Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Στο ..παρά πέντε για ταξιδάκι!


Ότι πετάμε τη ..σκούφια μας για ταξιδάκια..ε! αυτό είναι προφανές! Κάποτε δεν μας έβλεπε το σπίτι... α! ρε νιάτα..
Ο..αγρότης μου έμεινε σπίτι αφού τελείωσε με τα σέρβις και το πλύσιμο του αυτοκινήτου από το πρωί και βέβαια όσο εγώ ακόμη έφτιαχνα κάτι τελευταία πραγματάκια...


Αλήθεια..θυμάστε εκείνο το..πεντακάθαρο εργαστήρι μου που σας έλεγα προχθές;..Παρελθόν!
Όσο λοιπόν εγώ ζωγράφιζα , έκανα γούρια και ..κάρφωνα κουμπώματα.....
Ο καλός μου ανασκουμπώθηκε..αλεύρι και πλάστη..και νάτες οι δύο πιτούλες βραδιάτικα! Κολοκυθόπιτα με γέμιση που έφτιαξα το μεσημέρι από κολοκύθα που μου έφερε η γειτόνισσα και τυρόπιτα που αγαπώ !


Τι άξιο παλικάρι έχω εγώ ..καλέεεεε! Παλικάρι..ναι ..παλικάρι..μη κρυφογελάτε..σας βλέπω ....και τα 68 έτσι τα λέμε τώρα!
Έτοιμοι φίλοι μου για την αυριανή μέρα..ένα μίνι βαλιτσάκι , η Κλώντη για κόμμωση το πρωί, κάτι τελευταία ψώνια και.. Κοζάνη σου έρχομαι!
Θα τα πούμε λοιπόν όταν γυρίσω! Τυχερούλιαααα! Θα αναπνεύσετε χωρίς τη φλυαρία μου μέχρι να γυρίσω, να ανοίξω φωτογραφική και υπολογιστή και...αλίμονο σας! Σας θέλω όλους στο καναπέ μου για..κους κους!
Αχτιδένια φιλάκια!

21 σχόλια:

nikol είπε...

Να πάτε στο καλό Αχτιδένιοι φίλοι μου , να περάσετε όμορφα και να ξεκουραστείτε !!1
Σας φιλώ με την αγάπη μου

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Με το καλό να πας και με το καλό να επιστρέψεις! Θα περιμένουνε το ρεπορτάζ σου!

Hengeo είπε...

Καλό ταξίδι!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα και καλό ταξίδι! Καλά να περάσετε!!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Αχτιδούλα μου καλό σας ταξίδι, να περάσετε υπέροχα και να μας φέρετε πλήρες ρεπορτάζ από το σίγουρα πετυχημένο bazaar της Κοζάνης!!!! Για το παλικάρι δεν υπάρχουν λόγια.... μόνον όσοι τον γνωρίζουν ξέρουν πως είναι μοναδικός!!!!!! Πολλά φιλιά και στους δυό σας!!!!!!!!!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλα να περασετε καλη μου! φιλακια πολλα!

love2love είπε...

ΝΑ ΞΕΔΩΣΕΤΕ

akrat είπε...

άντε μια χαρά σας κόβω

ταξίδια και άγιος ο θεός..

κάποτε έκαν αθήνα βόλο με βέσπα 50 κυβικών ΜΠΕΣΑ ΤΟ ΛΕΩ ... μια φορά δηλαδή... μετά την έβαζα στο σιδηρόδρομο...

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΦΙΛΙΑ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Thalia Tzellou είπε...

Πανέμορφη ζωγραφική όπως πάντα και πεντανόστιμες πιτούλες!! Καλό ταξίδι Αχτίδα μου και καλά να περάσετε!

airis είπε...

Καλό ταξίδι και καλά να περάσετε αχτίδα μου!
Καλή επιτυχία στο μπαζάρ !
Περιμένω φωτορεπορτάζ!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλά να περάσετεεεεε!!
Αλλά βρε αχτίδα μου,δεν μπορώ να βλέπω αυτά τα μερυ κριστμας. Χάθηκαν τα καλά Χριστούγεννα;
Και να σκεφτείς ότι αυτό σου το λέει μια ξενόγλωσση καθηγήτρια.
Φιλιά. Μαρία

Ανώνυμος είπε...

Καλα να περασετε κι περιμενουμε εντυπωσεις!!!!Φιλια Στελα.

Unknown είπε...

κάλο ταξίδι καλά να περάσετε
και με το κάλο να γυρίσετε..
φιλακια

Ariadni St. είπε...

Ενα ταξιδακι πάντας μας αναζωογονεί! Πόσο μου αρεσουν οι στριφτόπιτες! Γεια στα χερια του του κ.Δημητρη! Φιλια πολλά, να περασετε υπέροχα

ασωτος γιος είπε...

τη καλησπερα μου αφηνω! σε φιλω και καλοο ταξιδι

Unknown είπε...

@αχτιδα,καλό ταξίδι μανούλα μου κ καλή επιτυχια στο μπαζαρ

litsa t. είπε...

αχτιδουλα μου μη παιδευεσαι με διατροφες.με τετοιο νοικοκυρη απλα παραδωσου και απολαυσε το.ενα κομματακι τυροπιττα και απο εδω πληζζ.καλο ταξιδι και να περασετε καλα.φιλια στο ντολμαδακι μας.

Μαρία Έλενα είπε...

Καλά να περάσεις
Φιλάκια ...

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Η τυχερούλα είσαι εσύ, που και ταξείδι θα πας και φίλους αγαπητούς θα συναντήσεις και πιτούλες ωραίες θα φας απ τα χεράκια του προκομένου σου !!! Καλό σας ταξείδι, καλά να περάσετε και περιμένουμε εκτενές ρεπορτάζ !!! Φιλιά !!!!

nikolitsa είπε...

Καλό ταξίδι και με το καλό να γυρίσετε. Να προσέχετε γιατί θάχει πολλές βροχές.Ρώτησε τον καλό σου αναλαμβάνει τον καλό μου να του κάνει μαθήματα μαγειρικής ,γιατί εγ[ω βαριέμαι πιά να μαγειρεύω?
Φιλάκια πολλά