Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Ένα παράδειγμα για μίμηση απο την εγγονή μου!


Κατασυγκινημένη από αυτό που έμαθα σήμερα από τα εγγόνια μου και το θεωρώ σαν παράδειγμα για πολλά παιδάκια, αποφάσισα να σας το πω γιατί..η χαζογιαγιά υπάρχει πάντα μέσα μου και ... μόνο πάνα που δεν χρειάστηκα σήμερα!
Αυτές τις μέρες η εγγονή μου με τη..  κολλητή της Μαρίνα που είναι κάτι σαν..2η κόρη για την Ιωάννα μου , όποτε πάω σπίτι παίρνει τη φίλη της και ..εξαφανίζεται.
Σήμερα η κόρη μου με πληροφόρησε με χαρά και λίγο γέλιο για το τι σκαρώσανε τα κοριτσάκια! Έτσι έμαθα για την φιλανθρωπική επιχείρηση τους ! Φτιάχνουν πραγματάκια και κουλουράκια, ζητούν από τις μαμάδες τους διάφορα μικροπράγματα και μπουκαλάκια νερού σφραγισμένα , τα κρυώνουν και ......................Ακούτε τη συνέχεια που με άφησε με ανοιχτό το στόμα! 
Φτιάξανε ένα φορητό μικρό σταντ και τα πουλούν όλα σε περαστικούς για 0,50 λεπτά και τα λεπτά που μάζεψαν τα έστειλαν στο Χαμόγελο του Παιδιού με κατάθεση και βέβαια εκείνο τους έστειλε ευχαριστήρια επιστολή, κάτι σαν ..έπαινο! 
Μάλιστα διαλέγουν εναλλάξ τις γειτονιές στις μαμάδες τους για να ..προμηθεύονται ..δωρεάν πράγματα. Οπότε όπως καταλαβαίνετε...θα ξεκινήσω να φτιάχνω κουλουράκια σήμερα κι όλας!
Πέστε μου αν δίκαια αισθάνομαι τόσο περήφανη για τα παιδάκια αυτά τόσο που δεν σας το κρύβω ότι δάκρυσα μέσα μου από τη συγκίνηση.. 
Αισθάνεσαι ότι η νέα γενιά έχει μπροστά της παράθυρα ανοιχτά στη ψυχή της, έχει μέλλον και προοπτικές μέσα σ' αυτές τις τόσο δύσκολες μέρες..και ότι ..υπάρχει ελπίδα φίλοι μου για πολύ καλύτερες μέρες όταν ... ανθίζουν ακόμα λουλούδια σε γη που πιστεύεις ότι σταδιακά ξεραίνεται από αισθήματα.

31 σχόλια:

OLINA M είπε...

Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει!!!!!!
Μπράβο στα κοριτσάκια μας και μπράβο στην Ιωάννα για τις αρχές που έδωσε στα παιδάκια της!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, ναι τα χρυσά μου.Τι κάνεις γλυκιά μου;

Guardian Angel είπε...

Να τα καμαρώνεις όπως το κάνεις γιατί το αξίζουν. Αξιέπαινα γιατί μας βάζουν τα γυαλιά και γιατί η τρυφερή ψυχή τους εκτός από το παιχνίδι λαχτάρησε και να προσφέρει. Να είσαι περήφανη όμως και για σένα αλλά και την κόρη σου γιατί οι μικρές όσα κάνουν, τα διδάχθηκαν από εσάς!!! Οι γονείς δείχνουν το δρόμο...
Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τους "καρπούς" σου!

marimar είπε...

Μου έρχονται κλάματα! Τα γλυκά μου τα ευαίσθητα παιδιά. Απίστευτο μου φαίνεται αυτό που έκαναν. Συγχαρητήρια απο μια συνομήλικη της γιαγιάς τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Guardian Angel, τώρα ετοιμάζονται να στείλουν χρήματα ακόμα μια φορά, μου τα έδειξε η κόρη μου ..κέρματα..κέρματα μέσα σε ένα ροζ σακουλάκι!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marimar, φίλη μου σ' ευχαριστώ πολύ, πράγματι κι εγώ έμεινα κατάπληκτη μόλις το άκουσα..

Αντιγόνη είπε...

Να το χαίρεστε ο κοριτσάκι σας!Μπράβο του,άλλωστε έχει πολλά πρότυπα μέσα στο σπίτι(βλέπε παππού Δημήτρη,γιαγιά Γεωργία...)

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,μπράβο στην Βασούλα και στην φίλη της!!!!αυτό είναι ένα μήνυμα όλο αξίες και σημασία μανούλα μου !τι τρυφερό!συγχαρητήρια!!!!!!!!

Unknown είπε...

μπραβο στα κοριτσακια.. ειναι μεγαλωμενα σωστα..αρα μπραβο κ σας .. πολλα συγχαρητηρια.. ευχομαι υγεια να εχετε ολοι και ν απολαμβανεται καθε στιγμή

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου , να τα χαίρεσαι, όποιος σε γνωρίζει ξέρει οτι μόνο κάτι τέτοια εγγόνια θα έκανες εσύ..

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΡΔΑ ΑΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ.ΜΟΝΟ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ .

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ.Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΡΔΟΥΛΛΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΠΑΝΙΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΧΤΙΔΟΥΛΛΑ ΜΟΥ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΡΗΝΗ Κ

fantaizi είπε...

ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΣΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

ElenaG είπε...

Τα πουλάκια μου...
Ναι Γεωργία μου υπάρχει ελπίδα...


Καλού κακού να τους ρίχνετε κανένα βλέφαρο περίεργες εποχές...

Πόπη είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υπάρχει ελπίδα!!!!!!!!!!!!!!!!

PiciFriki είπε...

μπράβο τους!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αντιγόνη ευχαριστώ γλυκιά μου είναι αλήθεια οτι μου άρεσε πολύ η κίνηση της.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου να σε είχα τώρα εδώ..μόλις έκανα μπανάκι και είμαι πιασμένη απο την αθιρίτιδα..θέλω ένα μασάζ σαν τρελή!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Η Λενα, μου άρεσε σαν κίνηση γιατί δείχνει οτι τα σημερινά παιδιά έχουν και ευαισθησίες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος, σας ευχαριστώ πολύ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Effie's Sweet Home Desi, αυτό που σου λέω γίνετυαι ..κάτω απο το μπαλκόνι τους..τους βλέπουν οι μαμάδες τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Κ, καμαρώνω η χαζογιαγιά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fantaizi, Μαια μου σε έχω πάρει ηλέφωνο μα δεν σε βρίσκω ποτέ..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG το κάνουν μπροστάσ τη πολυκατοικία τους κάτω απο το μπαλκόνι..πάλι καλά που μάζεψαν λεφτά..να φανταστείς οτι είναι αδιέξοδο ο δρόμος τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ PiciFriki, ευχαριστώ φίλε μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

marilia είπε...

:) Από μια αγκαλιά σε κάθε παιδάκι για τη σκέψη και την πράξη τους!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, αν σου πω οτι χθες σε σκεπτόμουνα δεν θα το πιστέψεις..Καλώς μας γύρισες..ετοίμασε ανέκδοτα και ερχόμαστε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia, νομίζω οτι είναι καλή ιδέα για τα παιδάκια σου στο σχολείο.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο για τα εγγόνια σου! Σε βρήκα!
Αγάπη

gitsanas είπε...

ΜΕΓΑΛΟ σχολείο τα παιδιά!!!!
Την καλησπέρα μου.