ωραια που τα περιγραφεις!
Εχω μιααρχη...ναμη στεναχωριεμαι για πραγματα που φτιαχνονται....(εστω κ με μεγαλο τιμημα...)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ειναι αλήθεια και το ξερω εκ πειρας φιλεναδα πως ειναι πανακριβα τα γυαλια αυτά τα εχω και εγώ..αλλα ειναι να μην γινει το ατυχημα... θα στεχωρεθουμε μεν .. αλλά θα το ξεπερασουμε δε.. με τον καλο σου να θελει και τον μπακαλιαρο του... εεεε αυφου θα σου παρει αλλα βρε το παιδι... πως να μην του κανεις και τον μπακαλιαρο του... μπραβο κορίτσι μου .. εισαι υπαρανω.. εσύ..!!! χα..χα..με γεια τα καινούργια σου γυαλακιαααα!! να περνας ωραια και ας ειναι μεταξύ άσπρου και γκρί... φιλακαααα!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Μπράβο για την αντιμετώπιση Αχτίδα μου.
Αυτά τα γυαλιά κοστίζουν μια περιουσία, ξέρω γιατί τέτοια φοράω κι όταν μου τα έσπασε η Ευγενούλα τα έκλαιγα μέρες.
Αλλά αφού δεν διορθώνεται το κακό έτσι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε, με χιούμορ!
Να είστε καλά φίλοι μου.
Φιλάκια πολλά.