Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Μία υπέροχη μέρα..

Τι όμορφη μέρα πέρασα χθες..μέρα γεμάτη από ..παιδιά, κόρες, φίλες, κρασί , χορό και ότι μπορείτε να φανταστείτε...
Άρχισε από το πρωί με μία βολτίτσα για τη Κλώντη και μία αγορά από τον άνδρα μου σε χρόνο ρεκόρ ( εντελώς φυσικό για εκείνον ) ένα τροχόσπιτο για το κτήμα μας πολύ μεγάλο , βέβαια μεταχειρισμένο  όμως σε πολλή καλή κατάσταση..Έτσι έχουμε και..σπιτάκι πριν βάλουμε ακόμα τη περίφραξη!!!!
Η φίλη Άννα από το Νευροκόπι σπίτι μου εγκαινίασε προς μεγάλη χαρά του Δημήτρη το στούντιο φιλοξενίας μας..την πήραμε από το σταθμό κατ' ευθείαν στο πάρτι των εγγονών μου με ..χάπια για το πονοκέφαλο!!



Με τις αγαπημένες κόρες μου..



Ο ένας από τους εορταζόμενους..ο άλλος δεν τον έβλεπες ..σκαρφαλωμένο στα φουσκωτά του Παιζώτοπου...





Έρχονται οι τούρτες από τα χέρια της  μαμάς ..95 άτομα..χαμός!







Να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά, να ανδρωθείτε και να φτιάξετε ένα κόσμο καλύτερο αγάπες μου.

Φύγαμε στις 9 το βράδυ πρώτοι και ..γραμμή στη ταβέρνα παραγάδι όπου οι φίλες μπλογκερ που ήρθαν για την έκθεση μαζευτήκανε... Μας πήγε ο Δημήτρης και μας άφησε και..ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ..μουσική παρείστικη, κιθάρες και τραγούδια που σιγοτραγουδίσαμε με το κρασί παρέα..τις ατελείωτες κουβεντούλες μας, γέλια, φιλιά και....Η κόρη της Έφης από τη Κομοτηνή με ρώτησε..
- Πως είναι δυνατόν να είστε τόσο φίλες άγνωστες μεταξύ σας...
Δεν έχει εξήγηση..απλά..ήμαστε φίλες..ήμαστε γνωστές ..ξέρουμε σχεδόν τα πάντα η μία για την άλλη.. 
Λυπάμαι που τελείωσε η μπαταρία στη φωτογρ. μηχανή μου και δεν τράβηξα φωτογραφίες..όμως μη σκάτε..ξέρω οτι θα με κάνουνε ..ρεζίλι στα σίγουρα γιατί το κρασί ήταν ολόγλυκο,  η παρέα υπέροχα μοναδική , τα τραγούδια ένας ξεσηκωμός της ψυχής  και η..Αχτίδα ξέχασε το μπαστούνι της στη καρέκλα και χόρεψε με τη ποδηλάτισσα και τη Ρένα.
Με έψαχνε ο άνδρας μου..4 αναπάντητες..γύρισα στις 3 με την Άννα σπίτι..και με περίμενε στη πόρτα σαν το σύζυγο στις ..γελοιογραφίες..
- Πέρασες καλά κορίτσι μου;
- Πέρασα υπέροχαααααα!

Αχτιδένια φιλάκια..σας λατρεύω!

24 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

να αυτα είναι! να τους χαιρεσαι όλους!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Να χαίρεσαι τα εγγόνιά σου και να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς εσύ και πάνω απ' όλα όπως αυτά θέλουν καλύτερα.
Και να έχεις πάντα τέτοιες μοναδικές και ευχάριστες στιγμές όπως η χθεσινοβραδινή σας φιέστα.
Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο Αχτίδα μου.

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Καλό μήνα δεν είπα πριν!!
Καλό μήνα και Καλές γιορτές να περάσουμε

BUTTERFLY είπε...

Παντα τετοιες υπεροχες μερες να εχεις! Μεγεια το τροχοσπιτο! Και παλι να χαιρεσαι τα αγγελουδια σου!

Ειρήνη Ε. είπε...

Καλό μήνα, Αχτίδα! Όμορφη συγκέντρωση. Φαίνεται στα πρόσωπα όλων πόσο καλά περάσατε!! Οι τούρτες της κόρης σου, υπεροχες!
Καλορίζικο και το τροχόσπιτο. Έχουμε περάσει από τις πιο ωραίες διακοπές μας με τροχόσπιτο. Είναι εξυπηρετικά για όλες τις εποχές, γιατί διαθέτουν μόνωση.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Unknown είπε...

Καλορίζικο το τροχόσπιτο και καλά ταξίδια! Καλό μήνα και να χαίρεσαι την οικογένεια σου! Μακάρι αυτή η γενιά να κάνει τον κόσμο μας λίγο καλύτερο!

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ....ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.....

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,αχ πόσο μου λείπετε μαμμ!!!τώρα που είδα κ τα κορίτσια!!πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!!!εμείς από κοντά..πλησιάσανε οι μέρες!!!!!καλά ο νταντούλης μου...πάντα με μία έκπληξη ε??όμορφο θα είναι...θα το χρειαστώ γιατί θέλω ένα ησυχαστήριο.....

myStickland είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!!
Χρόνια πολλά..να χαίρεσαι τα μικρά σου..
πάντα να έχεις τέτοιες χαρές..
καλή συνέχεια!

xeiropoiein είπε...

Να τους χαίρεσαι όλους και....ευχομαί να περνάς πολλές, πολλές τόσο όμορφες μέρες! Καλό μήνα!! :)

Ριτα Τρικαλα είπε...

Καλημερα!!!!Να τους χαιρεσαι να εχουν υγεια και καλο μας μηνα.Σε ευχαριστω παρα πολυ χθες εληφθησαν και επιφυλασσομαι.....ειναι πανεμορφα!Φιλια!!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλό μήνα με υγεία και χαρές!!
Στο διαγωνισμό Καλύτερα ιστολόγια 2012, σε αυτά που μας εμπνέουν ψήφισα το δικό σου! Φιλιά!!

Hfaistiwnas είπε...

ΚΑλησπέρα! Με γεια το τροχόσπιτο! Να μας το δείξεις! Τώρα τον καλό καιρό θα μπορείτε να μένετε και εκεί!!! Αν και τα φοβάμαι λιγάκι από θέμα ασφάλειας!
Χρόνια πολλάααα!!!

Unknown είπε...

να τους χαιρεσαι.. να πω πως οι κορες σου ειναι ΚΟΥΚΛΕΣ ..απο την μαμα πηραν φυσικα.. οσο για την διασκεδαση σου με τ αλλα κοριτσοπουλα..κριμα που δεν εχουμε φωτογραφιες..αλλα χαιρομαι που περασατε τοσο ομορφα..καλο μηνα ευχομαι

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ. ΠΕΡΝΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ.ΑΥΡΙΟ Η ΜΕΓΑΛΉ ΜΕΡΑ..

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Ζηλεύωωωωωωωωω.....Τι ομορφόσογο είστε εσείς καλέ.

Memaria είπε...

Χρόνια πολλά!
Να τους χαίρεσαι όλους και πάντα να περνάς όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου..
καλό μήνα Αχτίδα μου!!

Ανώνυμος είπε...

axtida mou aresei to blog sou eisai toso glukia.xarha gia to kthma sas kaloriziko kai epishs kai gia to trohospito.zoume sto exoteriko kai exoume ki emeis ena kthma sthn anatolikh atikhkai skeftomasste gia troxospito.vriskeis eykola.peripou oi times apo aggelies se efhmerida kai se poia ean einai dynaton.sygnomh pou se zalisa xoris ki an na me xereis.alla eimaste omoiopatheis me to kthma kai to troxospito.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου πράγματι περνάμε φανταστικά και σήμερα περιμένουε το απόγευμα για την έκθεση.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ me (maria)ευχαριστώ φίλη μου καλό μήνα και σε σένα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, φίλη μου ευχαριστώ εύομαι και σε σένα αυτη τη χαρά.τώρα περιμένουμε την ..Άνοιξη για να τα χαρούμε καλύτερα.

maria είπε...

Αχτίδα μου να χαίρεσαι την όμορφη σου οικογένεια και πάντα χαμόγελα και ευτυχία στη ζωή σου.
φιλιά πολλά

Μαρία Χ. είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα, να τους χαίρεσαι, καλορίζικο και πολλή καλή επιτυχία στο παζάρι! Φιλιά
ΥΓ εδώ έχουμε μπει στην κατάψυξη! Τα πάντα παγωμένα, αλλά δεν πτοούμαστε ;-)

Pepi είπε...

Πάντα να περνάς καλά, Αχτιδούλα!! Να τους χαίρεσαι όλους!
Καλό μήνα να'χεις με χαρά και όμορφες στιγμές! Τα φιλιά μου σε όλες σας!!!
ΥΓ Σε σένα ένα παραπάνω!!!