Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ας γιορτάσω τους...1000 φίλους μου!!!!!




Όταν λοιπόν το 2007 κατάφερα με χίλια ζόρια να φτιάξω μόνη μου ένα μπλοκ ποτέ δεν φανταζόμουν ότι κάποτε θα γραφόταν αυτό το νούμερο ! Δεν έχω κάποιο ενδιαφέρον μπλοκ με όμορφες συνταγές ή φοβερές κατασκευές..μόνο φλυαρία βρίσκετε σε μένα και οικογενειακή ρουτίνα !
Έχω πει άπειρες φορές πόση συντροφιά μου έκανε αυτό το..χόμπυ μου ας πούμε..το καιρό που μετά τη δουλειά μου στο τότε εργαστήρι βιοτεχνία μου αναγκαστικά έμενα σπίτι λόγω της μητέρας μου που ήταν κατάκοιτη και πόσο με συντροφέψατε σε χαρές και λύπες. Πήρα περισσότερα από όσα έδωσα φίλοι μου !
Λοιπόν η ...1000η μου φίλη δικαιούται ένα συμβολικό δωράκι, πιστεύω να διάβασε το μήνυμα σχόλιο και να μου απαντήσει. όμως δεν μπορώ να ξεχάσω κι εσάς..
Τρία πάλι μικρά συμβολικά δωράκια χειροποίητα από μένα σε σας που θα μου κάνετε σχόλιο από σήμερα μέχρι την επόμενη ανάρτηση μου.
Ένα απέραντο ευχαριστώ, άπειρη αγάπη και φιλία σε όλους σας όσους γνώρισα προσωπικά , όσες γνώρισα και μιλώ μαζί τους στο τηλέφωνο και όσες γνωστές άγνωστες κάθονται έστω και ..κρυφά στο καναπέ του μπλοκόσπιτου μου κάθε φορά.
Να σας κεράσω και ..κουλουράκια που έβγαλα πριν λίγο...


Αργά είναι για..καφέ, κρύο κάνει..ε! να σας κεράσω τσαγάκι μυρωδάτο που μου είχε στείλει η φίλη μας η Αννιώ και που το πίνω κάθε μέρα!


Μη διαμαρτύρεστε..αρκετά γλυκά έφαγα αυτές τις μέρες..τα κουλουράκια είναι για δόσιμο σε γιαγιάδες δεν πρόκειται να τα φάω, το τσάι ..για μένα!
φίλοι μου..κρύα χειμωνιάτικη νύχτα, παρέα με το Δημήτρη μου και το..πλεκτό μου ( κάτι από γιαγιά δεν σας θυμίζω;)
Αχτιδένια φιλάκια!

59 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να είμαι ο πρώτος που σε συγχαίρει, γειτόνισσα! Και σε ανώτερα, πάντα δημιουργική, αισιόδοξη και γερή!
Α. Παπαγιάννης (συγγνώμη για την "Ανωνυμία", αλλά γράφω από άλλον υπολογιστή)

mahler76 είπε...

Ω, και τώρα που τους χίλιασες τι να ευχηθούμε;

Να είσαι καλά Αχτίδα μου να γράφεις πάντα έτσι όμορφα :)

Άμυ (Ψυχής σιωπές) είπε...

Μπράβο Αχτιδούλα!!!
Για να φτάσεις σε τόσο μεγάλο βαθμό αναγνωστών λέει πολλά οπότε αρνούμαι να δεχτώ αυτό περί φλυαρίας!προσωπικά το λίγο διάστημα που είμαι στο μπλοκόσπιτό σου αυτό που εισέπραξα είναι μοίρασμα από όμορφες στιγμές και όμορφα συναισθήματα!
Φιλί :)

Νίκη είπε...

Να γίνουν 2000 και 3000 οι φίλοι σου. Και να σε καμαρώνουμε όλοι με τα ωραία που φτιάχνεις... με τα ωραία που λες... και με όσα όμορφα κρύβεις ακόμα μέσα σου! Φιλιά

το στεκι της σοφιας είπε...

Αχτιδουλα μου γλυκια σου ευχομαι να τους κανης τους αναγνωστες σου 100000 χιλιαδες!!! Οχι δεν ειναι υπερβολη!!! θυμασαι πως γνωριστηκαμε?Ετσι πιστευω και αλλοι πολλοι σαν και μενα.Σε λατρεψα απο την πρωτη στιγμη και εκανα τον κοσμο ανω κατω να βρω το τηλ σου θυμασαι?Μεσα στο μπλοκ σου βρηκα εναν ΑΝΘΡΩΠΟ με ολη τη σημασια της λεξης.Το μπλοκ σου πιστευω και συγνωμη για ολους τους αλλους δεν θελω να αδικησω κανενα ειναι το ποιο αληθινο το ποιο μαμαδιστικο και μου αρεσει τρελα!!!!μην τυχον το αφησης σε εφαγα!!! σε αγαπω πολυ πολυ!!!! οτι καλυτερο ευχομαι!!!!!

nikiad.blogspot.gr είπε...

Να πολλαπλασιασθούν οι φίλοι σου , Αχτίδα μου , να είσαι καλά , και να μας συντροφεύεις για πολλά -πολλά χρόνια !!!!!!
Θα πάρω ένα λαχταριστό κουλουράκι !!!
Φιλιά !!!!!

Unknown είπε...

Αχτίδα μου σου εύχομαι οι αναγνώστες σου να πολλαπλασιαστούν γιατί το αξίζεις και να περνάμε όμορφες στιγμές μαζί. Το κουλουράκι πεντανόστιμο!! Καλό βράδυ και αφού έχεις τον Δημήτρη σου δίπλα σου, καμμιά νύχτα δεν θα είναι κρύα γιατί η αγάπη του θα σε ζεσταίνει. Φιλιά πολλά, πολλά!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Να γίνουν πολύ περισσότεροι οι αναγνώστες σου.
Φιλάκια ...

Λήμνος είπε...

Θερμά συγχαρητήρια!
Να μας χαίρεσαι και να σε χαιρόμαστε!
Ευχαριστούμε για τα κεράσματα και κυρίως τη ζεστασιά της καρδιάς σου!

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια καλή μου Αχτίδα!!!
Να είσαι πάντα καλά και να πολλαπλασιάζονται οι αναγνώστες σου!!
Να είσαι σίγουρη πως δεν μας κρατάει εδώ η "φλυαρία"!
Είμαστε εδώ γιατί σ΄αγαπάμε για άλλους λόγους...
Πολλές ευχές σου στέλνω και μια αγκαλιά ...♥
**Αννιώ**

Theogr ο κηπουρός είπε...

Μπράβο. Είσαι από τα λίγα blog που συνεχίζεις απτόητη. Παράδειγμα για όλους μας.

Mani di fata είπε...

ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ! Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ,ΠΗΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ,ΣΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...ΕΓΙΝΑ...ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΩ ΚΑΙ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ Η ΜΕΡΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ,ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΑ.

Δημιουργία είπε...

Με το καλό Γεωργία μου και στους 2000. Να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα με την κουβεντούλα σου.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά ..μα κυρίως γεμάτα υγεία και ουσία..σας διαβάζω , αν και δεν έχω blog..καλή συνέχεια! Ολγα Κ.

kerina poiimata είπε...

Χίλιοι!!! μπράβο αχτιδούλα μου!
θα σου ευχηθώ να παραμείνουν οι ίδιοι φίλοι σου, ακόμα και οταν ο υπολ. γράφει δυο χιλιαδες! και γιατι να μην μεινουν; παρεούλα κανουμε,άνθρωπο βρισκουμε πίσω απο το blog, εχω και προσωπικη εμπειρία και σε ευχαριστώ, να είσαι παντα έτσι δοτική με τους ανθρώπους!δεν θα ξεχασω το φετινο σου χριστουγενιατικο κλωναράκι! να είσαι παντα καλά!!και τα κουλουράκια σου, μύρισαν τελεια!!!
πολλά φιλακια!!!

Christina(ArtDecorationCrafting) είπε...

Εγώ έχω την μεγάλη τιμή να είμαι η 1000η! Εύχομαι να γιορτάσουμε παρέα και τις 10.000 μέλη και μέχρι τότε να μας κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον με τις τόσο ζωντανές και ανθρώπινες αναρτήσεις σου.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Ναι μια γιαγιά, αλλά τι γιαγιά !!!!Που φτιάχνει τόσο όμορφα πράγματα και μας κρατάει ζεστή συντροφιά έστω και από μακριά !!! Άντε τώρα και στους 2000 αναγνώστες !!! Να είσαι πάντα καλά και πολλά φιλιά !!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

χιλιες και μυριες ευχές διαλεχτη μας αχτιδουλα και συντομα να γινουμε μυριοι οι θαυμαστές σου !!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lia είπε...

ευχομαι να τους 10πλασιασεις τους φιλους σου και συνεχσει το μπλοκ σου να δινει χαρα ...

Ανώνυμος είπε...

φιλη μου δεν ειναι τυχαιο που εχεις τοσους αναγνωστες!Μοιραζεις αγαπη και αισιοδοξια και γι΄αυτο σ'αγαπαμε:)
ΜΙΝΑ

Gina-Teta είπε...

Ν α τους διπλοχιλιάσεις σύντομα, να είσαι καλά γερή και δυνατή και να μα; γεμίζεις με την γλυκειά σου φλυαρία!

oldthings είπε...

Αχτιδούλα ,στην καρδιά σου χωράνε όχι μόνο χίλιοι φίλοι αλλά πολλές χιλιάδες ! Εύχομαι για πολλά ακόμη χρόνια να μας ζεσταίνεις με την γλυκιά σου "φλυαρία " και τις όμορφες καθημερινές οικογενειακές στιγμές !

Marie-Anne είπε...

Να τους διπλοχιλιάσεις γρήγορα τους αναγνώστες σου, Αχτίδα μου!!!
Νά'σαι πάντα καλά!!!!!!!!!!

Aby Craft είπε...

Εύχομαι να γίνουν πολλοί περισσότεροι οι αναγνώστες σου σε αυτό το έτος!Ευχαριστούμε για τα κεράσματα!

BUTTERFLY είπε...

μπραβο αχτιδουλα μου!το αξιζεις για τη ζ

Tante Kiki είπε...

Μπράβο Αχτιδούλα μου... τους αξίζεις!!! Να τους δεκαπλασιάσεις τα επόμενα χρόνια και να σε χαιρόμαστε κι εμείς που σ' αγαπάμε! Εγώ είμαι ευτυχισμένη που σε γνώρισα!!
Φιλάκια!

Ποδηλάτισσα είπε...

Αχτιδούλα μου ευτυχώς που κάποια στιγμή της ζωής σου σκέφτηκες να φτιάξεις αυτό το μπλοκόσπιτο και μας έδωσες την ευκαιρία να αποκτήσουμε μια τόσο υπέροχη φίλη!!!!!!!Να τους 10χιλιάσεις τους αναγνώστες σου γλυκιά μου!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

nikol είπε...

Δελεαστικό το νούμερο Αχτιδούλα μου αλλά νομίζω αλλού βρίσκεις την ουσία εσύ. Απλά στην αγάπη που δίνεις και παίρνεις στην απλότητα .
Συνέχισε να μας κρατάς παρέα καλή μου
Με αγάπη και φιλιά

Ioanna K. είπε...

επέστρεψα δυναμικά! φιλιά πολλά!

Hengeo είπε...

Είχα δει το 999 τις προάλλες και για να είμαι ειλικρινής πίστεψα ότι ήταν λάθος. Τι να πω, μπράβο σου, να τα δεκαχιλιάσεις τώρα!

Καλό ξημέρωμα!

Hengeo είπε...

Υ.Γ. Ευχαριστούμε για το κέρασμα :)

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα! 1000 και ακόμη 1000!!!
Κουλουράκι και τσαγάκι για πρωινό ότι πρέπει! :)

Art4life είπε...

Με το καλό και στους επόμενους χίλους.
Ε, ένα κουλουράκι με τον καφέ πολύ ευχαρίστως!
Την καλημέρα μου!

nasia είπε...

Συγχαρητήρια!!! Ευχομαι να αυξάνονται συνεχώς οι φίλοι σου και κυρίως να έχεις δύναμη και όρεξη να μας συντροφεύεις με κουβεντούλα και αυτά τα λαχταριστά κουλουράκια.....

Unknown είπε...

Καλημερούδια!!!
Κλέβω ένα κουλουράκι για να απολαύσω κι εγώ το καφεδάκι μου εδώ στη δουλειά...
Ωραίος καιρός για πλέξιμο, χουχουλιάρικος...
Να είσαι πάντα καλά να μας συντροφεύεις!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΕΣΕΙΣ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΦΕΡΑΤΕ ΤΗ ..ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΤΗς ΕΡΗΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΓΙΝΑΤΕ..1001 ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΊΣΚΩ ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ..1 ΣΤΑ ΕΙΚΟΝΊΔΙΑ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟ ΜΕ ΤΟΚΑΦΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΤΗ ΚΛΩΝΤΗ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΡΥΟ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΖΕΣΤΆΝΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

κατερινα δραμα είπε...

κι ομως εμας αυτη η "ρουτινα" μας αρεσει!!!

akrat είπε...

καλημέρα

καλή χρονιά

να γένουν 2,0000

BUTTERFLY είπε...

καλε εμενα το σχολιο μου γιατι εμεινε μισο;

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα και από μένα !!
Μας χίλιασες, ε?
Με το καλό να μας πολλαπλασιάσεις
Και να συνεχίζεις να μας προσφέρεις τις ζεστές σου αναρτήσεις όποτε μπορείς και νιώθεις εσύ όμορφα.
Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε να θαυμάσουμε τα έργα σου, να γλυκαθούμε με τα γλυκά σου να απολαύσουμε το ζεστό σου ρόφημα, ή απλά να διαβάσουμε όλα όσα θέλεις να μοιραστείς μαζί μας!
Καλή σου μέρα!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

μπραβο αχτιδενια φιλη μου!
και εις ανωτερα!
φιλακια πολλα!

love2love είπε...

με το καλό να έρθουν και αλλοι

rik είπε...

Μια καλημερα και απο μενα Αχτιδα εσπασες το ρεκορ!θα σε γραψουμε στο βιβλιο Γκινες μη γελας!!τα συγχαριτηρια μου!!!!!!!Σταυρουλα

Ανώνυμος είπε...

να μας χαιρεσαι και να σε χαιρομαστε λοιπον!

Ανώνυμος είπε...

Και εις ανωτερα!!!!!!!!!!!!!!!!Ευαγγελια

Rena είπε...

Δεν έχει κάτι ενδιαφέρων το μπλογκ σου μα είναι ένα μπλογκ που τα έχει όλα: συνταγές,διακόσμηση,ζωγραφική,συμβουλές,καφεδάκι και πολλά άλλα τι άλλο να ζητήσει κάποιος!!!!!!!!!!!!!
Είσαι ανεκτίμητης αξίας Αχτίδα μου!!!!!!
ελπίζω να μη σταματήσεις ποτέ να γράφεις!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!

Nena είπε...

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ Ή ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ....ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ, ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!
ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Κωνσταντίνα είπε...

Η υπέροχη παρέα σας είναι που μας έκανε χίλιους και θα γίνουμε άλλοι χίλιοι, είμαι σίγουρη!

Unknown είπε...

Εύχομαι να έχεις πάντα πολλούς και καλούς φίλους γύρω σου. Και σε ανώτερα! Κάτι ξέρουν αυτοί οι γύρω σου που έγιναν φίλοι σου. Εγώ είμαι από τις καινούργιες και πραγματικά απολαμβάνω να επισκέπτομαι το σπιτάκι σου.

paloma είπε...

Αχτίδα μου,
ωραίο νούμερο το 1000, με κάνει να σκέφτομαι όλα αυτά που έδωσες και κέρδισες από τόσους φίλους.. Σε ευχαριστούμε για τη "φλυαρία", την οποία λέξη μεταλλάσσω σε μοίρασμα! :)
Πολλά φιλιά και να είσαι πάντα χαρούμενη!

Ελένη Φλογερά είπε...

Τι 1000 ήδη προστέθηκαν άλλοι 3. Να μας διπλοχιλιάσεις λοιπόν και να είσαι γερή και δυνατή για να μας κρατάς συντρφιά.
Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Να εισαι παντα γερη δυνατη και να μην σταματησες να γραφεις καθε μερα γιατι θα μας λειψει πολυ. Να συνεχιζεις να δινεις και εσυ και ο Δημητρης το παραδειγμα μιας αληθηνης σπανιας αγαπης και οικογενειας.Μου αρεσει η συντροφια σου και οι συμβουλες για τα παντα.Βασιλικη Τηλεμαχος.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

τι γλυκό και όμορφο..1000 αναγνώστες...1003 βλέπω...χαίρομαι γιατί το κάθε μπλοκ έχει την ομορφιά και το χαρακτήρα του...γι αυτό το αγαπούμε και σένα την ίδια που κάθε φορά μας ανοίγεις το μπλοκόσπιτο σου και μοιράζεσαι μαζί μας την καθημερινότητα σου...

eileeninmd είπε...

Congrats on 1000! I hope to see many more. The cookies look yummy. Have a happy day!

Xris Kat είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα sto blog σου και ακόμα περισσότεροι αναγνώστες.
πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

υπεροχα!
να εισαι γερη
δυνατη
καιευτυχισμενη!
να μπορεις να μοιραζεσαι..
.την αγκαλια...
και τη ζεστασια .....
τησ ψυχης σου!!

...irida...

Kate'sCakeBox είπε...

Να τους κάνεις σύντομα 10.000 Αχτιδούλα μου!!ήδη είναι 1004 τώρα που μπήκα εγώ μέσα!!!να είσαι πάντα γερή ευτυχισμένη και δυνατή και να μοιράζεσαι μαζί μας αγάπη και ζεστασιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!