Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Λαθροακουστής σε μία συζήτηση..

Πάρτε θέση στο καναπέ μου..κουτσομπολιό θα σας κάνω μάλλον αφού τρώγομαι από το πρωί να τα πω. Ξεκίνησα που λέτε την ημέρα μου πρώτα από το ταχυδρομείο και μετά στον οπτικό μου.. Σήμερα όλη μέρα είμαι χωρίς τα πολυεστιακά και λίγο πολύ είμαι σαν τον τυφλοπόντικα !
Μετά ..που αλλού στο ΙΚΕΑ να πάρουμε κάποια συρτάρια για τη κουζίνα που φτιάχνει το ..καμάρι μου! Βέβαια πριν αρχίσουμε τη γύρα μέσα εκεί πήγαμε για το καφεδάκι και την τυροπιτούλα μας ..όσο ο Δημήτρης μου με τους δίσκους διάλεγε εγώ έψαχνα για θέση. Βρήκα ένα από τα δύο τραπέζια που είχε κοντά στις τουαλέτες και είναι πιο απομακρυσμένα..στο γωνιακό καθότανε ήδη ένα ζευγάρι κι εγώ κάθισα με τη πλάτη γυρισμένη σ' αυτούς και περίμενα μαντεύοντας ότι ο άνδρας μου πριν από το καφέ σίγουρα γλίστρησε στο μέρος των καπνιστών για ένα τσιγάρο πριν του τα ψάλλω..
Έτσι χωρίς να το θέλω έγινα λαθροακουστής μιας συζήτησης από δίπλα που μου σήκωσε το μαλλί ..κάγκελο και τα νεύρα κορδέλες!!!!!
Εκείνος γύρω στα 46-47 εκείνη περίπου 35...από τα συμφραζόμενα κατάλαβα ότι εκείνος ήταν εργοδότης κι εκείνη είχε πάει πρώτη μέρα για δουλειά ..η κακόμοιρη ..η χαζή..τι να πω και πως να κρίνω έξω από το ..χορό.
Μέσες άκρες ο...κύριος της ξεκαθάριζε ότι ήθελε ( έτσι ακριβώς το είπε) μία υπάλληλο με πολλές υποστάσεις..την ήθελε στη δουλειά, την ήθελε στο ..κρεβάτι, την ήθελε συνοδό στις εξόδους του όταν του ..κάπνιζε , να μη μιλάει πολλά και ..άσκοπα όπως είπε, να δείχνει στους πελάτες αφοσιωμένη και πάντα πρόθυμη και της έκαμνε λέει το χατίρι..( εδώ βούτηξα το λάδι και το ξύδι να του το φέρω καπέλο)..της έκαμνε τη χάρη να της δώσει 600 ευρώ .μόνο να ακούγατε πως της το ανήγγειλε..χάρη της έκαμνε καλέ..δωρεά που ήθελε βραβείο! Και ακούστε το τέλος της συζήτησης...
Εντάξει κοπελιά μου; και ..κοίτα το βράδυ θα περάσω να σε πάρω..φρόντισε να αφήσεις κάπου τη ..ΚΟΡΗ σου να μη με δει και ..κάνε κανένα μπανάκι να μυρίζεις όμορφα...
Εκείνη τη στιγμή ήρθε ο Δημήτρης με είδε κατακόκκινη και μου λέει αφελώς:
- Ένα τσιγάρο έκανα βρε κορίτσι μου..είχε και σειρά στους καφέδες..γι' αυτό άργησα...μη θυμώνεις!
Ούτε που τον άκουγα..τους είδα να σηκώνονται και έτσι μπόρεσα να του δω καλά.. Ο..κύριος..υπόδειγμα στιλιστικό για ..Κύριος.. στη τρίχα ντυμένος και φιρμάτος.  Η κοπέλα ... ξανθιά, απλή, αρκετά όμορφη , πολύ  μελαγχολική και με κατεβασμένο κεφάλι κι εκείνος το...γαϊδούρι ( τι μου φταίει ο κυρ Μέντης) της λέει δείχνοντας το δίσκο:
- Άντε για να μαθαίνεις , βάλε το δίσκο στη θέση του, εδώ τους μαζεύουμε μόνοι μας ..
Δεν μου κατέβηκε μπουκιά από τη τυροπιτούλα μου..Ήθελα να την αρπάξω και να της πω ότι ΤΊΠΟΤΑ δεν αξίζει για να λέει ΝΑΙ σε μία τέτοια κακοήθεια..σε ένα τέτοιο σοβινιστικό γουρούνι.. όσο γι' αυτόν...Αχα! να του έβγαζα το μαλλί τρίχα τρίχα με τσιμπιδάκι για να ..πονάει!
-Γιατί δεν τρως; ( με ρωτάει ο άνδρας μου) να σου πάρω κάτι άλλο; Στο κόσμο του..στην άγνοια..
Σκέφτηκα με ευγνωμοσύνη στο Θεό ότι όλα τα ..δάχτυλα δεν είναι ίδια..και του είπα:
- Πότε σου είπα τελευταία ότι πρώτα σε εκτιμώ και μετά σε αγαπώ;

64 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όσο με εξόργισε η αφήγηση της συζήτησης, τόσο με συγκίνησε η τελευταία σας φράση.

Πόσο τη σκέφτομαι την κοπέλα της ιστορίας σας... Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να τη βοηθήσω, να ρίξει ένα φάσκελο στον "κύριο" και να ζήσει με αξιοπρέπεια η ίδια και το παιδί της.

Πόση βρομιά και πόσος πόνος σ΄αυτόν τον κόσμο πια, έλεος!

Πολλά φιλιά. xoxoxox

Despina είπε...

Θέε μου που καταντήσαμε... θλίψη μεγάλη. Είμαι πολύ αισιόδοξο άτομο αλλά μετά από΄αυτό που μου είπες άρχίζω να κλονίζομαι πρέπει να οχυρώσουμε με τα παιδια και τα εγγόνια μας με αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση ώστε κάτι τέτοιους στιλάτους να τους αποκαθηλώνουν και να τους κράζουν για να μην βρίσκουν θύματα για τις ορέξεις τους. Συγχίστηκα .... φαντάζομαι εσένα που τα άκουγες και από πρώτο χέρι.... Φιλάκια

BUTTERFLY είπε...

Ωραια συγχιση πηρα βραδιατικα! Κατι τετοιους @ρχιδ@τους (συγνωμην αλλα δεν μπορω!)θελω να τους κοψω ο,τι τους προεξεχει! Αφου δεν ντρεπονται να εκμεταλλευονται μια ΜΑΝΑ που κοιταει να μεγαλωσει το παιδι της! Αν ηταν η μανα του αυτου στη θεση της κοπελας τι θα εκανε; Αει σιχτιρ!

Αντυ είπε...

Εξοργίστηκα και μόνο που διάβασα τη συζήτηση. Μακάρι η κοπέλα να μην τον είχε ανάγκη, γιατί προφανώς για να ζήσει εκείνη με το παιδί της φτάνει σε σημείο αντί να του ρίξει καμία μπας και ισιώσει να κάθεται και να τον ακούει και το χειρότερο να κάνει όσα της είπε. Πόσο πολύ θλίβομαι και λυπάμαι γιατί προφανώς δεν θα είναι η μοναδική περίπτωση..
Τα φιλιά μου

Μαρία είπε...

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν είχε ανάγκη τέτοιων υποχωρήσεων για να θρέψω τα παιδιά μου...Όμως ξέρω πως πολλές γυναίκες δεν είναι τόσο τυχερές και δεν μπορώ να τις κατακρίνω...Όσο για τον "κύριο" είμαι μεγάλη πια και γνωρίζω από ανθρώπινα πάθη,όχι όμως τόσο μεγάλη που να μη θέλω να του "σπάσω τα μούτρα"...Καληνύχτα Αχτίδα...

Lefkothea είπε...

αν ειναι δυνατον....αισχος...και το κακο ξερεις ποιο ειναι???οπως πανε τα πραγματα ολο και περισσοτερες κοπελες θα δεχονται τετοιες προτασεις για δουλεια και πραγματικα θα ειναι ευχαριστημενες με τα 600 ευρω...δυστυχως για εκει παει η κατασταση...χειροτερα απο Βουλγαρια θα γινουμε Γιωργια μου....τι να κανει η κοπελα αν δεν εχει να ταισει το παιδακι της???Να αρνηθει???Ναι,κανονικα θα επρεπε..αλλα δεν εχουν το θαρρος ολες να το κανουν,ειδικα οταν υπαρχει αδιεξοδο στο σπιτι...δυστυχως....μα κι εσυ παιδακι μου να ακουσεις οοοοολη την συζητηση...χαχαχα...τι το θελες??κριμα η τυροπιτουλα...να υποθεσω πως το ταχυδρομειο ηταν για μενα....γιουπιιιιιιι...καλο βραδυ...αυριο μαλλον θα ειμαι κι εγω ΙΚΕΑ...κριμα να μην συγχρονιστουμε...

Tante Kiki είπε...

Εξοργιστικά απαράδεκτο!!!!! Τί να πω ότι ο κάθε αλήτης εκμεταλλεύεται όποιον προλαβαίνει στην Ελλάδα του 2012;;; Εδώ το κάνουν οι κυβερνώντες ...οι υπόλοιποι γιατί να έχουν φραγμούς;;;; Κατάντια!!! Μετά γίνεσαι επιθετική ή όχι;;;;;; Όσο για την τελευταία σου φράση στον Δημήτρη...νομίζω ότι κάτι τέτοια συμβάντα μας κάνουν να εκτιμούμε ακόμη περισσότερο την αξία όσων έχουμε δίπλα μας!!!!
Τί κρίμα για την κοπέλα...φρικάρω και μόνο που το σκέφτομαι!!!!!!!!!

Demi είπε...

Πολύ λυπάμαι για την κοπέλα..για να δεχθεί αυτα που θέλει ο παλιανθρωπος θα ειχε μεγάλη αναγκη..δεν θα ειχε αλλη επιλογή;..
και γω αν τακουγα θα μου κοβόταν η όρεξη ..
Αχτιδούλα σε φιλώ!

δημητρα λαγονησι είπε...

τι να πω αχτιδα μου με αυτα που διαβαζω!αισχος!και ειμαι σιγουρη πως ειναι και παντρεμενος ο δυθεν κυριος.κριμα το καημενο το κοριτσακι.καλο βραδυ.

Eustathia είπε...

Αχ βρε Αχτίδα μου εγώ προσπαθώ να φανταστώ σε πόσο μεγάλη ανάγκη είναι η κοπέλα για να τα ανέχεται όλα αυτά.........Τι να πει κανείς πολλά συμβαίνουν γύρω μας....μια απελπισία είμαστε....τελικά μερικοί άνθρωποι είναι τυχεροί κι άλλοι όχι...έτσι απλά...Φιλάκια Αχτιδούλα μου!!!

Δέσποινα είπε...

Έχω μείνει άφωνη,τι να πω;Αν είναι δυνατόν να δεχόμαστε τέτοια πράγματα στον 21ο αιώνα...μάλλον η κοπέλα θα ήταν αβοήθητη και σε μεγάλη ανάγκη και λόγω του παιδιού της δεν είχε κουράγιο να πει όχι,αλλά και πάλι δεν μπορώ να τη δικαιολογήσω...στην επιθεώρηση εργασίας το λιγότερο έπρεπε να φτάσει αυτό το θέμα!

Ειρήνη από Πειραιά είπε...

Αχτίδα καλησπέρα. Θλιβερό το γεγονός που μας διηγήθηκες. Αν και δεν νομίζω ότι αποτελεί πρωτοτυπία της εποχής που ζούμε, τέτοια γίνονταν και παλαιότερα. Απλώς αποσιωπούνταν, αλλοτε λόγω ανάγκης και άλλοτε προς αποφυγή στιγματισμού. Και λόγω της σημερινής δύσκολης κατάστασης στην οποία εχει περιέλθει, αρκετα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, τέτοιες περιπτώσεις είναι ολοένα συχνότερες. Αλλά τι θα κάνει μια μάνα, για να επιβιωσει αυτή και κυρίως το παιδί της; Δύσκολη η απάντηση και μόνο η γυναίκα που αναφέρεις, μπορεί να τη δώσει.

Leviathan είπε...

Δυστυχώς υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι αλλά και ακόμη πιο λυπηρό είναι πως υπάρχουν και κάποιοι που τους ανέχονται και δε λένε όχι στη σαπίλα τους...

θλίψη...



Καλή εβδομάδα αγαπητή μου!! φιλιά

Φιλία είπε...

Ποιο μαλλί τρίχα τρίχα.....
Χαλάουα σ' όλο του το σώμα... παντού όμως!!!!!!!!!! Το κάθαρμα!!!
Είπε "ναι" η φτωχούλα; και έχει και παιδί.... Ποιος ξέρει τι δυσκολίες αντιμετωπίζει η κοπέλα....
Αχ, δε μπορώ... τάχω πάρει τώρα...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!Είμαι λαθραναγνωστρια σε καθημερινή βάση.Πολλές φορές με κρατάτε συντροφιά και σας ευχαριστώ πολύ. Η σημερινή ιστορία με συγκλόνησε. Γιατί φτάσαμε εδώ? Σήμερα γυρίζοντας στο σπίτι μου με το μετρό είδα έναν κύριο κάποιας ηλικίας ίσως αλλοδαπό να κάθεται στα σκαλάκια.Έτρεμε από το κρύο και έχοντας κρυμένο το πρόσωπό του στα χέρια του ΕΚΛΑΙΓΕ με λυγμούς! Ακόμη δε μπορώ να το ξεπεράσω. Επίσης νοιώθω τύψεις που δε προσπάθησα να τον βοηθήσω. Με τι όνειρα να ξεκίνησε από τόσο μακρυα πιθανόν. Ελπίζω να τελειώσει σύντομα το μαρτύριο μας και να αλλάξουν στο καλύτερο αν και..... Θα χαιρόμουν να γνωριζα μια κυρία με το δικό σας χαρακτήρα. Να είστε πάντα καλά! Συγνώμη για την πολυλογία απλά ήθελα κάπου να τα πω Φιλιά

alex είπε...

πεεεστα βρε αχτιδα!!!!!!!μου ανεβηκε η πιεση οσο διαβασα!!!αυτο το λαδοξυδο ποσο θα θελα να του το χες φερει στο κεφαλι!!!!!τι αλλοεχουμε να δουμε ακομα!!!!εξοργιστηκα βραδιατικα!!!!!
αντε και καλο μας ξημερωμα!!!!!φιλιαα

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,αχ μανούλα μου ...βρώμα κ σαπίλα!!τι γουρούνι!!!τέτοια γουρούνια έχει πια πολλά!!!μόνο να ήμουν εγώ!!!δεν θα δεχόμουν ποτέ κάτι τέτοιο,κ δεν λέω μεγάλα λόγια.τι να ΄πω μαμ.δεν υπάρχει πια καμία αξία.μας έχουν ξεφτυλίσει απόλυτα!!!

Fanypap είπε...

Λυπάμαι πολύ,και απογοητεύομαι!!!Γίναμε Βουλγαρία!!Αυτά γινόταν εκεί πριν πολλά χρόνια και μας έκαναν εντύπωση!!!Τώρα σε μας!!κρίμα, κρίμα, κρίμα!!!Λες να είναι τόσο απελπισμένη και να δεχτεί κάτι τέτοιο;!!Δεν τον κάρφωσες με το βλέμμα σου να ντραπεί και να σταματήσει το κτήνος!!!Θεέ μου, Βοήθα!!!φιλάκια.

ruth_less είπε...

Αίσχος!!!
Αυτό μόνο...

Πολύ επιεικής όμως είσαι Αχτίδα μου! Ένα μπάτσο θα του τον γύριζα του κυρίου και θα έφευγα με... στιλ!

Κι ας τολμούσε να με ρωτήσει και τον λόγο!

elenh είπε...

hremhste,les ki egw den kserw ti akousate,den einai syxna afta ta fainomena apo katavolhs kosmou;de shmainei pws ta epikrotw vevaia.

ElenaG είπε...

Κύριος!!!! μη χσ!!!!
καλά...αν ήμουν εκεί σου το λέω...θα τον έφτυνα!

Stone είπε...

Στενοχωριεμαι πολύ και θλιβομαι οταν ακουω ή διαβαζω αυτά τα περιστατικά..Τι αθλιος ανθρωπος!Δυστυχώς όσο καποιες γυναικες ανέχονται ή τροφοδοτουν τετοιες συμπεριφορες θα κυκλοφορουν αναμεσα μας αυτα τα γουρουνια!!
Τι να πώ να παρει κι αυτος - και ολοι οι όμοιοι του - το μάθημα του οπως του αξιζει!

annettaspace είπε...

Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι με τον παλιομ@#@#@!!!!!! Ένα θα σου πω, πιστεύω και όχι τυχαία, πως όποιο άδικο κάνει κάποιος γυρνάει σ' αυτόν. Μακάρι να το βρεί μπροστά του το καθίκι!!!!!!! Όταν του βγάλουμε τις τρίχες, με το τσιμπιδάκι, να τον γδάρουμε και να του βάλουμε λεμόνι στις πληγές!!!!!!!! Ουφφφφφ!!!!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΜΑΔΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΑΝΆΚΤΙΣΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΙΝΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.μΟΝΟΛΟΓΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ, Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΙΓΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ.ΒΛΕΠΕΤΕ Ο ΚΥΡΙΟς ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΕ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΧΑΜΗΛΩΝΕ ΤΟ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΟΥ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΧΙΚΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥΣ.ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΚΑΘΟΤΑΝΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΕς ΕΙΝΑΙ ΣΥΧΝΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΦΑΓΕ ΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΛΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΚΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΜΑ ΗΜΟΥΝ ΝΕΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ..ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝΑ.ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΛΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΠΑΙ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΘΑ..ΞΕΣΑΛΩΘΟΥΝ ΜΑ ΚΑΠΟΙΟς ΠΡΕΕΠΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ , ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ .Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΕΣ.

kariatida62 είπε...

Κακώς πολύ κακώς!!!
Δεν τον έλουσες με λαδόξυδο και ειλικρινά πολύ με στεναχώρησες...

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αχ, βρε Αχτίδα καλά δε του έριξες το λαδόξυδο, μια δολοφονική ματιά δε του έριχνες του μ@λ@κ@ να καταλάβει οτι τον άκουσες, αν είχε τσίπα να προσβληθεί.
Δυστυχώς τέτοια κρούσματα στο όνομα της κρίσης θα πολλαπλασιαστούν κι ο Θεός να γλυτώσει τα παιδάκια του κόσμου!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Άχτίδα.
Το θράσσος των εργοδοτών δεν έχει όρια.Πρέπει όλοι να εξαλείψουμε το φόβο και την ανασφάλεια που μας δημιουργούν έντεχνα και να μην υποκύπτουμε σε κανέναν εκβιασμό.Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ηθική υπόσταση δεν εξαγοράζονται με τίποτα.Και εγώ άνεργη είμαι αλλά έχω καταλήξει πλέον πως δεν αξίζει να δουλεύεις με μισθούς βαβμακοφυτείας.Δυστυχώς η πατρίδα μας διώχνει.Αλλά όσο είμαι εδώ και αφού το κράτος δεν με αντιμετωπίζει σαν ΠΟΛΙΤΗ αλλά σαν εχθρό και κλέφτη και σαν εισόδημα προς όφελός του και των γερμανοτσολιάδων αφεντικών του,ενώ οι πραγματικοί κλέφτες είναι έξω και ατιμώρητοι,αποφάσισα να πάω ΚΟΝΤΡΑ στην ελεεινή συμπεριφορά και να είμαι και εγώ εχθρός του κράτους όσο μπορώ και με όποιον τρόπο μπορώ.Είμαι 34 χρονών και δεν βλέπω μέλλον.Και δεν βλέπω γιατί εγώ θα πρέπει να πληρώσω την κατασκευασμένη κρίση τους.Ποτέ δεν ψήφησα κάποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα,καθώς και η οικογένειά μου επίσης.Και κανείς από την οικογένειά μου δεν ήταν ποτέ δημόσιος υπάλληλος.Ε όχι λοιπόν δεν θα μας πάρουν και την μπουκιά από το στόμα,ΑΡΚΕΤΑ.Αντισταθείτε όλοι με όποιον τρόπο μπορείτε.Συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα.(Αλλά είμαι εξοργισμένη).

-Γιώτα-από το κλειστό πια blog Συντήρηση έργων τέχνης-

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι άλλο με όλο το σεβασμό προς όλους σας.Αν γίνουν εκλογές ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι θα ψηφήσετε.

-Γιώτα-

Ξανθή είπε...

Αυτά υπήρχαν και δυστυχώς θα υπάρχουν όσο η ανεργία φουντώνει.
Καλύτερα άνεργη παρά εξευτελισμός αυτού του είδους.
Καλημέρα!!

SpIrToKoYto είπε...

Αχτιδάκι,περιέγραψες το παρελθόν και...το μέλλον...
Πόσοι αγώνες έγιναν για να μπορέσει η γυναίκα να σταθεί αν όχι ίσα,τουλάχιστον ισότιμα στον εργασιακό και κοινωνικό χώρο...
Και τα κατάφερε...
αυτό στο παρελθόν...
Στο μέλλον,φοβάμαι πως οι διάλογοι που μας μετέφερες,θα γίνουν καθεστώς...
και όχι μόνο στις γυναίκες...
σε κάθε ταλαίπωρο παιδί που θα ψάχνει για δουλειά...
συγχίστηκα...
φιλί και καλημέρες...

ikaxela είπε...

Έλεος! Αχτιδάκι, με το τελευταίο με ισοπέδωσες :)!

Evita είπε...

Αχτίδα μου τέτοια περιστατικά είναι αχαρακτήριστα και ειδικα η κρίση που αντιμετοπίζουμε κάνουν το έδαφος πιο πρόσφορο για τα ανώμαλα μυαλά τέτοιων ''κυρίων''. Δυστηχώς έτυχα και εγώ θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης στην αρχή της καριέρας μου με χυδαιότητα και διαχυτηκότητα προκλητική....τελος πάντων (δεν έκανα μύνηση και εγω.....το μετανιώνω αφάνταστα, ρόμπα έπρεπε να τον κάνω,αλλά λυπήθηκα και την γυναίκα του που δούλευε και εκείνη εκεί και τον γιό του) Εύχομαι να μάθουμε στις κόρες μας να είναι πιο τολμηρές σε κάποια θέματα.

Marina είπε...

Ιστορίες που -δυστυχώς- πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, ιδιαίτερα σε περιόδους που η οικονομική ανέχεια είναι μεγάλη!!! Παλιάνθρωποι, εκμεταλλευτές και γυναίκες σε ανάγκη που δεν έχουν τη δύναμη να πουν "όχι"! Μέσα σ'όλα αυτά και το δικό μου διαμάντι φαίνεται ακόμα πιο πολύτιμο και σπάνιο!!! Μακάρι να έχουν και οι κόρες μου την καλή μου τύχη!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χαρά Θ, είμαι σίγουρη οτι το κατάλαβε, ξέρεις φαίνομαι οταν συγχίζομαι και όσο για τη ματιά αν είχε λίγη συνειδηση θα άνοιγε τη γη και θα έμπαινε μέσα..ο χαμένος!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ kariatida62 , καλέ γιαούρτωμα ήθελε και χαστούκι μπροστά στο κόσμο να τον κάνεις ρεζίλι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιώτα-από το κλειστό πια blog Συντήρηση έργων τέχνης-
φίλη μου αν κάτι με στεναχωρεί είναι για τα νέα παιδιά , για τις κόρες μου, τους γαμπρούς μου, τα όνειρα των γονιών που τα σπούδαζαν με τόσα έξοδα και τόσο κόπο.Καταλαβαίνω απόλυτα την οργή σου, απόλυτα..Με τι δικαίωμα σας στερούν το όνειρο, την επιθυμία για εργασία και προκοπή..Εγώ δεν θα ψηφίσω κανένα..κανένα..δεν με αντιπροσωπεύει τίποτε πλέον, δεν πιστεύω σε κανένα, όλοι είναι για τη τσέπη τους δυστυχώς.Τι να ευχηθώ παιδί μου..είμαι αισιόδοξο άτομο μα δεν μπορώ να λέω ψέμματα και στον ίδιο μου τον εαυτό..Το ροζ συννεφάκι μου έχει χωθεί μέσα στα γκρίζα..Κουράγιο γλυκιά μου και δύναμη..εύχομαι..εύχομαι να έχεις το θεό δίπλα σου να σου φωτίσει το μέλλον.Τίποτε μη προδιαγράφεις , η ζωή είναι απροβλεπτη και σου ανοίγει δρόμους ακόμα και μέσα από βουνα.Ελπίζω να δει το σχόλιο μου αυτό.Αγκαλίτσα μαμαδίστικη Αχτιδένια σε σένα και σε όλα τα νέα παιδιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ SpIrToKoYto, φίλη μου καθάρματα πάντα υπήρχαν απλά τώρα βρήκαν όπως στα πολλή παλια χρόνια έδαφος να κάνουν τα χειρότερα.Εμείς όμως πρέπει να αντισταθούμε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή , καλέ εσένα σε επιθύμησα, πότε θα ξανάρθεις με το ..λικεράκι σου;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ikaxela ξέρεις γιατί το λέω; κάποτε είχαμε κορίτσια για φασόν,τους πήγαινε ο Δημήτρης τα κομμάτια στα σπίτια τους, κάποτε ένα μου είπε οτι έχω το πιο αξιοπρεπή άνδρα που έχει δει.Ποτέ δεν μου δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα ωστε να με κάνει να " συννεφιάσω" η να βρω πάτημα.ίσως γιατί όταν τον παντρεύτηκα είχε "ζήσει " τη ζωή του ενώ εγώ " έμαθα " στα χέρια του.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Evita μου συνέβη αυτό δύο φορές όμως όπως είπα δεν είχα ανάγκη τη δουλειά και κυρίως τα χρήματα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου νοιώθω ασφαλής όταν έχω εκείνον δίπλα μου.Η αξιοπρέεπεια είναι βασικό για μένα μαζί με την εκτίμηση.

KaPaworld είπε...

Αχ βρε Αχτίδα....γιατί δεν της μίλησες...τι βρωμιά τι απίστευτη κακοήθεια!!! Τι κρίμα!!!

Ανώνυμος είπε...

Σ'ευχαριστώ Αχτίδα.Όποτε μπορώ σε διαβάζω και σέβομαι τις απόψεις σου.Φιλιά.-Γιώτα-(Και το διάβασα το μήνυμά σου)

Unknown είπε...

Καλή μου Αχτίδα για αυτό το λόγο πήρα και εγώ το απολυτήριο πέρυσι από ένα ...μπιπ 32 χρόνων που νόμιζε αυτός ήταν και άλλος όχι!!!!
Ο κάθε ένας κάνει τις επιλογές του όσο κυνικό και σκληρό και να ακούγεται!!! έτσι αντί να περνάω καλά όπως περνάνε και οι άλλες εκεί μέσα είμαι στο ταμείο ανεργίας!!!!
δεν του έκανα το χατήρι!!!!!
Καλό βράδυ σε φιλώ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ που τα λέμε δεν είναι και άμοιρη ευθυνών η κοπέλα,καθότι δεν είναι ανήλικη ούτε άβγαλτη,έχει ήδη ένα παιδί. Η εύκολη λύση για να φας ένα κομμάτι ψωμί είναι να κάτσεις να σε χουφτώσει ένας μ..... απ΄τους άπειρους μ.....που υπάρχουν? Το θέμα είναι όταν βρεθεί ένας μ...... να σε εκμεταλλευτεί να'χεις τα κότσια να τον στείλεις στα τσακίδια και να μη χάσεις την αξιοπρέπειά σου.Έλεος δηλαδή.Όλγα.(φιλιά πολλά αχτίδα).

Unknown είπε...

Που φτάσαμε? Να βγούμε στο κλαρί για 100 ευρώ επιπλέον τον μήνα??? Ποιός ξέρει τί προβλήματα έχει η κοπέλα για να μην του έφερε κάτι στο κεφάλι?!!! Θέλω να την δικαιολογήσω?? Δεν νομίζω να το χαιρόταν πάντως. Πού θα βρεί αλλού δουλειά? Πώς θα ζήσει το παιδί της? Δεν της είπε "άστο στη μάνα σου" οπότε μάλλον θα είναι μόνη. Μήπως να βγάζαμε την ιστορία στο facebook? Φαντάζομαι (αν και το εύχομαι)δεν θα είναι η μοναδική.

Unknown είπε...

Τώρα που το ξανασκέφτομαι... φαντάσου πόσο ματζίρης και αμάμητος πρέπει να είναι αυτός. Καμία να μην του κάθεται τέτοιος που είναι και φυσικά να μην δίνει παραπάνω από 100 ευρώ το μήνα για να μαμήσει!!! Έγιναν και οι ξεφτίλες ΜΑΓΚΕΣ με 100 ευρώ το μήνα!!!!

Nena είπε...

ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ .......
ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ.........
ΕΛΠΙΖΩ Η ΚΟΠΕΛΑ ΟΤΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΗΚΕ.......

Τζίνα είπε...

Kαλησπερα σας,
δυστυχως Αχτιδα εδω και χρονια πολλα , παρα πολλα συμβαινουν αυτα και πολλα αλλα απο τους εργοδοτες προς τους εργαζομενους, απλα τωρα απο δω και μπρος δεν θα σταματανε πουθενα!!

Άννα είπε...

Δυστυχώς, η ανεργία καλπάζει και αυτό το εκμεταλλευεται ο καθένας ανεγκέφαλος που το μόνο που έχει να προσφέρει είναι το απαραίτητο για αυτόν που είναι σε αδύναμη θέση: φαγητό για το παιδι του... Το τρομερό με την κρίση είναι οτι οχι μόνο μη χάσουμε το χαμόγελό μας αλλά και την ανθρωπιά μας...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ -Γιώτα, χαίρομαι που το διάβασες, και πίστεψε με όταν ανάβω κερί σε εκκλησία προσεύχομαι για όλο το κόσμο, για όλα τα νέα παιδιά γιατί..είναι όλα παιδιά μας.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαζί... KaPa, δεν άκουσα λέξη από αυτά που εκείνη έλεγε..οπότε δεν μπορώ να ξέρω πως και γιατί , αν έφταιγε και ήθελα ή απλά ανεχώτανε κατάσταση.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Βαλάντη μου οι επιλογές μας μας ακολουθούν σε όλη τη ζωή μας.Είναι πίστεψε με μεγάλο πράγμα στο γέρμα της ζωής να μπορείς να βλέπεις πίσω σου χωρίς να ντρέπεσαι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ .Όλγα μου το είπα και πιο πάνω..δεν ξέρω τη στάση της, δεν την άκουσα και συμφωνώ δεν το θεωρώ τυχαίο ου ήταν εκεί με τη θέληση της ίσως.Δεν την κρίνω όμως γιατί ο κάθε άνθρωπος αντιδρά διαφορετικά σε καταστάσεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Barbara, φίλη μου ο τύπος αυτός του άνδρα υπήρχε και υπάρχει και θα υπάρχει στον αιώνα των αιώνων ,είναι σαν τότε στη Χούντα που γέμισε ο στρατός με βασανιστές..Όταν δυστυχώς ο άνθρωπος αισθάνεται δυνατός και ισχυρός μπορεί να κάνει ακρότητες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nena μου δεν άκουγα τι έλεγε αυτή, μιλούσε σιγά και ελάχιστα, εκείνος ήταν λαλήστατος!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Τζίνα μου δεν έχω παροπίδες..ξέρω οτι είναι η πραγματικότηα του ισχυρού στον ανίσχυρο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Άννα, δεν μπορώ να κατανοήσω αυτούς που μας έφεραν σε τέτοια θέση και χειρότερη..ελπίζω κάποτε να τιμωρηθούν όπως τους αξίζει.Ελπίζω οτι θα αλλάξουμε μυαλά στις επιλογές μας πλέον.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ ΜΟΥ...ΤΙ ΚΡΙΜΑ....ΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΤΣΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ...ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ....ΠΟΛΥ ΣΥΓΧΙΣΤΗΚΑ.....ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ .ΕΙΡΗΝΗ Κ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Κ.Καλημέρα Ειρηνάκι τα είπαμε στο τηλέφωνο.

alex είπε...

Με αναστατωσες με το σχολιο σου χαχαχααχα!!ποτε θα μας πεις τις συνταγες?εχω μεγαλη περιεργια ...μ αρεσει πολυ να μαθαινω πραγματα απο ανθρωπους που ειναι γνωστες και τους αρεσει να μοιραζονται!!!Αν μπορεσεις καποια στιγμη ...δωσε μας καποια στοιχεια ,να ξεστραβωθουμε και εμεις!!φιλια πολλα και καλη σου μερα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ misirloumisirlou, φίλη μου στείλε μου μέιλ να σου τα πω αναλυτικά η στείλε μου καλύτερα το τηλέφωνο σου να σε πάρω και να σου τα πω με εξηγήσεις.

alex είπε...

Ευχαριστω παρα πολυ!!!
Επειδη δεν μπορω να βρω το μειλ σου,σου στελνω το δικο μου ωστε να σου στειλω τα στοιχεια μου
misirlouhandmade@gmail.com
περιμενω νεα σου οποτε εχεις χρονο.φιλια πολλαααα

Ελευθερία είπε...

είναι κρίμα... και δυστυχώς, σήμερα υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις, ανθρώπων που εκμεταλλεύονται καταστάσεις και ανθρώπων που μη έχοντας άλλη δυνατότητα... ενδίδουν σε αυτές τις προτάσεις!!!!!
στεναχωρέθηκα, συγχίστηκα και καταλαβαίνω απόλυτα την αντίδρασή σου... δεν ξερω αν θα ειχα κρατηθεί να μην του φερω τιποτα στο κεφάλι!!!!

:(