Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Τα αυγά μου πάλι φέτος!


Μια μέρα νωρίτερα τα αυγουλάκια μου όμως αν και φέτος δεν ασχολήθηκα με αυτά πολύ έχω παλιούς πελάτες που πεισματικά κάθε χρονιά μου χτυπούν το κουδούνι και μου τα ζητάνε για τις νονές τους.
Δεν μου πήγαν τα πράγματα όπως τα περίμενα αφού τα παιδιά μου που ήρθαν από την Αθήνα φέραν μαζί τους και μία ίωση που τους κράτησε σε κατάσταση..ανάπαυσης και ..απομόνωσης !!! Όμως τα βγάζω πέρα με τις δυσκολίες γιατί ...γιατί πάντα έχω στο νου μου τη φράση: " Κι αυτό θα περάσει" που είχα πρωτοδεί κεντημένο στη Κρήτη!
Το άγχος και η κακή μου συνήθεια να  έχω όλα σε έλεγχο με έχουν κάνει να βγω έξω από τις δυνατότητες μου να είμαι καλά στην υγεία μου όμως..προσπαθώ  ( μη γελάτε) και το..ελέγχω!!!!
Χθες είχα το μάθημα μου με τη μικρή μου μαθήτρια και την κράτησα άλλη μία ώρα απλά για να περάσω καλά μαζί της αφού κάναμε ότι μπορείτε να φανταστείτε εκτός μαθήματος! Της έκανα δώρο κάτι που μου είχε δειλά ζητήσει όταν με είδε με το κέντημα μου. Ένα πακετάκι με κέντημα ( μαξιλάρι) τα πρώτα σύνεργα σχετικά με το κέντημα σε μία όμορφη τσαντούλα και της έκανα το πρώτο.."μάθημα" που στέφτηκε με επιτυχία, πολλά γέλια και αγκαλιές.
Με βοήθησε να πλάσουμε λουλουδάκια για τα αυγά μου και τα στολίσαμε σε πιατέλα έστω και αν ήξερα ότι το πρωί θα τα έδινα μαζί με τις λαμπάδες .

.
Το..πρόγραμμα μου έχει σήμερα αρακά, αυγά στόλισμα, 3 λαμπάδες για νεαρούς και..βλέπουμε!
Σας δίνω μαμαδίστικη αγκαλίτσα και . ..Αχτιδένια φιλάκια!

12 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Να περνάς πάντα τόσο όμορφα
Φιλάκια...

ANNA FLO είπε...

Περαστικά στα παιδιά σου! Θα περάσει δεν είναι τίποτε. Κι εγώ στην ανάρρωση είμαι και μ'εχουν σε καραντίνα για ευνόητους λόγους.
Πανέμορφα τα αβγά σου και του χρόνου να είσαι καλά.
Όλα καλά θα πάνε
Σου αφήνω και εδώ ευχές για όμορφιες γαλήνιες γιορτές γεμάτες υγεία και αγάπη.
Καλή Ανάσταση του Χριστού και των ελπίδων μας για καλύτερο αύριο

LitsArt είπε...

τα αυγα σου κάθε χρόνο αφήνουν εποχή!!!!
είναι καταπληκτικά!
εγώ κάθε χρόνο καταφεύγω στη λύση του εντελώς απλού decoupage γιατί τα περισσότερα τα τρώνε τα παιδιά και δε θέλω να έχουν χρώματα κ χημικά....

Litsa sevi είπε...

Να εισαι παντα καλα Αχτιδενια χαιρομαι να σε δια βαζω και να βλεπω τις δημιουργιες σου.Ανθρωποι με τοση αγαπη και ενθουσιασμο στην ψυχη τους παντα θα τα καταφερνουν.Σου ευχομαι τα καλυτερα για τις γιορτινες μερες Καλη Ανασταση μας δινεις δυναμη φιλια στην Κλωντη.

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου να είσαι καλά και του χρόνου να μας δείξεις πάλι τα καλούδια σου!Καλό Πάσχα ψυχή μου, σ' αγαπώ , σε διαβάζω χρόνια τώρα ,είσαι η παρεούλα μου.Να σε έχει ο Θεός καλά να μας κάνεις μαθήματα ζωής. Ρούλα Καραντίδου Κορινθία

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΤΙΓΕΝΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ. ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ ,ΡΑΝΙΑ

Κωνσταντίνα είπε...

Κάθε αυγό και ένα έργο τέχνης!
Καλό Πάσχα να έχετε με υγεία και την οικογένειά σας δίπλα σας!

Ελένη Φλογερά είπε...

Ζηλευτά τα μικρά κομψοτεχνήματα σου.
Καλή Ανάσταση! Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!
Φιλιά!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Να περάσετε καλά μαζί με όλα σας τα παιδιά.
Τα αβγά σου είναι κομψοτεχνήματα Αχτίδα μου.
Καλή Ανάσταση.

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια, άλλη μια φορά υποκλίνομαι στην τέχνη σου αγαπητή μου, κομψοτεχνήματα πράγματι τα αυγουλάκια σου.Διάβασα σήμερα και της Δευτέρας την ανάρτηση σου,γιατί κυριολεκτικά τρέχω κι εγώ, να σ'έχει ο Θεός καλά και γλυκειά μου γυναίκα, πόσα περισσότερα να κάνεις δηλαδή? Εγώ διαβάζω μερικές φορές τα όσα διηγείσαι ότι έκανες και ζαλίζομαι...............Να'σαι καλά με την οικογένεια σου και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!

AgapameAnDolmas είπε...

τι υπεροχα!!!!! δε πιστευω να ειναι κανονικο αυγο μεσα!! λυπασαι να το χαλασεις!!
αχ αυτην η ιωση ! και μας μας την εφεραν οι ξενιτεμενοι και ειμαστε.....
καλη ανασταση αχτιδενια καλο πασχα να περασετε ομορφα κ ωραια!!

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Πάντα καλά να είσαι αγαπημένη Αχτίδα,
μάθημα μεγάλο ζωής για όλους τους αναγνώστες σου.

Σου το έχω ξαναπεί νομίζω: όποτε με βαραίνει θλίψη και κακοκεφιά μπαίνω εδώ και διαβάζω μονορούφι πώς πέρασες τον τελευταίο καιρό.
Και παίρνω κουράγιο και δύναμη
να αντιμετωπίσω τα δικά μου
και στηρίζομαι κι εμπνεόμαι στην αγάπη σου για τη ζωή.

Σου στέλνω ευχές από καρδιάς να χαρείς κι αυτό το Πάσχα με αγάπη
κι ένα μεγάλο εώ και μας διδάσκεις.