Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Να με ...χαίρεστε φίλοι μου!




Γιορτάζει ο Άγιος ..γιορτάζω κι εγώ..γιορτάζουν ένα σωρό φίλοι μου και με όλη μου τη καρδιά εύχομαι να τους δίνει ο Θεός ότι καλύτερο στη ζωή τους.
Φεύγω για το κτήμα μας για πρωινό να ...γιορτάσω με τον Δημήτρη μου, τους γείτονες , τα λουλούδια που μου φύτεψαν χθες που έλειπα οι φίλοι μου και να ξεκουραστούμε και οι δύο όπως αποφασίσαμε απλά  κοιτώντας τον ορίζοντα μας.  
Θα φάμε σε ένα ταβερνάκι εκεί κοντά και θα επιστρέψω νωρίς για...μάθημα σπίτι με τη μία μικρή μου!
Καλημέρα λοιπόν φίλοι μου και βέβαια ...δεν θα σας αφήσω χωρίς γλυκάκι!!!!


  
Της  κόρης μου το κέρασμα και αν αναρωτιέστε εγώ μόνο μία Πάστα Φλώρα έκανα χθες βράδυ για να το πάρω μαζί μου και τυροπιτάκια από..το φούρνο του Αγ. Βασιλείου λίγο πριν τη Γερακαρού γιατί  αισθάνομαι κουρασμένη για να φτιάξω δικά μου. 
Σας δίνω τα φιλάκια μου τα Αχτιδένια και τις ευχαριστίες μου για τις ευχές που ήδη από χθες μου στέλνετε σε μέιλ και τηλεφωνήματα.
Να είστε πάντα καλά!

44 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου χρόνια σου πολλά,χαρούμενα και ευτυχισμένα. Να είσαι καλά και κάθε πρωί να μας χαρίζεις τις αχτίδες σου.
Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου να σε έχει ο Θεός καλά και να σε χαιρόμαστε, είσαι η παρέα μου, η συμβουλές σου πολύτιμες και σ' αγαπούμε πολύ κι εγώ και ο άνδρας μου που θυμάται πάντα τη φιλοξενία που έδωσες σε δύο ξένους τότε σαν κι εμάς.
Τένια Κέρκυρα

Κική Κωνσταντίνου είπε...

χρονια πολλα και ευτυχισμενα! να σε χαιρομαστε!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου, χρονια σου πολλα. Χαίρομαι πολύ που κάνεις πράγματα που σου αρέσουν και δεν το βάζεις κάτω. Χίλια μπράβο σου, είσαι ένας πραγματικός μαχητής.
Κούλλα, Κύπρος

Sofia είπε...

Καλή μου Αχτίδα Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου με υγεία και χαρά! Να χαίρεσαι το όμορφο όνομά σου!! Καλά να περάσεις την ημέρα σου!! Ευχαριστούμε για το κέρασμα!! Πολλά φιλούθκια :)

το στεκι της σοφιας είπε...

γιωργιτσα μου γλυκια χρονια πολλα και καλα να σε χαιρομαστε!!!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

χρονια πολλα Αχτιδα μου!! να σε χαιρονται και να τους χαίρεσαι ολους οσους αγαπας!!πολλα φιλια

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια καλά, χρόνια πολλά αγαπημένη μας Γιωργία! Να λάμπεις σαν αχτίδα μαζί με τον ήλιο σου (Δημήτρη)μέσα από τον προσωπικό αγώνα σου και να ζεσταίνεις τις καρδιές των δικών σου και τις δικές μας! Με πολύ εκτίμηση και θαυμασμό, τέρη

ANNA FLO είπε...

Πολύχρονη!!!!!!!Γερή, δυνατή με κουράγιο πάντα και μια καρδιά που χωράει όλους! Χρόνια πολλά και καλά με πολύ αγάπη που αξίζεις και τους δικους σου ανθρώπους δίπλα σου.
Φιλιά πολλά

Unknown είπε...

Γεωργία μου Χρονιά πολλα με υγεια
,αγάπη και ευτυχία ...
να σε χαιρόμαστε !!!!
καλή σου μέρα ...πολλα πολλα φιλάκια

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

Να σε χαιρομαστε και να σε χαιρονται και οι κοντινοι σου ανθρωποι!Γερη και δημιουργικη παντα!Φιλακια!

...irida... είπε...

χρονια πολλα γλυκια μου!!!με υγεια,και αγαπη...ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

syros2js είπε...

Να σε χαιρόμαστε! Να σε χαιρόμαστε!
Ό,τι επιθυμείς, κορίτσι μου!!!
Να περάσεις μια όμορφη μέρα!
ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

BUTTERFLY είπε...

Να ζησεις Αχτιδουλα μου! Να εισαι παντα καλα, με ολους οσους αγαπας γυρω σου, με το φως να σε πλημμυριζει και το ροζ συννεφακι σου αγκαλια!

mammy on line είπε...

Χρόνια σου Πολλά και ευτυχισμένα Αχτιδούλα!Να έχεις πάντα τόσο ζεστή και φωτεινή καρδιά <3 <3 <3
Να περάσεις υπέροχα σήμερα να γλυκάνεις και να σε γλυκάνουν ακόμα πιοπολύ όσοι αγαπάς. Φιλιά <3

Κωνσταντίνα είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Να σας χαίρονται οι αγαπημένοι σας και ποτέ μα ποτέ να μη χάσετε την αχτιδένια αισιοδοξία σας!

mahler76 είπε...

Να σε χαιρόμαστε. Κάθε καλό. Ευτυχία, υγεία και ο,τι άλλο επιθυμείς!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά καλή μου αχτίδα με υγεία και αγάπη,να περάσεις όμορφα την ημέρα της γιορτής σου με την οικογένεια και τους φίλους!Μαρία της εξπρές.

Καλλιτεχνί-Ζω είπε...

Χρόνια πολλά και όμορφα!!!!! Καλημέρα!!!!

Maria Fe είπε...

χρονια πολλα αγαπημενη Αχτιδα!
Να σαιρεστε το ονομα σας!
παντα γερη και υγιης να ειστε
φιλια πολλα

Unknown είπε...

Χρόνια σας πολλά και δημιουργικά!!

kerina poiimata είπε...

χρόνια σου πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια σου πολλά Αχτίδα μου, ευχές πολλές από καρδιάς!

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια σου πολλά Γεωργία με υγεία.
Φιλάκια ...

ΑΜΑΜΕΛΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΑΣ. ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΩ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ. ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

Ariadne είπε...

Κι από εδώ χρόνια πολλά και καλά!AriadnefromGreece!

Funky Monkey είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!
Καλά να περάσετε!
Φιλιά!

Α. Παπαγιάννης είπε...

Γεωργία, πάντα γερή, ευτυχισμένη και να ξεχειλίζεις από το πλεόνασμα της καρδιάς σου και σε όλους τους γύρω. Ο Θεός να σας έχει καλά όλους!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα , Αχτίδα μου !!!!!!! Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και όλοι εμείς ....η μπλογκοπαρέα !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου σας χαιρόμαστε αυτό είναι σίγουρο!Χρόνια πολλά και καλά,τις καλύτερες ευχές μου για ότι επιθυμείτε!
Φιλιά Μαρίνα

Σοφία είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα !!
Γεμάτα αγάπη, υγεία και δημιουργία !!!
Φιλιά

DIMI είπε...

Χρόνια πολλά μέ υγεία Γεωργία μου!!Νά σ'ε χαίρονται!!Εύχομαι νά περάσεις πολύ όμορφα μέ τούς αγαπημένους σου!!Πολλά φιλιά!

Rena είπε...

Χρόνια Πολλά Αχτίδα μου να 'σαι καλά να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένεια σου!!!!
Ευχαριστούμε για το κέρασμα!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Kitchen Stories είπε...

Χρόνια Πολλά, όμορφα, γλυκά και γεμάτα χαρά και δημιουργικότητα!

Να σε χαίρεται η οικογένειά σου Αχτίδα μου!

* Το δώρο σου το πήρα σήμερα!
Ένιωσα μεγάλη συγκίνηση με το που το άνοιξα... άλλος γιορτάζει άλλος παίρνει δώρα σήμερα...

Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς για το όμορφο & ανεκτίμητο περιεχόμενό του μα και για την απλόχερη προσφορά σου.
Θα το βάλλω σε μέρος που θα το λούζει φως και το μάτι μου θα πέφτει εκεί συχνά!

Ζ.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Να σε χαιρομαστε μαζι με την ομορφη οικογενεια σου.. και τον Δημητρη σου.. να είσαι πολύχρονη Γιωργια μου και παντα με υγεια...πολλα φιλακιααααα απο μενα και τον Γιωργο μου.. φιλεναδα χαρηκα που τα ειπαμε...φιλακιαααα!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Να σε χαιρόμαστε, να σε χαιρόμαστε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα Αχτίδα ΜΑΣ !!!!!!!!!!! Να είσαι καλά και του χρόνου !!!! Πολλά φιλιά !!!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

πολυ χρονη και παντα ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα γεματα υγεια και αγαπη!!!!Φιλια Στελα.

κυκλάμινο είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα μου!!!! Ευτυχία και υγεία σου εύχομαι!!!! Φιλάκια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙς ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ , ΥΑ ΜΕΙΛ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΡΙΣΑΤΕ ΣΉΜΕΡΑ.ΓΥΡΙΣΑ ΑΡΓΑ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΧΙΛΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ας ΕΙΜΑΙ ΓΕΡΗ ΚΙ ΕΣΕΙς ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.

Thalia Tzellou είπε...

Αχτίδα μου χρόνια πολλά, πάντα ευτυχισμένα μαζί με τους αγαπημένους σας!!! Να χαίρεστε την οικογένειά σας και να σας χαίρονται και εκείνοι!!! Να έχετε πάντα όμορφες στιγμές και δύναμη ψυχής! Εχετε την αγάπη όλων μας! Πολλά πολλά φιλιά!!!

Marie-Anne είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά!!!
Και του χρόνου, με υγεία!!!!

Memaria είπε...

Χρόνια πολλά Γεωργία μου με υγεία κι ευτυχία!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
Φιλιά πολλά!

AgapameAnDolmas είπε...

χρονια πολλα να χαιρεστε το ονομα σας!!! να σας εχει ο αη γιωργης καλα!!!