Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Έχω πρόβλημα με το σκυλάκι μου...ανησυχώωω....

Ένα Σάββατο που το πέρασα σπίτι δουλεύοντας τις μικρο κατασκευές μου ..όμως ξαφνικά έχω πρόβλημα σοβαρό πάλι με τη Κλώντη..Άρχισε να κουτσαίνει και τώρα πια δεν πατά το πόδι της καθόλου..Καταλαβαίνετε τη στεναχώρια μου..Γιατί όλα τα άσχημα συμβαίνουν τα ΣΚ;...Το έχω παρατηρήσει..όλα τα σοβαρά που θέλουν τρεξίματα διαλέγουν το ΣΚ....όλα κλειστά..όλοι απουσιάζουν...
Αύριο θα τηλεφωνήσω το γιατρό της και θα την πάω για ακτινογραφίες..Ξέρω τι σημαίνει να έχεις λάμες στο πόδι και βίδες..έχω κάνει εγχειρήσεις κι εγώ στο πόδι μου..ελπίζω να μην υπάρχει σοβαρό πρόβλημα..να είναι αντιμετωπίσιμο. Είναι καλά. έφαγε ..αλλά δεν πατάει καθόλου το πόδι της.. 
Είμαι στεναχωρημένη..ανησυχώ..

35 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αχτιδουλλα μου σε καταλαβαινω.Κοιταξες μηπως εχει κανενα αγκαθακι?Γιατι το παθαμε πριν λιγες μερες με την δικη μας εμεις.Φιλια πολλα φιλη μου και στην γλυκεια μου πολλα χαδακια.Σου στελνω μια μεγαλη αγκαλια και θετικη σκεψη απο την Κυπρο.ΕΙΡΗΝΗ Κ

Ανώνυμος είπε...

oλα καλά θα πάνε θα δεις,είναι ευτάψυχη η κλώντη,μπορεί να΄ναι απ'το κρύο και την υγρασία ή κάποιο μικροπροπροβληματάκι που σίγουρα θα διορθωθεί..Την αγάπη μου και πολλά φιλιά.Όλγα.

Nena είπε...

ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.....ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΤΗΣΕ!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Κ, απο το πρωί δεν το πατούσε καλά, είχε αρχίσει να κουτσαίνει..δεν μπορώ να την κρατήσω ακίνητη..χτυπά το κουδούνι και πετάγεται σαν ελατήριο..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Όλγα.μάλλον έχει πρόβλημα απο τις λάμες..θα πρέπει να γίνει απαραίτητα ακτινογραφία..αύριο θα δω τι θα κάνω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nena μου κι εγώ αυτό λέω..σίγουρα πήδηξε απότομα και φοβάμαι μήπως βγήκε η λάμα..πάντως απο άλλη πλευρά είναι καλά..όμως έφυγε η διάθεση της γιατί δεν μπορεί να περπατήσει καλά..Πάω για ύπνο..καληνύχτα!

Βάσια είπε...

Ευχομαι να είναι περαστικό.....
Καλό ξημέρωμα καλή μου!

gitsanas είπε...

Εύχομαι να είναι κάτι απλό και εύκολα αντιμετωπίσιμο.
Την καληνύχτα μου και αύριο να έχουν περάσει τα πάντα εύχομαι.

Hfaistiwnas είπε...

Ναι αλλά μπορεί να μην είναι τίποτα, ένα πιάσιμο που λέμε..
Περαστικά!

Leviathan είπε...

euxomai ola na pane kala! :) pou 8a pane diladi! kalo savvatovrado! :)

mirsini's creations είπε...

Καληνύχτα Αχτίδα μου! Έυχομαι η Κλωντούλα να συνέλθει!!! Φιλάκια πολλά!!

fantaizi είπε...

Αχτιδουλα μου ευχομε ολοψυχα να μην ειναι τιποτα και ολα να πανε καλα.Πολλα πολλα φιλια!

mahler76 είπε...

κάτι θα πάτησε και θα κουτσαίνει δεν μπορεί να είναι κάτι σοβαρό. Εύχομαι γρήγορα καλά η μικρή σου :)

Ειρηνη Σ είπε...

Αχτιδα ευχομαι να πανε ολα καλα γιατι τα ζωα υποφερουν και δεν μπορουν να μας το πουν

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,δεν θα είναι κάτι σοβαρό βρε μανούλα μου,ίσως το κουρασε η το χτύπησε,μην αγχώνεσαι.

Αγγελικη Ν είπε...

Περαστικό να είναι και αυτό! Το καημένο το ζωάκι... Γράψε μας τι έγινε!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Περαστικά ευχωμαι στην Κλώντη σου ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ μου γρήγορα θα περάσει θα δείς ... μην ανησυχεις γλυκια μου καλό βραδυ σου ευχωμαι και όλα καλά!!!να ειναι!!! φιλιά..

Ioanna K. είπε...

περαστικά να είναι όλα! η Κλωντούλα είναι δυνατή! θα περιμένουμε να μας πεις τι έγινε!

Andie είπε...

Λίγες μέρες έμεινα χωρις ιντερνετ και συνεβησαν τόσα. Εύχομαι ολόψυχα να ζήσει το ζευγάρι ευτυχισμένο και να γεράσει μαζί.
Για την Κλώντη μην ανησυχεις,σίγουρα δεν ειναι κάτι σοβαρό από τη στιγμή που έφαγε κτλ.. Θέλω να πω οτι έχεις το χρόνο να την πας στο γιατρό..
Περιμένουμε νέα.
Φιλάκια πολλά

Ρουθ είπε...

Σε καταλαβαίνω Αχτίδα μου κι εγώ έτσι θα τρελαινόμουν από την αγωνία... αλλά αν το σκεφτείς πιο ψύχραιμα, δεν πιστεύω οι λάμες τόσο εύκολα να μετακινούνται.. κάποιο πιάσιμο και επειδή έχει ταλαιπωρηθεί το πόδι της φοβάται να το πατήσει...

Άντε να πάτε με το καλό και να μας πεις καλά νέα αύριο. Έχετε και οι δύο την αγάπη μου.

Litsa είπε...

Αχτίδα μου εύχομαι να ξημερώσει γρήγορα για σένα, ώστε να σιγουρευτείς ότι είναι καλά η Κλώντη σου. Μια χαρά θα είναι, θα το δεις! Φιλιά και περιμένω νέα σας. Περαστικά

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να είναι κάτι απλό και περαστικό. Πολύ καλό και ενθαρρυντικό στοιχείο το ότι έχει καλή όρεξη και πολλή ενέργεια.

Αχ, να τη μάτιασα που δεν την χόρταινα με το άσπρο της φιογκάκι;

Πολλά φιλιά, περαστικά, και περιμένουμε νεότερα με αγωνία!!! (Το έχω κι εγώ προσέξει πως όλα τα σοβαρά σ/κ πέφτουνε, αχ!!!)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΧΤΙΔΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝ.
ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ. ΔΩΣ ΤΗΣ ΛΙΓΟ ΝΤΕΠΟΝ ΣΙΡΟΠΙ , ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΗΣ. ΑΧ ΤΟ ΚΛΩΝΤΟΥΛΙ ΜΟΥ!
ΑΝΤΕ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

Ελευθερία είπε...

υπομονή μέχρι αύριο.. πάντως αν ήταν κάτι πιο σοβαρό, δεν θα είχε διάθεση ούτε για φαγητο...
εύχομαι όλα να πανε καλα...

Μαρία είπε...

Περαστικό θα είναι μην στεναχωριέσαι..όλα καλά θα πάνε..μόλις έχεισ νέα ενημέρωσε μας..φιλάκια στη γλυκούλα Κλώντη

Unknown είπε...

Περαστικούλια!!! Μην αχόνεσε όλα καλά θα πανε!!!
Καλή βδομάδα!!!!!

Demi είπε...

Αχτιδα ευχομαι να είναι κατι περαστικό και να γίνει καλά γρήγορα το ποδαράκι της Κλώντης!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Καλησπερα Αχτιδα μου .Να ευχηθω πρωτα στα παιδια σου που παντρευτηκαν να ζησουν μαζι ευτυχισμενα.Ειχα τον συζυγο νοσοκομειο και εγω ημουνα ολη μερα στο καταστημα ,σπιτι ,νοσοκομειο .Ευχομαι περαστικα στην ομορφη κλωντη σου .

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Περαστικά στο σκυλάκι σου.Μην ανησυχείς δεν θα είναι κάτι σοβαρό..
Έχω και εγώ σκυλάκι και σε καταλαβαίνω!!

ria είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΟ!!!!

Ερωφίλη είπε...

Πιστεύω ότι πρόκειται για αντιμετωπίσιμο προβληματάκι.Να μας ενημερώσεις μόλις έχεις διάγνωση γιατί πως να το κάνουμε; την αγαπήσαμε μέσα από τις φωτογραφίες και είναι και δικό μας μωρό.
Μήπως την μάτιασαν στον γάμο;

pelagia είπε...

Ευχομαι να πανε ολα καλα..Να μην ειναι τιποτα το σοβαρο.Εχω ιδιαιτερη αδυναμια στους σκυλους γιατι ειχα κιεγω και τον εχασα..Ολα ολα καλα να πανε..περιμενα νεα..Καλη εβδομαδα..

Ρένα είπε...

Αχτίδα μου άργησα να μπώ στο σπιτάκι σου!!!!Ελπίζω να πάνε όλα καλά με την Κλώντη σου!!!!Πολλά φιλιά!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σας ευχαριστώ όλους, είχα πολλά να κάνω με αποτέλεσμα να μ,η μπω στο μπλοκόσπιτο μου ..ευχαριστώ και..συγνώμη για την αγένεια μου να μη σας απαντήσω.

eleni είπε...

Αχτίδα μου,εύχομαι να πάνε όλα καλά για την κούκλα,την Κλώντη!
Ποιος άλλος θα την φρόντιζε τόσο πολύ;Σε θαυμάζω γι΄αυτό!
Φιλιά!