Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Νέα εβδομάδα..νέα αρχή να έχουμε!


Σπίτι αυτή τη Κυριακή, είχα και επίσκεψη τη φίλη Ιωάννα από τα μπλοκ για πρωινό καφεδάκι και μετά τελείωσα το πινακάκι που ζωγράφιζα..
Καλή εβδομάδα να έχουμε φίλοι μου, όλα να μας πάνε καλά..να ονειρευτούμε, να χαμογελάσουμε, να αγαπήσουμε και να δημιουργήσουμε ότι ευχαριστεί τη κάθε μια μας.
Σήμερα λοιπόν καθώς ήμουν στο εργαστήρι μου έπεσε η ματιά μου σε ένα ημερολόγιο που μου έστειλαν, ξέρετε..εκείνο με τα στιχάκια ..ή με τις συνταγές..Τι να έχει άραγε σκέφτηκα..Το άνοιξα..έφθασα στη σημερινή ημερομηνία και άρχισα να διαβάζω τη πίσω μεριά..Με πήγε πίσω χρόνια πολλά..Τότε που μόνο τέτοια ημερολόγια υπήρχαν..
Διάβασα λοιπόν...

Το μίσος είναι η κακία των μικρών ανθρώπων..ΜΠΑΛΖΑΚ
                                          ΜΕΝΟΥ
              Φασολάκια λαδερά
               Τυρί- σαλάτα εποχής
               Φρούτο εποχής

Η ζωή αλλάζει μα δεν χάνεται, η ελπίδα σβήνει μα δεν πεθαίνει, η αλήθεια σκεπάζεται μα πάλι ξαναλάμπει.. ΣΕΛΛΕΥ
                                          ΜΕΝΟΥ
                Γκιουβέτσι
                σαλάτα εποχής
                Τυρί
                Φρουτοσαλάτα 

Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι. Χωρίς αυτό η ζωή δεν είναι παρά σκιά και πίκρα..ΚΑΠΥΣ
                                          ΜΕΝΟΥ
                  Ορεκτικά
                  Καλαμαράκια λεμονάτα
                  πατάτες φούρνου
                  σαλάτα -φρούτο εποχής
       
Ο αισιόδοξος διακηρύσσει πως ζούμε με τις, καλύτερες δυνατότητες που υπάρχουν στο κόσμο και ο απαισιόδοξος φοβάται μήπως αυτό είναι αλήθεια ..ΚΑΜΠΕΛ
                                           ΜΕΝΟΥ
                  Ιμάμ
                  Σαλάτα εποχής -Τυρί
                   Φτουτοσαλάτα

Μεγάλη που είσαι..ΑΛΗΘΕΙΑ..Ούτε η φωτιά μπορεί να σε κάψει, ούτε το νερό μπορεί να σε πνίξει..ΔΟΥΜΑΣ
                                            ΜΕΝΟΥ
                  Σαρδέλες φούρνου
                  Χόρτα
                  Τυρί 
                  Φρούτο εποχής

Η ανάγκη είναι η ισχυρότερη από την ανθρώπινη φύση.. Δ.Ο ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΕΥΣ
                                           ΜΕΝΟΥ     
                   Φακές
                   Ορεκτικό παστό
                    σαλάτα -φρούτο 

Εδώ θα πω οτι βλέπουμε πόσο άλλαξε ο τρόπος ζωής μας..το διαιτολόγιο μας.. ακόμα και ο τρόπος σκέψης μας..
Φίλοι μου άρχισα την εβδομάδα μας ..φιλοσοφικά λιγάκι..έτσι για ..αλλαγή!

Ο άνδρας μου πάντως αν και του έδειξα το..μενού ..χαμογέλασε..και άρχισε να φτιάχνει..λαχανοντολμάδες!
Αχτιδένια φιλάκια..σε όλους..


26 σχόλια:

fotolabida maria είπε...

ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Αντυ είπε...

Πανέμορφο το πινακάκι - όπως και όλα όσα φτιάχνεις κατά καιρούς-.
Καλή και ήρεμη εβδομάδα να έχουμε.
Πολλά πολλά φιλιά :)

irini είπε...

αχτιδα !!!
και εχω ,εχω ενα κουτακι με χαρτακια απο ημερολογια.
να ενα ωραια στοιχακι που μου αρεζε ,και ηθελα να το μοιραζω μαζι σου
Γνωρισα χωρες μακρινες
με πλουτη και με καλλη
ομως σαν την ελλδα μας
καμια δεν ειναι αλλη.
πολυ ομορφο το πινακακι σου .
καλη εβδομαδα να εχεις .

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφο το πινακάκι!
Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα Αχτίδα μου!
Φιλιά!

Marie είπε...

Χα χα! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Αλλάξαμε και εμείς.. δυστυχώς! :)
Καλή εβδομάδα!

Sofia είπε...

Γεια σου αγαπητή Αχτίδα!! Πολύ όμορφο έγινε το πινακάκι σου! Μπράβο! Και τα στιχάκια που μας έβαλες πολύ σωστά και σοφά! Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα! Πολλά φιλούθκια :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fotolabida maria, καλημέρα κοριτσάκι μου φτερωτό!Ευχαριστώ και το ίδιο εύχομαι και σε σένα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αντυ σ' ευχαριστώ φίλη μου!Καλή μέρα να έχεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ irini , κι εγώ όταν το άνοιξα νόμιζα οτι θα δω στιχάκια!!

@ ΕΛΕΝΑ, με συνταγές δικές σου πάντα θα είναι όμορφη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marie να θυμιθώ να σου στείλω φωτογραφίες της Κλώντης ια το διαγωνισμό καλέ!

@ Hfaistiwnas , καλημέρα καλέ μου φίλε!

@ basiliki , φιλούθκια και από μένα.

vivi ka είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Το πινακάκι είναι πανέμορφο!

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε...

Καλημέρα, καλή εβδομάδα!
Να 'ναι λαμπερή σαν αχτίδα! ♡

Πολύ όμορφο και ζωντανό το πινακάκι, πινελιές με το χρώμα της αγάπης!

Όσο για το ημερολόγιο... Μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια -και να σου πω, ότι είναι και αγαπημένη συνήθεια του πατέρα μου, παραμονές Πρωτοχρονιάς το προμηθεύεται και το 'χει παρεούλα κάθε μέρα!

Να περνάς όμορφα και να είσαι καλά!
Φιλιά! ❀

Pepi είπε...

Πολύ όμορφος ο πίνακας σου, Γεωργία! Ολοζώντανα τα χρώματά του!
Καλή εβδοάδα να'χεις!

Ποδηλάτισσα είπε...

Αχτιδούλα μου να έχεις μια όμορφη εβδομάδα... γεμάτη από ευχάριστες στιγμές και όμορφες δημιουργίες!!! Πως ζηλεύω τις μπλοκοφίλες που μένουν κοντά σου και πίνεται μαζί το καφεδάκι σας!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφος ο πινακας!παντα σε σκεφτομαι!εχω τα παιδια με ιωση πολλα φιλακια βασω λαρισα

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχτιδα μου...νομίζω οτι οι σκέψεις μας αυτή την φορα πήραν το ίδιο μονοπατι..χι..χι..κατι παρόμιο αναρτησα.. αλλα εγώ δεν ήξερα οπως εσύ ποιοι έγραψαν αυτές τις φρασεις.. και δεν έβαλα και φαγητό γιατί δεν είχα... να εισαι πάντα έτσι χαρουμενη και αισιόδοξη να είσαι πως τα πραγματα θα πανε καλά...περασε να ρίξεις μια ματιά για του λόγου το αληθες..χι..χι.. καλή εβδομαδα να έχεις και ενα μεγαλο φιλί..

despina είπε...

Καλή εβδομάδα αχτίδα μου!!!!πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!να σαι καλά!!!

Δημιουργία είπε...

Καλή εβδομάδα Γεωργία μου με καλή διάθεση και πολλές όμορφες δημιουργίες.

Unknown είπε...

σου ευχομαι αχτιδουλα μου μια υπεροχη εβδομαδα

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,καλή εβδομάδα μανούλα μου αν κ δεν θα είναι..μας έχουν ταράξει εδώ στην κόλαση κ στις απεργίες,τι ωραία αυτά στα παλιά ημερολόγια μου άρεσαν παντα πολύ..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ!

Sweet Dreams είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!
Αχ τι μου θύμησες με τα ημερολόγια!! Όταν ήμουν μικρή ανυπομονούσα κάθε μέρα να βγάλει η μαμά μου το καινούριο χαρτάκι για να δούμε τι γράφει...

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ! ΜΑΚΑΡΙ!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλησπέρα και καλό βράδυ

Irene Pal είπε...

Τι ωραίο ημερολόγιο είναι αυτό! δε γνώριζα ότι υπάρχουν τέτοια: και αποφθέγματα και το μενού της ημέρας!
Μου έδωσε ιδέα για το τι να μαγειρέψω αύριο.