Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Επιστροφή στο κτήμα μαζί με την..Άνοιξη!


Μία Ανοιξιάτικη μέρα φίλοι μου η Κυριακή μας και ακολούθησα τον άνδρα μου στο κτήμα διστακτικά λίγο αφού το πρωί είχε και ένα ψυχρό αεράκι.
Όμως σε λίγο ο ήλιος μας αποζημίωσε, μας έκανε αισθητή τη παρουσία του πετάξαμε τα μπουφάν και ο καθένας χάρηκε ότι τον ευχαριστούσε στο κτήμα.




Νομίζω ότι εκείνη που χάρηκε περισσότερο ήταν η γειτόνισσα μου που με υποδέχθηκε με καφεδάκι και αγκαλιές και βέβαια με μία έκπληξη..τη προηγούμενη είχε γεννήσει ο σκύλος της..
Οργανωμένη στο κτήμα της εκείνη με άφησε να φωτογραφίσω το βραχόκηπο της και τα δενδράκια της με περισσή υπερηφάνεια γιατί ήξερε ότι θα σας τα δείξω.


Εμείς απλά προσπαθούμε, μόνοι μας, μόνος του δηλαδή ο καλός μου Δημήτρης αφού δεν έχουμε βοήθεια από πουθενά για..σκάψιμο και ξεχορτάριασμα. Όμως όπως λέει αυτό δεν τον κουράζει, τον ευχαριστεί κι εγώ λόγω του ποδιού μου δεν μπορώ για πολύ να βοηθήσω σε κάτι εκτός από..ηθική συμπαράσταση και ..μικρές βοηθητικές δουλειές. 
Νομίζετε ότι αυτό είναι λίγο; Δουλειές  όπως οι.. στοίβες τα κρεμμυδάκια που μου έφερε τώρα που καθαρίζει το θερμοκήπιο.


Όπως βλέπετε έχω κι εγώ την ..ηθική μου συμπαράσταση..τη Κλώντη πάντα δίπλα μου! Νοικοκυρούλα όμως εγώ τα καθάρισα και τα έκανα ματσάκια ανά...20..σύνολον καθάρισα φίλοι μου 214 κρεμμυδάκια!!!!


Κι εκεί που νόμιζα ότι τελείωσα έρχονται άλλα και ο μαϊντανός, ο άνηθος κι ο δυόσμος!!!




Μετά τα χόρτα..δύο σακούλες ..η μία για τη καλή μου γειτόνισσα στο σπίτι που έχει σάκχαρο και τα περιμένει με λαχτάρα !



Τέρμα..δεν μπορώ άλλο!!! Μη πας να με καλοπιάσεις  γλυκέ μου με λουλούδια..τι βλέπω.. πανέμορφη παπαρούνα; Καλώς ήρθες Άνοιξη!


Σε κάποιον έκανε εντύπωση το κατακόκκινο λουλούδι μέσα στο πράσινο.



Έχουμε ένα ατυχηματάκι..χάλασε το μηχάνημα του άνδρα μου που καθαρίζει τα χόρτα γύρω από τα δένδρα. Αντέδρασε όπως ακριβώς αντιδρούν τα..παιδιά και ο ..δικός μου Δημήτρης..μοναδικά!  Πετάχτηκε στα γρήγορα μέχρι το χωριό και.. αγόρασε ..άλλο ( Ηρακλή που είσαι να τον συγκρατείς;)


Μετά μου "πέταξε " ότι εκείνο που χρειαζόμαστε είναι ένα μικρό ..τρακτέρ! Ευτυχώς που δεν έχει τα λεφτά γιατί θα μου το κουβαλούσε την ίδια μέρα.
Ώρα για ξεκούραση..το πλεξιματάκι μου..φτιάχνω ..κουβερτάκι με μοτίφ και ..λουλουδάκια  ,σας το είπα;


Γυρίσαμε σπίτι και το μόνο που ονειρευόμουν ήταν το ..μπάνιο..
Σήμερα μία νέα εβδομάδα φίλοι μου , ελπίζω καλύτερη και αν δεν είναι ..χαμογελάστε, έτσι σίγουρα θα περάσετε ευκολότερα τις δυσκολίες της.
Αχτιδένια φιλάκια.

22 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημερα αχτιδουλα μου!
Μα τι ομορφα που ειναι στο κτημα με την Ανοιξη συντροφια!
Να περνατε παντα ομορφα ευχομαι!
Φιλακια πολλα!

* Μηπως μπορεις να μου πεις σε παρακαλω στη φλογα μεχρι ποτε μπορουμε να στελνουμε πραγματα; μεχρι ποια ημερομηνια;

Κωνσταντίνα είπε...

Καλή εβδομάδα! Υπέροχη η βόλτα στο κτήμα κι ας είχε δουλειές. Φορτίζετε μπαταρίες για όλη τη βδομάδα.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

http://ekfrastite.blogspot.gr/2014/03/blog-post_14.html?showComment=1395041821287#c3175901756702880171

οταν μπορεις αγαπη μου δες την απαντηση μου εδω

φιλακια!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα!!
Ανοιξη Αχτιδα μου!!Ανοιξη!!!
ΜΙΝΑ

Νικόλας Τσάρας είπε...

καλή εβδομάδα αχτίδα να έχετε !!!σας χαιρετώ και βάζω και το έτερον σου ήμισυ μέσα

Ριτα Τρικαλα είπε...

Καλημερα Αχτιδα μου καλη βδομαδα παντα τετοια .Η Κλωντη κουκλιτσα

Ανώνυμος είπε...

Χόρταααα! Μάζεψα και εγώ χθες δύο σακούλες και έδωσα τη μία στη γιαγιά δίπλα που έχει τον άνδρα της κατάκοιτο. Πλυμμένα καθαρισμένα, εννοείται. Χόρτασε το μάτι μου πράσινο, ήλιο, θάλασσα. Και ναι, παπαρούνες. Αλλά το καλύτερο; Άγριες βιολέτες, οι αγαπημένες μου. Γέμισα όλα τα βάζα. Η ωραιότερη εποχή. Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα. Η Ιωάννα είναι καλύτερα; Σοφία

anthivolon είπε...

Χαίρομαι που περνάτε όμορφο στο κτήμα. Η φύση τελικά μας μπορεί να μας κουράζει, μας δίνει όμως τόση χαρά!!! Άσε που σας ανταπέδωσε με τέτοια λαχταριστά καλούδια που τόσο φρέσκα και αγνά δε βρίσκεις πουθενά!!
Καλή εβδομάδα
Φιλιά

Maria Fe είπε...

Τι ομορφιες !! Λατρευω την φυση. Μακαρι να μπορουσα να πηγαινω πιο συχνα εστω και για λιγο. Ηρεμει η ψυχη μου...

Καλη εβδομαδα !

TzinaVarotsi είπε...

αχ πόσο ζηλεύω που βλέπω τα ζαρζαβατικούλια απ' το κτήμα σας...
φρέσκα και βιολογικά!!
καλά νά' ναι ο Δημήτρης να σκαλίζει, να ποτίζει και να φυτεύει.
τα φιλιά μου :)

Sofi είπε...

Μια χαρά η σοδειά σας!! Και ο σκυλούκος για ζούμπηγμα! Φιλιά

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα να περνάς πάντα Αχτίδα.
Φιλάκια ...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ..ΤΕΖΑ.
ΣΚΟΥΠΙΣΑ, ΣΦΟΥΓΚΑΡΙΣΑ, ΕΚΑΝΑ ΚΕΙΚ, ΣΑΡΑΓΛΊ, ΝΤΟΜΑΔΆΚΙΑ ΜΕ ΑΜΠΕΛΟΦΥΛΛΑ, ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΔΕΣ , ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΕΒΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΧΟΡΤΑ .ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΠΟΣΑ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑΨΙΑ ΈΠΛΥΝΑ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΩΙ.ΤΩΡΑ ΚΟΥΡΆΣΤΗΚΑ .ΣΥΓΧΩΡΈΣΤΕ ΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Hfaistiwnas είπε...

Ωραία άρχισε η εβδομάδα σας μπράβο! Μπαίνει η Άνοιξη και θέλει πολύ δουλειά να φτιαχτεί όλο το κτήμα!

Ξανθή είπε...

Κρίμα που δε είμαστε κοντά, θα βοηθούσα στο κτήμα.
Καλή εβδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

Όλα καλά , αλλά το καψόνι με το τολμώ , να το βάζεις όποτε το θυμάσαι με ψιλοεκνευρίζει φίλη .

Hengeo είπε...

Πολύ όμορφα! Χαίρομαι που περνάτε καλά!

Καληνύχτα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

μπράβο Γιωργία μου.. βρε πόσες δουλεις έκανες;; χι.χχι. παλι καλά που κάθησες να ξεκουραστείς... όμως είναι απόλαυση η έξοχή αυτήν την εποχή... !!! η παπαρούνα έκλεψε την πρασταση..χι.χιχ. φιλακιααα και να περνάς παντα καλα΄

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι ωραία που μοιράζεσαι μαζί μας αυτές τις όμορφες βόλτες στη φύση !!! Θα περιμένουμε να δούμε και το πλεχτό βέβαια !!! Πολλά φιλιά !!!

Aby Craft είπε...

Χαίρομαι που τα περνάς τόσο όμορφα!!214 κρεμμύδια ε?Πολλά είναι!Περιμένω να δω τη κουβέρτα τελειωμένη!

Unknown είπε...

καλησπέρα Αχτίδα !!!
Από δω και πέρα ...ολο στο κτήμα θα είναι ο Κυρ.Δημήτρης ...Σημερα είχε μια πολύ ζεστή μέρα ..
Σε περιμένω !!!
φιλάκια

lenalima είπε...

Oi sou Lena...amei seu blog.
boa semana ! bjss