Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Θα σας ζαλίσω σήμερα!!!!

Πολλά έχω να σας πω σήμερα! Κατ' αρχάς η Όλγα ήταν ένα γλυκύτατο κορίτσι, ελπίζω να χάρηκε τη παρέα μας αφού την πήγαμε αστραπή απο το αεροδρόμιο για πρωινό και μετά μέχρι τα Φλογητά. Είδε τα εγγόνια μου σε πλήρη απαρτεία και ...δράση και...επέζησε !!! Χαίρομαι αφάνταστα πάντα όταν γνωρίζοντας μια από εσάς βλέπω ότι όλες σας είστε σίγουρα μια σωστή επιλογή από εμένα που σας ξεχώρισα και σας αγάπησα.Τώρα περιμένω το Σάββατο στο γάμο που θα πάω να γνωρίσω και άλλες.
Δεύτερον..θυμάστε καλέ τα μέιλ που έστελνα στο δήμαρχο με παράπονα;...ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ!!!!
Βέβαια μη νομίζετε ότι πήραν τα συμπράγκαλα τους και ήρθαν να φτιάξουν τις δεκάδες τρύπες από φωτογραφίες που τους έστειλα..απλά με βαρέθηκαν ( φανταστείτε πόσες βρισιές μου έδωσαν κρυφά..) ..ΘΑ ..κοιτάξουν το θέμα είπαν, με ευχαριστούν που είμαι τόσο ευαισθητοποιημένος πολίτης ( εγώ είμαι αυτή!!!) και ΘΑ φροντίσουν τα δέοντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Του χρόνου αν είμαι καλά θα ξαναφωτογραφίσω τις ίδιες τρύπες και θα τις ξαναστείλω.. έτσι για να έχουμε να ασχολούμαστε..
Όσο για εκείνη τη φάρμα στη Έδεσσα με τα ζωάκια  και τα ελάφια που ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν όπως μου είπε κάποιος που ρώτησα μπροστά εκεί.. τα έχουν για αγοροπωλησίες σε πλούσια σπίτια που θέλουν ..ελάφια! Μάλιστα απλώθηκε και απέναντι.. με άλλα ζωάκια..θα σκάσω από περιέργεια να μάθω αν τα έχει για..φάγωμα! Δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν τέτοια ζωάκια για να τα βάλουν στο..κήπο τους! Θα μου πείτε το χρήμα είναι φοβερό μέσον για να διαβρώνει συνειδήσεις.. 
Εγώ πάντως ..άμα κάνω το κτήμα που ονειρεύομαι θα πάρω ένα γαιδουράκι!! Το ήθελα απο μικρή  ξέρετε.Ήμουν μόλις 6 ετών, η μητέρα μου μόλις διορίστηκε σαν γιατρός πια και με πήρε απο τη γιαγιά μου απο το παλιό πατρικό σπίτι στη Τσιμισκή για να ζήσω πλέον μαζί με τους γονείς μου.. χαμός εγώ..ήθελα τη γιαγιά μου..Μέναμε τότε σχεδόν απέναντι στην οδό  Ικτίνου και στο διπλανό σπίτι έμενε ένας κτηνίατρος που δούλευε σε χωριό σε δημόσια υπηρεσία. Για να με ..παρηγορήσουν να ξεχνιέμαι με φώναζε η γυναίκα του να βλέπω τα ζωάκια που έφερνε κάθε τόσο για μία νύχτα συνήθως ..
Είδα στο σπίτι του μικρή αλεπού, είδα ..κάστορα(!!!!!!!), κουνάβι, φίδια, βερβερίτσες,νυφίτσες, κουκουβάγια..μα εκείνο που με .. μάγεψε ήταν ένα νεογέννητο γαϊδουράκι που πέθανε η μαμά του στη γέννα του και το έφερε σπίτι του ο γιατρός να δει τι μπορεί να κάνει.. Το λάτρεψα και κοιμήθηκα  δίπλα του για να το προσέχω λέει... Το τάιζα με μπιμπερό και το κρατούσα όρθιο όταν προσπαθούσε να σταθεί..Με ξεγέλασαν με μία βόλτα στο θερινό σινεμά όταν το πήραν.. κι εγώ δεν τους μιλούσα για μία ολόκληρη εβδομάδα..και ούτε ξαναπάτησα στο σπίτι του γιατρού..( του το κράτησα Μανιάτικο η ..άτιμη!)  Κάποια στιγμή έβγαλα γλώσσα τη μητέρα μου λέγοντας της ότι όταν μεγαλώσω θα πάρω ένα γαϊδουράκι σπίτι μου!!!!!


Χρόνια μετά ο άνδρας μου σε μία επίσκεψη μας στην Έδεσσα μου έδειξε ένα μικρό γαϊδουράκι και μου είπαν ότι του το πουλούσαν για 5000 δραχμές τότε.. ευτελές ποσό! Αν του έλεγα ένα..ναι..θα μου το αγόραζε ..όμως εγώ πια είχα μεγαλώσει..είχα γίνει μαμά.. και ήξερα ότι η η μητέρα μου τότε είχε δίκιο..ένα γαϊδουράκι σε ..διαμέρισμα ..όσο μεγάλο και να είναι.. Το είχα χαϊδέψει όμως και του είπα στο αυτί ότι ίσως ..ίσως κάποτε ... ίσως κάποτε υπάρχει στη ζωή μου ένα μέρος να βάλω το γαϊδουράκι των 6 μου χρόνων..
Τι χαζά σας λέω βραδιάτικα ..σας κούρασα.. ανεβαίνω στο ροζ συννεφάκι μου και φεύγω..
Αχτιδένια φιλάκια.. έτσι..γιατί σας αγαπώ!
 

31 σχόλια:

Leviathan είπε...

pote de mas kourazeis! :) na eisai kala!!! polla filia kai kali evdomada! :)

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,τι όμορφα που είστε καλά μανούλα μου,να το πάρεις το γαιδουράκι ,εμείς είχαμε παλιά στο χωριό είχαμε και δύο άλογα τα οπόια λατρευω!καλό βράδυ μανούλα.είπα στην πόπη να πάρει εσένα αν χρειαστεί την κοπέλα.της έδωσα το τηλ σου.

Αναστασία είπε...

Δεν μας κούρασες καθόλου!Ποτέ δεν με κουράζουν τα λόγια σου! Μ΄αρέσουν! Φιλιά και την αγάπη μου!

ag είπε...

Συμφωνώ κι εγώ με τους υπόλοιπους φίλους του μπλογκοσπιτου, δεν μας κούρασες καθόλου.
Εξεπλάγην ευχάριστα όταν διάβασα ότι απάντησαν στην επιστολή σου.. Ας μην μείνουν όμως στην απάντηση μακάρι να φτάσουν στην υλοποίηση έργου!
Πολλά φιλιά από εμένα!!

Fanypap είπε...

Αχτίδα μου, μας θύμισες την παιδική μας ηλικία , με τα ζωάκια του παππού!!! να είσαι καλά. Σου έστειλα mail με τη διεύθυνση της δουλειάς, σας περιμένω... φιλάκια πολλά πολλά!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Νομίζω οτι τώρα που θα επιστρέψουμε σιγά-σιγά στους ρυθμούς μας, θα είναι ωραίο να κανονίσουμε να συναντηθούμε κι εμείς από κοντά...

Σχετικά με τις τρύπες στους δρόμους είχαμε για πάνω από μήνα σε ένα γειτονικό δρόμο μία τεράστια τρύπα πολύ επικίνδυνη, ιδίως για τα μηχανάκια τη νύχτα. Θεωρούσα βέβαιο οτι κάποιος από τους κατοίκους του δρόμου θα είχε πάρει τηλ το δήμο κι οτι θα απλά είχαν αμελήσει να έρθουν. Μία μέρα πήρα τηλ και την αμέσως επόμενη το πρωί η τρύπα είχε εξαφανιστεί!! Πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου, τόσο για την αδιαφορία όλων μας όσο για την ανέλπιστη αμεσότητα του δήμου...

Σου εύχομαι να το αποκτήσεις το γαϊδουράκι σου και σου στέλνω μια γλυκειά καληνύχτα!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Ωραία η επίσκεψή που είχατε!
Δεν το περίμενα να απαντήσουν. Του χρόνου ναι, ξαναβγάλε και στείλτες να δούμε τι θα σου πουν! χαχαχαχα!Όσο για το γαϊδουράκι, χρειάζεται το χώρο του, ολόκληρη φάρμα για να είναι καλά!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!
ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ , ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΑΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΙΔΟΥΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
ΜΗ ΜΕ ΞΑΧΑΣΕΤΕ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!!!!!!!!!!
ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΩ ΤΑ ΜΠΑΓΚΑΖΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

Katerina είπε...

...κι εμείς σε αγαπάμε, γιατί μας δίνεις την ψυχή σου κάθε μέρα και μας ταξιδεύεις!!!
Σε γλυκοφιλώ :-)

Ξανθή είπε...

Καλημέρα!!Το θέμα είναι να βρεις γαιδουράκι να αγοράσεις σήμερα, γιατί εγώ που θέλω να κουβαλήσω κάτι σε δύσβατο δρόμο στο χωριό δεν υπάρχει κανένα ζωντανό πλέον. Βλέπεις όλοι τώρα είμαστε κουρσάτοι.
Πολλά φιλιά.

ZouZouna είπε...

Aπαντώ αυθορμήτως στον τίτλο.
"ναι, πρώτη φορά θάναι" και γελώ.
Εμάς δεν μας ζαλίζεις...
Το μυαλό σου σκοτίζεις με πάμπολλα! και αναλώνεσαι σε πάρα πολλά, ίσως χωρίς λόγο κάποια.

"στάχωσα" πρωί πρωί, μόλις γύρισα!
μάκια και ξέρεις εσύ!

Ελευθερία είπε...

μην ξαναπείς πως μας ζαλίζεις...ίσα ίσα..μας ταξιδεύεις και μας θυμίζεις πράγματα που τα έχουμε θάψει στο βάθος του μυαλού μας... νοσταλγία και αγαπη...
γλυκά φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Στην Τσιμισκή και Ικτίνου ήταν της μαμάς ή το παλιό σπίτι! Πωπω αξία αυτές οι κληρονομιές! Μια χαρά δουλεύεις μετά για χόμπυ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Leviathan , φίλε μου ξέρω οτι είμαι φλύαρη όταν έχω κέφια και σήμερα είμαι στις καλές μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη, διάβασα το μέιλ σου για τον..Εζέλ και έσκασα στα γέλια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αναστασία μου ..είσαι στη λίστα για τη μάζωξη του Οκτωβρίου..μη ξεχνάς, φλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Andie "AnGl" τους έστειλα και ..ευχαριστήριο μπας και τους καλοπιάσω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Φανή Παπαγεωργίου, παρατρίχα σήμερα να έρθω το πρωί μα μου έτυχε δουλειά και έμεινα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ειρήνη χειροποιήματα, μακάρι φίλη μου να κάνουμε το όνειρο μας έστω και αργά , άλλωστε έχουμε και παιδιά να το χαρούν αργότερα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, η Όλγα ήταν ένα εξαίρετο κορίτσι..άντε να της βρούμε και γαμπρό ..

BUTTERFLY είπε...

Καθε φορα που σε επισκεπτομαι χαμογελω κι ευχομαι μετα απο 30 χρονια να εχω κανει κι εγω μια ευτυχισμενη οικογενεια και να ειμαι με τον αντρα μου τοσο αγαπημενη! Θα σου ευχηθω αυτο που ευχομαι και για μενα, αν καταφερω να μεινω με τον αντρα μου για μια ζωη. Οταν ερθει η ωρα για το τελευταιο ταξιδι, να το κανετε αγκαλια!Φιλια!

Tante Kiki είπε...

Αχτίδα μου ποιός σου είπε ότι μας ζαλίζεις; Οι αναρτήσεις σου πάντα γεμάτες συναισθήματα μιλούν στην καρδιά μου... όσο για το γαϊδουράκι... εεεεε σκέψου τί θα έκαναν τα μικρά της οικογενείας σας εάν το είχες... αυτό σου λέω μόνον!
Καλό απόγευμα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Rena Christodoulou, άντε να έρθεις να πάμε και στη Φανή επίσκεψη!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κατερινα μου χαίρομαι αφάνταστα που θα σε γνωρίσω..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου είναι δυνατόν να μην υπάρχουν γαιδουράκια;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna, γλυκιά μου καλώς γύρισες παλιοσουρτούκι...άντε να τολμήσω να πω καλό χειμώνα έτσι για να γελάσουμε με τόση ζέστη σήμερα!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ελευθερία μου ξέρω πόσο ευγενικά κοριτσάκια είστε..τι να πειτε τώρα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ BUTTERFLY σου το εύχομαι με όλη μου την αγάπη και μακάρι η ευχή σου να γίνει αληθινή άλλωστε αυτό λέει και ο άνδρας μου πάντα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Tante Kiki εδώ τραβά η Κλώντη τα χίλια μύρια φαντάσου το γαιδουράκι!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΧΤΙΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ.ΗΜΟΥΝ 11 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΥΚΑΒΥΤΤΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΠΙΜΠΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΜΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΧΟΠΑΙΔΙ ΜΗΠΩΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ; ΦΙΛΑΚΙΑ.

Ελευθερία είπε...

αχ μα δεν τα λέω από ευγένεια... μου βγάζεις τόσο γλυκά και νοσταλγικά συναισθήματα...που, ειλικρινά είναι φορές που κάποιες αναρτήσεις σου τις διαβάζω 2 και 3 φορές και πάντα αισθάνομαι τόσο όμορφα... ακόμα και όταν λες για τις λακουβες στους δρόμους!!!!