Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Σάββατο πρωί, παραλία .. στη ..Σαλονίκη..έτσι ..χαλαρά!!!!


Βολτίτσα στη παραλία με το ..αγόρι μου που έμαθε για την έκθεση που γίνεται εκεί με είδη κάμπινκ, ταχύπλοα, αυτοκινούμενα , τροχόσπιτα και ότι βάζει ο νους σας! Η αλήθεια είναι οτι στην αρχή πήγα με λιγάκι..τόσο δα..βρε παιδιά ..γκρίνια μα ..ήταν υπέροχα. Το πρωινό ολόφωτο απο τον Μαγιάτικο ήλιο επιτέλους και η θάλασσα με τον ουρανό ένα..φώναζαν παντού τη λέξη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

                                                     




Να ανησυχώ ; τι λέτε;






Εγώ πάντως..αυτό μου αρέσει!!!!!




Όμως εγώ βρήκα το δικό μου τομέα ..ένα μπουκέτο νέων παιδιών ζητούν τη γνώμη και την υπογραφή σου!





Μια υπέροχη βολτίτσα ανάμεσα σε πολύ κόσμο που έκανε ποδήλατο, ρωτούσε τους εμπόρους, έκανε  τζόκιν, χαλάρωνε στα παγκάκια, έτρωγε λουκουμάδες, τουρίστες στο άγαλμα  του Μ.Αλεξάνδρου, περίπατος με το παετόνι και το άλογο.. κι εμείς ....
-Τι λες για ένα καφεδάκι στο πλοιαράκι της γραμμής;
- Είναι ότι πρέπει ..αν και έγινε κι όλας 12.30...
-Έχουμε ψαράκι για μεσημέρι..γίνεται εύκολα!



                                                            

Το απόγευμα θα πάμε στην Έκθεση βιβλίου...αύριο...έχει ο Θεός ..ας ξημερώσει πρώτα!
Σας εύχομαι καλό ΣΚ φίλοι μου, όσοι είστε στη δική μου πόλη κάντε αυτή τη πρωινή μου βόλτα και σας λέω..είναι υπέροχη!

15 σχόλια:

el.mar είπε...

Αχ πράγματι είναι υπέροχη αυτή η βόλτα!!!Χαχαχα...φαντάζομαι τον άντρα σου στο τιμόνι ενός σκάφους κ εσύ πιο πίσω με το μαγιό κ το καπέλο να βολτάρετε στη θάλασσα....Καλά να περάσετε ότι κ αν κάνετε!!!Τα φιλιά μου!!!

Astrofegia είπε...

Πολύ όμορφες φωτό...και η έκθεση φυσικά, αλλά μου άρεσε περισσότερο το καράβι-πλοίο αλά παλαιού τύπου!
Σας εύχομαι να περνάτε πάντα έτσι όμορφα! :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ el.mar, αυτά κοριτσάκι μου είναι απο εκείνα που λέει η παροιμία: φάτε μάτια ψάρια! Το τροχόσπιτο..το ζήλεψα, μάλιστα υπέροχο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Astrofegia, ήταν μια όμορφη έκθεση σε υπέροχο μέρος..η Θεσσαλονίκη στα φ΄΄ορτε της.

Άννα είπε...

Τέλεια η βόλτα και τέλειες οι φωτογραφίες. Πέρσι είχαμε ανέβει κι εμείς Θεσσαλονίκη και κάναμε τη βόλτα με το πλοιαράκι. Ήταν υπέροχα. Ο μικρός μου νόμιζε ότι ήταν πραγματικά πειρατικό. Φυσικά δεν του χάλασα την ιδέα κι αρχίσαμε να παίζουμε τους πειρατές. Το διασκεδάσαμε κάργα... Φιλάκια πολλά.

Marina είπε...

Δώσε φιλιά στη φιλενάδα μου Σόφη Θεοδωρίδου, μια έξαιρετική συγγραφέα και δημιουργό του βιβλίου "Η νύφη φορούσε μαύρα" και ενός δεύτερου που κυκλοφορεί στην έκθεση και το υπογράφει εκεί η ίδια!!!
Λατρεύω τη Θεσσαλονίκη, θα ήθελα να ζω για πάντα εκεί! Ζήλεψα όσο δε φαντάζεσαι!!! Το καραβάκι που πήγαινε, στην αγαπημένη μου Περαία ή μήπως στο Μπαξέ;;;

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,και εμείς πήγαμε να δούμε τροχόσπιτο μανούλα άστα ξεσηκώθηκα!θα είναι το επόμενο πράγμα που θα αγοράσουμε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Άννα μου την επόμενη φορά που θα έρθετε θα είμαι κι εγώ μαζί σας.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου τώρα είδα το σχόλιο σου, μόλις γύρισα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου είδαμε ένα υπέροχοοοο! 17.900 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες!Με ταξίδεψαν,όπως και εσύ με την περιγραφή σου!Εύχομαι αύριο να περάσετε ακόμη καλύτερα!Πολλά φιλιά!

Γιώργος Πιτερός (gpiter) είπε...

Καλησπερα τι ομορφη η πολη σας ,εχω ερθει μονο μια φορα και ανυπομονω να ξαναερθω γρηγορα.Και εμεις εδω στα νοτια ειχαμε σημερα μια πανεμορφη ημερα ,αν ειχα φερει εγω τον αντρα μου σε αυτη την εκθεση,Ο ακομα εκει θα ηταν.Ομορφη βολτα...σε μια ηλιολουστη μερα ....ποτε επιτελους θα ερθει το καλοκαιρακι??????Φιλακια απο Ναυπλιον.

ElenaG είπε...

Γιατί καλε φιλενάδα δεν με πήρες μαζί!!!!
Καφεδάκι στο πλοιαράκι!!!!ΟΥΑΟΥ!

Hfaistiwnas είπε...

Καλό ΣΚ να έχουμε!!!

foufoula89 είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕς ΦΩΤ....ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ...ΤΟ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.........ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ...ΥΓ¨ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.. Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΧΩ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΠΟΛΛΕς ΕΙΚΟΝΕς ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ..........ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ .ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ..