Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Μια νέα μέρα πάντα είναι ..μια νέα μέρα, ένα ξεκίνημα , μια ελπίδα ακόμα μη το ξεχνάτε!

Καλημέρα, καλημέρα..σηκώθηκα πρωι με καλή διάθεση για να κάνω πολλά μιας και πρέπει επιτέλους να στρώσω τον άνδρα μου στο να αδειάσουμε το μαγαζί.. Ναι ...τελείωσε επιτέλους το μπάνιο μας με τον ψηφιδωτό καθρέπτη που έκανε τελικά μόνος του αρνούμενος την εθελοντική προσφορά μου να συμβάλω στο μπάνιο...
 Με το καφέ στο χέρι και σπανακοπιτάκια με συνταγή της καλής μου Γαστερόπληξ κάνω το βολτάρισμα μου στα μπλοκόσπιτα σας λίγο βιαστικά...


Εμπρός ..πάρτε ένα για καλό ξεκίνημα το πρωί! Να ξέρετε πόσο λυπάμαι κάθε φορά που φιάχνω  πράγματα και δεν μπορώ να σας δώσω να δοκιμάσετε!
Χθες πέρασα το πρωινό μου να φυλάω τον μικρό Δημητράκη για να βοηθήσω τη κόρη μου που μετακομίζει σε νέο σπίτι. Πέρασα υπέροχα. έπαιξα μαζί του μετά  τον κοίμησα, σιδέρωσα  και μετά το έριξα στο διάβασμα σε ένα υπέροχο βιβλίο που διαβάζω τώρα " Το κλειδί της Σάρας" μέχρι να έρθει η κόρη μου.


Η Κλώντη έπαιξε με τον Πόκο  όσο τον ..ανέχθηκε δηλαδή η.. κακομαθημένη!
Ο Δημήτρης μου που πήγε το αυτοκίνητο για σέρβις ήρθε να με πάρει για να γυρίσουμε σπίτι μας για φαγητό... Είπαμε...συνταξιούχοι...προς το παρόν παίζουμε το παιχνίδι μας σαν κάτι νέο..θα φανεί μετά απο 1 μήνα όταν θα βαρεθούμε τη στασιμότητα και δεν θα υπάρχει και άλλο ... μπάνιο να φτιάξει!!!!!! Πάντως λέει οτι θα μετατρέψει το μαγαζί μας σε ένα μικρό διαμερισματάκι .. αλλά αυτό χρειάζεται και πολλά χρήματα του λέω και τον..κόβω λιγάκι τη φόρα.. Βλέπετε γιατί ταιριάζουμε,  είμαστε το αρνητκό με το θετικό, εκείνος ονειροπόλος, εγώ όταν θέλω πολύ ρεαλίστρια για να τον προσγειώνω με το ..μαλακό δηλαδή....Αν και τελικά όταν θέλει κάτι και το βάζει στο μυαλό του το κάνει όσο και αν του φωνάζω..
Ο καφές μου τελείωσε, η Κλώντη με κοιτά στα μάτια για βόλτα..σας εύχομαι ολόψυχα καλή μέρα να έχετε. Αχτιδένια φιλιά  σε όλους σας.

43 σχόλια:

Sweet Dreams είπε...

Γλυκιά μου αχτίδα καλημέρα!!!

Μπαίνω κάθε πρωί στο blog σου για να πάρω λίγη από τη ζωντάνια σου και την αισιοδοξία σου!!!

Φιλιά πολλά!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Η φωτογραφια με τη Κλώντη και το Πόκο είναι όλα τα λεφτά! χεχε

Ευχαριστούμε κιόλας και τα σπανακοπιτάκια! Εγώ ευχαρίστως θα πάρω δυο τρία! :)

Φιλιά και μια μεγάλη καλημερα!

ElenaG είπε...

και δεν θα υπάρχει και άλλο ... μπάνιο να φτιάξει!!!!!!

Καλεεεε εμείς γιατί είμαστε εδώ!!!
Θα κάνει δημιουργικές διακοπές!ΧΑ!ΧΑ!

Καλημέρα Γεωργία μου και εγώ με το καφέ στο χέρι πήρα και το κάτι τις
μου από το κέρασμα σου
διάβασα και τη συνέντευξη σου
...πάμε για καμια δουλειά τώρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Όταν ξεκινάει η μέρα με τέτοια λόγια αισιοδοξίας, ζωντάνιας, χαράς πως να μη πάει καλά???
Καλημέρα γλυκιά μου Αχτίδα, σου στέλνω πρωινί φιλί!!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα να έχουμε!!!!!

Magdalene B. είπε...

Καλημέρα!Να έχουμε μια χαρούμενη και δημιουργική νέα μέρα!

Dee Dee είπε...

Θελω κι εγω βοηθεια στην αποθηκη!! Μηπως να του κοψουμε μεροκαματο να ερχεται να ασχολειται δημιουργικα σε μας, να περναει η ωρα του;; :):) Μετα θα πινει κι ενα τσιπουρακι με τον μπαμπα μου και τον Δημητρη μου και θα περναει σουπερ :):)

Μετακομιζει η Ιωαννα;;; Καλο κουραγιο!!!

Φιλακιαααααααααααααααα

Εφη είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα!!!
Καλή δύναμη στην κόρη!

Marina είπε...

Καλημέρα!!!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!!
Την αγάπη δεν τη βαριέσαι ΠΟΤΕ!!! Εκεί να προσυλωθείς!!!

moments collector είπε...

Καλημέρα!!!!η Κλώντη κορυφαία....όσο για εσάς,σίγουρα θα βρείτε κάτι να κάνετε....να είστε καλά!!

Katerina είπε...

καλημέρα κούκλα μου!

Παίρνω ένα γιατί δεν κάνει να πιω ξεροσφύρι τον καφέ μου!!

Signorina Christina είπε...

Ax ti gluka ta skulakiaaa~!~ Kai ta spanakopita fainontai laxtarista!! :D:D

SignorinaTina

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα, να έχεις μιαν πολύ όμορφη μέρα Αχτίδα μου!

el.mar είπε...

Γειά σου βρε Αχτιδούλα μου...τα φιλιά μου!!!

love2love είπε...

μπες στην αναρτηση μου που εχω κανει για το θεμα χαριζω αρα νιωθω καλα και εκει θα δεις σαιτ που μπορεις να ζητησεις κατι δωρεαν σαν ανταλαγη για δες και ποτε δεν ξερεις εχω παρει ρουχα επιπλα τσαμπα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Sweet Dreams, φίλη μου για ..καλό μεσημέρι τώρα θα πω! Ο Δημήτρης μου μαστορεύει κι εγώ σερφάρω μέχρι να γίνει το φαγητό..Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια.Σας αγαπώ όλες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΚΦΡΑΣΟΥ, έχουν πλάκα..ο Πόκο την κυνηγά αι αυτή του γυρνά πλάτη!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG, φίλη μου να είσαι καλά με το ..κεραμικό σου για το σκόρδο..σε θυμάμαι κάθε φορά .

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Lilium, φίλη μου θα περάσω να δω αν είσαι καλά, φιλάκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, καλή μέρα να έχεις αγόρι μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Magdalene B. μέχρις εδώ..καλά πέρασα, τώρα μαγειρεύουμε μαζί και μετά..μετά..κάτι θα βρουμε ..μη σκάτε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Dee Dee μου το θέμα είναι οτι κάνει ότι τον ευχαριστεί, ότι θυμάται και ότι χαίρεται..καλέ θα σου την κάνω την επίσκεψη στα σίγουρα μόλις έρθει η Ανοιξη. Τώρα έχω χρόνο μπόλικο..θα φέρω και τον Δημητράκη για ...κονέ με την κόρη σου..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Εφη μου είναι δύσκολη μια μετακόμιση.Την Κυριακή θα είμαι εγώ σπίτι με τα παιδιά και ο Δημήτρης θα βοηθάει..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου πράγαμτι ..την αγάπη δεν την βαριέσαι σε όποια μορφή κι αν είναι ..

b|a|s|n\i/a είπε...

ίσως να το κάνετε παιχνιδότοπο για τα παιδιά.
πολύ καλή σου μέρα αχτίδα μου. φιλιά πολλά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nandia μου χαίρομαι η...σκυλομάνα όταν μου λένε για το Κλωντάκι μου..είναι κούκλα έτσι;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Katerina μου είχα και καρυδάτα μα δεν τα πρόλαβα,...τα έφαγε όλα ο άνδρας μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Signorina Christina, γλυκιά μου Benvenuti, τα σκυλάκια μας κουκλιά, τα σπανακοπιτάκια μας πεντανόστιμα , είχα και καρυδάτα αλλά εξαφανίστηκαν..καλώς ήρθες στη παρέα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΛΕΝΑ μου καλημέρα όλη μέρα!

@ el.mar, κουνελάκι μου γειά σου , φιλάκια!

@ love2love, φίλη μου το ξέρω το σάΐτ και είμαι μέλος. έχω χαρίσει πολλά πράγματα εκεί!

Ανώνυμος είπε...

@Αχτιδα,καλημερα μανούλα μου καλά η κλώντη φανταζομαι ποσο αγάπησε τον πόκο!!!!!φιλιά σ'αγαπω και στον νταντούλι μου φιλιά!!

Πόπη είπε...

Μμμμμμμμμ νόστιμα τα σπανακο- πιτάκια σου Αχτιδούλα!!!! Περιμένω συνταγή...
Συγχαρητήρια στον πρωτομάστορα το Δημήτρη και σε σένα που με τη διαφήμηση που του έκανες, νομίζω ότι δεν θα πεινάσει ποτέ.
Έτσι ωραία να περνάτε πάντα, φιλάκια και καλό μεσημέρι.

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΗ ΑΧΤΙΔΑ!!!
ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ..
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ..
ΜΕ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΤΟ ΠΑΛΕΥΑΜΕ..
ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ!
ΕΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΝ ΛΕΩ..
ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ Ο ΠΟΚΟ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!.. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!ΚΑΙ ΧΑΔΙΑ ΣΤΟ ΠΟΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΛΩΝΤΗ!!
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ b|a|s|n\i/a, φίλε μου τώρα πια με τα μαθήματα τα δυο μεγάλα δεν τα έχω πολύ, δηλάδή σήμερα, τώρα έχω την εγγονή μου που θα μείνει σήμερα μαζί μου λόγω αρρώστιας.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου κάνε τα σπανακοπιτάκια είναι πανεύκολα και πολύ νόστιμα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Πόπη μου σ' ευχαριστώ, τα σπανακοπιτάκια είναι υπέροχα σαν κουρού με σπανάκι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ lourdi lourdaki μου το είπε.. ο καημενούλης παίζει χαρούμενος όλη μέρα..

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Γλυκιά μου αχτίδα..μου αρέσει η αισιοδοξία σου τόσο πολύ! Δίνεις απλόχερα την θετική σου ενέργεια..
Καλό σου βράδυ!!

Potpouri είπε...

Τη όμορφα που είναι λατρεύω όλα τα ζώα . Καλές Απόκριες, καλή συνέχεια στο blog .

Ρεβεκκα είπε...

Εγω θα σου ευχηθω καλημερα για την αυριανη μερα μιας κ τωρα ειδα το ποστ σου.Φιλι μεγαλο...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μοντέρνα Σταχτοπούτα κι εμένα μου αρέσει το δικό σου γιατί μαθαίνω πολλά μοντέρνα θέματα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ρεβεκκα, καλημέραααααα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Potpouri, καλώς ήρθες γλυκιά μου..κι εγώ λατρεύω τα ζώα!

Ειρηνη Σ είπε...

εσεις και στασιμότητα δεν πανε μαζι
εισαστε και οι δυο χρυσοχερηδες αποτι εχω καταλάβει οποτε....πως να βαρεθείτε???
καλορίζικο το σπιτι των παιδιων σας
να το χαίρονται