Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Γι αυτός που λύγισε!


                                                        Meet you in Paradise.

Ήταν η αγαπημένη μας ταινία με τον άνδρα μου. Όταν την πρωτοείδαμε ο Δημήτρης έτρεξε να αγοράσει το DVD γιατί έλεγε χαριτολογώντας όπως πάντα ότι έτσι και αυτός θα τρέξει να με βρει ακόμα και στη Κόλαση αν του το..σκάσω!
Όταν πέθανε το πρώτο μας σκυλάκι έλεγε ότι όταν θα πάμε εκεί..ψηλά είναι σίγουρο ότι θα μας προϋπαντήσει όπως σ' αυτή τη ταινία..
Τα χρώματα της, τα θέματα και η ζωγραφική ήταν ένα μεγάλο κομμάτι του έργου , το νόημα της τεράστιο αφού νομίζω ότι μια φράση στο τέλος της ήταν η βάση μια θεωρίας..
" Μία ζωή ολόκληρη στη γη είναι μία πνοή ανάσας εδώ.."
Αξίζει να τη δείτε όποιος την έχει χάσει και πιστεύω ότι δίνει και μία απόκοσμη θεωρία να σκεφτεί ο θεατής αφού "περνάει " την ιδέα της καρμικής σχέσεις δύο ανθρώπων..Κάποιοι άνθρωποι γεννιούνται για να είναι πάντα μαζί ακόμα και σε μία επάνοδο ζωής υλικής ίσως οι δρόμοι τους θα συναντηθούν.


Ένας αγαπημένος μου ηθοποιός δεν αντιστάθηκε όσο έπρεπε στα..βουναλάκια της ζωής..ενέδωσε στα κύματα και πνίγηκε σ' αυτά..Ποτέ μου δεν κατάλαβα και δεν δέχθηκα τη κατάθλιψη έστω και αν την έζησα μέσα από τη μητέρα μου.


Πιστεύω ότι αυτά τα λόγια του κρύβουν την αιτία της αυτοκτονίας του και πάλι αν ζούσε..αν ήμουν κοντά του θα του..τραβούσα το αυτί και θα του έλεγα :
,<< Οι άνθρωποι που είναι γύρω μας, οι άνθρωποι που τους κάναμε φίλους μας, που τους βάζουμε στη καρδιά, στη ζωή και στη σκέψη μας  είναι δική μας επιλογή και όχι των περιστάσεων>>
Δεν δέχομαι την απόφαση του μα τιμώ τον ηθοποιό που έφυγε και άπειρες ταινίες του μου χάρισαν υπέροχες ώρες όπως ο ρόλος του σαν δάσκαλος στο "Κύκλο των χαμένων ποιητών", "Καλημέρα Βιετνάμ"," Η Κα Ντραμπφάιρ" και άπειρες άλλες. Φανατική οπαδός του έχω δει όλες τις ταινίες του και τις έχω σε συλλογή.
Φίλοι μου η "λάμψη" κάποιων ανθρώπων μας τυφλώνει, μας κάνει να θέλουμε να γίνουμε αρεστοί σε αυτούς και τους δίνουμε ότι θέλουν να ακούσουν και να πάρουν από μας.Αυτό δεν είναι φιλία, ο φίλος λέει πάντα την αλήθεια κοιτώντας τον άλλο στα μάτια ακόμα και αν αυτό θα στοιχίσει τη φιλία την ίδια.
Κάποιοι άνθρωποι γεννιούνται χαρισματικοί, η γιαγιά μου μου  έλεγε ότι : <<Σε μερικούς ανθρώπους ο Θεός Γιωργίτσα μου ,όταν τους στέλνει στη Γη πρώτα τους ..φιλάει..>>. 
Νομίζω ένας από αυτούς ήταν και ο Robin Williams. Ο Θεός ας είναι ευγενικός μαζί του και επιεικής με τη πράξη του γιατί ελπίζω να ήταν θαυμαστής του.
Αχτιδένια φιλάκια.

21 σχόλια:

nikol είπε...

Λυπάμαι και εγώ αφάνταστα για την επιλογή του να φύγει έτσι Γεωργία μου !!!!Κρίμα..Τον αγαπώ από τις ταινίες που έχω δει αλλά ..
Φιλάκια και στους δυο σας και στην Κλώντη βεβαίως

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΖΩΗΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ! ΙΣΩΣ Ο ΘΕΟΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΣΕ ΦΙΛΗΣΕ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΜΙΑ ΣΤΡΩΜΕΝΗ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΗ ΖΩΗ! ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΨΩΜΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ nikol μου ήθελα απλά να πω κάτι , να αποχαιρετήσω κάποιον που αγάπησα μέσα από το σινεμά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, φίλη μου γιατί συνδυάσεις όλα με την υλική υπόσταση τους; η μητέρα μου είχε όλα τα καλά όμως έπαθε κατάθλιψη.Είναι το πως αντιμετωπίζουμε ο καθένας τις καταστάσεις.Είναι σαν τη μοναξιά..τη κουβαλούμε μέσα μας μόνον όταν εμείς θέλουμε.Νομίζεις ότι μόνο το χρήμα φέρνει την ευτυχία; θα σε διαψεύσω, γνώρισα ανθρώπους πλούσιους που ήταν δυστυχισμένοι.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ! ΣΑΦΩΣ ΜΙΑ ΣΤΡΩΜΕΝΗ ΖΩΗ ΔΕ ΣΤΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΡΗΜΑ! ΚΑΙ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑ! ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΥΛΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ! ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΝΑ ΛΕΣ! ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον/την Ανωνυμος!!
Σε διαβάζω 3 χρόνια τώρα κα Γεωργία και απ οτι λες απο τη γέννηση σου ενοιωσες την αγάπη, το χαδι, την προστασία των γονιών σου και αργότερα του άντρα σου!! Πραγματικα σε φίλησε ο Θεός!! Γι αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις οτι υπαρχουν πολλοί που δεν ενοιωσαν τίποτα απο αυτά!!
Μην κριτικάρεις λοιπον τόσο αυστηρα τους αλλους απο τη θέση της "Εκλεκτης" του Θεού!!

Ριτα Τρικαλα είπε...

AX!AX!AXTΙΔΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΟΣΟ ΝΟΗΜΑ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.....ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, φίλη μου μάλλον δεν κατάλαβες το κείμενο που έγραψα, ο εκλεκτός για μένα ήταν αυτός ο άνθρωπος που ακόμα και μετά το θάνατο του θα τον βλέπουμε και θα μας κρατάει συντροφιά στις ώρες μας. Είδες πουθενά να κριτικάρω κάποιον; Την αυτοκτονία όμως δεν την εγκρίνω από κάθε άποψη, αν θες να θυσιάσεις τον εαυτό σου πάνε εθελοντής κάπου να προσφέρεις τη βοήθεια σου με κίνδυνο της ζωής σου.Να καταλάβω κάποιον που αυτοκτονεί;..όχι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ριτα Τρικαλα, γλυκιά μου πότε θα ξανάρθεις στη πόλη μας;

Ανώνυμος είπε...

@ Αχτιδούλα μου κι εγώ λυπήθηκα, όσο για την ανώνυμη., τι να πω άλλο από το ότι δεν καταλαβαίνουν ότι διαβάζουν.
Κυρία ανώνυμη όταν πρωτογνώρισα την Αχτίδα της χτύπησα τη πόρτα με τον άνδρα μου άγνωστοι γι' αυτήν απλά μόνο που έγραφα σχόλια.Ήθελα τόσο να την γνωρίσω.Μας άνοιξαν το σπίτι τους αυτή και ο κύριος Δημήτρης με αγαπη και φιλοξενία.Κρίμα , κρίμα που δεν την γνωρίσατε από κοντά. Μη κριτικάρετε εσείς πριν γνωρίσετε κάποιον.
Τένια από Κέρκυρα

Rosangela είπε...

Que bela homenagem.
Lindo post.
Um abraço.

Hengeo είπε...

Δίκιο έχεις, και εμένα μου είναι δύσκολο να την δεχτώ την αυτοκτονία, την κατάθλιψη την καταλαβαίνω, κάποιος μπορεί να έχει ελλείψεις καλά κρυμμένες και ας έχει φαινομενικά τα πάντα.

Τέλος πάντως, ας τον θυμόμαστε από τα ωραία που μας άφησε..

Καλό ξημέρωμα!

Hfaistiwnas είπε...

Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι.. δυστυχώς.. κατάθλιψη οκ, κάνε κάτι για να την ξεπεράσεις.. όχι όμως αυτοκτονία.. όσο για τους κακεντρεχείς.. οκ, τι να πεις, υπάρχουν όλα τα είδη.. καλημέρα!

Hfaistiwnas είπε...

Ποιά ταινία είναι αυτή στο dvd;; Δεν μπορώ να τη βρω σαν Fall???

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Τένια μου ξέρεις ότι είμαστε ανοιχτοί για κάθε καλό άνθρωπο που έρχεται με αγάπη στο σπίτι μας..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Merci pour ta visite amon blog mon amie et pour tes copliments

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιώργος - Hengeo, φίλε μου υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν για μία μόνο μέρα ζωής..Είναι αμαρτία λοιπόν να πετάς το δώρο του θεού.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, το γράφω επάνω από τη πρώτη φωτογραφία Γιάννη μου, ο ελληνικός πάντως τίτλος ήταν "Θα σε δω στο Παράδεισο".Να την δεις είναι καταπληκτική.

Hfaistiwnas είπε...

Αχτίδα μου ο ξένος τίτλος είναι "What dreams may come", το βρήκα τελικά! :)

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την ταπεινή μου άποψη,την κατάθλιψη ενδεχομένως θα μπορούσε να μας την εξηγήσει κάποιος ειδικός,απλά να αναφέρω ότι δεν υπάρχει μόνο ένα είδος κατάθλιψης,υπάρχει η ενδογενής κατάθλιψη που είναι και η σοβαρότερη μορφή κατάθλιψης η οποία σε αντίθεση με την "εξωγενή"δεν οφείλεται στο περιβάλον του ασθενούς,αλλά σε μία τάση του ανθρώπου προς αυτή τη ψυχική διάθεση ανεξάρτητα απο το πως τον επηρεάζει το περιβάλον του,ίσως σε χημικές διαταραχές,διότι ο άνθρωπος είναι χημεία ακόμα και οι σκέψεις που κάνουμε μέσα απο κάποιες χημικές διεργασίες γίνονται,επομένως δεν είναι επιλογή η συγκεκριμένη ασθένεια,αλλά απλά πολλή σοβαρή ασθένεια. Ακόμα θα ήθελα να συμπληρώσω ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις ζωές κανενός απο εμάς με τη ζωή εκείνου γιατί όσο μεγάλη δόξα και φήμη αν αποκτήσουν το τίμημα και η πίεση που υφίστανται για αυτήν είναι απροσμέτρητο.Σας ευχαριστώ.Μαρία της εξπρές.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να καταθέσω και εγώ την ταπεινή μου άποψη,την κατάθλιψη ενδεχομένως θα μπορούσε να μας την εξηγήσει κάποιος ειδικός,απλά να αναφέρω ότι δεν υπάρχει μόνο ένα είδος κατάθλιψης,υπάρχει η ενδογενής κατάθλιψη που είναι και η σοβαρότερη μορφή κατάθλιψης η οποία σε αντίθεση με την "εξωγενή"δεν οφείλεται στο περιβάλον του ασθενούς,αλλά σε μία τάση του ανθρώπου προς αυτή τη ψυχική διάθεση ανεξάρτητα απο το πως τον επηρεάζει το περιβάλον του,ίσως σε χημικές διαταραχές,διότι ο άνθρωπος είναι χημεία ακόμα και οι σκέψεις που κάνουμε μέσα απο κάποιες χημικές διεργασίες γίνονται,επομένως δεν είναι επιλογή η συγκεκριμένη ασθένεια,αλλά απλά πολλή σοβαρή ασθένεια. Ακόμα θα ήθελα να συμπληρώσω ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τις ζωές κανενός απο εμάς με τη ζωή εκείνου γιατί όσο μεγάλη δόξα και φήμη αν αποκτήσουν το τίμημα και η πίεση που υφίστανται για αυτήν είναι απροσμέτρητο.Σας ευχαριστώ.Μαρία της εξπρές.