Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Μικροκατασκευές.. για να περνά το μεράκι..

Το πρωί ...κλασική γιαγιά και μάλιστα είχα τα δύο εγγόνια μου γιατί ο ένας ήταν άρρωστούλης.. έκανα σουπίτσα, τηγάνισα κεφτεδάκια, πατάτες, έφτιαξα σάντουιτς..μετά το έριξα στα τηλεφωνήματα.. ( Έλενα πάλι έλειπες..) την πλήρωσε η Γιαγιά Αντιγόνη και η Αθηνά από τη Σάμο..και η..HOL που μου βάζει απεριόριστο χρόνο!!!!!
μετά ...φλερτάρισα με το κουτί που έφερε ο Δημήτρης μου το πρωί για τα παιδιά...κουρκουμπίνια..πεθαίνω για κουρκουμπίνια βρε παιδιά.. Αυτός ο άνδρας μου δεν με λυπάται και τα έφερε...
Ε! έβγαλα και μερικές φωτογραφίες η..χαζογιαγιά!






Τα παιδιά και τα ζώα έχουν ένα κοινό..την αθωότητα και την αγνή αγάπη πάντα με επιστροφή...δίνουν όση παίρνουν!

Μεσημέρι...παρεδόθησαν... στη μαμά τους και.. μετά το φαγητό φρόντισα να θυμίσω στον άνδρα μου ότι οι φίλοι του έχουν καιρό να τον δουν και...τον ξαπόστειλα με καλή πρόθεση βέβαια για να φτιάξω επιτέλους όλα αυτά που έχω στη μέση..όσα προλάβω..



Κορνιζούλες σε διάφορα χρώματα με λουλουδάκια από  πηλό..



Γούρια σε κανελόξυλο με τα πήλινα ροδάκια που είχα φτιάξει..


Τα μπουκαλάκια της ..μπύρας του άνδρα μου τα ..έφτιαξα κάτι για να μη πεταχτούν..


    Τα μανταλάκια ..ξύλινα ..μικρά και μεγάλα..ένα σωρό τέτοια..μεταξύ μας μου τα πήρε για τα ρούχα.. μα βρήκα άλλη χρήση γι' αυτά !


                            Πετρούλες  από το..καλοκαίρι!


Μικρά κεραμιδάκια τα στόλισα με πήλινα λουλουδάκια  και ρόδια... 

Σας ..κούρασα..αύριο όμως πήρα άδεια από.... τη κόρη μου για..2ήμερο και θα φτιάξω κι άλλα με την ησυχία μου  και...περιμένω για καφεδάκι τη φίλη μας Eirini από τη Κύπρο να τα πούμε. Χαίρομαι τόσο όταν με επισκέπτεστε ιδιαίτερα από τόσο μακριά...
Αχτιδένια φιλάκια σε όλους και στην άγνωστη φίλη που ξέχασα να ρωτήσω το όνομα της σε ταμείο καταστήματος που με γνώρισε και αλλάξαμε φιλάκια..

35 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Ωραία πράγματα έφτιαξες πάλι!Βέβαια το ομορφότερο στην ανάρτησή σου είναι τα πιτσιρίκια.Να τα χαίρεσαι!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

"Του παιδιού μου το παιδί, δυο φορές παιδί" έλεγε η γιαγιά μου και μάλλον είχε δίκιο.
Που να πάνε και σχολείο. Να δεις τι έχεις να μάθεις μαζί τους!!!

Τα καλλιτεχνήματα...απλά θαυμαστά!!

Καλό ξημέρωμα!!!!

tsaousa είπε...

Αχτιδα, δεν θέλω να σχολιάσω, γιατί τα λόγια μου δεν αρκούν να αποδώσουν το πόσο σε εκτιμώ και σε χαίρομαι. Σου γράφω μόνο για να σου πω ότι σε διαβάζω πάντα!
Σε φιλώ, να είσαι καλά!

Fanypap είπε...

Πόσο όμορφα γούρια και ενθύμια έφτιαξες Αχτίδα ΄μου!!!συγχαρητήρια! φιλάκια και στον εγγονούλη σου και την Κλώντη σου! Φιλάκια σε όλους σας!

stalamatia είπε...

H καλύτερη παρέα φαντάζομαι είναι τα παιδιά γλύκες και τα δυο! Οι μικροκατασκευές σου είναι πολύυυ μεγάλες !!τέλειες από που να πρωτοπω όλα είναι πολύ όμορφα!
Μπράβπ Αχτίδα.
Χαιρετισμούς στην Ειρήνη!

Hfaistiwnas είπε...

Πανέμορφα όλα! Μπράβο χρυσοχέρα!!! Κουρκουμπίνια! Ό,τι σιροπιαστό αγαπημένο! Τα παιδιά και τα ζώα έχουν κοινό την αγάπη.. σωστά..
Καλημέρα!

ElenaG είπε...

Καλε δε το κούνησα από το σπίτι !!!!!
αλλα χαλάλι αφού μίλησες με γιαγιά καλύτερα σου!!!σου φέξε!!!! σου άφησα σχόλιο ζητώντας τη συνταγή για το λικέρ ρόδι!!!πριν 1-2 αναρτήσεις!!!

Καλημέρα!!!!!!όμορφα όλα όσα ετοιμάζεις όπως πάντα!!!

Νίκη είπε...

Πανέμορφα είναι όλα Αχτίδα μου! Πολύ ενδιαφέρον αποτελεσμα δίνουν τα πηλινα διακοσμητικά και ταιριάζουν με όλα τα υλικά! Μπράβο, καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εκτός από τα αστεράκια σου που έχουν τη πρώτη θέση, τα χειροτεχνήματα σου είναι πολύ όμορφα!
Φιλιά από το λιμάνι.

foufoula89 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΝΑ ΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ .ΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.Α!!ΚΑΛΑ ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

Ξανθή είπε...

Καλημέρα!!!!!ότι πιάσεις κάνεις θαύμα!! Πολλά φιλιά.

OLINA M είπε...

Χρυσοχέρα σε όλα σου!!!
Τα μπουκαλάκια ποτέ δε φανταζόμουν πως μπορούν να γίνουν τόσο υπέροχα!Το χρυσό το ψέκασες με αερογράφο;
Φιλάκια πολλά-πολλά...

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,τι όμορφα που είναι όλα μανούλα μου!!!!θέλω και εγώ γούρια κρατησέ μου μερικά για δωράκια χριστουγγένων!!!σας φιλώ όλους και μου λείπετε΄!!!!!!!!!!!!!!!!τα μικρά με το κλωντίνι είναι μούρλια!!

Unknown είπε...

Ωραίες δημιουργίες μπράβο!!!!
Τι ωραία να μπορείς να τα συνδυάζεις όλα...
Καλή σου μέρα!!!

pisces είπε...

Καλημερα αχτιδουλα μου παλι την καλυτερη,περεουλα ειχες!!!!!!!.Τι ομορφα γουρια εκανες !!!!μου εδωσες ιδεα για πρωτοχρονιατικα δωρα !!!!!Για αλλη μια φορα τα χερακια σου, μας εντυπωσιασαν!!!!φιλακια σε ολη την οικογενεια.

Thalassitsa είπε...

Μου λείψατε....
πολύ όμορφες οι κστασκευές, και ο Δημητράκης κούκλος!

Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα κυρία Γιωργία,υπέροχα όσα φτιάξατε.Ο Πασχαλάκης πολύ ήσυχος γιατί??

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ MARIA VILLIOT, τα γλυκούλια μου .να σκεφτείς οτι δεν τα πήγαινα καλά με τα αγόρια μέχρι που τα απόκτησα!

@ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ τα δύο πάνε φίλε μου ο ένας 2α και η μεγάλη 6η δημοτικού..της έχω μια τόσηηηη δα περισσότερη αδυναμία

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ tsaousa, φίλη μου η εκτίμηση και η αγάπη σου είναι για μένα το κυριότερο σχόλιο, κι εγώ σε διαβάζω μα δεν γράφω γιατί απλούστατα θα φανώ παλιοκαιρίτισα με το τροπο που γράφω ..είσαι όπως σου εχω ξαναπεί όσα δεν μπορώ να γράψω εγώ λόγω μητρικών κακών ίσως δυστεγμών έκφρασης που μου πέρασαν σε μικρή ηλικία..Μη με βλέπεις έτσι..όλοι ίσως νομίζουν οτι είναι κι εγώ μία..τσαούσα..σε πληροφορώ οτι είμαι πολύ κλειστή και διακριτική στο να εκφραστώ όπως αξίζει στον άλλο..ίσως γι' αυτό με αγαπούν οι φίλοι μου ...είμαι αυτό που λένε..ΜΑΜΑ και είμαι περήφανη που είμαι όπως είμαι αλλά ΘΑ ήθελα να είμαι λίγο πιο ...καταλαβαίνεις να απαντώ και να μη σιωπώ.Φιλάκια γλυκιά μου και σ' ευχαριστώ ακόμα και που κάνεις το κόπο και με διαβάζεις..εμένα ..τη μαμά γιαγιά..

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφα τα γούρια σου Αχτίδα μου !!! Φαντάζομαι τί άλλο θα δούμε από τα χεράκια σου μέχρι τα Χριστούγεννα! Πέρνα κι από μένα καμμιά φορά! θα χαρώ πολύ !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Φανή Παπαγεωργίου, φίλη μου ξέρεις οτι δυσκολεύομαι πια με τα δάχτυλα μου να κατασκευάζω..να κολλάω..μα μου αρε΄σει ..και μου λείπει..ευχαριστώ.

@ stalamatia..ε! μη λες και ψεμματάκια ..τέλειες δεν είναι αλλά τόσο μπορώ πια με τα δάχτυλα μου..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, φίλε μου...τα έδωσα και κατάλαβαν..τρελλάινομαι για κουρκουμπίνια!!

@ ElenaG..ε! τότε είσαι ..κουφαντώνα..σε πήρα και χτθυπούσε πολλή ώρα..θα τη βάλω καλέ τη συνταγή..δεν είναι κάτι σπουδαίο..την έχουν βάλει και καλύτερη άλλες φίλες..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νίκη μου δεν έχω το κατάλληλο χώρο πια και δυσκολεύομαι..δεν έχω τη..βολή μου όπως λέω και τα ..ψέλνω στο Δημήτρη..

@ Γιαγιά Αντιγόνη, γλυκιά μου...νοιώθω τόσο όμορφα όταν τα λέμε..γι' αυτό σε έχω ταράξει στη φλυαρία..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ foufoula89, ευχαριστώ γλυκιά μου..στο Βελβεντό είπες; εγώ γιατί δεν το ήξερα;

@ OLINA M κοριτσάκι μου με ..σπρέυ τα έκανα χρυσό..ξέρεις πόσο δυσκολεύομαι ως προς το χώρο..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου απο Δευτέρα μάλλον θα σου τα στείλω με κούριερ.

@ Νεφέλη μου θα κάνω γούρια αρκετά και με άλλα σχέδια ..δεν έχω πολλή ελεύθερο χρόνο με το μικρό..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Mαρία μου δεν είναι τίποτε το σπουδαίο..μου λείπουν και κάποια υλικά και δεν ε΄χω χρόνο να κατεβώ να αγοράσω..

@ pisces, καλέ εσείς κάνετε καλύτερα..φιάξτε μόνοι σας δωράκια..χαλεποί καιροί φίλη μου .

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalassitsa μου πάρε τις μικρές και ελάτε για φαγητό όποτε θέλετε..σας περιμένωωωω!

@ Αντιγόνη μου άρρωστος ήτανε..πυρετό είχε.και σήμερα.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

PiciFriki είπε...

απίστευτες οι φωτογραφίες με τον μικρό!

BUTTERFLY είπε...

Φανταστικες οι δημιουργιες! Φανταστικες οι φωτογραφιες! Πως να μην εχεις παντα ενα χαμογελο;

mary's crafts είπε...

ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!!! ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!!! ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΟΥ ΕΓΓΟΝΑΚΙΑ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

dhmhtra είπε...

Αχτίδα...καλησπέρα. Οτι πιάνεις στα χέρια σου γίνεται θαύμα!
Πολλά φιλιά

Mani di fata είπε...

ΔΙΑΒΑΖΑ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ,ΙΟΥΛΙΟ ΒΕΡΝ.ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΑΧΤΙΝΑ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤ


ΔΙΑΒΑΖΑ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ,ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ,ΙΟΥΛΙΟ ΒΕΡΝ ΚΛΠ.ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΑΧΤΙΔΑ ΜΕ ΠΑΘΟΣ,ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ!ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΠΙΧΛΙΜΠΙΔΟΝΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ

Ελευθερία είπε...

καλέ πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτα΄??? και πάνω από όλα μας κρατάς και ενήμερους!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

Demi είπε...

Τέλειες οι φωτο των παιδιών!!!!και οι κατασκευές σου σούπερ!!!!