Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Μια νεράιδούλα για μια νεράιδα!


Να ευχηθώ καλό μήνα και να πω ένα Χρόνια Πολλά στη φίλη μου την Αρετή... θυμάστε τη φίλη μας  που κάποτε πέρασε ένα σοβαρό θέμα στην υγεία της και όλοι σας στείλατε τη θετική σας ενέργεια; Η φίλη μας είναι τώρα μία φίλη πια για μένα καρδιάς.. και πριν λίγο καιρό μου ζήτησε κάτι μια νεράιδα για την δική της ..νεράιδα της....την Ειρηνούλα της



 Κι εγώ της το έφτιαξα  έστω και αν δυσκολεύομαι στο χώρο .. φανταστείτε ότι έχω το καβαλέτο στη..κρεβατοκάμαρα!!!!!!!
Όμως την έφτιαξα σιγά σιγά ..μια πινελιά κάθε φορά που είχα χρόνο και τι σύμπτωση το τελείωσα σήμερα..μόλις πριν λίγο και σαν βιαστική που είμαι ...θέλησα να το φωτογραφίσω και να σας το δείξω .Είπαμε.. οι καλλιτέχνες ήμαστε ναρκισσιστές και εγωιστικά φιλοκόλακες για τη δουλειά μας.....το έχω ξαναπεί..
Χρόνια πολλά Αρετούλα μου.. σε γνώρισα μέσα από εδώ..από το χώρο του διαδικτύου μα αξίζεις όσο δεν αξίζουν άλλοι με διπλώματα και υψηλές θέσεις...

32 σχόλια:

Ioanna K. είπε...

ΑΧ!!!! Γεωργία μου είναι ΤΟΣΟ όμορφος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! Πέρνα από το σπιτάκι μου γιατί κερνάω! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ^^

Δέσποινα είπε...

Πραγματικά υπέροχος ο πίνακάς σου και το λέω χωρίς καμιά διάθεση κολακείας!

ΣΠΥΡΟΣ... είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ....

Μαρία είπε...

Καλημέρα..είναι πανέμορφος..νεραϊδένιος θα έλεγα..καλό μήνα εύχομαι..φιλιά

δημητρα λαγονησι είπε...

καλο μηνα αχτιδα μας!!δεν ξερω τι να πω!!καθε φορα με εκπλησεις και μενω αφωνη απο τα ωραια εργα που φτιαχνουν τα χερακια σου.ευχομαι υγεια στην φιλη μας αρετη και σιδερενια.καλες γιορτες να εχη.θα τα πουμε το απογευμα.πολλα φιλακια

Hfaistiwnas είπε...

Αλήθεια το έφτιαξες εσύ αυτό; Μπράβο βρε Αχτίδα, είναι τέλειο.. σαν φωτό μου φάνηκε.. αλήθεια!!!

Maria Villioti είπε...

Είναι υπέροχος ο πίνακάς σου!Θα αρέσει πολύ στην Αρετή!!!Όταν βλέπω να ζωγραφίζεις χαίρομαι πολύ!

Astrofegia είπε...

Πανέμορφη δημιουργία!
Καλό μήνα! :)

lourdi lourdaki είπε...

!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

Ελευθερία είπε...

τι νεραϊδένια εικόνα είναι αυτή!!!!!!
τόσες μικρές λεπτομέρειες...
καλό μήνα!!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΧΤΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!
ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλό μήνα! Υπέροχος ο πίνακας!! Σίγουρα θα αρέσει!

Unknown είπε...

Είναι πάρα πολύ ωραίος!!!! Μπραβο!!!!
Καλό μήνα αν είσαι πάντα καλά!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Παιδιά..είναι απλός..είναι παιδικός..πάντως σας ευχαριστώ..

ria είπε...

ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΖΩΗΡΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!!!
ΤΥΧΕΡΗ Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ!!!!

ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

ΑFRA είπε...

Εισαι καλλιτεχνις,κυρια μου,τελεια και παυλα!Α,et tu as tres bien fait (le descendre de l affichage).
Δε μπορω να καταλαβω,εγω, η αδαης, πως γινεται ενας τετοιος πινακας πινελια -πινελια!Και,μαλιστα στη κρεββατοκαμαρα!Τα μαγικα σου χερια
δημιουργουν παντου, πασών των συνθηκών!

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχη η νεραϊδουλα! Υπεροχες και οι φιλιες ανθρωπου προς ανθρωπο, τα που πως και γιατι περισσευουν!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Υπέροχος ο νεραϊδένιος πίνακας!
Καλό μήνα Αχτίδα μου!!

Λουση είπε...

καλο μηνα!!!υπεροχος .......
χρονια πολλα στην αρετη!!

labrini είπε...

Yπέροχη η νεράιδούλα σου Αχτίδα μου!μαγικά τα χεράκια σου!πολλά φιλιά.........καλό μήνα!

Nena είπε...

ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,τι κούκλα που είναι μανούλα μου!!!!μου αρέσουν πολύ οι νεράιδες !!!!χρόνια πολλά στην κυρία,ότι φτιάχνεις και είναι με αγάπη....είναι ένα μικρό θαύμα!!!!!!

stalamatia είπε...

Καταπληκτικός!!Μπράβο Αχτίδα!!!

Andie είπε...

Καλό μήνα! Υπέροχος ο πίνακας όπως και ότι μας έχεις δείξει μέχρι τώρα..
Φιλιά πολλά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου τώρα γύρισα..σουλατσάρω η..συνταξιούχος..ευχαριστώ πολύ!!!

pelagia είπε...

Καλησπερα καλο μηνα.Υπεροχη ηνεραιδουλα μα...πισω απο τον πινακα βλεπω οτι κρυβεται η καλη νεραιδα των παραμυθιων.Καληνυχτα..

Fanypap είπε...

Πάρα πάρα πάρα πολύ όμορφος πίνακας!!μπράβο σου καλή μου!!! Πότε πρόλαβες πάλι;;; φιλάκια και καλό μήνα!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Υπέροχος πίνακας ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ μου...η ζωγραφική ήτανε πάντα για μένα το αποθημένο μου και όπου δω πίνακα τρέχω να τον καμαρώσω!!!πανέμορφος είναι και αφού ειναι για φίλη ..γινεται ακόμα ωραιότερος!!!το λέω εκ πείρας γιατί βάζεις μέσα την αγάπη σου...φιλάκια και καλο βραδυ

Fanypap είπε...

Α!!!ξέχασα να σου πω , ανήρτησα τα γουρια σου στο blog μου!!!φιλάκια.

Ρένα είπε...

Καλέ τι έφτιαξες πάλι;;;Το λατρεύωωωωωωωω!!!!Θέλω κι εγώώώώ!!!!Πολλά φιλάκια!!!καλό μήνα!!!!

Katerina είπε...

Μαγικά, αχτιδένια χεράκια!!!
Τι να πω;;; Πανέμορφο!
Φιλάκια πολλά!
Καλό μήνα να έχουμε!

Iωάννα είπε...

Καταπληκτικός ο πίνακας κυρία Γεωργία.Είστε φοβερή.Παρακολουθώ το μπλογκ σας και τις δημιουργίες σας.Είναι πραγματικά τέλειες.Μετράει πολύ και η φαντασία.Καλό βράδυ και καλό μήνα έστω και καθυστερημένα.