Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Φιλάκια Αχτιδένια με ήλιο και καλή διάθεση.

Υπέροχη Ανοιξιάτικη μέρα, πετάξαμε τα ζακετάκια και βάλαμε τα κοντομάνικα..
Η κληματαριά του Δημήτρη στο μπαλκόνι φύλλωσε και την χαιρόμαστε σαν παιδιά...


Σας είπα ..ψέμματα..ξαναζωγράφισα αυγά!!!!!!


Πήγαμε στη Λαϊκή.....


Μαγείρεψε το παλικάρι μου...μάλλον έψησε!


Έβρασε και χόρτα για συνοδεία...


Ήπιαμε και το ουζάκι μας...μόλις πριν λίγο...
Ε! ένα γλυκό κουταλιού λεμόνι από την Γαστερόπληξ για  να αλλάξουμε τη γεύση μας...


Το ..μανταρίνι της Ξανθής το φάγαμε!
Άντε .. πάει το μισό το Σάββατο κάτι θα βρούμε για το υπόλοιπο...
Μάθαμε ότι οι κόρες μας περνούν όμορφα στα Φλογητά.. κι εμείς το ίδιο τις είπαμε...δεν ζηλεύουμε, αύριο να δείτε πως θα περάσουμε...
Φιλάκια Αχτιδένια με ήλιο και καλή διάθεση.

13 σχόλια:

Άννα είπε...

Γεμάτη η μέρα με όμορφα πράγματα. Όλα τέλεια αλλά το γλυκάκι λαχταριστό. Καλό υπόλοιπο ΣΚ.
Φιλάκια. Άννα

Εφη είπε...

Μπράβο Αχτιδούλα!!! Καλό και όμορφο υπόλοιπο ΣΚ να έχετε!!

Αυτό το λεμόνι μου άναψε φωτιές...αχ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Αχτίδα μου, πάντα με χαμόγελο και καλή διάθεση!!
Το λεμονάκι θα το ζήλευα πολύ, αλλά μου έφτιαξε το Μαράκι μας και θα μου το στείλει αύριο, οπότε... συγκρατούμαι χα χα χα!
Φιλάκια!

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!!!!
Ουάου τα αυγά σου!!! Είπαμε κρατάμε τη ζωγραφική σαν χόμπι!!! Και είναι καλό!!
Το λεμονάκι φαίνεται εξαιρετικό!!! :)

Κωνσταντίνα είπε...

Τώρα που έχει φτιάξει ο καιρός οι βολτούλες επιβάλλονται. Και μετά καλό φαγητό και ουζάκι (παίρνω ιδέες για αύριο) με το σύζυγο...τι καλύτερο!

Καλό υπόλοιπο σ/κ να έχετε!

el.mar είπε...

Έτσι όμορφα κ ωραία....φιλάκια Αχτιδούλα μου!!!

Marina είπε...

Σαν να λέμε γέμισε η μέρα σου!!!! Εμένα πάντως κακό μου έκανες δείχνοντας μου το γλυκό...Θυμήθηκα το βάζο της μαμάς μου με το περγαμόντο και τώρα βιάζομαι να τελειώσω το σχολιασμό για να βουτήξω μέσα στο βάζο! Αλήθεια πάει ο φραπές με το γλυκό του κουταλιού;;; Σκασίλα μου, πάει δεν παει..... Εγώ θα το φάω έτσι και αλλιώς...χι...χι...χι...

Ξανθή είπε...

Καλέ πως μεγάλωσαν έτσι τα φύλλα σε μια βδομάδα!!
Το μανταρίνι τέλος;;να σου στείλω άλλο!!!
Καλά να περάσετε!!

magda είπε...

Υπέροχα τα αβγά !!!
Αλλά και οι μαγειρικές του Δημήτρη σου, πεντανόστιμες !!!
Καλή διασκέδαση για αύριο !!!
Φιλιά

Rena είπε...

Είχε κι εδώ ωραία μέρα σήμερα,επιτέλους φάνηκε η άνοιξη ε καιρός ήταν!!
Καλά να περνάτε!!!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,μανούλα η κληματαριά τέλεια!αχ μου έλειψε η λαική!καλά να περάσετε άυριο.φιλιά στον νταντυ μου στο κλωντίνι και στο κο Νικο

Ανώνυμος είπε...

μια χαρα περνατε!!

η κληματαρια τελεια!!!μου θυμισε καλοκαιρακι γλυκο!!μμμμμ!!!

marilia είπε...

Το ότι εμένα θα μου τραβούσε την προσοχή... ψαροπιατέλα, δεν το περίμενα! Εντυπωσιακό! Κύριε Δημήτρη, μέχρι που θα το δοκίμαζα δηλαδή! :):):):)