Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Μια μέρα αρκεί..


Μια μέρα κρεβατωμένη και στο"γύψο" αρκεί..εγώ φίλοι μου δεν είμαι για κλουβί πάσης φύσεως ακόμα και ολόχρυσο!
Θα βρω το τρόπο να ρεγουλάρω τα υπέρ και τα κατά της πιέσεως, έτσι το πρωί, πήρα το χαπάκι μου (τα..έπρεπε να πω...) είδα και τη πίεση κατόπιν ..απειλής του ανδρούλη μου (15..καλά είναι..) που ακόμα μουρμουράει και μιξοκλαίει τι θα κάνει λέει χωρίς εμένα αν πάθαινα κάτι!!
- Καλέ θα γλύτωνες του λέω! Του χρόνου τον Απρίλη που θα κλείσουμε τα 40 χρόνια γάμου μου έταξες δωράκι βραβάτο!
Έτσι φίλοι μου πήγα μαζί του στο κτήμα αν και πάλι γα να με κάνει να νοιώσω όμορφα με πήγε στους καλούς μου γειτόνους το Σταύρο ( θυμάστε τη διήγηση που μου έκανε για τη ζωή του;) και τη Λεμονιά που έτυχε οι άνθρωποι να είναι μπροστά όταν έπαθα το ισχαιμικό επεισόδιο και μας τηλεφωνούσαν συνέχεια. ήρθε και ο άλλος γείτονας και φτιάξαμε μια όμορφη παρέα!
Με υποδέχθηκε ο..Τόλης, ο σκύλος τους , ένα καλοκάγαθο θηρίο μόλις 6 μηνών φίλοι μου! 




Είναι υπέροχο να έχεις καλούς γείτονες, κανονίσαμε τα 3 ζευγάρια να κάνουμε μία μάζωξη μόλις δροσίσει ο καιρός και να φτιάξει πίτα η Λεμονιά ( εδώ έγινε διπλωματικό επεισόδιο ανάμεσα στον άνδρα μου και τη Λεμονιά ποιος από τους δύο κάνει καλύτερη πίτα!) 
Μετά ο Σταύρος μου ζήτησε να φωτογραφίσω τις κολοκύθες του που είναι τεράστιες και να τις δείξω!





Προσέξτε τη Κλώντη δίπλα στη κολοκύθα για να καταλάβετε το μέγεθος!


  Προσπάθησα να την βάλω να κάτσει επάνω μα..φοβώταν!


  Μου έκανε όμως τη χάρη να ποζάρει!


Φεύγοντας ο καλός μας γείτονας Σταύρος μου έδωσε δώρο μία που ΑΥΤΗ τη στιγμή που σας γράφω ο άνδρας μου έχει αρχίσει κιόλας να τη κάνει ..γλυκό!


Γυρίσαμε στο δικό μας κτήμα, τάισα τις γατούλες μου και..και...που να κάνει δουλειά ο άνδρας μου!!!
 Μου άνοιξε δύο ομπρέλες κάτω από το δένδρο, μου έβαλε τη πολυθρόνα, μου ετοίμασε το κέντημα δίπλα ,μου έκανε καφέ ντεκαφεινέ λέει που δεν πειράζει(!!!)ένας γιατρός του είπε να μη πίνω καφέ( ο γρουσούζης!)  , μου έβαλε που λέτε το ψυγειάκι δίπλα μου με νερό..και άραξε κοντά  μου λέει να με..προσέχει!
Όπως καταλαβαίνετε κλουβάκι θερινό μου ετοίμασε..μάλλον αύριο θα έρθει μόνος του κι εγώ θα κάτσω σπίτι να ζωγραφίσω γιατί με μένα δουλειά δεν θα κάνει και..πάνε οι ντοματούλες και οι μελιτζάνες! Είναι μέχρι να το συνηθίσει..θα του περάσει..θα το εμπεδώσει στο τέλος ότι εύκολα η Αχτίδα δεν τον εγκαταλείπει!!!
Το αστείο είναι ότι άρχισε να κάνει δίαιτα μαζί μου για..συμπαράσταση..να δούμε πόσο θα αντέξει χωρίς αλάτι που τα τρώει..λύσσα!
Φύγαμε τελικά πολύ νωρίς και καταλήξαμε στη κόρη μας την Ειρήνη για καφεδάκι και για..κατσάδα. Βλέπετε φίλοι μου δεν είπα κάτι στις κόρες μου από το προχθεσινό επεισόδιο υγείας και το έμαθαν τυχαία ..δεν ήθελα να τις στεναχωρήσω, να ανησυχήσουν για μένα. Μου τα έψαλλαν λοιπόν!
Σας ζάλισα;..έτσι είμαι εγώ..μου περνάει γρήγορα όταν φιλοσοφώ το κάθε πρόβλημα. Λοιπόν σας εύχομαι μία όμορφη Κυριακή να έχετε και είμαι περίεργη αν το κολοκύθι γλυκό του άνδρα μου γίνει καλό..θα σας το πω!
Αχτιδένια φιλάκια!.

26 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Έχασα επεισόδια, Αχτίδα μου!!
Περαστικά!!
Θέλει προσοχή... Αλλά όντως απ'ότι φαίνεται, δε μασάς :)))

Να'σαι πάντα γερή! Σε αγαπάμε!!

Κωνσταντίνα είπε...

Σας προσέχει τόσο πολύ, τι άλλο θέλετε! Ξεκούραση κ όλα θα πάνε καλά. Οι κολοκύθες φανταστικές κ το γλυκό φαντάζομαι θα είναι μούρλια. Το δώρο το έλαβα, υπέροχο κ σας υπερευχαριστώ! Σας στέλνω την αγάπη μου...

Ανώνυμος είπε...

Οι κολοκύθες αυτές γίνονται τρομερή γλυκιά πίτα με κανέλα και καρύδι, γλυκό κουταλιού εμείς κάνουμε με ένα είδος κολοκύθας που είναι έτσι μεγάλες αλλά μένουν άσπρες΄΄
Περιμένουμε νέα για το γλυκό΄΄΄
ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΜΙΝΑ

nikol είπε...

Είπαμε φιλενάδα μου πρόσεχε , μου αρέσει η διάθεσή σου και όσο για την προσοχή του Δημήτρη είμαι σίγουρη..
Περαστικούλια και φιλιά πολλά και στους δυο σας....

nikiad.blogspot.gr είπε...

Οι φωτογραφίες με την Κλώντη υπό μάλης απίθανες !!!!!
Περαστικά , Αχτίδα μου !!!! Καλοφάγωτο το γλυκάκι- είμαι σίγουρη ότι το πέτυχε ο Δημήτρης -κρίμα που δεν είμαι κοντά να το δοκιμάσω !!!!!
Τα συγχαρητήριά μου στο Σταυρο για τις σούπερ κολοκύθες του !!!!!

ANNA FLO είπε...

Kαλημέρα Αχτίδα μου
Δεν πολυμπαίνω λόγω καλοκαιριού και δεν έμαθα για την περιπέτειά σου. Περαστικά. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πρόσεχε αλλά δεν θέλει και στενοχώρια η πίεση. Ένα χαπάκι είναι δεν είναι τίποτε...Καλά να περνάτε και οι κολοκύθες υπέροχες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Σεβάχ ο Θαλασσινός, φίλε μου ευχαριστώ, από εδώ και πέρα τι να περιμένει κανείς, όμως η Παναγία μας πάντα με βοηθάει και τα ξεπερνώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κωνσταντίνα μου χαίρομαι που σου άρεσαν.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΙΝΑ, χαιρετίσματα φιληνάδα..μωρέ ξέρω καλά τι κάνεις με αυτήν όμως θα την κάνω πιο πολύ γλυκό κουταλιού για τη κόρη μου.Την υπόλοιπη πίτα όπως είπες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ nikol, η αλήθεια είναι ότι πανικοβλήθηκε που του είπαν ότι παρολίγον έμφραγμα και να προσέχω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ nikiad.blogspot.gr, τελικά το ανέλαβα εγώ το γλυκό δεν τα κατάφερε με την αρίδα!Όσο για τη Κλώντη, είναι η ευκολία όταν έχεις μικρό σκυλάκι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ANNA Flo, ευχαριστώ γλυκιά μου όλα θα πάνε καλά, θα προσαρμοστώ.

Unknown είπε...

@αχτίδα,περασστικά μανούλα μου!!αμάν πια!!σε ματιάσανε!!!ολα καλά ελπίζω τώρα!!θα ερθω να σε δω.θα σου πω

Λάχεσις είπε...

Περαστηκά, υπομονή και δύναμη και μεγάλη προσοχή για την αποφυγή επεισοδίων. Είσαι πολύ τυχερή γυναίκα που έχεις έναν άντρα να σε φροντίζει και να σε αγαπάει!
Μου αρέσουν πολύ οι αντιφάσεις που γράφεις με τον άντρα σου κάποιες φορές, αυτό δείχνει ένα πολύ αγαπημένο και κατασταλαγμένο ζευγάρι.
Η Κλώντη μια μπουκίτσα μπροστά στο θηρίο...χαχαχαχαχχα
Φιλάκια Αχτίδα, και να προσέχεις τον εαυτό σου!

ΝικολιτσαΑντωνοπουλου είπε...

Αχτίδα μου καλή επάνοδο στο κτήμα σου καιστον αγαπημένο σου σύζυγο.
Οσο γιά την πίεση ,πρέπει και η μικρή να είναι χαμηλή.Αυτό σου το είπε ο γιατρό σου?Ρώτησέ τον, έχει μεγάλη σημασία.
Φιλιά πολλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αθηνα Ανταβαλη, σε περιμένω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Λάχεσις, φίλη μου πάντα λέω ότι ο άνδρας μου είναι το δώρο του Θεού σε μένα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νικολιτσα Αντωνοπουλου, το ξέρω, και εκεί υπάρχει πρόβλημα.Θα συντονιστώ..που θα πάει!

Gina-Teta είπε...

ΕΤΣΙ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ! ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!

Hengeo είπε...

Ωχ βρε Αχτίδα μου είχα μέρες να μπω και τώρα είδα την περιπέτειά σου. Περαστικά και να προσέχεις τον εαυτό σου, είναι πολύτιμος!

Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα αχτιδα!!Χαιρομαι που αισθανεσαι καλυτερα.Ειπαμε θα πανε ολα καλα!!!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!Φιλια Βασω!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Eυτυχώς που όλα πήγαν καλα φιλη μου... θα μου πείς τι καλα αφου παιρνω χάπι...όμως αν αυτό το χαπι σου σώζει την ζωή χαλάλι του να το παίρνεις... και ναι να αφήσεις τον Δημήτρη να σε προσέχει αν το θελει...μην του κάνεις νάζια...αν είσαι εσύ καλά θα είναι και εκείνος.. χαίρομαι παντως που σε προσέχεις για να σε εχουμε παρέα.. Αχτίδα μου να έχεις μια χαλαρή και ομορφη εβδομαδα θα περιμενουμε τα έργα σου..φιλακιααααα.!!!

Hfaistiwnas είπε...

αααα είναι Καλοκαιράκι, πολλά υγρά, λίγο φαί! Το αλάτι χρειάζεται το Καλοκαίρι για να μην αφυδατωνόμαστε!
Και να προσέχεις και εσύ φυσικά, όχι κούραση και άγχος!!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά !!! περαστικά !!!
και λίγη δίαιτα -σε όλους μας καλό κάνει !!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλό μεσημερι, καλά να τ απερνας.. είχε πλακα η Κλώντη στην κολοκύθα!!.. καλή σοδειά..με καλούς φίλους παντα!!

Thalia Tzellou είπε...

Αχτίδα μου περαστικά. Να περνάτε πάντα καλά και να είσαι γερή και δυνατή.Η Κλώντη φοβερό μοντέλο και όσο για τις κολοκύθες, απίθανες!