Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Το ...δεύτερο βήμα..

Για σένα π' αγαπώ.....
Για σένα που η φωνούλα σου ήταν το πρώτο άκουσμα της μαγικής λέξης :- μαμά!
Γι α σένα που θα έδινα και τη ζωή μου ολόκληρη απλά για να σ' ακούσω να λες: -είμαι ευτυχισμένη...
Για σένα γλυκιά μου.. όλες οι ευχές της ψυχής μου ..το δεύτερο βήμα σου στην ευτυχία που σε γεμίζει να είναι αυτό ...


Κάθε στολίδι που έβαζα στη τούρτα σου ήταν μία ευχή  αγάπη μου... σήμερα εγώ γυρίζω μια σελίδα ... το νιώθεις αυτό.. και ανοίγω τη πόρτα της καρδιάς σε κάποιον που σε κάνει ευτυχισμένη...
Νίκο ..σε καλωσορίζω και υπόσχομαι να είμαι ..καλή πεθερά..τον..πλάστη τον έβαλα στο συρτάρι..μη φοβάσαι..στο λόγο της.. Προσκοπικής μου τιμής!!!!

65 σχόλια:

Nena είπε...

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ....ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΘΕΡΟΥΛΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.....ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ,,,,ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ....

Leviathan είπε...

Να ναι πάντα καλά...πάντα μαζί...να τους χαίρεσαι!!! Καλό ξημέρωμα!!!

Fanypap είπε...

Να είναι πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!!να τους χαίρεστε γλυκιά μου!!Καλά τέτοια πεθερούλα και ποιός δεν θα ήθελε;!!! φιλάκια πολλάάάάά΄!!!!!

Tante Kiki είπε...

Να τους χαίρεσαι Αχτίδα μου και πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι!

ruth_less είπε...

Να τους χαίρεστε ευτυχισμένους και αγαπημένους Αχτίδα μου!!!

Marie-Anne είπε...

Τις πιό θερμές ευχές μου για αιώνια Αγάπη !!! Να τους χαίρεστε !

Ανώνυμος είπε...

Υγεία, αγάπη, ευτυχία να γεμίζουν πάντα τη ζωή των παιδιών και τη δική σας. Συγχαρητήρια, να τους χαίρεστε!

Evie είπε...

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ.

stalamatia είπε...

Να τους χαίρεστε Αχτίδα ,πάντα να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά της αξίζει πολλή ευτυχία της Ειρήνης !!

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα εδώ πάντως φαίνεσαι καλή πεθερά!!!
Καλημέρα!
Να ζήσουν τα παιδιά!!!

labrini είπε...

Να τους χαίρεσαι Αχτίδα μου!καλότυχοι κι ευτυχισμένοι να είναι!

Ρένα είπε...

Να τους χαίρεσαι Αχτιδα μου!!!Πολλά φιλιά!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Να΄ναι ευτυχισμένοι και πάντα μαζί!!!

Sophie είπε...

Aχτίδα μου να τους χαίρεσαι και να ζήσουν σαν τα ψηλά βουνά να είναι πάντα ευτυχισμένοι!!!!!Φιλάκια!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ευτυχισμένοι και στο διάβα τους να μη χωρέσει συννεφιά!
Μόνο φως και η αγάπη τους....
Να είναι καλοτάξιδοι σαν τους γονιούς τους!

Η τούρτα τελικά πέτυχε!

Φιλιά αχτιδένια μου!
Να τους χαιρόσαστε και να τους καμαρώνεται!!!!

Βαρβάρα είπε...

Να είναι ευτυχισμένοι και αγαπημένοι μέχρι τα βαθειά τους γηρατειά.
Καλημέρα και καλή συνέχεια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ, ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΛΥΠΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ, ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΙς ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ...ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΕΛΙΕΩΣΩ ΤΗ ΠΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΩ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΡΑΣΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ..ΚΟΚΟΡΕΥΕΤΑΙ!

OLINA M είπε...

Ειρήνη και Νίκο,σας ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας να βρείτε την ευτυχία που σας αξίζει και να πορευτείτε χέρι-χέρι μέχρι τα βαθιά σας γεράματα!
Και εσύ Αχτίδα της ζωής μου,μανούλα και φίλη,στήριγμα στο γολγοθά μου,σου εύχομαι να βλέπεις με το Δημήτρη σου μόνο ευτυχία στα μάτια της Ειρήνης.
Καλό ξεκίνημα στη νέα σας ζωή, παιδιά!!!!!!!!!!

Dee Dee είπε...

Η ωρα η καλη!!!!!!!!!!
Να ειναι παντα ευτυχισμενοι και ερωτευμενοι!!!!!!!
Νοητα θα ειμαι μαζι σας, μακαρι να μπορουσα να κλεισω το γραφειο και να ερθω.... αλλα δεν ειναι καιροι για τετοιες "μαγκιες" :):):)
Να της δωσεις τις ευχες μου και να της πεις οτι την αγαπω πολυ!!!!!!

ΕΛ.ΜΑ. είπε...

(φιλη της Ειρηνης και της κολλητη της Dee Dee και πιστη αναγνωστρια - θαυμαστρια σας εδω και χρονια!) ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.... Να ζήσουν ευτυχισμενοι και να ειναι πάντα όπως σήμερα η ζωή τους και να μιλάτε παντα τοσο γλυκα και αγαπησιαρικα για ολους τους γυρω σας και με τοση αισιοδοξια για ολα ... (δεν γραφω σχόλια αλλα κλαιω και γελαω μαζι σας σχεδον καθημερινα!)

pisces είπε...

Αχτιδουλα μου καλημερα, χαρες και λιακαδες!!!!!!!να εχει παντα το σπιτι σου!!!!να τους χαιρεστε να ειναι παντα ευτυχισμενοι φιλια πολλα!!!!!!

pisces είπε...

Τι ομορφη τουρτα.........ο καλιτεχνης παιδι μου δεν κρυβεται.....

Unknown είπε...

Να ζήσουν να τους χαίρεσαι. Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες οι προσδοκίες τους!!!
Καλή μέρα να έχεις!!!!
Φιλιά!!!

Penelope είπε...

Άμα κόρη και γαμπρός σας έχουν παράδειγμα καλή μου Αχτίδα, θα πρέπει να έχουν εκ' των προτέρων εξασφαλισμένη την ευτυχία και την καλή ζωή!
Να ζήσουν.

mariak είπε...

Να ζήσουν πάντα ευτυχισμένοι Αχτιδούλα μου....Μόνο χαρά εύχομαι για το καινούριο σπιτικό της Ειρήνης...Την έχασα τελευταία δώσε της πολλά φιλάκια και τις θερμότερες ευχές μου....

Ξανθή είπε...

Τις θερμότερες ευχές μου από καρδιάς!
Πολλά φιλιά.

Ποδηλάτισσα είπε...

Αχτίδα μου να σου ζήσουν!!! νάναι πάντα μαζί υγιείς και ευτυχισμένοι!!! Τα μαγικά σου πινέλα {μια και τον πλάστη τον έβαλες στο συρτάρι} να γεμίσουν την ζωή τους ομορφιά και χρώμα σαν και αυτό που βάζεις στους πίνακές σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσουν, να τους χαίρεστε και να είναι πάντοτε ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι:)

Πολλά φιλιά από Κύπρο,
Λουίζα

Mani di fata είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΝΑ ΚΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΣΟΥ.ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΕ ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΥΣ,ΚΟΥΝΙΕΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΡΤΕΣ ,ΠΙΤΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ!ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.

Ioanna K. είπε...

να ζήσουν! πάντα χαρούμενοι, πάντα υγιείς και ευτυχισμένοι!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Να τους χαίρεστε και να είναι ευτυχισμένοι!!

foufoula89 είπε...

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ .ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΚΑΛΟΤΥΧΑ.

ElenaG είπε...

Όλες του κόσμου οι ευχές...για ένα γάμο ευλογημένο...ευτυχισμένο...από καρδιας Γεωργία μου τους ευχόμαστε...

δημητρα λαγονησι είπε...

Να τους χαιροσαστε,παντα μαζι με αγαπη και υγεια.πολυ τυχερος ο νικος που θα εχη πεθερικα,σαν εσενα και τον δημητρη.οσο για την τουρτα,ουτε ο καλυτερος ζαχαροπλαστης δεν θα μπορουσε να σε συναγωνιστη φιλεναδα.τ ε`λ ε ι α!!!!!!πολλα φιλακια

Βάσια είπε...

Να τα χαιρεσαι τα παιδια σου καλή μου!
Γιατι τωρα πια και ο Νικος παιδι σου ειναι!!!
Να ειναι παντα ευτυχισμενοι και γεροι!

marilia είπε...

Να τους χαίρεσαι! Πάντα ευτυχισμένοι να 'ναι! :)

Eustathia είπε...

Να τους χαίρεσαι Αχτίδα μου! Να είναι πάντα ευτυχισμένοι!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΠΑΝΤΩ ΟΜΑΔΙΚΑ ΜΑ..ΤΡΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥς ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ...ΒΡΑΔΥ..

χρυσάνθη είπε...

Η χαρά και η ευτυχία να τους ακολουθούν σε όλη τους τη ζωή!!!!Χίλιες ευχές από καρδιάς !!Και σεις να είστε γεροί και χατούμενοι και να τους καμαρώνετε!!!
Η τούρτα θεϊκή!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κάθε ευτυχία εύχομαι στα παιδιά σου από καρδιάς Αχτίδα μου!
Να είναι πάντα ευτυχισμένοι!

Litsa είπε...

Να τους χαίρεσαι!! Να ζήσουν πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι!

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσουν Αχτιδουλα μου!!! Με αγάπη, χαμόγελα, κατανόηση και σεβασμό να είναι γεμάτη η ζωή τους.
Πολλά χαμόγελα και αγάπη
Χριστίνα από Κατερίνη

ΥΓ: Η τούρτα σου ονειρεμένη!!!

BUTTERFLY είπε...

Γεματοι να ειναι με ευτυχια και αγαπη!!!!!!! Να ζησουν!

pelagia είπε...

Σημερα δεν ειχα διαθεση για `σχολια`..ελα ομως που δεν μπορεσα να το κανω .Πως να μη μιλησω για εναν ανθρωπο που ανοιγει τις πορτες της καρδιας του και σου λεει περασε...Να χαιρεσε την οικογειακη σου ευτυχια...

SpIrToKoYto είπε...

να τους χαίρεστε Αχτιδάκι μου...
η ευχή μου είναι να γίνουν ένα ζευγάρι αγαπημένο και ευτυχισμένο όπως οι γονείς τους...-:))

Βασιλική είπε...

Τι ωραία λόγια και τι τυχερά που είναι τα παιδιά με τέτοιους γονείς, να ζήσουν και να είναι πάντα ευτυχισμένοι στον κοινό δρόμο της ζωής τους.

Marina είπε...

Πάντα μαζί, πάντα αγαπημένοι, πάντα υγιείς!!!
Και εσείς από κοντά να τους προσέχετε και να τους αγαπάτε!!!

lourdi lourdaki είπε...

NA TOYΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΑΧΤΙΔΑ!!!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑ Η ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟΥΣ!!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΩΝΤΗ!!! ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!!

Rena είπε...

Τούρτα είδα και ήρθα!!!
Να τους χαίρεσαι να είναι για πάντα μαζί και ευτυχισμένοι!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Μόνο η ευτυχία να τους αγγίζει!!! Να τους χαίρεσαι Αχτίδα μου!!! Και όσο για την πεθερά... Μια σαν κι εσένα θα θέλαμε όλες...!!! Φιλιά πολλά!!!

marimar είπε...

Ενώνω τις ευχές μου μαζί με όλων των άλλων. Να τους χαιρόσαστε πάντα ευτυχισμένους.

creativeforfun.blogspot.com είπε...

Τι ομορφιές είναι αυτές!!!!
Να είστε πάντα όλοι μαζί γεροί & ευτυχισμένοι!
Θέλω κι εγώ τούρτα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,να ζήσουνε ευτυχισμένοι μανούλα μου!!!!!!

Δέσποινα είπε...

Να ζήσουν τα παιδιά!Εύχομαι ευτυχισμένα και αγαπημένα μέχρι τα βαθιά γεράματα!Μακάρι όλες οι πεθερούλες να έχουν τέτοια καλή ψυχή σαν τη δική σου!Φιλιά πολλά!

Ερωφίλη είπε...

Εχετε γάμου χαρές;Τι ευτυχία..... Να είστε καλά, γεροί, δυνατοί να τους καμαρώνετε.
Στα παιδιά εύχομαι από καρδιάς να είναι πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι.
Να ζήσουν !

margarita είπε...

Να σου ζησουν να τους χαιρεστε!!!!
Θελω τουρτιτσα...

AFRA είπε...

Αγαπη και ευτυχια στο σπιτικο σας!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΒΡΑΔΑΚΙ ΠΙΑ..ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΌΛΟΥΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ....Ο,ΤΙ ΠΟΘΟΥΝ...ΕΙΡΗΝΗ Κ

stella είπε...

panta mazi kai eytixismeni!
xara mas h xara toys!!!



Y.g perimenw kerasma:P

Πόπη είπε...

Εύχομαι Αχτιδούλα μου μέσα από την καρδιά μου,η Ειρήνη και ο Νίκος να είναι αγαπημένοι και ευτυχισμένοι μέχρι τα βαθιά γεράματα!!!
Να τους χαίρεστε και να τους καμαρώνετε!!!

kiki είπε...

Να ζησουν και να ευτυχησουν!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

τούτο και αν είναι νέο τούτο και αν είναι χαρά . πως τόχασα καλέ εγώ σαν νάταν το δικό μου παιδί σαν νάτανε η οικογένεια μου απο τα βάθη της ψυχής μου νάναι γεροί και ευτυχισμένοι σαν τα ψηλά βουνά ματσ μουτσ !!!!!!

mahler76 είπε...

να σου ζήσουν Αχτίδα μου. Πάντα ευτυχισμένοι.

Ελευθερία είπε...

τι γλυκά και υπέροχα λόγια από μια μητέρα... έτσι βλέπω κι εγω την πεθερά μου... σαν μητέρα... να είσαι πάντα καλά και να είναι τα παιδιά ευτυχισμένα..αν είναι εκείνα..τότε είσαι και εσύ!!!!