Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Μία ματιά στο..καλοκαίρι!

Δεν θα σας απαριθμήσω πόσα πράγματα έκανα σήμερα μέσα και έξω από το σπίτι γιατί θα με βρείτε υπερβολική..
Μόλις έφυγαν και τα 3 εγγόνια μου..είπα να σας πω ένα γεια από το μπλοκόσπιτο μου και μετά να βρω μία γωνιά να ξεκουραστώ. Ο Δημήτρης μου πριν λίγο μου είπε:
- Πότε θα σε πάρω να φύγουμε μακριά να μας ψάχνουν..να βρούμε μία γωνιά μόνο για μας..
Του είπα ότι κάθε φορά που κουραζόμαστε λέει τα ίδια μα μόλις περάσει η αντάρα αποζητάει τη..φασαρία αυτή.
Ένα κοριτσάκι σήμερα που του έδειχνα κάποια στάδια ζωγραφικής με αγκάλιασε από τη μέση με το χεράκι του και μου είπε ότι θα ήθελε πολύ να ήμουνα γιαγιά του..Το αγκάλιασα , του χάιδεψα τα σγουρά μαλλάκια του και του είπα ότι αισθάνομαι γιαγιά όλων των παιδιών που αγκαλιάζω.
Τώρα θα σας κάνω να ξεχάσετε το χειμώνα δίνοντας σας μία νότα καλοκαιριού λίγα κομμάτια από αυτά που κάνω τώρα για κάποιο μαγαζί.


Σήμερα έλαβα τη πρώτη καρτούλα Χριστουγέννων..και έστειλα άλλες 9 εγώ με τη σειρά μου. Η κοπέλα του ταχυδρομείου με έμαθε και πιάνουμε και κουβεντούλα.
Άρχισα και νέο πλεκτό..σας το είπα;..μόνο που δεν υπολόγισα καλά και σήμερα που κατέβηκα να πάρω 2 ακόμα κούκλες με έκπληξη  έμαθα ότι δεν έχει ίδιες...τι θα κάνω; Στεναχωρήθηκα..
Αύριο έχω να κάνω "έρευνα" για ένα ίδρυμα που χρειάζεται άμεση βοήθεια..θα μάθω και θα σας πω να βοηθήσουμε εμείς από τη πόλη μας σε ένα δικό μας ίδρυμα με κοριτσάκια..Θα ψάξω  και θα σας πω αύριο κι όλας..
Είμαι κουρασμένη..πονάω κι όλας..ώρες όρθια..
Αχτιδένια φιλάκια..σε όλες!

11 σχόλια:

el.mar είπε...

Ζεσταθήκαμε λίγο με το καλοκαιράκι σου..χιχι!!!Τα κάνεις τόσο ωραία και φαίνεται τέτοια λεπτομέρεια που εγώ θα το σκεφτόμουν να το κάνω..χαχα..Καλή ξεκούραση..φιλιά!!!

Hfaistiwnas είπε...

Αργεί ακόμη το Καλοκαίρι δυστυχώς!
Τι κούκλες να πάρεις;
Καλό ΣΚ!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα.Δειξε μας την κουκλα και το χαρτακι της με τα στοιχεια του να κυταξει η καθεμια μας στη γειτονια της.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ el.mar έχω ..πάθος με θαλασσινά τοπία..καλημέρα κουνελάκι μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, αγορίνα μου πως φαίνεται ότι δεν ξέρεις από αυτά.Κούκλες λέγονται τα..κουβάρια του μαλλιού που πουλάνε για πλέξιμο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, σ' ευχαριστώ γλυκιά μου , σήμερα θα κατέβω να δω και σε ένα άλλο μαγαζί και αν δεν βρω θα το κάνω.

Xris Kat είπε...

Καλή αρχή με το πλεκτό σου Αχτίδα!!!
Τα καδράκια υπέροχα- καλοκαιρινά- με ταξίδεψαν σε ελληνικά νησιά- σε ζεστές ηλιόλουστες ημέρες και εχει ένα κρύοοοοοοο έξω...
φιλάκια!!!

akrat είπε...

καλή σου ημέρα

με χαρά και λιγότερους πόνους

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΛΙΩΜΑ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΛΙΩΜΑ!

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλημέρα
Μου άρεσαν τα καλοκαιρινά σου μες στο καταχείμωνο!
Καλή ξεκούραση!

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικά. Μαθε μας και μας βημα βημα.....σε φιλω βασω Λάρισα