Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Ένας χώρος με καλή αύρα μας ένωσε ξανά!

Μόλις γύρισα από τη συνάντηση μας στο φιλόξενο εικαστικό σπίτι" της Ανθούλας που η πολυμήχανη Ρένα διοργάνωσε ομολογώ με απόλυτη επιτυχία.


Όπως βλέπετε..προοδεύω!!! Έφτιαξα και βιντεάκι..της κακιάς ώρας βέβαια  μα.. θα μάθω, ήταν να μη το δοκιμάσω !

Πήγα είναι η αλήθεια με δισταγμό γιατί ο χώρος ήταν μικρός και δεν είχα δηλώσει έγκαιρα συμμετοχή όμως αρκεί το άνοιγμα της πόρτας, τα χαμογελαστά πρόσωπα ( μερικά οικεία), το φιλόξενο καλωσόρισμα και η μαγική αύρα του χώρου που σε άγγιζε και σε μεταμόρφωνε σαν μέλος μόνιμο αυτού του χώρου.


Οι τοίχοι γεμάτοι έργα της οικοδέσποινας Ανθούλας,  σε ξύλο πανέμορφες γοργόνες,ναύτες και μορφές,  η διακόσμηση καλαίσθητη και φροντισμένη, απλή και συγχρόνως λειτουργικά εικαστική. 
Χάρηκα  αφάνταστα που είχα την ευκαιρία να τη γνωρίσω.


 Μετά η γλυκιά και υπομονετική ( το τονίζω ιδιαίτερα αυτό) Κατερίνα που θα ήταν η ομιλήτρια και η χειρίστρια στο θέμα που θα μας έκανε να συλλογιστούμε τα μείον μας, τα πάθη και φοβίες μας. Μας μίλησε για όσα αναγνωρίζουμε και θέλουμε να διώξουμε, ή τα αποδεχόμαστε και τα κρατάμε γιατί δεν έχουμε την απόφαση ψυχής να διορθώσουμε." Φίλοι και Εχθροί"ο τίτλος , το θέμα, , συμβολικοί οι χαρακτηρισμοί!
 Δεν ξέρω αν μπόρεσε η καημένη να καταλήξει κάπου με μας και ιδιαίτερα με μένα που την ζάλισα με τη φλυαρία μου , ξέρω όμως ότι αποχωρίσαμε από εκεί χωρίς να νοιώσουμε τις δύο ώρες και  από ένα αγκάλιασμα όλες μας.


Η Ρένα έκανε το ξεκίνημα σαν διοργανώτρια και όπως μας είπε σε αυτό το χώρο θα γίνουν σεμινάρια σε διάφορα θέματα από Ραπτική μέχρι Κόσμημα και ότι τέλος πάντων θέλει να διδάξει κάποιος. Πιστεύω ότι η Ρένα θα φροντίζει κάθε φορά να ειδοποιεί για τις μέρες αυτές.
 Κάντε υπομονή μέχρι να τελειώσει και η δική μου.." γωνιά"και θα έχουμε εκεί πολλά ..καφεδάκια, συζητήσεις και ότι επιθυμεί η καρδιά σας. ( εγώ θα έχω και σεμινάρια ..Δημήτρη για πίτες)


Μη με βάζετε σε..δοκιμασία να αναφέρω ονόματα..ξέρετε ότι είναι δύσκολο για μένα και δεν θέλω να αναφέρω τις μισές..πάντως το ..ταίρι μου στα ψυχολογικά τεστ της Κατερίνα ήταν η Εύα και τα περάσαμε υπέροχα με τα..ελαττώματα , τα πάθη και τα..απεταξάμειν μας!


Να σημειώσω και το υπέροχο νηστίσιμο κέικ της Ρένα που πήρα συνταγή να το φτιάξω !


Κατερίνα, Αχτίδα, Ρένα, Εύα..η σχετική φωτογραφία για το μπλοκόσπιτο μου και τη συλλογή του από φίλες!


Τσιμπολογίσαμε και τα ... σχετικά μας, ήπιαμε και το καφέ μας όπως βλέπετε! 
Δεν άντεξα να μη τα βγάλω φωτογραφία..όλα όμορφα, όλα καλόγουστα..ένας χώρος με "Καλή Αύρα", ένας χώρος οικείος για μένα και όπως καταλαβαίνετε φεύγοντας ήξερα ότι σύντομα θα..επιστρέψω  αν με ξανακαλέσουν βέβαια ... μα δεν έχω πρόβλημα ..θα πάω και ..ακάλεστη.


Να ευχαριστήσω αρχικά τη Ρένα που μας έδωσε την ευκαιρία για μία ακόμα συνάντησή, την Ανθούλα την οικοδέσποινα για τη φιλοξενία  της στο 'ΣΠΊΤΙ" της και την γλυκιά και ( ξαναλέω) υπομονετική Κατερίνα για όσα μας έκανε να ομολογήσουμε και να συζητήσουμε ανοιχτά.
Φίλοι μου ακόμα μια φορά θα το πω..πήρα από τη μπλοκογειτονιά μας περισσότερα από όσα περίμενα όταν πρωτομπήκα.
Αχτιδένια φιλάκια σε όλους ακόμα και στην..ανώνυμη!

54 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,τι όμορφες κ ανθρώπινες συναντήσεις μανούλα ,τι όμορφα έργα τέχνης!!!!σας ζηλεύω που δεν μπορώ να τα έχω κ εγώ...φιλιά μαμ,καλό βράδυ πάω για ύπνο γιατί δουλεύω κ σάββατο

...irida... είπε...

υπεροχος χωρος!μπραβο κοριτσια!!!κλαψ!!!!ειμαι πολυ μακριααααααααααααααα!!!!κριμααααααααααα!!!
καλη επιτυχιαααααααααααα!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ!!!!!!!!
ΚΙ ΕΓΩ , ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ, ΦΙΛΕΣ ΜΕ ΚΟΙΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!!!!!!!
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

Fanypap είπε...

Κρίμα που δούλευα εκείνη την ώρα, και δεν μπόρεσα να έρθω!!!Ελπίζω την άλλη φορά να μπορέσω!!Πάντως τα έργα της Ανθούλας τα θαύμασα από κοντά στην έκθεση που έκαναν! Υπέροχα!!χάνουν στις φωτογραφίες! φιλάκια Αχτίδα μου, τέλεια όσα μας έδειξες και μας είπες και το βιντεάκι!!!καλή αρχή!

Eva's blog είπε...

χαχαχαχα ακομη γελαω...Μου αρεσε που δεν ξεχασες το σεμιναριο πιτας του Δημητρη!!!Αλλα θα ειναι μονο για αντρες!!!Ηταν οντως πολυ ομορφος και ζεστος χωρος ,η Κατερινα πολυ φιλικη και ανθρωπινη κι εγω τυχερη που σε ειχα ταιρι μου και καναμε πλακιτσα...Δινω υποσχεση για καφε εντος των ημερων....Φιλακια!!

Λαμπρινή είπε...

Αχ πόσο ζήλεψα....Πόσο θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί...Μακάρι να είχαμε κι εμείς κάτι ανάλογο στην περιοχή μας αλλά δεν...Χάρηκα πολύ που σας είδα εκεί,εσένα Αχτίδα μου που πήγες στο κάλεσμα,την Ρένα μας που κάνει τόσα πράγματα συγχρόνως και την γλυκιά μανούλα Κατερίνα!!Μπράβο σε όλες σας κορίτσια,πολλά φιλιά και να το συνεχίσετε αυτό το παρεάκι!!

labrini είπε...

Κρίμα,κρίμα που είμαστε μακριά Αχτιδούλα μου!πάντα να περνάτε καλά και να γεμίζετε την ψυχή σας με τέτοιες συναντήσεις!

KaPaworld είπε...

δεν σε πιστεύω!!με κάνεις και χαμογελάω όπως πάντα!!! Την επόμενη φορά θα έχουμε χρόνο για να ακούσουμε όλες τις φοβερές σου ιστορίες καλή μου!! Κάθε λέξη σου ανοίγει μια ιστορία....Στη φωτογραφία είμαι χάλια Αχτίδα μουυυυυ...σαν φούσκα, σε αντίθεση με εσάς που είστε κούκλες!Φιλιά!!

serenata είπε...

Τελικά παίρνουμε περισσότερα απ' όσα νομίζουμε στην αρχή...
Το νοιώθω και γω!
Πολλά φιλάκια αχτίδα μου:)

δημητρα λαγονησι είπε...

φιλεναδα το βιντεακι σου τελειο!!!χαιρομαι που περασες ωραια!!πολυ ωραια η εκθεση με τους πινακες.καλη επιτυχια ευχομαι στηνφιλη σου,καληνυχτα και φιλακια.

Maria.. είπε...

ήμουν σίγουρη ότι θα έβρισκα ανάρτηση σου σήμερα κιόλας!! μακάρι να μπορούσα να καθίσω περισσότερο και για το σεμινάριο και να σας γνωρίσω καλύτερα.. θα έχουμε όμως ευκαιρίες.. χάρηκα έστω και με αυτή την πρώτη, γρήγορη γνωριμία.. Καλό βράδυ!!

Stone είπε...

Αχ τι ωραία που φαίνονται όλα!Όμορφος χώρος και ακόμη πιο όμορφοι πρωταγωνιστές!Τα χαμόγελα σας τα λένε όλα!Φιλια πολλά!

Madlen είπε...

Υπέροχη συνάντηση, υπέροχοι άνθρωποι, υπέροχη συζήτηση!
Μπράβο στην Ανθούλα, την Κυρία Ρένα, την Κατερίνα και όλες εσάς που συμμετείχατε!!
Περάσαμε πανέμορφα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη ήταν ένας όμορφος χώρος και μία υπέροχη συνάντηση!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ...irida..πράσαμε φανταστικά με ..ψυχανάλυση και συζήτηση και ..γελάκια..και πολλά άλλα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Rena Christodoulou, Ρένα μου απλά ..σ' ευχαριστώ, τα λέει όλα!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Οι φωτογραφίες τα λένε όλα. Όμορφος ζεστός χώρος, χαμογελαστά χαρούμενα πρόσωπα. Καλή αρχή σε ότι κι αν γίνει τελικά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Φανή Παπ., Ζωγράφος , ήμουν ανάμεσα στο να..έρθω σε σένα ή να πάω εκεί..νίκησε η περιέργεια και δεν έχασα πραγαμτικά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Eva's blog, τι βλέωωωω; κρατάς τσιγάρο; Σ' ευχαριστώ πέρασα υπέροχα με τη πα΄ρεα σου καλή μου φίλη σε περιμένω σπίτι για κουβεντούλα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΛΑΜΠΡΙΝΗ μου όταν ο δρόμος σου σε φέρει στη πόλη μας να ξέρεις οτι υπάρχει σπίτι και παρέα για σένα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ labrini, κρίμα μα τίποτε δεν είναι αδύνατον για μία συνάντηση στο μέλλον.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαζί... KaPa, κούκλα είσαι καλέ..τι φούσκα μου λες.Χάρηκα γλυκιά μου εύχομαι μια σύντομη συνάντηση.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ serenata, πράγματι σου το επιβεβαιώνω κι εγώ όπως το είπαν όλες εκεί , χαρήκαμε τις γνωριμίες και τους χαρακτήρες ολονων εκεί μέσα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ δημητρα λαγονησι , ήταν να μη το ..δοκιμάσω..θα δεις από τώρα και εμπρός τι βίντεο θα βγάζω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@aMaryllis, είαι μία κουκλίτσα ...μία κουκλίτσα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Stone εδώ ταιριάζει ο τίτλος :"¨όλες ήταν υπέροχες"

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαντρίνα μου το μπράβο αξίζει στη δυναμική Ρένα που είναι Ακάθιστος Ήμνος!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου λένε οτι η αρχή είναι το ήμισι του παντός, το πιστεύω.

peny είπε...

Καλημέρα,καλώς σε βρήκα κι εδώ...
Χείμαρρος είσαι βρε παιδί μου!

Marina είπε...

Τόσο θετική ενέργεια ρούφηξες από εκεί που δίνεις αχτιδένια φιλιά ακομα και στην ανώνυμη;;;))
Μήπως με τη Ρένα είστε συγγενείς;;; Μοιάζεται απίστευτα!!!
Πάντα χαρές Αχτιδένια μου!!!

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!Η ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ....ΖΗΛΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ !!!!!!!!!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Unknown είπε...

καλημέρα ΑΧΤΙΔΑ και σε όλο το παρεάκι , σας ευχαριστώ (Ρένα για τη πρόσκληση) για τη χθεσινή συνάντηση, είχα πάρα πολύ καιρό να περάσω τόσο όμορφα, ελπίζω να με ξανακαλέσετε σε επόμενη συνάντηση , είστε όλες ιδιαίτερες , χαρηκα που σας γνώρισα απο κοντα, είμαι θαυμάστρια των δημιουργιών σας.
Αχτίδα είσαι αστήρευτη πηγη...αισιοδοξίας...

Evita είπε...

Ax πόσο ήθελα να έρθω και εγώ αλλά δεν τα κατάφερα. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου που μας μετέφερες λίγο το κλίμα αυτής της συνάντησης.

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πολύ όμορφα όλα. Ο χώρος, οι άνθρωποι τα έργα, η ιδέα!
Κατερίνα από ανθομέλι

Litsa είπε...

Είμαι σίγουρη ότι περάσατε καταπληκτικά! Φαίνεται άλλωστε.
Το θέμα από μόνο του έχει τρομερό ενδιαφέρον και φαντάζομαι με εσάς μαζί θα ήταν και διασκεδαστικό!
Ο χώρος φαίνεται υπέροχος, όπως επίσης και όλα τα καλούδια στο τραπέζι!
Μπράβο κορίτσια, εύχομαι να υπάρξει συνέχεια!

ΡΙΤΑ είπε...

ειστε πολυ τυχερεσ που μενετε Θεσ/νικηεχετε να κανετε τοσεσ ωραιεσ συναντησεισ και διαφορα σεμιναριατωρα με την κριση κοψανε και τη ΝΕΛΕ αχτιδα να ειστε καλα να δημιουργειτε και να δειχνετε και σε μασ κατι να μαθαινουμε φιλακια

Δέσποινα είπε...

Είμαι σίγουρη ότι περάσατε τέλεια και λυπάμαι που η απόσταση με κρατάει μακριά σας!

Ειρήνη Ε. είπε...

Αχτίδα, καλό μεσημέρι. Μια χαρά είσαστε όλες εκεί, ανάμεσα στα έργα τέχνης. Από τις φωτογραφίες σου φαίνεται ότι περάσατε καλά, παρείτσα, καφεδάκι, κουβεντούλα, όλα χρειάζονται. Πάντα να περνάτε καλά και να συναντιέστε συχνά.
Μην στεναχωριέσαι για το βίντεο. Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα, μέλι, λέγανε οι παλιοί. Είμαι σίγουρη ότι, δεν πρόκειται να σου ξεφύγει, θα το καταφέρεις κι αυτό.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ peny, χάρηκα που σε γνώρισα κοριτσάκι, όμορφο και ήρεμο σου εύχομαι τα καλύτερα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου η Ρένα δεν ..πιάνεται..αεικίνητη σου λέω, δεν έχει στιγμή να κάθεται.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ foufoula89, ευχαριστώ κορίτσι μου σου εύχομαι κι εσένα όλα καλά για το ΣΚ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Βίκη Ουσαντζοπούλου , Βίκη με ..η και όχι με..υ ,χάρηκα που σε γνώρισα, χάρηκα τη παρέα σου και εύχομαι από εδώ και πέρα να βλεπόμαστε και να επικοινωνούμε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Evita, έχασες πουλάκι μου , έχασες τη παρέα μας και τη ..φλυαρία μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ kathycallie , ευχαριστώ έρχομαι επίσκεψη να σε γνωρίσω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ L, εσύ πως και έλειψες;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΡΙΤΑ μου μακάρι να πάνε όλα καλά όπως τα σχεδίασε η Ρένα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δέσποινα μου ευχαριστώ, πιστεύω οτι έχετε κι εσείς εκεί τα..κονέ σας!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ειρήνη Ε, ήταν να μη το ..γνωρίσω τάρα θα ψάχνω θέματα.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μπράβο σας κορίτσια ....με τόσο καλή παρέα ειναι να μην περάσετε καλά;;;; αχ!!! οι Σαλονικιές!!!! με κανετε και ζηλευω ..με την καλή ένοια...να περνατε ωραί και να το συνεχίσετε αυτό που κανετε.... φιλακια πολλα..

lila είπε...

Χαιρετώ την πιο γλυκιά παρέα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ρουλα Σμαραγδενια, εμείς ξέρουμε να γλεντούμε φιληνάδα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ lila μου σου λείψαμε;

Φιλία είπε...

Αχ, Αχτίδα μου, να ήξερες τι έχω "εισπράξει" κι' εγώ απ' αυτή την υπέροχη γειτονιά, αυτούς τους επτά μήνες....... Μου γέμισε την καθημερινότητα... μου γέμισε ΤΗ ΖΩΗ!!! Τελικώς, η επικοινωνία με ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα, είναι από τις μεγαλύτερες χαρές της ζωής. Να είστε καλά και να βρίσκεστε συχνά... σας δένουν πολλά!!!!!
Φιλάκια και καλό Σ/Κ