Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Φθάνουμε στο τέλος της χρονιάς..


Τελειώνει ο χρόνος φίλοι μου..μας έμεινε μια..ανάσα.. Πάντα τέτοιες μέρες κάνει κανείς την..απογραφή του ..εμπορεύματος στις αποθήκες του χρόνου του..Τα καλά..τα κακά..τα χαρούμενα ..τα δακρύβρεχτα..τις αλήθειες..τα ψέμματα..Όσα μας πλήγωσαν , όσα μας δυνάμωσαν, όσα μας σημάδεψαν και όσα σβήσαμε με σφουγγάρι βρεγμένο για να μην υπάρχει ίχνος τους στο μαυροπίνακα της ζωή μας. 
Πάντα ξεγράφουμε όμως στο τέλος τα άσχημα και ανοίγουμε ορθάνοιχτα τη πόρτα στην ελπίδα του χρόνου που έρχεται...όλοι..γι' αυτό γιορτάζουμε με τόσο ενθουσιασμό τη νέα χρονιά.. Πόσο μας βάρυνε η προηγούμενη και πόσο άλλαξε τη ζωή πολλών από εμάς..όμως φίλοι μου ας ήμαστε δυνατοί και κυρίως αισιόδοξοι. Θέλω να πιστεύω σε ένα καλύτερο αύριο έστω και αν έχω κι εγώ τις αμφιβολίες μου. 
Πάντως το...άτιμο το 2011 μου βγαίνει με πολύ άσχημη όψη.. Τις τελευταίες μέρες δεν είμαι και πολύ καλά και σήμερα ιδιαίτερα .. άστα να πάνε..μη σας στεναχωρώ..είναι μια κρίση που ξέρω ότι θα περάσει.Το πρωί συνόδεψα τον άνδρα μου στο ΙΚΕΑ να διαλέξουμε ένα γραφείο για το δωμάτιο στο σπίτι μας που του άλλαξα όψη. Στη κυριολεξία σερνόμουν αλλά δεν ήθελα να του χαλάσω τη διάθεση..μου το πήρε.. το μεταφέραμε, το στολίσαμε και γέμισα τα συρτάρια με τα ...συμπράγκαλα μου..
Τώρα βλέπω τις λεπτομέρειες που θα συμπληρώσω σιγά σιγά στο χώρο, φωτισμό, ένα ακόμα ράφι. Όμως επιτέλους τα διάφορα κουτιά εξαφανίστηκαν , το ίδιο και τα χρώματα στα σωληνάρια που ήταν διάσπαρτα σε όλο το δωμάτιο. Έχω μια γωνιά δικιά μου..
Φέτος είμαι καλεσμένη για τη Πρωτοχρονιά ..πρώτη φορά από τότε που παντρευτήκαμε κάνουμε Πρωτοχρονιά σε άλλο σπίτι έστω και αν είναι της κόρης μου. Όμως η εγγονή μου επέμενε τόσο που δεν θα της χαλούσα ποτέ χατίρι , μεγαλώσαμε φίλοι μου.. κύκλος η ζωή.. κάποτε ερχόντουσαν σε μας πάντα οι γονείς μου.. τώρα πηγαίνουμε εμείς στα δικά μας παιδιά.. 
Αχτιδένια φιλάκια..δεν έχω κέφια απόψε...

33 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Κάποιες πληγές δεν κλείνουν έστω κι αν αλλάζει η Χρονιά..

Μέσα από την κούρασή σου και την αδιαθεσία σου, πάντα υπάρχει μια Αχτίδα φρεσκάδας και αισιοδοξίας! Γι΄αυτό σε χαίρομαι. Να είσαι πάντα καλά και να έχεις κέφι και αγάπη γύρω σου. Καλή Πρωτοχρονιά!

Δημιουργία είπε...

H ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο ειναι αυτο που μας κραταει ορθιους και μας δινει κουραγιο.Ο καινουργιος χρονος ας ευχηθουμε να ειναι καλυτερος, οσο ειναι δυνατο, απο τον χρονο που φευγει.
Γεωργια, πηρες την καρτα και το κρεμαστο με τα αγγελακια? Γιατι τα ταχυδρομεια κανουν νερα τετοιες μερες...

δημητρα λαγονησι είπε...

ελα να κανουμε παρεα στα κεφια αχτιδα φιλεναδα μου.και ιδιως σημερα,τι να σου πω!!!αλλα δεν το βαζουμε κατω.εχουμε εσενα να μας οδηγεις,και να μας δινης αισιοδοξια.ευχομαι η καινουργια χρονια να ειναι καλητερη απο αυτην.υγεια ευχομαι σε ολο τον κοσμο.καλο βραδυ,φιλακια

Tante Kiki είπε...

Αχτίδα μου, μια από τα ίδια... τί άσχημη χρονιά το 2011!!! Ας ελπίσουμε ότι το 2012 θα είναι έστω και λίγο καλύτερο!!! Κουράγιο κι ελπίδα!!! Καλή Πρωτοχρονιά!

fantaizi είπε...

Aχτιδουλα μου οτι κι αν εχεις ειμαι σιγουρη αυριο θα ειναι παρελθον θα το εχεις ξεπερασει.Α!το σημα δεν το βρηκα σιγουρα καταλαθος μαζι με το φακελο πεταξα και αυτο τωρα δινω αλλα 30 στην εφορια μαζι με το αποκομα ετσι για το γαμωτο.Τι να κανουμε πανω απ ολα ΥΓΕΙΑ.Φιλακια

Hfaistiwnas είπε...

Όταν πήρα γραφείο, μου άρεσε απίστευτα να το φτιάχνω, μέχρι που κατέληξα στο πως θα είναι! Να μείνεις να σκέφτεσαι τα καλά μόνο.. το 2011 πέρασε πια..

marimar είπε...

Χρειάζεσαι ξεκούραση!! και το ξέρεις αλλά δεν είναι του χαρακτήρα σου!!!! Γι' αυτό η Πρωτοχρονιά στης κόρης σου είναι το φάρμακό σου. Εκεί ανάμεσα στους αγαπημένους σου, σου εύχομαι να υποδεχτείς με το καλύτερο χαμόγελο σου τον Νέο Χρόνο, ώστε μια Αχτίδα να φωτίσει την οικογένειά σας!!!!!
Φιλιά, καληνύχτα, και Καλή Πρωτοχρονιά!!

Αντυ είπε...

To 2011 όντως μια "περίεργη" χρονιά με άσχημες εκπλήξεις για τους περισσότερους..Ο καινούριος χρόνος μακάρι να είναι καλύτερος για όλους και μακάρι όλοι μας να μη "χάσουμε" στη διαδρομή τους εαυτούς μας. Δυστυχώς θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα, να είμαστε λοιπόν υγιείς και να κοιτάμε το "εμείς" και όχι το "εγώ" μήπως και πετύχουμε καλύτερα πράγματα.
Τα φιλιά μου και την καληνύχτα μου

Maria.. είπε...

Γλυκιά μου, χαθήκαμε για λίγο..
'ΕΛΠΙΔΑ'.. μη την ξεχνάς ποτέ.. και χέρι χέρι θα μας πάνε όλα καλά!!
Καλή Πρωτοχρονιά σε όλη την οικογένεια!!
φιλιάααααα

Πόπη είπε...

Και εγώ δεν έχω κέφια απόψε Αχτιδούλα μου. Συντονίστηκαν οι ακεφιές μας....
Απλά να σκέφτεσαι
ότι και αυτό θα περάσει...,
ότι κι αν είναι θα περάσει....
Όσο για το 2011 του χρωστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί μας έφθασε στο κατώφλι του 2012 και μας παραδίδει ... όλους...
(χωρίς απόντες δηλαδή)
Υγεία να έχουμε και αντοχές και θα τα βγάλουμε πέρα....

Ανώνυμος είπε...

Η μελαγχολία αυτές τις μέρες, τα ανάμικτα συναισθήματα, όλα είναι φυσικά και ανθρώπινα. Δεν περάσατε και λίγα το χρόνο που φεύγει... Ευχάριστα, δυσάρεστα, ένταση, κούραση, όλα επηρεάζουν και πότε-πότε δημιουργούν μια θλίψη.

Όσο μπορείτε, να ξεκουράζεστε... Έχουνε και οι ανθρώπινες αντοχές τα όριά τους, ακόμα και οι φωτοβόλες αντοχές μιας Αχτίδας!

Ελπίζω σύντομα να σας ακούσω ξεκούραστη και πιο ευδιάθετη!

Φιλιά πολλά.

mariak είπε...

...Καλημέρα γλυκιά μου , προσπάθησε να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις και όλα θα περάσουν.Εύχομαι να περάσετε καλά ,να είστε πάντα γεροί πολλά φιλιά και καλή χρονιά σε όλους....Θα τα πούμε του χρόνου

OLINA M είπε...

Το 2011 έκλεψε κάτι από την ανεμελιά μας,έφερε πόνο και βάσανα αλλά παράλληλα μας απέδειξε πόσο δύναμη κρύβει ο καθένας μας.
Καταφέραμε να φτάσουμε στο κατώφλι του 2012- άλλοι με περισσότερες απώλειες και άλλοι με λιγότερες - και μακάρι στο ζύγι του επόμενου χρόνου να είναι περισσότερα τα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" παρά οι πίκρες....

Χαμογέλα!!!!!
Είμαστε γεροί,με τους ανθρώπους που αγαπάμε όσο τίποτε άλλο στον κόσμο(καλά...και το Κλωντούλι που αποφάσισε να τρελλάνει τον κτηνίατρο!).
Αυτό από μόνο του είναι το μεγαλύτερο ΘΑΥΜΑ!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΑΛΉΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ μπλεγμένο κουβάρι,το ξέρω γλυκιά μου όμως..ο χρόνος πίστεψε με είναι ο καλύτερος γιατρός..έτσι τα έφτιαξε ο Θεός.Εύχομαι ολόψυχα καλή χρονιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δημιουργία μου δεν θα το πιστέψεις την έλαβα πριν...10 λεπτά..σου έστειλα μέιλ.Ευχαριστώ είναι υπέροχη όπως και κάθε τι που φτιάχνεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ δημητρα λαγονησι, φίλη μου πονάω πολύ, δεν είμαι τόσο καλά μα θα περάσει είμαι σε κρίση το ξέρω.Χθες πήγα σε γιατρό και μου έδωσε αγωγή..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Tante Kiki, βλέπεις γύρω σου άσχημα πράγματα και αυτό με μελανχολεί.Εγώ μπορεί να είμαισ ε γενικές γραμμές καλά όμως..τα νέα παιδιά..χθες είδα και άκουσα μία κοπέλα που έκλαιγε στην αγκαλιά μου γιατί δεν έβρισκε δουλειά και παρακαλούσε με τόσα πτυχία...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fantaizi, τουλάχιστον είχες τις αποδείξεις..ο δικός μου τα είχε χάσει όλα..ευτυχως τα βρήκε και το κόλλησε.Είδες το χθεσινό μου μήνυμα; στείλε μου τη διεύθυνση σου με μέιλ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, χα! χα! καινούργιο κοσκινάκι μου έτσι; κι εγώ μεταξύ μας έτσι κάνω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marimar φίλη μου χθες πονούσα πολύ απο την αρθρίοτιδα μου, δεν μπορούσα να σηκώσω ούτε το πόδι μου..σήμερα με τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός τουλάχιστον δεν πονάω τόσο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αντυ μου δύσκολη χρονιά για πολλούς. εγώ μπορεί να είμαι καλά μα οι γύρω μου; χθες όπως είπα παρηγορούσα μια κοπέλα που παρακαλούσε με ένα σωρό πτυχία για δουλειά..δεν είχε ούτε το νοίκι της να πληρώσει..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ aMaryllis, φίλη μου συγχώρα με που δεν σας επισκέπτομαι όλες..όμως εκτός απο τα τόσα φιλικά μπλογκ παίρνω εκατοντάδες μέιλ κάθε με΄ρα και απαντώ σε όλα ..Καλή χρονιά σου εύχομαι..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Πόπη μου πονούσα πολύ, πάρα πολύ με την αρθρίτιδα.Ούτε βήμα δεν μπορούσα να κάνω και το..έκανα..σήμερα είμαι καλύτερα με την αγωγή εξπρές που μου έδωσε ο γιατρός.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Branwen66, φίλη μου προσπάθησα να σου στείλω μέιλ και δεν μπόρεσα γιατί τιο ηλεκτρ.ταχυδρ, σου είναι διαφορετικό..Αν θες στείλε μου ένα μήνυμα για να σου απαντώ προσωπικά.Καλή χρονιά φίλη μου να είσαι καλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mariak, κοριτσάκι μου καλή χρονιά να έχεις, σε σκέπτμαι πάντα δεν σε ξεχνώ να το ξέρεις..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, κοριτσάκι μου ξέρω τι πέρασες..ξέρω τι άφησες πίσω σου..ρίξε τη πέτρα του αναθέματος..εύχομαι ότι καλύτερο για το νέο χρόνο.Εμείς θα τα πούμε..δεν είσαι φίλη είσαι κόρη πλέον.

Ανώνυμος είπε...

Ας υποδεχθούμε την Καινούργια Χρονιά με μια νότα αισιοδοξίας και ας ευχηθούμε να είναι χρονιά υγείας, χαράς και ευτυχίας για όλους τους ανθρώπους.
Αχτίδα μου καλή σου μέρα (και ηθικό ακμαίο)
Βαρβάρα

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΧΤΙΔΟΥΛΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ....ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΠΟΛΛΑ....ΕΙΡΗΝΗ Κ

Ξανθή είπε...

Να περάσετε καλά!!!
Καλή Πρωτοχρονιά!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Του κύκλου τα γυρίσματα και του τροχού που ανεβοκατεβαίνουν..."

Αχτιδούλα μου κάτι μου λέει πως σήμερα ξύπνησες κεφάτη! Δεν μπορεί, εσύ είσαι η έννοια του κεφιού και του χαμόγελου!
Καλημερένια!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

αχτιδουλα μου φιλια σε σενα κ στην ομορφη οικογενεια σου,καλη χρονια με υγεια.κωνσταντινα κερκυρα