Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Σε σας που γιορτάζετε..



Χρόνια Πολλά φίλοι μου σε όσες γιορτάζουν , σε όσες έχουν στο σπίτι τους μία Δήμητρα ή ένα Δημήτρη!

Στους Δημήτρηδες της ζωής μου η σημερινή μέρα , γιορτάζω φίλοι μου στη ..γιορτή τους και εύχομαι να είναι πάντα καλά και Ευλογημένοι από το Θεό να προσφέρουν γύρω τους όση αγάπη παίρνουν.
Στον αγαπημένο μου Δημήτρη, στον άνδρα της ζωής μου ότι και να ζητήσω, ότι και να του ευχηθώ  είναι λίγο για μένα..Φαίνεται την ώρα που γεννιόμουν η ..νεραιδούλα της μοίρας μου τον έταξε σε μένα..το άλλο μου μισό, η ..λεμονόκουπα μου που έλεγε η γιαγιά μου. Προσευχόμαστε και οι δυο να φύγουμε μαζί σαν ένα φύλλο που το σηκώνει ο άνεμος στο βάθος του ουρανού.
Στον εγγονό μου το Δημητράκη να μοιάσει έστω και στο ελάχιστο το παππού του που πήρε και το όνομα του.



Ας κεράσω λοιπόν το..κάτι τις μου κι εγώ έτσι να σας γλυκάνω και είναι τα αγαπημένα του τριγωνάκια που έχω βαρεθεί να κάνω πια αφού τα τρώει σε ρυθμό αστραπής και πως να του χαλάσω χατήρι!!!!


Γιορτάζει και η πόλη μου σήμερα κι εγώ η..ξεχασιάρα δεν θυμάμαι που έβαλα τη..σημαία από το Μάρτη που την έπλυνα και τη μάζεψα βάζοντας την κάπου για να μη τη..ξεχάσω!!!!!!!
Τι καημός είναι αυτός με μένα; Μάλλον θα γεμίσω ένα τετράδιο με..υπενθυμίσεις για το που βάζω ότι βάζω ..δεν υπάρχει άλλη λύση πια. Γελάω και με τον εαυτό μου βέβαια και του υπενθυμίζω ότι..ου γαρ έρχεται μόνον!
Φίλες μου Χρόνια Πολλά, ο Άγιος Δημήτρης να ευλογήσει τις ψυχές, τα προβλήματά σας και τα σπιτικά σας και να οδηγήσει το έθνος μας σε λύσεις που μόνον Εκείνος μπορεί να βρει.
Χρόνια Πολλά και του χρόνου γεροί και να ..θυμάμαι πως μπαίνω στο..μπλοκ!!!!!!!!!!!!!
Αχτιδένια φιλάκια!

24 σχόλια:

Ariadne είπε...

Γεωργία μου να τον χαίρεσαι τον κύριο Δημήτρη σου και να σε χαίρεται κι αυτός. Να είστε καλά μαζί για πολλά πολλά χρόνια. Πολλά φιλιά
Αριάδνη AriadnefromGreece!

το στεκι της σοφιας είπε...

χρονια πολλα αχτιδουλα μου να χαιρεσαι τους δημητρηδες σου να σε χαιρονται και αυτοι!!!η βοηθεια του αγιου να ειναι παντα μαζι σας !!! πολλα φιλια!!!!!

Unknown είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!
Να τους χαίρεσαι, να είστε ευτυχισμένοι και ο μικρούλης να μοιάσει στον παππού του.
Θα κεραστώ κι ένα τριγωνάκι που όπως τα βλέπω θα είναι πολύ νόστιμα!
Και του χρόνου και για πολλά πολλά ακόμη χρόνια να είστε μαζί!!!

ANNA FLO είπε...

Χρόνια πολλά και για τους δυο Δημήτρηδες της ζωής σου! Να τον χαίρεσαι τον σύντροφο που η καλη νεράιδα σου χάρισε και να χαίρεσαι και τον εγγονό σου που είναι ένα κουκλί.
Τα τρίγωνα τα λατρεύω δεν μας λες και τη συνταγή που γίνονται έτσι λαχταριστά;
Να είστε πάντα μαζί και ευλογημένοι. Να περάσετε όμορφα
Και να χορέψετε έτσι;;;;;

Marie-Anne είπε...

Να τους χαίρεσαι τους Δημήτρηδες, Γεωργία μου, και τον μεγάλο και τον μικρό και να γιορτάσετε όμορφα όλοι μαζί!
Χρόνια σας πολλά και καλά σε όλους στην όμορφη Θεσσαλονίκη!!

Αμαλία είπε...

Αγαπημένη μου Αχτιδούλα,
Σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να είστε καλά και να γεράσετε πολύ-πολύ-πολύ, μαζί και αγαπημένοι γιατί είστε ευλογημένοι από τον Θεό. Θα σας έχει μαζί για όσο είστε εδώ και μετά.....
Μακάρι να ήταν όλα τα ζευγάρια σαν εσάς.
Να χαίρεστε τον Δημητράκη σας και όλα σας τα εγγόνια και φυσικά αυτό το ζουζούδι που σας αγαπάει και σας καμαρώνει. Γι΄αυτό μένει η Κλώντη. Για νά΄ναι μαζί σας.
Τις ευχές μου στον Δημήτρη σου, μακάρι να υπήρχαν πολλοί τέτοιοι Δημήτρηδες, και τα φιλιά μου σε όλους σας.
Και φυσικά στην μυτούλα αυτής της ζουζούνας.
Καλό σας ξημέρωμα.
Με αγάπη και καλοπροαίρετη "ζήλεια".
Σας φιλώ.

Δημιουργία είπε...

Χρόνια πολλά Γεωργία μου, να τους χαίρεσαι και τους δύο Δημήτρηδες, γεροί και δυνατοί σαν τα ψηλά βουνά.

Ελένη Φλογερά είπε...

Να τους χαίρεσαι να είναι γεροί και δυνατοί.
Φιλάκια!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αγαπημενη μου φιλεναδα όλες οι ευχες μας στον αγαπημενο σου Δημήτρη να είναι γερός δυνατος ν εχει την υγεια του και να τον χαιρεστε όλη η οκογένεια... οπως να χαιρεστε και τον μικρό Δημητρακη σας.. να τον καμαρωνετε να μεγαλωνει..και να γινει ενας σωστός ανθρωπος!!
Χρονια τους πολλά και καλα ... χρονια πολλα και στην αγαπημενη μου πατρίδα..την πανεμορφη..!!
Ο Αγιος Δημητρης να σας προστατευει... καλα να περασετε . φιλακιαααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά για όλους τους αγαπημένους σου,με υγεία και δύναμη για τη ζωή,καλή μου αχτίδα,να τους χαίρεσαι!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Να χαίρεσαι τους Δημήτρηδες αγαπητή φιλενάδα, να έχουν υγεία και χαρές στη ζωή τους !!! Χρόνια πολλά και για την πόλη σου και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις τριγωνάκια !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

ikaxela είπε...

Χρόνια πολλά και καλά! Να τα χιλιάσετε μαζί και ευτυχισμένοι! Καλέ ξεχνιέται πως μπαίνεις στο blog, αυτό είναι σαν το ποδήλατο! Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα είπε...

Χρόνια πολλά! Να τους χαίρεστε και να είναι πάντα γεροί και ευτυχισμένοι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

Unknown είπε...

χρόνια πολλά μανούλα μου!!!!Στον ν ταντουλη μου!!!Τον λατρεμένο!!!κ στον μικρό Δημητράκη!!!!

Unknown είπε...

...irida... είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑΜΟΥ!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ...ΝΑ ΤΟΥς ΧΑΙΡΕΣΑΙ....!!!

Α. Παπαγιάννης είπε...

Χρόνια πολλά και καλά, για τους Δημήτρηδες και για όλη την πόλη μας! Να σεβόμαστε και να τιμούμε τον μεγάλο Άγιό μας, και πάντα βοήθειά μας.

Unknown είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και από εμένα στον πατριώτη του άνδρα μου και στον εγγονό σας, να σας έχει ο Θεός καλά και να ξέρεις ότι όλοι μας σε αυτή την ηλικία ξεχνάμε πότε πότε , δεν είσαι η μόνη. Μεγάλη η χάρη του σήμερα, γιορτάζει ο γιός μου και η γυναίκα του και είναι χαρά και γιορτή καί για το δικό μας σπιτικό. Να' σαι καλά και να ξέρεις περιμένουμε καθημερινά μήπως μας έγραψες κάτι.........Είναι εθιστικό.!!

ποιώ - ελένη είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!!!

φιλάκια στους εορτάζοντες ♥

Penelope είπε...

Και σ' εσάς πολλές ευχές για όλους τους εορτάζοντες Δημήτρηδες της οικογένειάς σας, αγαπητή μας Αχτίδα.
Υγεία να έχουν και να είναι πάντα χαμογελαστοί.

airis είπε...

Γεωργία μου χρόνια τους πολλά!
να τους χαίρεσαι!
Φιλάκια πολλά ;)))

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Χρόνια τους πολλά !!! Να είναι γεροί και ευτυχισμένοι.Να σας χαρίζουν την ευτυχία και να τους χαίρεστε!! Αυριο έχει ο Αλκης την γιορτή του (γενέθλια δηλαδή) είναι λίγο αρρωστούλης και πιστευω αύριο να είναι καλύτερα! Φιλάκια εορταστικά πολλά και όσο για την μνήμη... άστο καλύτερα όλες πάνω κάτω τα ίδια...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ.