Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Να σας θυμίσω ..λιγάκι..

Κρύο σήμερα φίλοι μου, παγωμένος αέρας....  κι εσείς που μένετε στη Θεσσαλονίκη τη πόλη μου σας δείχνω μία διεύθυνση για να βοηθήσετε με ρούχα τους άστεγους και όσους έχουν ανάγκη.


Υπενθυμίζω τη φίλη μας Δέσποινα που έχει την ανάγκη μας  μετά από τη φωτιά που έκαψε το σπίτι της και βέβαια πάλι στη Θεσσαλονίκη τα συσσίτια των 3 εκκλησιών που εγώ τουλάχιστον ξέρω Αγ. Βαρβάρα Α.Τούμπας, Νέας Οσίας Ξένης Χαριλάου, Αγίων Πάντων. Βέβαια κάνουν σχεδόν όλες μα αυτές τις ξέρω καλά. Εκεί μπορείτε να συνεισφέρετε οικονομικά, εθελοντικά με εργασία, και σε είδος με τρόφιμα. 
Επίσης Αισώπου 13 Βαρδάρι Θεσσαλονίκης υπάρχει Ιατρικό Εθελοντικό κέντρο με όλες σχεδόν τις ειδικότητες ιατρών που  προσφέρουν ΔΩΡΕΑΝ τις υπηρεσίες τους καθημερινά σε ανασφάλιστους.
Μια τέτοια κρύα μέρα ..σκεφτείτε.. ποτέ δεν ξέρει κανείς πότε και ποιος θα χρειαστεί κάποτε βοήθεια..
Και για να σας ..γλυκαίνω την ατμόσφαιρα ...πάρτε λίγη ..τζούρα από το ..γλυκό σοκολατάκι μου που σήμερα βράδυ Τσικνοπέμπτης μαζί με τα άλλα δύο εγγόνια μου με μέθυσαν με το ..λικέρ τους.


Τον έβαλαν ..τιμωρία στο καροτσάκι του..λόγω της φρονιμάδας του..του δώσανε και ένα ..κοκαλάκι από μπριζόλα στο χέρι... 



Δεν είναι ο μόνος που είναι σε ..περιορισμό!
 Είναι και η..Κλώντη μα για άλλο λόγο..πονούσε το ποδαράκι της  λόγω του καιρού ( όπως και της ..αφεντικίνας της) και για να τη σώσουμε από τα χέρια των ..δύο αγοριών την βάλαμε στο κρεβατάκι!


Φίλοι μου έχουμε χάσει το κέφι μας, το χαμόγελο της ξεγνοιασιάς μας, την τελειότητα της αξιοπρέπειας μας την μαύρισαν μα εμείς οφείλουμε πρώτα σε όσους αγαπάμε γύρω μας και μετά στον εαυτό μας να λέμε κάθε πρωί στο καθρέπτη μας: "όλα θα πάνε καλά".

12 σχόλια:

Aspa είπε...

καλημέρα...να το χαίρεσαι το 'σοκολατάκι' σου...και τα άλλα δύο...περαστικούλια στην Κλώντη σου...όλα θα πάνε καλά... όσο υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα...που πάνω από όλα ξεκινάνε την μέρα τους θυμούμενοι αυτούς που υποφέρουν πιο πολύ αυτή την στιγμή...

myStickland είπε...

Καλημέρα αχτιδούλα μου.Μπράβο σου που υπενθυμίζεις, μέσα απο εδω,κάποιες καλές πράξεις, που πρέπει να κάνουμε όλοι μας.
Περαστικά στη Κλώντη σου..να χαίρεσαι και τα σοκολατάκια σου..χαχα ξέρεις εσύ!!
Σου εύχομαι ενα καλό και ξεκούρσατο σ/κ!

Ανώνυμος είπε...

Τα πάντα σας είναι μια ομορφιά! Υπάρχουν αλήθεια τέτοιοι άνθρωποι;; Πολλές φορές το αναρωτήθηκα διαβάζοντας κομμάτια απ' τη ζωή σας. Μπράβο σας!!!!! Αλλά... τι έχει το ποδαράκι της Κλώντη;; γιατί πονάει;; Ρευματικά έχει, ή το έχει χτυπήσει και την πονάει με το κρύο;;; Φιλά στο μουσουδάκι

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Aspa μου το έχω το μικρό από το πρωί και τον..κυνηγάω τον αφιλότιμο..συγχρόνως κάνω και κόλυβα και μου τρώει το...σιτάρι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ myStickland, τι να κάνω κορίτσι μου με τόσα που βλέπω και ακούω..δεν υπάρχει πλέον σπίτι χωρίς πρόβλημα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@Ανώνυμος, φίλη μου η Κλώντη το Σεπτέμβρη έπεσε από το μπαλκόνι, ήταν σε κώμα, έσπασε το πόδι της.Την σώσαμε της κάναμε εγχείρηση και έχει λάμες.Ήταν θαύμα που σώθηκε..όμως τώρα μερικές φορές σηκώνει το π[οδαράκι της και δεν το πατά..επειδή το έχω πάθει κι εγώ με λάμες ξέρω οτι πονάει..πρέπει να τη κρατώ λίγο χωρίς να ..πηδάει εδώ κι εκεί μα είναι ένα υπερκινητικό σκυλί όπως όλα τα μικρόσωμα.

Μαρία είπε...

Το εύχομαι.Κι εγώ είμαι αισιόδοξη ότι θα βρούμε την αξιοπρέπεια που παλιότερα μας χαρακτήριζε,την αλληλεγγύη,την αγάπη για το συνάνθρωπο,το βήμα μας που εδώ και χρόνια είχαμε χάσει...

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΑΧΤΙΔΑ μου να εισαι παντα καλά και να προσφέρεις όσο μπορείς...και εδώ στο ηράκλειο γίνεται το ιδιο σε ανθρώπους που στερούνται πραγματα...εμεις ειμαστε πολύ τυχεροί...που έχουμε ενα κεραμίδι πάνω απο το κεφάλι μας και ενα πιάτο φαί να φάμε.....υπάρχει πολύ δυστηχία εκεί εξω...να χαιρεστε το μικρό σας ζουζουνακι.... φιλια..

Fanypap είπε...

Περαστικά σας Αχτίδα μου!!!φιλάκια στον εγγονούλη σου!!!είναι γλύκα!!φιλάκια και σε σας!

pelagia είπε...

Τελικα Αχτιδα μου ολα τα εχουμε σε πολυ!!!Πολυ κρυο πολυ ανασφαλεια πολλες ιωσεις ...Δανειζομαι απο την αισιοδοξια σου και σου την επιστρεφω αργοτερα...φιλακια πολλα καλα να περνας!!!καληνυχτα

Αγγελικη Ν είπε...

Όπως το λες Αχτίδα μου, όλα θα πάνε καλά!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,είναι κούκλος ο Δημητράκης μανούλα μου ,και το κλωντούλι μας είναι κουκλί!!!από τον καιρό πάντα τα τράυματα πονάνε..εύχομαι να περάσατε όμορφα!!!να μου φιλήσεις τον νταντούλι μου και τα κορίτσια.και να είσαι πάντα έτσι ευαισθητοποιημένη ..υπάρχει μεγάλη δυστυχία μαμ.εδώ να δεις τι γίνεται..