Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Αυτό που μας γεμίζει τη ζωή μας πλέον..


Ένα ηλιόφωτο πρωινό , που αλλού να το ζήσουμε ..στο καταφύγιο της ηρεμίας μας..εμείς οι δυο..ή μάλλον τρεις πρέπει να πω αφού η Κλώντη πάει πακέτο μαζί μας. Πριν χρόνια όταν πρωτοέγραφα στα μπλογκ πριν..πριν..το 2007 άρχισα..τι γρήγορα περνούν τα χρόνια φίλοι μου..Πριν χρόνια λοιπόν σας έγραφα ότι το όνειρο μας είναι ένα κτήμα..μία φάρμα..Ήρθε η στιγμή , οι συγκυρίες και το πήραμε.Βέβαια η κατάσταση στην οικονομία δεν μας βοηθάει να το κάνουμε όπως το ονειρευόμαστε..μα τι σημασία έχει αφού μας κάνει ευτυχισμένους ακόμα και αυτό που ζούμε.
Στο κτήμα μας λοιπόν, ο Δημήτρης μου φτιάχνει παρτέρι ολόγυρα από εκεί που σε λίγο καιρό θα στηθεί το κιόσκι με τα ξύλινα δοκάρια και τα φουρούζια.


Ο καλός μου κουράζεται μα ξέρω ότι αυτό του γεμίζει τη ζωή, τον ευχαριστεί και  με κάνει να ..μη γκρινιάζω που κουράζεται.
Από το πρωί που πήγαμε το κτήμα μας γέμισε με επισκέψεις..αυτό θέλαμε πάντα..ένα κτήμα γεμάτο φίλους..γείτονες..ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα με μας και όνειρα της..ηλικίας μας.
Η Μπόνη μας περιμένει πάντα στη πόρτα..πάντα ένα τάπερ γεμάτο της φέρνουμε να συμπληρώσουν τις κροκέτες.


Για αντάλλαγμα μας αφήνει να παίζουμε με τα σκυλάκια της .εγώ και η Θωμαή η καλή μου γειτόνισσα από απέναντι.




Πέστε μου ότι δεν είναι γλύκα;..τα πήρα αγκαλιά ένα ένα..


Ο Ράμπο έχει πεθάνει από τη ζήλια του.....Καλά να πάθεις...δάγκωσες τη Κλώντη μου..άντε τώρα να τα βγάλεις πέρα με ..9 κουτάβια!


Μέχρι στις 12..χαζολογούσαμε όλοι με καφεδάκια και κέικ περγαμόντου  που έφερα ζεστό. Λίγες σελίδες πρόλαβα να διαβάσω από ο βιβλίο μου και..νάτες οι επισκέψεις..


Η άλλη καλή μας γειτόνισσα η Κούλα με τη...Μπουμπού το..κατσικάκι της!


ΚΛΩΝΤΗ: -Να ..λιποθυμήσω;..τι είναι αυτό πάλι..σκύλος που μιλάει άλλη γλώσσα..μπεεεε!


- Η μαμά μου το παίρνει αγκαλιά;


- Όχιιιι! Είπα,  δεν θέλω φιλικές σχέσεις!


Περάσαμε υπέροχα, ψαράκι σαρδέλες στη σχάρα, νερό για..ποτό, το παρτέρι μας έγινε από τη μία πλευρά..και ξαφνικά γέμισε η πίσω πλευρά του κτήματος με..Τσίχλες..πουλιά είναι παιδιά! Ήταν μεγάλες..σχεδόν σαν μικρές κοτούλες αδύνατες όμως! Ο άνδρας μου τις ονειρεύτηκε..στιφάδο ο άκαρδος.
Δεν ξέρω αν ποτέ ζήσω εδώ..δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να χαρούμε τα σχέδια που κάνουμε..όμως και αυτά που χαιρόμαστε μας είναι αρκετά..Αν και παιδί της πόλης..μου αρέσει η φύση, τα ζώα, η ζωή στην εξοχή και εδώ τα βρίσκεις ολόγυρα σου.


Είναι μία μορφή ευτυχίας να βλέπεις τα πρώτα μπουμπούκια στα δένδρα που φύτεψες..και φρόντισες..και κανάκεψες ...
Σας ζάλισα..το ξέρω..μπορεί για σας να μην έχουν την ίδια αξία με μένα όμως ελπίζω να σας μεταδίδω ελάχιστο από αυτό που μας κάνει να αισθανόμαστε ακόμα νέοι και πλήρεις.
Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο 2ήμερο και βέβαια Καλή Σαρακοστή φίλοι μου!
Αχτιδένια φιλάκια!

27 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Είναι υπέροχη η ζωή στην εξοχή, Αχτίδα μου, μέσα στις ομορφιές της φύσης! Να περνάτε πάντα όμορφα!
Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Όλοι όσοι είμαστε παιδιά της πόλης αγαπάμε την εξοχή Αχτίδα !! Καλά να περάσετε στο κτήμα σας και καλά κούλουμα !!!! Τα φιλιά μου !!!!

OLINA M είπε...

Το χαμόγελό σου τα λέει όλα!

Και κατσικάκι στην παρέα;
Θα το σαλτάρετε αυτό το σκυλί...!!!! Πόσους τετράποδους εισβολείς να αντέξει πια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marie-Anne, καλημέρα φίλη μου ευχαριστώ σου εύχομαι καλό 2ήμερο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, περιμένω την Άνοιξη με..κανονιοβολισμό !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, κοριτσάκι, ελάτε σήμερα θα είμαι εκεί γιατί από αύριο θα μείνω σπίτι να κάνω τις δουλειές μου για το μπαζάρ.

Λάχεσις είπε...

Είναι υπέροχες οι στιγμές που ζει ο άνθρωπος στη φύση. Είναι σαν να γυρνάει στην πατρίδα του!
Να περνάτε πάντα καλά στο κτήμα σας Αχτίδα και να γίνει κάποτε, Θεού θέλοντος και καιρών επιτρέποντος, όπως το ονειρεύεστε!
Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

Ανώνυμος είπε...

καλα η κλωντη ειναι η βασιλοπουλα μας και ενα σκετο κουκλι! αλλα και ο αλλος α ραμπο που τη δαγκωσε φαινεται πολυ θλιμμενος αχτιδα.. γιατι ετσι? βγαινει καθολου να τρεξει και να ασκηθει? ισως θελει εκπαιδευση το σκυλι για να κοινωνικοποιηθει καπως. ολα τα ζωα ακομα και οι πιο βιαιες ρατσες ωφελουνται απο κατι τετοιο.. μηπως να τους το προτεινεις με τροπο? κριμα το σκυλι.

nikolitsa είπε...

Αχτίδα μου γειά σου
Μπορώ να σας καταλάβω απόλυτα,πόσο ωραίο πράγμα είναι η εξοχή 'οταν τη ζειςΚαι γω μένω σε κτήμα και χαίρομαι την κάθε αλλαγή της.Ελπίζω να έρθει γρήγορα η άνοιξη,αρκετό νερό έριξε φέτος.Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στον καλό σου σε ότι κάνει.Του δικού μου μόνο να επιθεωρεί του αρέσει.Χα χα χα.
Φιλιά πολλά .

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Λάχεσις, έχεις δίκιο φίλη μου, νομίζω ότι όλοι κάποια στιγμή επιστρέφουμε στις..ρίζες μας στη γη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, δυστυχώς το έχουν σχεδόν πάντα δεμένο γιατί είναι επιθετικό, το βγάζουν κάποιες φορές με λουρί μα...Τώρα ζηλεύει τη Μπόνη που γέννησε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nikolitsa A μου πολλά χρόνια θα ζήσεις σήμερα σε σκεπτόμουν που έβλεπα το Πατρινό καρναβάλι, η κόρη μου η Ειρήνη με τον άνδρα της είναι στη Πάτρα τώρα από χθες.

Ariadne είπε...

Τι όμορφα που είναι στην εξοχή! Θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια, το όνειρο του μπαμπά μου να αποκτήσει ένα σπιτάκι μέσα σε ένα χωραφάκι και να το περιβάλλει με τα λουλούδια του και τα δένδρα του!Τι ωραία που ήταν. Κι εγώ παιδί της πόλης αλλά το χαίρομαι κοντά στη φύση πάρα πολύ!AriadnefromGreece!

Rena είπε...

Αυτά είναι οι ομορφιές της φύσης!!!!
Καλή Καθαρά Δευτέρα!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη η φύση.
Καλή Σαρακοστή.
Φιλάκια ...

syros2js είπε...

Εκτός από το ότι χαλαρώνω απίστευτα με τις βολτούλες που μας πηγαίνεις στο κτήμα σας, ΛΑΤΡΕΥΩ τις σκέψεις τις Κλωντούλας! Χαχα! Τί της έμελλε να πάθει?
Και καλά τη Μπόνη... Ίσως και να τη συνηθίσει... Το ίδιο και τα μωρά της... Αλλά ΚΑΙ κατσικάκι???! χαχα! όχι, αυτό δεν θα το ανεχθεί!!!
;-)
Φιλιά πολλά, Αχτιδούλα!

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα μου να είστε καλά,οι φωτό από το κτήμα είναι πάντα χάρμα οφθαλμών!Το κατσικάκι όμως με ξεπερνάει τρελάθηκααα!
Ελπίζω βέβαια να μην το προορίζουν για το Πάσχα...
Χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή!
Πολλά φιλιά Μαρίνα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ariadne, καλημέρα φίλη μου.Ήταν τ όνειρο του άνδρα μου που κι αυτός παιδί της πόλη όμως αγαπάει υπερβολικά τη φύση.Δόξα το Θεό, το χαιρόμαστε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena μου έχει ομορφιές, κάθε στιγμή στη φύση, στην εξοχή.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρία Έλενα, καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρία Έλενα, καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ syros2js, να δεις το πανικό που έπαθε όταν είδα το κατσικάκι..φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη! Και το κατσικάκι την φοβώταν!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρίνα μου δεν είναι δικό μας το κατσικάκι, είναι της γειτόνισσας όμως στη αρχή το αγόρασε για να το...φάνε όμως τώρα το λατρεύουν και το έχουν σαν παιδάκι,.Είναι θηλυκό θα το κρατήσουν για γάλα.

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Καλημέρα κι από μένα! Είναι όμορφο να είσαι στην εξοχή. Η αγάπη των σκυλιών δεν συγκρίνεται με τίποτε! Να περνάτε τέλεια!
Kathy by anthomeli

morphoplasies είπε...

Αχτιδα μου να είστε γεροί και να χαίρεστε το κτημα οπως το ονειρέυεστε!!
Καλη Σαρακοστη!

princess είπε...

Αχτιδούλα μου,πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε! Είσαι μια γλύκα! Να χαίρεστε το κτήμα σας και να περνάτε όμορφα! Σε φιλώ!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Όλα όμορφα μα για το κατσικάκι δεν έχω λόγια.

Να τη χαίρεστε την όμορφη ζωή σας ακτίδα μου,
σας αξίζει!