Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η μικρή μας κρουαζιέρα!


Η χθεσινή μας μέρα στην ημερήσια κρουαζιέρα ήταν βέβαια πανέμορφη όμως υπερβολικά κουραστική για μένα με αποτέλεσμα όταν γύρισα να μη μπορώ καν να ανέβω τα ελάχιστα σκαλοπάτια για το δωμάτιο μας και η σκιά της εγχείρησης επάνω μου να γίνει πλέον βεβαιότητα..μπα..δεν την σκαπουλάρω παιδιά με τίποτε..
Όμως ..ήταν μία όμορφη βόλτα στα νησιά ολόγυρα, μπάνιο στην Ιθάκη και φαγητό πάλι εκεί γιατί λόγω μποφόρ δεν μπορούσαμε να πάμε τελικά στο Κάθισμα..Δεν πειράζει άλλωστε είναι η 3η φορά που έρχομαι στη Λευκάδα και τότε τα χρόνια εκείνα κάναμε κάμπινγκ στο κάθισμα γιατί επιτρεπότανε.


Φύγαμε από Λευκάδα στις 10 το πρωί και ξεκινήσαμε για το ταξιδάκι μας..
 Στο πλοίο μας δυστυχώς έβαλαν διπλάσιους επιβάτες γιατί τη τελευταία στιγμή πήρανε τους επιβάτες ενός άλλου πλοίου που ..πέθανε ο καπετάνιος του ξαφνικά!Γινότανε λιγάκι χαμός όπως καταλαβαίνετε στο να βρούμε θέση!


Ο άνδρας μου την έβγαλε στους διαδρόμους κι εγώ με κάποιους Άγγλους αγέλαστους πραγματικά!


Η Σπηλιά του Παπανικολή..



Άρχισαν να ψήνουν σουβλάκια στο πλοίο..ο άνδρας μου δεν έμεινε ασυγκίνητος..εγώ δεν έφαγα τίποτε από αυτές τις..σόλες!


Φθάσαμε στην Ιθάκη για μπάνιο!


Μας κατέβασαν σε μία όμορφη αμμουδιά με..βραχάκια..χαμός για να πιάσουμε θέση!



Ο άνδρας μου έπιασε τη ..γωνία .. με τη Κλώντη μαζί σαν πιο γρήγοροι.


Όχι..δεν είμαι εγώ..δυστυχώς!!!! Μια γοργονίτσα Αγγλικής καταγωγής είναι!!


 Η δική μου..γοργονίτσα πάντως έκανε μπάνιο με την αφεντικίνα όμως όπως μάθαμε σήμερα πάτησε ένα όστρακο, διαπυήθηκε και τρέχαμε σε κτηνίατρο το πρωί για επεμβασούλα τοπική!!!


Φύγαμε για μία άλλη πλευρά της Ιθάκης για φαγητό.



Καθίσαμε να φάμε όμως...μείναμε με την όρεξη!!! Περιμέναμε, περιμέναμε, περιμέναμε, περιμέναμε, φωνάξαμε, ξαναφωνάξαμε... 


Ταίσαμε τις γατούλες με όσα άφησαν οι ..διπλανοί στο τραπέζι τους......


Η ώρα έφθασε ..το πλοίο έφευγε κι εμείς..φάγαμε ένα παγωτό χωνάκι από το δρόμο..ούτε ένα σαντουιτσάδικο δεν υπάρχει..Από ότι μάθαμε το έπαθαν και άλλοι....
 Κάνοντας πάντως πεινασμένοι βόλτα στο νησί όπου είδαμε πεταλούδες σαν κι αυτήν..


Άρχισα να κουράζομαι..καθισμένη σε μία καρέκλα με τη Κλώντη αγκαλιά για να μην ενοχληθεί κανεις..μεσημέρι..ζέστη..τραβήξαμε για Κεφαλονιά για Φισκάρδο..


Πήγαμε ξανά στο πλοίο και φύγαμε για Σκορπιό, Σπάρτη, Σκορπίδι.. Με το ζόρι κάθομαι από τους πόνους μα δεν είπα τίποτε στον άνδρα μου να μη του χαλάσω τη διαδρομή.. Η ζωή του Ωνάσση από το ξεναγό μας απέδειξε οτι τα πλούτη δεν φαίρνουν την ευτυχία.


Σταματήσαμε για..μπάνιο μα εμείς καθίσαμε μέσα..σε λίγο θα φεύγαμε για τη Λευκάδα..είναι 10 λεπτά ταξίδι από εδώ. Το νησί κάποτε είχε 500 άτομα στις υπηρεσίες του Ωνάση, σήμερα έχει μόνο 15 και κοστίζει η συντήρηση του 90000 ευρώ το μήνα!!!!!!!
Φθάσαμε κατά τις 7 και χωθήκαμε για ντουζ και ξάπλα..πεινασμένοι;;;;;; όχι βέβαια με τον άνδρα μου..με τέτοια κούραση έφτιαξε μακαρονάδα!!
Σήμερα τη βγάλαμε με μία βόλτα για καφέ στη Λευκάδα και μετά στο..κτηνίατρο για τη Κλώντη που πρήστηκε το πόδι της!!! 
Αχτιδένια φιλάκια..πάω για φαγητό  και αύριο φεύγουμε για επιστροφή μέσω...δεν ξέρω που θα με πάει...

15 σχόλια:

spirou είπε...

Αχτιδούλα περαστικά στην Κλώντη.
Όσο για σένα, λυπάμαι πάρα πολύ που υποφέρεις. Η επέμβαση είναι πάντα κάτι που θέλουμε να αποφύγουμε, αλλά αν είναι να σου κάνει καλό, τότε... Και η οικογένειά σου θα είναι δίπλα σου, αλλά κι εμείς θα σου στέλνουμε από μακριά την αγάπη μας!

BUTTERFLY είπε...

Αχ μωρε Αχτιδουλα ξινο σου βγηκε μια με τον πονο μια με την Κλωντιτσα! Τι γλυκο που δεν ειπες τιποτα να μη στεναχωρησεις τον καλο σου! Ειναι να μη σε λατρευει μετα; Παντως πανεμορφα ολα τα μερη που φωτογραφισες, ζηλεψα! Και του χρονου -η και νωριτερα!- να ειστε καλα!

Leviathan είπε...

Πανέμορφες οι φωτογραφίες!! Να περνάς υπέροχα και με λιγότερη κούραση!! φιλιά και καλό μεσημέρι!!

KatrinArt είπε...

αχτιδουλα μου δεν πειραζει χαλαλι η κουραση!Εισαι δυνατη γυναικα εσυ!Καλη επιστροφη!!!

DIMI είπε...

Καλησπερα Αχτιδα!Ευχομαι να ειστε καλητερα εσυ και το Κλωντινι.Στεναχωρεθηκα που το ειδα.Αυτες τις μονοημερες κρουαζιερες ,δεν πηγα ποτε!Ποτε δεν ημουν της ταλαιωριας!Παρε τον Δημητρο και το Κλωντινι,και πηγενετε στο χωριο Συβρο ,στον Νιονιο να φατε φριγαδελι και ψητα ντοπια!!Θα με θυμηθεις!!Αξιζει!Κοντα ειναι απο την Λυγια!!Καλη επιστροφη!!Πολλα φιλακια!!

Magia da Inês είπε...

✿彡✿¸.•°
Muito bonito, lindas paisagens!
As ilhas gregas são o paraíso na terra.
Beijinhos.
Brasil
✿彡✿⊱╮¸.•°

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλά να περνάτε πουλάκια μου, με το καλό να επιστρέψετε, φιλάκια στην πονεμένη μου Κλώντη, πάλι ματιαγμένο είναι το ζωντανό!!!!!

Memaria είπε...

Είναι κουραστική αυτή η κρουαζιέρα ακτίδα μου...όλη μέρα στο πόδι λογικό να πονέσεις...εσύ πάντως θα κάνεις ό, τι πει ο γιατρός!
Ελπίζω η Κλώντη να είναι καλύτερα...
Οι φωτογραφίες σου υπέροχες και τρελάθηκα όταν διάβασα ότι έκανες κάμπινγκ κάποτε στο Κάθισμα...δεν είναι τέλειο?
Καλά να περνάτε...και καλή επιστροφή!

Ειρήνη Ε. είπε...

Αχτίδα, σημασία είναι ότι περάσατε ωραία. Όλα τα άλλα θα πάρουν τον δρόμο τους όταν θα είναι η ώρα τους! Το Κλωντίνι πως είναι τώρα; Και εμείς είχαμε μια περιπέτεια με την δική μας, αλλά ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό.
Καλή συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,πολύ όμορφα όλα μανούλα μου καλά να περνάτε κ περαστικά στο κλωντίνι!!!φιλιά σε όλους!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!!!
Περαστικά στην σκυλίτσα!!!
εεε μα δεν έπρεπε να κουραστείτε τόσο!!! Καλή ξεκούραση και καλή επιστροφή!!!

ElenaG είπε...

E μα! και γύρες όλη μέρα και ξεκούραστη δε γίνετε ματια μου!!!!!Τόσες ομορφιές όμως ανταμείφθηκες!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να γιατί αποφεύγω τα επτάνησα Ιούλιο Αύγουστο... Γνωρίζω από ταλαιπωρία!!! Στη ζάκυνθο όταν πάω με το ΚΤΕΛ δεν βρισκω ταξί να με πάει στο σπίτι, τα τραβάνε όλα στα χωριά και στην πόλη το τραβάμε ποδαράτο!!! Ξέχωρα τη φασαρία απ' τα μηχανάκια. Όπως καταλαβαίνεις, μένω στην πόλη, και άντε περπάτημα μέσα στον ήλιο.. Αμ δε! Πάω άλλους μήνες, και ευχαριστιέμαι καθαριότητα, φαγητό και ηρεμία. Πάντως υπέροχα τοπία. Κρίμα το ποδαράκι της Κλωντούλας. Περαστικά της και καλή επιστροφή. Σοφία

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Ελπίζω να περνάτε καλά!Περαστικά στο κοριτσάκι σας!
Βέβαια όλο αυτό εμένα μου φαίνεται απίστευτα κουραστικό...Μια φορά το έκανα και ΔΕΝ το ξανακάνω!
Να φανταστείς ο σύζυγός μου είναι από την Λευκάδα και δεν πηγαίνω επειδή δεν αντέχω αυτή την κοσμοπλημμύρα...

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Η επέμβαση φίλη μου μπορεί να σε ταλαιπωρεί λιγάκι αλλά θα περάσει. Ζήσε τις διακοπές σου όσο πιο ξεκούραστα μπορείς