Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Η συνέχεια της εκδρομής μας!


Συνεχίζοντας τη τελευταία μου ανάρτηση για τις Πρέσπες ξεκινώ από το ..κατέβασμα τα 165 σκαλοπάτια από τη Παναγία την Ελεούσα.. βέβαια ευκολότερο από το ανέβασμα μιας και ο ήλιος άρχισε να κατεβαίνει.. κοντεύει  8.30. Ο βαρκάρης μας περίμενε και πήραμε το δρόμο του γυρισμού αν και τα πουλιά που μαζεύονταν και βουτούσαν για το φαγητό τους ήταν ένα θέαμα που μας έδειχνε διαρκώς.


Του ζητήσαμε να μας υποδείξει ένα καλό ξενώνα και μας πήγε στη " Συντροφιά", μπροστά στη λίμνη με ταβέρνα δική του, οικογενειακή επιχείρηση με πολύ όμως φροντίδα. Ήταν τόση η κούραση μας που το μόνο που ήθελα ήταν ένα μπάνιο, σαν τρελή ξετσιτσιδώθηκα στο διάδρομο του δωματίου για να μπω στο μπάνιο.. 


 ( η τιμή του δωματίου 50 ευρώ με πρωινό για όσους ενδιαφέρονται και εννοείται ότι ήταν ο ακριβότερος ξενώνας)
Είχα και το νου μου στο Δημήτρη γιατί κάτι άκουσα για πρόσκληση να πάει με τη βάρκα να ψαρέψει μαζί τους στη λίμνη!!! Σιγά μην τον άφηνα..τα νερά της λίμνης ( 56 μ ) με τρομάζουν..προτιμώ τη θάλασσα  και ας έχει όσο βάθος θέλει.. Καθαροί και φρέσκοι με τη πείνα στο αποκορύφωμα...συνδυασμός άσχημος για τον άνδρα μου που έγινε η χαρά της ξενοδόχου όταν του έδωσε το κατάλογο.


Όμως πρέπει να ομολογήσω ότι έδωσα συγχαρητήρια στη ..συνονόματη μαγείρισσα για τα άψογα και πεντανόστιμα φαγητά της, σας φωτογράφισα μόνο το δικό μου φαγητό που διάλεξα..ψάρι της λίμνης στη σχάρα και μανιτάρια γεμιστά με 4 ειδών τυριά που τα φάγαμε και οι δύο ..

Οι πιπεριές Φλωρίνης πεντανόστιμες με το τρόπο που μας τις παρουσίασαν και το πήλινο με τους γίγαντες του Δημήτρη δικαίωσε τη φήμη τους στο τόπο αυτό. Δεν σας βάζω τι άλλο διάλεξε ο αμετανόητος κρεατοφάγος με τόσες ψαρονοστιμιές και τόσες σαλάτες που είχαμε. Δεν ήθελε με τίποτα να φάει λιμνήσιο ..Βέβαια δεν  έφαγε το κρέας τελικά..δεν μπόρεσε..βόλτα έκαναν οι σόδες το βράδυ δίπλα του με το ..πήλινο το νταβά ! Οι τιμές πολύ χαμηλές για όσα φάγαμε μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό..μόλις 38 ευρώ!
Ανακαλύψαμε ότι ήμασταν οι μόνοι τουρίστες Έλληνες εκτός από τα δύο ζευγάρια Γάλλων από τα αυτοκινούμενα που έφαγαν στη ταβέρνα. Η ησυχία..απόλυτη..αν θέλετε αυτοσυγκέντρωση, ρομαντζάδα και ηρεμία ..βρήκατε το κατάλληλο μέρος. Για να ανεβούμε στο δωμάτιο μας έπρεπε να περάσουμε από τα δύο τεράστια σκυλιά του ξενώνα.. μάθαμε ότι τελευταία είχαν πολλές επιδρομές από αρκούδες και έτσι όλοι είχαν μεγάλα σκυλιά  για εκφοβισμό. Μόνο που δεν..κατάπιαν τη Κλώντη !!!!


 Ήταν το μείον της παραμονής μας γιατί από παντού γάβγιζαν σκυλιά γιατί..μυρίζανε κάποια αρκούδα!!! Μα και γι' αυτό βρήκα τη λύση..οι ωτασπίδες από την Ολίνα τη φίλη μου χρήσιμες!!! Δροσιά, το βράδυ κουβερτούλα, τηλεόραση δεν έπιανε εδώ (!!!) ρομαντζάδα στο μπαλκονάκι μας με το φεγγαράκι να μας κοιτά από ψηλά.


Το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς, το πρωινό χωριάτικο όπως το ήθελες, φρέσκο αυγό, μέλι, καφέδες . τυριά και ότι ζητούσες. Τότε είδαμε τους ψαράδες που έφερναν τα ψάρια από τη λίμνη και τα έβαζαν στο ενυδρείο της ταβέρνας για..φάγωμα !!!!


Μη σας φαίνονται μικρά ή ψόφια..μόλις μπαίνανε στο νερό μένανε για λίγο ακίνητα και κολυμπούσαν!


Ο ένας γιος της οικογένειας ψάρευε τσιρώνια..κάτι σαν σαρδέλες και τα καθάριζε από τα δίχτυα.


Τους αποχαιρετήσαμε όλους με πολύ αγάπη, υποσχεθήκαμε να ξανάρθουμε με ..παρέα , είναι κρίμα τέτοια μέρη να είναι άδεια.. Ξεκινήσαμε για τον Άγιο Αχίλλειο που όμως είχαμε ξαναπάει πολλές φορές.


Τα μεγάλα σκυλιά παντού όπως βλέπετε..μα όλα τους καλά τα χρυσά μου!Στη συνέχεια Πόρτο Γερμανό, Μικρολίμνη  που μας άρεσε ιδιαίτερα μα δεν είχε ξενώνα να καθίσουμε, Λαιμό και παντού γύρω μας φασόλια..φασόλια..φασόλια...Δεν άντεξε κατέβηκε να τα δει από κοντά..


Την επομένη ψάχναμε να αγοράσουμε φασόλια από βιολογική καλλιέργεια και την βρήκαμε.. Βλέπετε τι κάνει το σωστό ..μάρκετινγκ; Την διάλεξα από την εμφάνιση της.. την είχε μία γυναίκα δραστήρια, πρόσχαρη , σωστή εμπόρισσα.



Με υπομονή έδειξε πρόθυμα στον άνδρα μου αν και είχε συνέχεια πελάτες, ότι φασόλι υπήρχε, μάθαμε ότι υπάρχει το ..ολόμαυρο φασόλι με κόκκινο λουλούδι και μας πήγε στο αγρόκτημα να μας δείξει τα φυτά σε όλα τα στάδια. Βέβαια δεν χρειάζεται να πω ότι αγόρασε ο Δημήτρης ότι είδος φασολιού υπήρχε, φακές και ρεβίθια και της υποσχέθηκα να δείξω στα μπλογκς την οικοβιολογική επιχείρηση της  Στέλνει φασόλια όπου της ζητήσετε και σας διαβεβαιώ ότι ο Δημήτρης μόλις γυρίσαμε  έβαλε...φασουλάδα στη κατσαρόλα.πράγματι ..νόστιμα και βραστερά!


Συγχρόνως έφτιαχνε και όλα τα είδη γλυκά , τουρσί και μαρμελάδες , μια πολύ δυναμική γυναίκα που αγωνιούσε όσο μας μιλούσε για τη καταιγίδα που είπαν ότι θα ξεσπάσει με χαλάζι ..αγωνιούσε για τα φασόλια της που είχανε ανθό.. Μα ο καλός Θεούλης φρόντισε για μία απλή βροχή όπως έμαθα αργότερα. Αποχαιρετήσαμε και φύγαμε για Κρυσταλοπηγή.. ένα άλλο κράτος..ακόμα και στη βλάστηση του..η ευλογία σταματούσε στην Ελλάδα, το πράσινο και η φύση..
Αχτιδένια φιλάκια, συγνώμη αν σας κούρασα μα πέρασα τόσο όμορφα που ήθελα να σας το δείξω..



22 σχόλια:

OLINA M είπε...

Άρχισα να ονειρεύομαι χειμωνιάτικες πυτζαμούλες και φασολάδες με καπνιστή ρέγγα μπροστά στο τζάκι!!!!
Είμαι που είμαι του βουνού και ουχί της θαλάσσης.....με αποτελείωσες με τη σημερινή σου ανάρτηση!
Και έχουμε και ένα κοκκινέλι μούρλια,που πίνεται ΜΟΝΟ με παρέα!

ag είπε...

Ε όχι και μας κούρασες.. Ισα ίσα χαίρομαι να βλέπω φωτογραφίες (η πρώτη σου φωτογραφία υπέροχη) και να διαβάζω για εκδρομές! Ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες! Θα ευχηθώ να πάτε κι άλλες κι άλλες εκδρομές! Αναρωτιέμαι πως "ξεθάβουν" τέτοια μέρη οι ξένοι που για εμάς είναι άγνωστα...
Πολλά πολλά φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, φιληνάδα μου..μου λείπετε πολύ πολύ! Θα το πιούμε το κοκινέλι που θα πάει..μη σκας ακόμα και με σαλα΄τα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Andie "AnGl", πίστεψε με αν δεν μας μιλούσε ο βαρκάρης για να μας πάει βόλτα δεν θα είχαμε αυτές τις όμορφες εμπειρίες. Η Ελλάδα μας έχει πολλές ομορφιές κορίτσι μου.

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα στο έχω ξαναπεί τα γράφεις τόσο ωραία που αισθάνομαι πως είμαι και εγώ μαζί σας!!! Γράφε εσύ να τα διαβάζουμε εμείς που δουλεύουμε και δεν πήραμε ακόμα άδεια... ευτυχώς κοντεύει όμως σε 10 και σήμερα!!!
υ.γ. πολύ ωραίο το σχόλιο για τον Δημήτρη 'η χαρά της ξενοδόχου'!!!
Φιλιά, Νάνσυ

Unknown είπε...

προσωπικά όχι μόνο δεν με κούρασες...αλλά σε ευχαριστώ πολύ γιατί είδα κάτι πολύ ωραίο που δεν τόξερα.....ναστε καλά καλή σας συνέχεια....βρε πια μαγια τσόκλη...αχτίδα και πάλι αχτίδα...tours....

fantaizi είπε...

Δεν πειραζει Γεωργια μου θα ερθει συντομα η ωρα που θα μιλησουμε να ειστε καλα μου θα ταξειδευεται σε τοσο υπεροχα μερη θα μου πεις τη διευθηνση για τα φασολια.Πολλα φιλακια!

Demi είπε...

Αχτιδούλα την χαρηκα πολύ την αναρτηση σου!!!Θαυμασα τις ομορφιες απο την εκδρομη σας!!!Να περνάτε παντα υπέροχα και να ειστε παντα καλά!!!Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νάνσυ μου καλημέρα..όταν πεινάει ο Δημήτρης ..μακριά απο σούπερ μάρκετ και εστιατόριο!!δεν ξέρει τι παραγγέλνει..και είχαμε μία πείνααααα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ homemade, φίλε μου καλημέρα, αν είχα ερκετά χρήματα δεν θα άφηνα μέρος για μέρος να ταξιδέψω, το ίδιο και ο άνδρας μου που είναι ακούραστος στο να οδηγεί, του αρέσει..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fantaizi, να ξέρεις πόσο επιθύμησα τη Κρήτη..χθες τα λέγαμε με την γλυκιά μου Ιουλία..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Demi, σας έχω και μια ..μίνι συνέχεια για την Αλβανία!

Ελευθερία είπε...

καλημέρα και από μένα!!!
πόσο χαίρομαι να διαβάζω για τις βόλτες σου...νοιώθω πως είμαι κι εγώ μαζί σου σε αυτά τα υπέροχα μέρη μέσα στην Ελλάδα που υπάρχουν και όμως δεν τα γνωρίζουμε!!
να είστε πάντα καλά να κάνετε βόλτες και να βλέπουμε κι εμεις που είμαστε μακρυα πολλές φωτογραφίες!!!!
πολλά φιλιά!!!

Ερωφίλη είπε...

Πάλι μας ταξίδεψες σε όμορφα μέρη που χωρίς εσένα δεν θα γνωρίζαμε.
Μας αρέσουν οι εκδρομές , μόλις επιστρέψαμε από 8ήμερες διακοπές αλλά-αμαρτία ξομολογημένη- δεν ξαναπάω χωρίς παρέα.
΄Οταν αποφασίσετε για Κρήτη, θα γνωριστούμε και θα σας ξεναγήσομε.
Σας εύχομε καλή συνέχεια με εκδρομές και πολλές φωτογραφίες.
Πού θα βρω φασόλια;

Christina V. είπε...

Τι όμορφα που τα γράφεις Αχτιδούλα μου! Πολύ χαίρομαι που κάνετε τέτοιες υπέροχες βόλτες και μας μαθαίνεις και τόσα πράγματα. Πολλά φιλιά και να περνάτε υπέροχα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ελευθερία μου σας ευχαριστώ που δεν σας κουράζω, όμως αγαπώ πολύ τα ταξίδια και χαίρομαι να σας λέω πόσο όμορφα μέρη έχει η Ελλάδα μας.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ερωφίλη, φίλη μου σου γράφω τη διεύθυνση απο την ετικέτα, μου είπε οτιμ στέλνει σε όλη την Ελλάδα.
ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΑ ΑΓ. ΑΧΙΛΕΙΟΥ ΠΡΕΣΠΩΝ
Παραγωγός ΝΟΝΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ ( ο άνδρας της) τηλ. 23850 46253 κιν. 6938 860054 site www.prespesfasolia.gr
e-mail: fasolia-prespwn@yahoo.gr

Rena είπε...

Oχι μόνο δεν μας κούρασες αλλά μας χαλάρωσες με τις όμορφες εικόνες!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Christina V. νομίζω οτι απο τα μπλογκ μπορεί κανείς να προωθήσει ελληνικούς προορισμούς για μικρές ή μεγάλες αποδράσεις,

Tante Kiki είπε...

Πάντως Αχτίδα μου εμένα όχι μόνον δεν με κούρασες αλλά με ταξίδεψες κιόλας. Τέλεια, ζωντανή και περιγραφική η ανάρτησή σου... ταξιδεύουμε μαζί σου! Καλό Δεκαπενταύγουστο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Tante Kiki καλημέρααααα! μόλις ξύπνησα και είναι σαν να δούλευα όλη μέρα!!!

Fanypap είπε...

Αχτίδα μου, διηγείσαι τόσο ωραία, με συνεπαίρνεις!!!πολύ ωραίο ταξίδι, σ' ευχαριστώ που με πήρες μαζί σου! φιλάκια πολλλά!