Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Μια μίνι ανθισμένη υπομονή!



                        Είναι μία .."μίνι" υπομονή!! 
Μου την έφεραν δωράκι προημερών στη συνάντηση των μπλογκερ στο σπίτι μου..
Ανθισμένη , κατακόκκινη δίπλα στο πάλι κατακόκκινο τριαντάφυλλο του άνδρα μου που δεν λέει να μαραθεί..Πάντα έλεγα οτι τα λουλούδια είναι κομμάτι της ψυχής μας, ζουν με το θαυμασμό μας και το χάδι μας..
Χαϊδεύετε τα λουλούδια σας; εγώ τους λέω καλημέρα και τα δίνω ένα χάδι ..μου μιλούν και τα μιλάω..
 Καλημέρα φίλοι μου..καλημέρα...όλη μέρα!
Σήμερα σπίτι, ο άνδρας μου στη κόρη μας..(που αλλού) το παίζει επιστάτης κι εγώ από χθες ζωγραφίζω παιδικές φιγούρες στο μουσαμά... Κι επειδή η μοναξιά κι εγώ ως γνωστόν έχουμε..διαζύγιο..πήρα τηλέφωνο τη φίλη μου Μαιρούλα να έρθει για παρέα, κουβεντούλα και ανταλλαγή..ονείρων..
Αχτιδένια φιλάκια..σε όλους...μα σε όλους..η αγάπη φίλοι μου πρέπει να σκορπίζεται..έτσι φυτρώνει και καρπίζει..

24 σχόλια:

Ριτα Τρικαλα είπε...

ΚαλημεραΚαλημερα!Η αγαπη να ανθιζει σαν την υπομονη.Καλες αποκριες καλη σαρακοστη.Φιλια πολλα!

Xris Kat είπε...

Πανέμορφο το λουλουδι σου. Δεν ξέρω πως λέγεται αλλά είναι το αγαπημένο της μαμάς μου.

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλημέρα καλημέρα Αχτίδα μου.
Είδες πόσο μπορεί να ομορφύνει την ζωή μας ένα κατακόκκινο λουλουδάκι!!
Καλή συνέχεια!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφο το λουλουδάκι
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

να σκορπιζεται η αγαπη!!!αυτη ειναι η ευχη μου,φιλακια βασω λαρισα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ριτα Τρικαλα. φίλη μου σ' ευχαριστώ θα είμαι σπίτι , ο καιρός δεν είναι για ταξίδια άλλωστε και που να πάμε..Καλή Σαρακοστή.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Xris Kat , αχ! όλες οι μαμα΄δες το αγαπάμε..έμβλημα το κάναμε..Υπομονή λέγεται γιατί για να ανθίσει κάνει πολύ χρόνο και το λουλούδι της αργεί να ανοίξει.Καλή Σαρακοστή γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ foufoula89 , καλό τριήμερο κοριτσάκι μου καλά να περάσεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΥΔΟΚΙΑ μου το έφεραν με πολλή αγάπη και σίγουρα με πολές ευχές.Καλή Σαρακοστή φίλη μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρία Έλενα, έχω και μία μεγάλη σε ροζ χρώμα, τώρα θα έχω και μία κοκκινη.Καλό τριήμερο φίλη μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ βασω λαρισα, σ' ευχαριστώ για τις φωτογραφίες γνώρισα την οικογένεια σου και σου εύχομαι μόνο όμορφες μέρες φίλη μου .Καλή Σαρακοστή να πούμε.

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Καλημέρα. Υπέροχη η υπομονή.. και τόσο σημαδιακό για τις μέρες μας το όνομα του!!! Καλό τριήμερο και πάντα τριγυρισμένη από κόσμο!!! Callie by Anthomeli

myStickland είπε...

Καλησπέρες,πολλές και ανθισμένες!!
Να περνάς καλά αχτιδούλα!!
Φιλάκια και καλό τριήμερο!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Γεωργία μου άρεσαν πολύ οι γυάλες της κόρης σου καλές δουλείες ‘να έχουν τα παιδια΄και η υπομονή σου είναι πανέμορφη και ξερεις Γεωργία ότι την κεντρώνεις πανω σε άλλο περίπου την ιδία κατηγορία και γίνεται μεγαλη καλό βραδυ

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Hfaistiwnas είπε...

Ωραίο λουλούδι!!! Καλά να περάσετε το τριήμερο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ kathycallie,καλά να περασετε κορίτσια εγώ σπίτι θα είμαι κάνει κρύο..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ myStickland, κι εσύ γλυκιά μου καλά να περάσεις..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ποτούλα Καργάκου, σ' ευχαριστώ κοριτσάκι μου για τις ευχές, την υπομονή αυτή θα την βαλω σε μεγάλη γλάστρα να γίνει μεγάλη σαν την άλλη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, φίλε μου καλό τριήμερο..

Memaria είπε...

Έτσι να ανθίζουν όλα σαν την υπομονή και το τριαντάφυλλο!
Καλό τριήμερο..φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,κ εγώ μιλάω στα λουλουδάκια μου μανούλα!!τι όμορφη η υπομονή..κ το τριανταφυλλάκι του νταντούλι..

Σοφία είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΧΤΙΔΑ !!!!!