Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες για το Δελφινάκι!


Μια βροχερή μέρα σήμερα μα..μου αρέσει και έτσι! 
Κάποτε θα σας έγραφα ότι θέλω να βγω στη βροχή ..χωρίς ομπρέλα και να περπατήσω στα δρομάκια της γειτονιάς μου τσαλαβουτώντας στα νερά.. Κάποτε..καλά το λέω..! 
Γιατί βλέπετε τότε που αν θυμάμαι καλά είχα κάνει μία σχετική ανάρτηση ρομαντική για τη βροχή ήμουν στην αρχή του μπλοκ μου ( 2007 !!) και κυρίως ήμουν χωρίς όλα αυτά τα..παράσημα που μου φόρτωσαν ..τα χρόνια;.. οι γιατροί;.. ο Θεός;..ποιος ξέρει;
 Όμως τι θα άξιζε η ζωή χωρίς και την..άλλη πλευρά της;
Φίλοι μου αγαπάς τη ζωή για όσα έζησες, για όσα υπόφερες και έμαθες , για όσα ονειρεύεσαι να ζήσεις και ελπίζεις  ..για όσα δεν έζησες και με χαμόγελο αδιαφορείς στωικά που  δεν θα τα ζήσεις!
Σήμερα είχα να πάω για εξετάσεις στους γιατρούς μα..έκανα την επανάσταση μου και έμεινα σπίτι φτιάχνοντας..ΑΥΤΑ!
Οι κάρτες για το διαγωνισμό που κάνει το αγαπημένο μας Δελφινάκι!


Φανταστείτε ότι τις έφτιαξα με..δόσεις γιατί..είχα δύο τερατάκια τριγύρω μου να θέλουν να φτιάξουν κι εκείνα κάτι κι εγώ είμαι ευάλωτη σε ..παρακάλια.
Μετά όμως είδα με έκπληξη και ..υπερηφάνεια το καράβι , τη κουκουνάρα και το μικρό τσόχινο δενδράκι που έφτιαξε ο εγγονός μου ο Πασχάλης για τη ..γυναίκα της ζωής του..τη μαμά του! Βοηθός στα έργα αυτά ο μικρός Δημητράκης που του ..έδινε τις πούλιες, τις χάντρες και τα..σχετικά !


 Τελικά όλα τα αγοράκια έχουν από μικρά τη μαμά τους ..εικόνισμα! Εγώ κοριτσομάνα ( πάντα αγαπούσα τα κορίτσια) είδα ακριβώς το αντίθετο, τις κόρες μου να βλέπουν έτσι το μπαμπά τους μέχρι τώρα φίλοι μου . 
Βλέπετε όταν στην οικογένεια ο μπαμπάς είναι ..βούτυρο που λιώνει από τα τσαλίμια των κοριτσιών κάποιος πρέπει να παίζει το ρόλο του..αυστηρού που δεν λυγίζει και υποκύπτει εύκολα.Το ρόλο αυτό τον είχα εγώ.
 Τώρα και οι δύο κόρες μου όταν με βλέπουν να κάνω τα χατίρια των εγγονών μου δεν παραλείπουν να μου το υπενθυμίζουν γελώντας: 
- Που είναι η μαμά που δεν σήκωνε κουβέντα και μας κοιτούσε στραβά σε κάθε σκανδαλιά;
Κι εγώ τους απαντώ..
- Απλά αγάπες μου..έγινε..γιαγιά!
Αχτιδένια φιλάκια φίλοι μου..μία βροχερή μέρα..μα πάντα μία όμορφη μέρα!

16 σχόλια:

Hengeo είπε...

Εμένα μου αρέσει από πάντα η βροχή πάντως, μου άρεσαν και οι κάρτες και το καραβάκι-δεντράκι!

Όντως τα αγόρια έχουμε μία ιδιαίτερη αδυναμία στη μαμά μας!

Καλή εβδομάδα!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα βροχερή!
Χάλασε ο καιρός ναι! Αλλά δεν πειράζει! :)
Ωραίες οι κάρτες συνέχισε έτσι!!!
Ακόμη μπαμπάς δεν έγινα.. και μάλλον ούτε πρόκειται αλλά όντως τα αγοράκια με τη μαμά και τα κοριτσάκια με το μπαμπά.. τα αντίθετα έλκονται!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα!!!!!!!!!!!
ΜΙΝΑ

Unknown είπε...

καλήμερα ΑΧΤΙΔΑ .
ωραία πέρασες με τα εγγονάκια σου δημιουργισατε ,και ωραία δημιουργίες .τη θέλεις να κάνουν τα παιδιά όταν βλέπουν.. να κάνει η γιαγιά τόσα ωραία πράγματα ..καλή εβδομάδα !!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hengeo, καλημέρα , θα σου φανεί παράξενο μα μου αρέσει ο..θόρυβος της βροχής!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, αγόρι μου που χάθηκες από το facebook;..ή εγώ δεν σε βλέπω;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΙΝΑ καλημέρα γλυκιά μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ nieneke nia, τα παιδιά θέλουν δημιουργική απασχόληση.

Hfaistiwnas είπε...

Απέχω γενικά! Καλά όλα όμως!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

υπεροχες ειναι!
υπεροχες ομως!
φιλακια πολλα!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα...εδώ είμαστε με τα καλοκαιρινά ρούχα ακόμα καλοκαιρινά φορούμε... έχουμε το απόγευμα/βράδυ ψύχρα και φορούμε μια ζακετούλα..αυτό μόνο... έκανε μια μέρα βροχές...άντε να δούμε....
για το δελφινάκι καλά ειναι γιατί καλοκαιράκι θέλει, δε του αρέσει καθόλου η βροχή...αλλά η γη χρειάζεται τη βροχή και ειδικά στη Κύπρο που δε βρέχει συχνά...
οι κόρες με το μπαμπά και οι γιοι με τη μάμα :)
πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξαν τα εγγονάκια, μου άρεσαν
ευχαριστω για τη συμμετοχή και τις όμορφες κάρτες..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό μου

Marie είπε...

Καλά φιλενάδα πλάκα μου κάνεις??? Τι φανταστικές κάρτες είναι αυτές!!! Αν ζηλεύεις τις δικές μου μία εγώ ζηλεύω τις δικές σου δέκα! Μπράβο Αχτίδα μου, θέλω να μας δείξεις κι άλλες! Φιλιά πολλά!

Rena είπε...

Πανέμορφες οι καρτούλες σου Αχτίδα και μετά λες πως δυσκολεύεσαι φαντάσου να μην δυσκολευόσουν δηλαδή!!!!!
Μου φαίνεται τα αγόρια πήραν και τα δύο από εσένα!!!!!
Φιλάκια!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχτιδα μου.. αφου εκενα την καθιερωμενη βόλτα μου στις προηγούμενες αναρτήσεις σου θα σου πώ .. οτι η ιδέα με τις κουκουναρες..ήταν πολύ ομορφη.. με τα μικροσκοπικα στολιδακια τους αλάξανε όψη..μετα ήρθα στο μαλακο καναπεδακι σου.. και κεράστηκα απο τα μπισκοτακια σου.. και στο τελος θαυμασα τις καρτες σου.. που εκανες για το Δελφινακι..αν δεν πονούσε (να ήξερες πόσο σε κστσλσβαινω..!!) τι θα έκανες μπου λές;;;σε χαίρομαι που δεν χανεις το κουραγιο σου ... ετσι πρέπει να είμαστε . αν χαμογελασουμε θα βλεπουμε και τα πράγματα αλλιώς.. φιλακια πολλα και φίλα μου τα παιδια...

Ανώνυμος είπε...

ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ
ΠΟΥ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ
ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ
ΞΥΠΝΗΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ
ΝΤΙΝ
ΝΤΑΝ
ΝΤΟΝ

nifi petheras είπε...

Πολύ ωραίά όλα αχτιδα μου!!! Γιαγιά κι εγγόνια στον ίδιο δρόμο περπατούν!! Χρυσά και των παιδιών τα χεράκια, όπως της γιαγιάς!! Σε φιλώ γλυκά!!