Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Αλήθεια..όλα γίνονται πιο εύκολα όταν τα ..ξεπερνάς με την φιλοσοφία της αποδοχής...

Μόλις γυρίσαμε σπίτι καλοί μου φίλοι ...απο το πρωί!
 Κάναμε την Αξονική μα τα αποτελέσματα την...Τρίτη μας είπαν ..οπότε υπομονή. Το ξεπεράσαμε κι αυτό λες και το αποτέλεσμα δεν θα έχει σημασία για μας παρά μόνον η σημερινή εξέταση που την περιμέναμε με την σχετική αγωνία. Αποφασίσαμε οτι όλα στη ζωή είναι για να τα πολεμάς και να τα ξεπερνάς..αυτό είναι ζωή.
Όσο λοιπόν τον περίμενα στην αίθουσα αναμονής του Ιατρικού κέντρου εγώ έβγαλα απο τη τσάντα μου το βιβλίο που μου έφερε δώρο η Thalassitsa ( γιατί ξέρετε έχω τη συνήθεια να κουβαλώ πάντα στη τσάντα μου ένα βιβλίο.) "Ιστορίες να σκεφτείς" λέγεται του Χορχε Μπουκαΐ και απο τις πρώτες σελίδες με κέρδισε με όσα έγραφε..

Εσύ δεν είσαι όπως χρειάζομαι να είσαι.
Εσύ δεν είσαι όπως ήσουν.
Εσύ δεν είσαι όπως συμφέρει εμένα.
Εσύ δεν είσαι όπως εγώ θέλω.
Εσύ είσαι όπως είσαι.
Το να δεχθώ αυτό ,σημαίνει οτι σε σέβομαι και δεν σου ζητώ ν' αλλάξεις. Εδώ και καιρό έχω αρχίσει να ορίζω τον αλήθινό έρωτα ως την ανιδιοτελή προσπάθεια να δημιουργήσεις χώρο στον αλλο, ώστε να μπορεί να είναι όπως είναι! Αυτή η πρώτη  αλήθεια είναι η αρχή της ώριμης σχέσης. Αποκτά σάρκα και οστά όταν εγώ σε δέχομαι όπως είσαι και αντιλαμβάνομαι οτι κι εσύ με δέχεσαι όπως είμαι...Αυτό είναι έρωτας.

Όταν βγήκε απο την εξέταση μου λέει:
-Πάμε Φλογητά; Σήμερα θέλω τη μέρα δική μας.
Πήραμε το φαγητό μας απο το σπίτι και σε μισή ώρα ήμασταν εκεί με μια στάση στο ..σούπερ μάρκετ γιατί θα πηγαίνανε τα εγγόνια μας εκεί το βραδάκι για το 3ήμερο..και ο  παππούς ήθελε τα πάντα γι' αυτά.


Φάγαμε στο μπαλκονάκι, χαζέψαμε την όμορφη θέα και συζητήσαμε ένα σωρό πράγματα.. Η γλυκιά μου Γιαγιά Αντιγόνη με πήρε τηλέφωνο...ευχαριστώ φίλη μου !


Ακόμα δεν έχει πολύ κόσμο αν και είδαμε μια παρέα γυναικών με φόρμες να κάνουν ..αθλητική παρέλαση με όλα τα ..κονφόρ απο κορδέλα στο μέτωπο μέχρι βηματισμό ελαφρού τροχάδειν...όμως έκαναν το λάθος να κάνουν στάση δίπλα μας.. στο ζαχαροπλαστείο Χατζηγιάννη!
Φύγαμε απογευματάκι γιατί μας έπιασε ψυχρούλα και το αεράκι άρχισε μαζί με ελαφρά κυματάκια στη θάλασσα. ( η κόρη μου η τρελλή τι θα κάνει με τέτοια ψυχρούλα; )
-Πάμε στη Σουρωτή να μαζέψω σύκα για γλυκό; τα θέλω μικρά..μου είπε..


Και όταν βάλει κάτι στο μυαλό του το κάνει..κι εγώ αποφάσισα σήμερα να του κάνω όλα τα χατίρια γιατί ..μ' ευχαριστεί ..
 Η ανταμοιβή μου ήρθε όμως όπως πάντα τρυφερή και γλυκιά, τα λουλούδια της ημέρας μου ήταν ..ένα μπουκέτο χαμομήλια!



Όσο μάζευε όλα αυτά εγώ εξακολουθούσα να διαβάζω το βιβλίο..Φθάνω σε κάποιο ποίημα του:

ΚΙ ΑΝ ΕΙΝ' ΑΛΗΘΕΙΑ πως πια δεν μ' αγαπάς
σου το ζητάω,
σε παρακαλώ,
μη μου το πεις!
Χρειάζομαι σήμερα
κι ακόμα
να ταξιδεύω
αθώος στα ψέμματα σου...
Θα κοιμηθώ χαμογελώντας
και πολύ ήρεμος
Θα ξυπνήσω
πολύ νωρίς το πρωί.
Και θα βουτήξω ξανα στα βαθιά
σ' το υπόσχομαι...
Αλλα αυτη τη φορά
χωρίς κουράγιο για διαμαρτυρία ή αντίσταση,
θα βυθιστώ με τη θέληση μου
και χωρίς επιφυλάξεις
στη βαθιά απεραντοσύνη  της εγκατάλειψης σου...

Γυρίσαμε σπίτι αφού πρώτα πήγαμε να πάρουμε τον παππού μας απο το σπίτι του που μας πήρε τηλέφωνο και μια στάση στο σπίτι της καλής μου φίλης Γαστερόπληξ που μου έφτιαξε ταχινόπιτες και σταφιδόψωμα για τον Δημήτρη μου.
Μόλις μπήκα σπίτι  στο τηλέφωνο η Χριστίνα απο Κατερίνη...ξεχυλίζει απο ενδιαφέρον  και αγάπη... Ανοίγω τον υπολογιστή...24 μέιλ.... Ποιός σας είπε οτι είμαι φτωχή...πάμπλουτη είμαι φίλοι μου ( σουυυυυς! μη το καταλάβει λάθος η εφορία!!) όταν έχω τόσους  φίλους που νοιάζονται για μένα ..για μας...Σας εύχομαι καλό ΣΚ να περάσετε.να είστε ήσυχοι ήμαστε καλά..γιατί ήμαστε μαζί σε όλα..έτοιμοι..



42 σχόλια:

marilia είπε...

:)
ένα φιλί στον καθένα σας. Άντε, κι ένα τρίψιμο κεφαλιού στην Κλώντη! :)

Thalassitsa είπε...

πως και πως περίμενα αυτή την ανάρτηση Αχτιδούλα μου! (είπα να σε τηλ αλλά είπαμε είμαι ντροπαλούλα)...χαίρομαι που τελείωσε η εξέταση και είστε χαλαροί...Τα αποτελέσματα εύχομαι με όλη μου την ψυχή να είναι ΤΕΛΕΙΑ!
Επίσης χάρηκα που το βιβλίο σε κράτησε συντροφιά αυτή τη στιγμή..καλέ συγκινήθηκα μπορώ να σου πω!
επίσης χάρηκα που είδα την παραλία των Φλογητών...εκεί μπροστά καλέ κάνω μπάνιο(όταν δεν πάμε σε beach bar)χεχε
Γενικά με αυτή σου την ανάρτηση χάρηκα πολύ και ένα μικρό δάκρυ τσουπ ξεπετάχτηκε απ το ματάκι...και πάλι την Τρίτη να είσαι ακόμα πιο χαρούμενη εύχομαι! φιλιά και στους δυο!

Lefkothea είπε...

Αχτιδενια γλυκια...σου "χρωσταω" (απο μεσα μου) μια απαντηση αλλα δεν ειμαι ετοιμη ακομη...θα ερθει μονη της,με τον καιρο...και σου χρωστω και μια συγνωμη...ξερεις εσυ...οσο σε διαβαζω βλεπω εναν γλυκυτατο ανθρωπο μπροστα μου και χαιρομαι πολυ γι αυτο...το οτι δεν γραφω σε καθε σου αναρτηση να ξερεις πως δεν σημαινει οτι δεν την διαβασα..ειμαι εδω καθε βραδυ,αλλα δεν ειμαι ετοιμη ακομη...νομιζω πως με καταλαβαινεις χωρις να πω περισσοτερα...καλο σας βραδυ και φιλακια!!!

foufoula89 είπε...

ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ...ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΜΙΚΡΕς ΓΛΥΚΕς ΣΤΙΓΜΕς....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΟΡΧΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ .....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,μανούλα μου έχω ακούσει για τον χορχε.πρέπει να είναι καταπληκτικός !όλα θα πάνε καλά!να μου φιλήσεις τον νταντούλι μου!καλή νύχτα !πότε θα έρθει αυτό το πάσχα....μου λείπετε............

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia μικρή μου φίλη μου έχεις γίνει γνώριμη μορφή πια και όταν διαβάζω τα σχόλια σου είναι σαν να σε έχω απέναντι μου και σου μιλώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalassitsa μου το βιβλίο σου υπέροχο πραγματικά, δεν το τελείωσα ακόμα γιατί το ξανάβαλα στη τσάντα μου για να με συνοδεύει σε στιγμές που είμαι μόνη.. το κάνω συχνά αυτό με ένα βιβλίο που μου αρέσει..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Lefkothea,φίλη μου καλή ..τι σημασία έχουν τα σχόλια εκτός απο το αντιγύρισμα της παρουσίας..Ξέρω οτι είστε εδώ..δίπλα μου κι αυτό μου φθάνει..Συγνώμη; για πιο λόγο; η γνώμη του καθενός είναι σεβαστή και άλλωστε πως να έχω την απαίτηση να σου γίνω αρεστή χωρίς να με γνωρίσεις απο κοντά.Πιστεύω οτι τα μάτια είναι ο καθρέπτης της ψυχής και τα γραπτά είναι της καρδιάς..Εύχομαι κάποτε να γνωριστούμε απο κοντά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ foufoula89, φίλη μου χωρίς να κάνω την έξυπνη ομολογώ οτι είναι το πρώτο που διαβάζω. Συνήθως διαβάζω μυθιστορήματα και βιβλία τέχνης επάνω στη δουλειά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου σε περιμένω..μου λείπεις και το ξέρεις, 'όσο για το βιβλίο..θα το έχω διαβάσει μέχρι τότ και ..ξέρεις εσύ..είσαι η μόνη που εμπιστεύομαι τα βιβλία μου εκτός απο τη κόρη μου την Ειρήνη.Την Μ. Πέμπτη θα έρθεις; θα κοιμηθείς σε μένα ; να ετοιμάσω το δωμάτιο..

Ποδηλάτισσα είπε...

Όσο όμορφη ήταν αυτή η δική σας μέρα στα Φλογητά.... τόσο καλά να είναι και τα αποτελέσματα της Τρίτης!!!
Μια μεγάλη αγκαλιά για σένα και τον Δημήτρη σου!!!

fantaizi είπε...

Καλησπερα Αχτιδουλα μου χαιρωμε απο τα βαθυ της καρδια μου που πηγαν ολα καλα με την εξεταση θα δεις που και τα απτελεσματα θα ειναι καλα! Δεν μπορουσα τοσες μερες να γραψω σχολιο στης αναρτησης γιατι το αφιλοτιμο το lp μου κανει νερα.Σας ευχομε καλο ΣΚ και της ευχες μου να πανε ολα καλα στον κ Δημητρη.Φιλια!!!!!

friendly είπε...

Είμαι και εγώ εδώ, παρόλο που δεν προλαβαίνω να σου γράψω, όλα θα πάνε καλά, θα δεις....Σε φιλώ και σε σκέφτομαι πολύ, καληνύχτα!

ag είπε...

Καλά αποτελέσματα. Πάει πέρασε κι αυτό.. Η ουσία όμως βρίσκεται στο ότι περάσατε όμορφες και γεμάτες στιγμές. Αυτό έχει σημασία, να μην περνάνε ανούσια οι μέρες. Καλό Σ-Κ και να διαβάσω κι άλλες αναρτήσεις με όμορφες εικόνες!
Σε φιλώ

Thalassenia είπε...

Εύχομαι να ξεπεράσετε κάθε δυσκολία.
Να είστε μαζί και πάντα δυνατοί.
Σας έχω στο νού μου.

Φιλιά θαλασσένια.

Marina είπε...

Αυτή είναι η κανονική Αχτίδα! Αυτή που παρά τις δυσκολίες βλέπει το ποτήρι γεμάτο, ξέχειλο!!! Ο πλούτος σου είναι ο Δημητράκος σου, οι κοράκλες σου, τα εγγόνια σου και όοοοοοοοοολοι εμείς!!!!!!! Υπάρχει πολύ αγάπη που λάμπει σαν ήλιος πάνω απ'το κεφάλι σου! Και φτάνει μέχρι την ψυχούλα σου για να σε ζεσταίνει...
ΥΓ: Ήθελα να είμαι η Κλώντη και να κοιτάζω με μάτια γουρλωμένα τη θάλασσα...

Πόπη είπε...

Όλα θα πάνε καλά θα το δεις!!!!
Τι υπέροχη θέα έχετε από το σπίτι σας στα Φλογητά!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα απολαύσετε ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι με ελάχιστη συμμετοχή των γιατρών. Τόσο όσο χρειάζεται για να αποκατασταθεί το πρόβλημα... και μετά ολοταχώς για Φλογητά!!!!!!
Καληνύχτα και καλό Σ.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου αχτίδα συμφωνώ μαζί σου.Η αγάπη και η συμπαράσταση είναι το πιο σημαντικό.Οταν είσαι ΜΑΖΙ ξεπερνάς τα πάντα.Αυτό είναι η αληθινή ευτυχία.Εξάλλου το'πε ο ποιητης.Το ταξίδι είναι πιο σημαντικό απ΄'τον προορισμό...Και σεις σ'αυτό το ταξίδι ήσασταν, είστε και θα είστε για πολλά χρόνια ακόμα ΜΑΖΙ... Για πολλοστή φορά σας στέλνω την αγάπη μου, πολλούς χαιρετισμούς και όλα να είναι πάντα καλά για όλους σας.Αχτίδα-φίλη μου, τις στενόχωρες νύχτες μου είσαι το αποκούμπι μου...Καλά αποτελέσματα στον κ. Δημήτρη. Φιλιά!!! Όλγα.

OLINA M είπε...

΄Ετσι μπράβο! Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση...βόλτες και αγαπημένοι φίλοι (και ευτυχώς είσαστε γεμάτοι και από τα δύο!)

Αυτό το ΣΚ είναι από τα δύσκολα (από εχθές είμαι αγκαλιά με τον καναπέ..),οπότε δεν έχει Φλογητά και υγρασία.Θα ανεβούμε στην πεθερούλα μου, να με κανακέψει λιγουλάκι!!!!
Φιλάκια από όλους!

anthivolon είπε...

Eύχομαι κάθε δυσκολία να ξεπεραστεί με τον πιο ανώδυνο τρόπο!! Εύχομαι τα αποτελέσματα της εξέτασης του Δημήτρη να είναι αυτά που θα σας δώσουν περισσότερη δύναμη και αγάπη για τη ζωή!!
Έχετε την αγάπη μου και τα φιλιά μου

lourdi lourdaki είπε...

NA EIΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Υπέροχη ανάρτηση! :)

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!!
Μα είδες τι όμορφα; Ώρες ώρες σας ζηλεύω που έχετε ξεγνοιασιά που δεν έχουν οι νέοι σήμερα.. :):):):)
Οι γυναίκες έκαναν γυμναστηκί και εσύ τις τάϊσες;;; χαχαχαχαχα! Πάνε οι θερμίδες!!!
Καλό Σκ να έχουμε!

magda είπε...

Όλα θα πάνε καλά !!!
Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

Ερωφίλη είπε...

Απορώ πως τα προλαβαίνεις όλα!!!Βολτίτσες, επισκέψεις,καφεδάκια, γλυκάκια ......Εγώ, γιατί έχω κάνει τη ζωή μου δύσκολη; Πρέπει να αναθεωρήσω κάποια πράγματα, να οργανωθώ και να παραδειγματιστώ από σένα! Καλά αποτελέσματα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ποδηλάτησα, φίλη μου ελπίζω πάντα στο καλύτερο, εκείνος φοβάται μη του βγάλουν κάτι ακόμα ο καημένος..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ fantaizi ακόμα δεν σου ήρθε το καινούργιο; εγώ τώρα ευκαίρισα να ανοίξω τον υπολογιστή, είχα πολύ δουλειά στο εργαστήρι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ friendly, σ' ευχαριστώ γλυκιά μου, με τόσες ευχές ....ελπίζω σε πολλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Andie "AnGl"σήμερα έβρεχε όλη μέρα κι εγώ είχα πολλή δουλειά στο εργαστήρι μου, αύριο θα πάμε κάπου μα δεν πολυθέλω γιατί κάνει ψυχρούλα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalassenia, θα σου πω κάτι που διάβασα στη Κρήτη..Κι αυτό θα περάσει..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου δεν είναι και σωστό να μαραζώνει κανείς για κάτι όταν γύρω μας υπάρχουν τόσα χειρότερα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Πόπη μου μάλλον τα παιδιά μας θα το χαρούν περισσότερο..θα δούμε, θέλω να μην λέχω ένοια υγείας πίσω μου.Μου λείπεις..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Όλγα.Καλό μου κοριτσάκι, εμείς τα λέμε στο τηλέφωνο..να είσαι καλά και να σκέπτεσαι θετικά πάντα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, φίλη μου τα είπαμε στο τηέφωνο, να προσέχεις και να είσαι πάντα καλά..τι να πω για σένα κορίτσι μου, τι να τολμήσω να πω, είσαι απο τη μερίδα των ηρωίδων.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ anthivolon, ευχαριστώ φίλη μου, να είσαι καλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ lourdi lourdaki, ακόμα εδώ είσαι εσύ..δρόμο..πάνε διακοπές και για μας!Καλά να περάσεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΚΦΡΑΣΟΥ, ευχαριστώ γλυκιά μου..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, ήμασταν ..παιχνιδιάρτιδες και γκουντουρντισμένοι απο τα νειάτα μας καλέ, τώρα θα αλλάξουμε που δεν έχουμε χρόνο;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ magda μου σ' ευχαριστώ, όλα νομίζω οτι θα πάνε καλά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ερωφίλη μου είναι θέμα οργάνωσης και προτεραιοτήτων που βάζεις στη ζωή σου.Μην αφήνεις το χρόνο να περνά κόντρα σε αυτά που θέλεις..

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

σας αξίζει η αγάπη όλων μας, είστε υπέροχοι άνθρωποι γι' αυτό κι είστε πάμπλουτοι, πιστεύω να μην έρθει περαίωση εφορίας μετά τα γραφόμενα, το λογαριασμό να τον στείλεις σε μένα να μάθω να αποκαλύπτω μυστικά!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Οι δύσκολες ώρες της αναμονής εύχομαι να περάσουν τόσο γρήγορα που να μην τις θυμάστε ούτε σαν όνειρο. Φιλιά , Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!