Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Όταν το σπίτι μας γεμίζει χαρά και φιλία!


Αυτές τις μέρες περνάω δύσκολα φίλες μου, έχει φύγει η χαρά από μέσα μου καθώς συνειδητοποιώ ότι χάνω μέρα με τη μέρα κάτι που είναι μέρος της ζωής μας και της ψυχής μου. 
Η Κλωντίτσα μου δεν είναι καλά όσες προσπάθειες κι αν έχω κάνει, όσα διαγνωστικά κέντρα και έχω γυρίσει .Νομίζω ότι είναι φανερό ότι η Αχτίδα έπαψε να λάμπει και μόνο η ανάγκη μου να πω σε κάποιον το πως νοιώθω χωρίς να με κοιτάει στα μάτια είναι ο λόγος που γράφω..εγωιστική η στάση μου μα..ειλικρινής.
Χθες βράδυ όμως το σπίτι μου έτσι στα ξαφνικά γέμισε χαρά, φίλες , αγάπη και γέλιο..όποτε έρχεται η Ποδηλάτισσα στη πόλη μας νομίζω αυτό συμβαίνει  και η "μάζωξη" γίνεται χωρίς προειδοποιήσεις έτσι..γεμάτη αγάπη και ξέροντας όλες ότι στο σπίτι μας η πόρτα και  η ψυχή μας είναι πάντα ανοικτές ! 
Πρέπει να σας ευχαριστήσω φίλες που αλλάξατε λίγο τη διάθεση μου και πάνω από όλα να ευχαριστήσω τον μοναδικό σύντροφο της ζωής μου που έκανε τις φίλες μου δικές του και τις ...πίτες του στη διάθεση μας!!!!!
Δεν περιγράφεται το πως περάσαμε , τα γέλια μας και τα απρόοπτα μας , δυστυχώς σχεδόν οι περισσότερες φωτογραφίες μου είναι κουνημένες και έτσι θα δείξω ελάχιστες όμως...όμως η γλυκιά Ολυμπίτσα έγινε αυτή τη φορά η ψυχή , το γέλιο και η φωτορεπόρτερ η επίσημη της μέρας!






Κάποιος μας φροντίζει..να γιατί μόνο καλά λόγια έχω να πω γι' αυτόν..αν δεν κάπνιζε κι όλας θα έλεγα περισσότερα!!!!





Να πω με καμάρι και για τους μπεζέδες μου που έγιναν υπέροχοι, πρώτη φορά τους έφτιαχνα με οδηγίες..σεφ..της κόρης μου Ιωάννα που την ευχαριστώ για το μάθημα από το τηλέφωνο!


Η καθυστερημένη της παρέας...έπρεπε να την τιμωρήσουμε και να την αφήσουμε χωρίς κρεατόπιτα και τυρόπιτα!!!


Τι έχει δει αυτός ο άνθρωπος από εμάς!!!!Επίδειξη έργων από τη Αννίτα και φωτογράφιση από την Ολυμπία!!!!!




Ευχαριστώ τη Ποδηλάτισσα , τη Δήμητρα, τη Μαρία, τη Γιούλη, την Αννίτα, την Ειρήνη και τον Γιώργο, τη Μαντρίνα, την Ολυμπία και τη Ρένα που μας γέμισαν χαρά. Φίλες μου σας αγαπώ όλες!


Αχτιδένια φιλάκια!

24 σχόλια:

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ........ΑΨΟΓΟΣ ΤΙ ΠΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΛΕ?ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΩΝΤΟΥΛΑ!

momyof6 είπε...

Τι όμορφη, χαρούμενη παρέα!!!
έτσι όμορφα να περνάτε πάντα
και χίλια μπράβο στον κ. Δημήτρη.

Περαστικά στην Κλώντη, εύχομαι ό,τι καλύτερο για το γλυκούλι σου, Αχτίδα μου.

με την αγάπη μου, Αλεξία

HUMIDA είπε...

Τι υπέροχη παρέα!!! Εύχομαι να είστε πάντα καλά και αγαπημένοι! Οσο για την γλυκιά Κλωντη εύχομαι σύντομα να ξεπεράσει το πρόβλημα! Καλημέρα, Τέρη

Ανώνυμος είπε...

οι φωτογραφιες μπορει να είναι λιγο κουνημένες αλλα δειχνουν τι καλα που περασατε και τι κεφι κανατε! μα τι ανοιχτο σπιτι που εχετε, ετοιμο κάθε στιγμη για γεμισει κοσμο! είναι ωραια τα αυθόρμητα.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Το ποσο ομορφα περνατε ειναι εμφανες.
Ειναι μαλιστα τοσο εμφανες που νιωθω πως περναω και εγω υπεροχα μονο και μονο βλεποντας σας
Θελω παντα να περνας ομορφα και να χαμογελας
Να εισαι με ατομα που σε αγαπανε και αγαπας
Ο αντρας σου ειναι υπεροχος και σε αγαπαει πολυ!
Ειστε ενα ζευγαρι - προτυπο για μενα,

Θελω να πιστευω οτι η Κλωντη θα ειναι νικητρια και θα ξεπερασει το προβλημα της!
Φιλια πολλα υπεροχο πλασμα! <3

...irida... είπε...

τη θετικη μου ενεργεια για την κλωντη....και τις ευχες μου!
οσο για την παρεα!!! απιστευτη!!μπραβο κοριτσια!!
και για τον συντροφο σου....αναντικαταστατος!!!
να σας εχει ο θεος καλα...και παντα διπλα σας ανθρωπους που να σας αγαπανε!1
...irida...

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι όμορφη και ζηλευτή παρέα !!!!!!!!!!!
Καλά μόνον ανταμώματα να έχετε πάντα !!!!!!!!
Με αγάπη και πολλά φιλιά !!!!

nikol είπε...

Ολες μου είστε αγαπημένες ακόμα και δυο που δεν έχω συναντήσει !!! Χαίρομαι για την όμορφη τρελοπαρέα αλλά το βραβείο υπομονής πάει στον αγαπημένο Δημήτρη !!!
Το ξέρω καλή μου ότι η Κλώντη σε στενοχωρεί τόσο πολύ επειδή και εγώ όταν έχασα τη Ντόνα μου δεν μπόρεσα να πάρω άλλο σκυλάκι !!
Σε φιλώ με την αγάπη μου και ξεχωριστό φιλί στον Δημήτρη !!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ζηλεύω αυτήν την παρέα....

δύναμη αχτιδούλα μου....

love2love είπε...

υπομονη γιατι σε νιώθει και ποναει διπλά

κυκλάμινο είπε...

Να είστε πάντα καλά και να ανταμώνετε!!!! Να τον χαίρεσαι τον θησαυρό σου!!!! Περαστικά στη μικρή. Φιλιά

Ariadne είπε...

Πόσο χαίρομαι που ήρθαν τα κορίτσια και σ'εκαναν και γέλασες! Κάποια μέρα θα έρθω κι εγώ! Μην το βάζεις κάτω. Και η Κλώντη θα γίνει καλά!AriadnefromGreece!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πιο πολλα ανθισμενα χαμόγελα δεν έχω ξαναδει αχ! τι ζηλεια ειναι αυτη που με τρώει..!!θα ηθελα τόσο να ήμουν εκει με όλες σας παρεα..!!! οσο για την Βικυ μας εεε τι να πούμε... οπου βαλει το ποδαρακι της γινεται της Βικυς..καλα ο Δημήτρης σου δεν παίζεται στην μαγειρικη.. δεν τον φτανω εγω τουλαχιστον ουτε στο δαχτυλακι του..... τυχερούλα μου..!! έχετε ολες την αγαπη μου κορίτσια...παντα να ανταμωνετε και να ξεφαντωνετε....και αν δειτε καμια πράσινη να κυκλοφορεί θα ειμαι εγω απο την ζήλεια μου..στην Κλώντη σου ευχωμαι περαστικα της φιλεναδα και.... υπομονη δεν ξερω τι αλλο να σου πω...φιλακιαααα!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Να είστε καλά κορίτσια και να έχετε πολλές τέτοιες στιγμές!
Φιλιά σε όλες!

ANNA FLO είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Τι καλά που είναι όταν ανταμώνουν φίλες αγαπημένες!
Λυπάμαι για την Κλώντη σου.Νόμιζα ότι την παγκρεατίτιδα την πέρασε και πήγαινε καλά. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Να είσαι καλά και πάντα να γελάς παρόλες τις αντιξοότητες
Καλό βράδυ Αχτίδα μου

Unknown είπε...

χαχαχαχα ...ακόμα γελάω ...... η πρώτη φωτογραφία είναι ολα τα λεφτά χαχαχα
Να εισαι καλα Αχδιτα μου ...Ευχαριστώ πολύ και ένα μεγάλο Μπραβο στον Δημήτρη ...
φιλακια πολλα .....και ευχομαι να γινει γρήγορα ο Κλωντη

Φιλία είπε...

Να είσαστε πάντα καλά όλες και να κάνετε συχνά τέτοιες "μαζώξεις". Και ο αντρούλης σου να είναι γερός και να τον αγαπάς και να τον καμαρώνεις. Σπάνιοι τέτοιοι σύντροφοι. Για την Κλώντη σου, τι να πω, είναι δύσκολες στιγμές, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Φιλιά πολλά

Ποδηλάτισσα είπε...

Να'μαι έφτασα!!!!! Πάντα μοναδικά περνάμε στο φιλόξενο σπιτικό σου αγαπημένη μου φιλη!!! Ευχαριστώ πολυ εσένα και τον αγαπημένο μου Δημήτρη για όσα κάνατε για εμάς, για τα δώρα σας καιειδικά για την ζεστή σας αγκαλιά!!!!!!! Ελπίζω το Κλωντακι να βγει και αυτή την φορά νικήτρια από τα δύσκολα και εσείς να ξαναβρειτε το χαμόγελο σας!!!!!!!

BUTTERFLY είπε...

Ολα αλλαζουν με καλη παρεα κι ολα μοιαζουν πιο ευκολα!
Μακαρι να ξεπεραστει το προβλημα!
Μα τι αντρας ειναι αυτος, φτου σκορδα!

Κλαυδία είπε...

Πάντα τέτοια στο σπιτικό σας Γεωργία μου, αγαπημένοι φίλοι, χαρά, γέλιο μπόλικη αγάπη και οι λαχταριστές πίτες του αντρούλη σου....!!! Η Κλώντη σου εύχομαι να ξεπεράσει το πρόβλημά της....Σε φιλώ

morphoplasies είπε...

Αχτιδα και Δημήτρη ,σας ευχαριστω πολύ !!!
Περάσαμε υπέροχα και όλα αυτα που φτιάξατε για μας ηταν καταπληκτικά!!!!
Να είστε πάντα γεροι και χαρούμενοι!!
πολλά φιλιά!!!!

Marie-Anne είπε...

Πάντα να ανταμώνετε και να ξεφαντώνετε!!!!!
Μιά υπέροχη παρέα!!!!!!!!

syros2js είπε...

Πολύ χάρηκα με τη συνάντησή σας μα, λυπήθηκα με τα νέα για την Κλωντούλα...
Μόνο γέλιο στη ζωή σας, Αχτιδούλα και να ξέρεις πως εύχομαι όλα να πάνε καλά με την Κλωντη...
Σε φιλώ πολύ-πολύ-πολύ!

Μαρία Έλενα είπε...

Τόσο όμορφα πάντα να περνάς.
Περαστικά στην Κλώντη.
Φιλάκια...