Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Τι βράδυ το χθεσινό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


glitter-graphics.com


Καλημέρα, καλημέρα...τι έπαθα χθες η γιαγιά..Η κόρη μου γυρίζοντας από το ταξίδι της μου έστειλε τα δύο εγγόνια μου να τα ..διαβάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να πάρει η ευχή ..ένας από σας δεν είναι μαθηματικός να τον παίρνω τηλέφωνο για βοήθεια;
Που να θυμηθώ εγώ πια τα ..κλάσματα...τα μικτά , τα τρίγωνα και τα παραλληλόγραμμα;
Τα 3/4 της διαδρομής ...τόσο ..αν έκανε 4 διαδρομές και το φορτηγό είχε τόσο..χαλίκι ..πόσο;...το κακό σας το καιρό..χάζεψα!
-Πασχάλη γράφε.....το δάσος...3 φορές!
-Βαριέμαι...ουάουυυυυ! (κλάμα....)
-Γιαγιά δες και τα δικά μου, τα 7/8 της ζάχαρης..τόσο αν αφαιρέσουμε τόσο και την βάλουμε σε ένα βάζο που χωρά τόσο ..πόσο;
-ΔΗΜΉΤΡΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!
- Δεν ακούω τίποτε..μαγειρεύω και τώρα θυμήθηκα ότι ..θα κάνω μπάνιο..
Έβαλα το παππού μας να ενώσει τα ..δεκάδες τριγωνάκια για να δούμε πόσα παραλληλόγραμμα θα γίνουν!....
-Γιαγιά μερέντα έχεις;..
-Το ..δάσος το άτιμο το έγραψες;
-Μπανάνα έχεις για να βάλω επάνω τη μερέντα;
Σήκωσα τα χέρια..άρχισα να σας σκέπτομαι έναν ένα ..ποια να πάρει ευχή είναι μαθηματικός;
-Γιαγιά εσύ δεν έκανες μαθηματικά ..;
- Πανάθεμα με είχα και 20.. μόνο που ήμουν 50 χρόνια νεώτερη ....έβγαλα κρυφά το κινητό μου και έκανα τις διαιρέσεις!
-Γιαγιά η κυρία είπε ότι αυτό απαγορεύεται..
-Θα ..έλεγα κάτι για την ..δασκάλα σου μα ...
Πέστε μου βρε φίλοι μου..πως είναι δυνατόν να τα ..ξέχασα όλα...τώρα θυμάμαι αχνά που αναρωτιόμουνα κι εγώ τι τα θέλουμε τα κλάσματα...βέβαια κάτι τα θέλαμε..
Παρακαλώ θέλω μέιλ και τηλέφωνο εκτάκτου ανάγκης να με σώζει σε κάτι τέτοιες στιγμές.. και ...αρχίζω να ψάχνω για κτήμα..λένε ότι εκεί στον..Έβρο είναι φθηνότερα!
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα..πάω να ζωγραφίσω και μετά...ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ...Παναγία μου!!!!!!

55 σχόλια:

para-kelsoscooks είπε...

Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα.Αυτό που περιγράφεις είναι .....η χαρά της γιαγιάς!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μερέντα του έδωσες του παιδιού;

Αχτιδούλα μου ο τίτλος τρομακτικός.
Ετρεξα να δω τι σε βρήκε!
Τα κλάσματα!
ΧΑΧΑΧΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχτιδούλα μου, η δεύτερη μεγάλη μου αγάπη μετά την μαγειρική, είναι .... τα Μαθηματικά, δεν κάνω πλάκα!!
Πες που να σου στείλω το τηλέφωνο μου χα χα χααα!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!!!

evelina είπε...

Αχτιδούλα μου δυστυχώς από μαθηματικά σκράπα χαχαχαχα Στοβ Έβρο?για κτήμα?πιο ψηλά στο διδυμότειχο είναι ακόμα φθηνότερα.Καλή σου μέρα αι καλή βδομάδα

ElenaG είπε...

Φιλενάδα στα μαθηματικά σίγουρα μην στηριχτείς σε μένα...δεν σε ζήλεψα σε τίποτα από αυτή την ανάρτηση! ΧΑ!ΧΑ!

Μarion, είπε...

χιχι..γέλασα πολύ με την περιγραφή σου Αχτίδα μου :)
Μην ανησυχείς..κι εγώ δεν τα μπορώ τα μαθηματικά... δεν θυμάμαι κατ' αρχήν τίποτα..εκτός απο τα βασικά (πρόσθεση - πολλαπλασιασμό..)χαχα..

Νομίζω πως κάνουν άλλα πράγματα τα παιδιά μας από αυτά που έκανα εγώ..ή τουλάχιστον με διαφορετικό τρόπο..τι να πω..

Εχεις την συμπαράστασή μου :) χιχι.

Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα :)
Φιλιά

Εφη είπε...

Εγώ Αχτιδούλα μου....πάω για μπάνιο τώρα που το θυμήθηκα...
Εμένα δώσε μου φιλολογικά και τέτοια και πάρε μου ..άσε να μην πω..πρωινιάτικα!
Για τα θεωρητικής παραπέμπουμε στον καλό μας πατέρα, την κολώνα του σπιτιού μας, τον αρχηγό μας, το καμάρι μας...(Αν θες να γλείψεις, που λέει και η διαφήμιση, γλείψε ένα Magnum)!!!
χαχαχαχα!!!

Εφη είπε...

Καλή εβδομάδα είπα? Δεν είπα...
Καληηηηηηηή εβδομάδαααααααα!!!!

marilia είπε...

Καλά να πάθετε γιατί διαβάζετε τελευταία στιγμή, στην κυριολεξία! Επίσης καλά να πάθεις γιατί έχεις ένα σωρό δασκάλες εδώ μέσα "που θα σου 'λεγα τώρα τίποτα για δαύτες", αλλά δε ρωτάς! Μέχρι τις 2 καθόμουν κι έγραφα. Χάθηκε ο κόσμος να στείλεις ένα μέιλ; Ξανα-καλά να πάθετε! Σε διαβάζουν και τα παιδιά να λες "τι τα θέλουν τα κλάσματα"! Αν δεν ήταν τα κλάσματα, να δω πώς θα μαγείρευες και πώς θα 'φτιαχνες μεταφορά τοπίου στον καμβά-ξύλο-επιφάνεια ζωγραφικής!

Όχι, δε σε μάλωσα, αλλά είπα να το παίξω... δασκάλα! χαχαχαχαχαχαχα!!!

Και τα δικά μου, ΣΚ διάβασαν, τα σκασμένα! $%&^%*^$%@ Τώρα που θα τα πήξω στις επαναλήψεις, θα δουν πόσα απίδια βάζει ο σάκος! χαχαχαχαχαχαχαχα!

Τους διδασκαλικούς μου χαιρετισμούς στα παιδιά! Σε σένα... 5/8 του 8 φιλιά. Στον παππού τους... μία ποινή: κομμάτι πίτας τροφαντό θέλω!

ZouZouna είπε...

Τι τα θέλουμε τα κλάσματα? κυρά Μαρίλια/δασκάλα, εγώ δεν είδα κλάσματα πουθενά στην μαγειρική. Τα 3/4 της κούπας που λέει η Βέφα, ταχω προσπεράσει προ πολλού. Σε γραμμάρια μετράμε καλή μου, σε γραμμάρια...
Ασε με! αχρηστα όλως διόλου!

Αφού δεν βγήκατε παγανιά να μετράτε χαλικάκια.... να γελάει όλη η Σαλονίκη...
Α, ρε Αχτίδα, η απάντηση είναι μία
"τα παιδιά πρέπει να διαβάζουν με έναν! να μην βγαίνουν απο την σειρά τους" και τελειωσες!
να το γράψεις 100 φορες - σε βλέπω όχι copy paste- να το εμπεδώσεις!

τα φιλιά μου!
υ.γ. εγώ την χαρά της γιαγιάς δεν την βλέπω... που σου γράφουν.

υ.γ. 2 ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑΔΟΛΟΓΙΑ !

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Tο τηλέφωνό μου το έχεις . Η πέμπτη τάξη είναι δύσκολη λίγο στα μαθηματικά , γι' αυτό θα με βάζεις σε ανοικτή ακρόαση για μάθημα on line.Καλημέρα και μη διστάσεις

marilia είπε...

Και τα γραμμάρια κλάσματα του κιλού είναι, αλλά δεν μπαίνω στη διαδικασία για μάθημα. Εγώ χιουμοριστικά έγραψα και η αλήθεια... δεν ξαναγράφω. :) Η ιδιότητά μου είναι γνωστή, η διάθεσή μου για αφιλοκερδή προσφορά δεδομένη, η καλοπροαίρετη, πάντα, διάθεσή μου έκδηλη, από 'κεί και πέρα... μάθημα κάνω στην τάξη μου. ;)

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Μπα, από μαθηματικά, μηδέν τωρα πια. Από φιλολογικά όμως ό,τι θες. εδώ είμαι, "σαράντα χρόνια φούρναρης"... Αναρωτιέμαι όμως πόσο πολύ βοηθάει να τα κάνουμε όλα τόσο πολύπλοκα; Γιατί δε βρίσκουν πιο απλές και αποτελεσματικές μεθόδους; Όλο τελευταίοι βγαίνουν οι μαθητές μας στους διεθνείς διαγωνισμούς...

Καλή βδομάδα!

Penelope είπε...

Χα,χα,χα με έκανες και γέλασα...
Και όχι τίποτε εμείς αυτά δεν τα έχουμε ακόμη ξεκινήσει... ευτυχώς που έχουμε και έναν καθηγητή μέσα στην οικογένεια και μπορεί ίσως να σώσει την κατάσταση!

Καλή εβδομάδα και Καλή Χρονιά και απ εδώ Αχτίδα μου.

painter είπε...

Άντε καλέ και τρόμαξα, χαχα, πάντα τέτοια να είναι τα προβλήματά σας!
Όσο γι' αυτά, τα περνάω κι εγώ καθημερινά και δυσκολεύομαι το ίδιο με εσάς, πιστέψτε με, κι ας είναι μόνο 15 - 16 χρόνια που τα μάθαινα...
Και τα έχω περάσει άλλες δυο φορές πρόσφατα με τα μεγάλυτερα παιδιά, παρόλα αυτά δεν... με τίποτα, αν θες στα φιλολογικά βοήθεια κάτι γίνεται,χαχα

Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα

Μαρια είπε...

Εδω σε μενα θα τηλεφωνας ..αλλα βλεπω εχεις προταση απο την Αγγελικη .Παρε βιβλιο λυσεις ασκησεων ...Καλη δυναμη...

Αννα είπε...

Καλά στα λέει η Μαριλία!!!
Τι μας έχεις βρε εμάς εδω;;;


Και ποτέ δε διαβάζουμε τελευταία στιγμή!!


Φιλιά και καλή αρχή!!!


Θέλω μερεντα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ para-kelsoscooks, πριν λίγο έφυγα απο τη κόρη μου ..και μου λέει η εγγονή μου:
-τι ωραία περάσαμε γιαγιά μαζί, όλα σωστά τα βρήκε η δασκάλα..να έρθω και σήμερα;
-Οχιιιιι! θυμήθηκα οτι έχω οδοντίατρο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη, απο τη σύγχιση ανέλαβε ο Δημήτρης το φαγητό τους εγω..έλυνα προβλήματα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΛΕΝΑ μου ..τα ..ξλέχασα πια ..πάλι καλά όσα θυμήθηκα και έλυνα τα προβλήματα με ..πρακτικό τρόπο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ evelina, η Μπουμπού τι κάνει; με βλέπω στα σύνορα γοα κτήμα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG, εσύ είπαμε..προσευχούλα και κεράκι που 'έχεις και τα μέσα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μarion μου λάτρεύω την ιστορία..διαβάζω με την εγγονή μου με ευχαρίστηση ότι έχει σχέση με ιστορία.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Εφη μου στο σπίτι τους ο Αλέξης τους βοηθά..έτυχε να κανουν αλλαγές στο σπίτι και μου τα έκαναν πακέτο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia μου σε σκέφτηκα μα που να σου στείλω μέιλ και να μου απαντήσεις αμέσως.Μην είσαι κακιά δασκάλα..να τα λυπάσαι τα έρμα.Πάντως ο τρόπος που τα μαθαίνουν είναι χαζός.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα, έπρεπε να ήσουν απο μια μεριά και να μας ..άκουγες.Εκείνος ο Πασχάλης είναι ...το κάτι άλλο.Σήμερα που γυρισε απο το σχολείο μου λέει θριαμβευτικά..-γιαγιά να σου πω τα νέα ..η δασκάλα δεν μας έβαλε μάθημα..ζήτωωωωω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΑΓΓΕΛΙΚΗ μου ΔΕΝ σε σκεύτηκααααα! Πως μου ξέφυγες, α! ρε! χτυπιέμαι τώρα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Penelope μου για γέλια ήμουνα..τυχερούλα..καθηγητή στο σπίτι!

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα! Μπαααα μακριά από μαθηματικά!!! Παιδί του κινητού!!!

Ειρηνη Σ είπε...

Αχτιδα μου καλη γιαγια εκει που γραφεις
''''Έχω πολλά ενδιαφέροντα που προσπαθώ να προλάβω στο χρόνο μου ανάμεσα στη δουλειά και την οικογένεια.''''
παρακαλώ πρόσθεσε και
'''κανω φροντιστήριο μαθηματικών μπας και τα θυμηθώ''''
κουράγιο και θα ξανάρθουν στην μνήμη σου

Αγγελικη Ν είπε...

Χαχαχα! Αυτές οι συμφορές να είναι όλες και όλες Αχτιδούλα!
(είμαι καλή στα μαθηματικά, και σκονάκια συντάσσω!)

Ξανθή είπε...

Αχτίδα εγώ είμαι καλή και στα μαθηματικά και στον Όμηρο οπότε όταν ξαναβρεθείς στη δύσκολη θέση ξέρεις τώρα!!
Καλό βράδυ.

eleni είπε...

Xα χαχα..τι τραβάνε οι γιαγιάδες,Αχτίδα!
Είδες,με τα χρόνια τα ξεχνάς,ειδικά τα μαθηματικά,ούτε να τα βλέπω.
Εδώ στα κορίτσια μου λάθος τους τα έλεγα,ευτυχώς ό μπαμπάς ήταν άριστος σ΄αυτά.
Καλό κουράγιο,εγγονάκια είναι,όλα τα χατίρια τους κάνουμε.
Φιλιά!

! είπε...

Εκοίμηθη το Σάββατο, 8 Ιανουαρίου 2011 η σεβαστή γερόντισσα Ευσεβία Καθηγουμένη της Ιεράς Μονής Κοιμήσεως Θεοτόκου Βυτουμά, η οποία τον τελευταίο καιρό ταλαιπωρούνταν από την επάρατο νόσο.

Να αναφερθεί, ότι η μακαριστή γερόντισσα ήρθε στην Ιερά Μονή Βυτουμά με πενταμελή συνοδεία το 1952, όταν τότε ήταν Μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών ο αείμνηστος Δωρόθεος.

Εκεί επί εξήντα ολόκληρα χρόνια έδωσε τον ασκητικό της αγώνα στους πρόποδες του Κόζιακα.

Την εξόδιο ακολουθία και την κηδεία τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ, συμπαραστατούμενος από τον Μητροπολίτη Αυλώνος Χριστόδουλο και τον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Σεραφείμ.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο ναός ήταν κατάμεστος από χιλιάδες πιστούς, καθώς και μοναχές από διάφορα μοναστήρια της Ελλάδος.

Η μακαριστή Ευσεβία ήταν πνευματική κόρη του Γερβασίου του Παρασκευόπουλου, ενός μεγάλου πνευματικού ανδρός της Εκκλησίας μας.

Προσωρινά χρέη Ηγουμένης εκτελεί η αδελφή Δωροθέα, η οποία είναι ανιψιά της πρώτης Ηγουμένης μακαριστής Ευφημίας.

friendly είπε...

καλή μου γιαγιά συντρόφισσα πότε θα φτάσω και εγώ στο σημείο αυτό να διαβάζουμε! Ίσως σου φανεί αστείο αλλά.......σε ζηλεύω!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Καλή Χρονιά να έχουμε καλή μου!
Αχ, τί περνάς! Όταν στην Πέμπτη τάξη της μεγάλης μου κόρης αναγκάστηκα να της κάνω εγώ "ιδιαίτερο" μάθημα στα μαθηματικά γιατί η δασκάλα τους ήταν ... για τα σίδερα και η μικρή δεν καταλάβαινε γρι, είχα τρελαθεί! Έπαιρνα τη μητέρα μου τηλέφωνο και της έλεγα "δεν μπορεί, κάτι πληρώνω". Ευτυχώς βοηθήθηκα κι εγώ από τη μελέτη και τώρα το μυαλό δουλεύει πιο γρήγορα...όχι πάντα ;-)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ painter, φίλη μου στα φιλολογικά δεν έχω πρόβλημα, μπορώ να διαβάζω μαζί τους ότι θες..με προβλήματα δεν τα θυμάμαι..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρια ,τώρα τις θυμήθηκα καλέ, έχω την Αγγελική και την Άννα, πως μου διέφυγε κάτι τέτοιο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ alla logia, στα φιλολογικά 'έσκιζα..γενικά απο ότι καταλάβατε ήμουν λίγο ..φυτό εκτός απο..Χημεία , Φυσική!!!!!!!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Άννα μου κι εσένα τώρα σε σκέφτηκα..πως μου διέφυγες βρε παιδάκι μου..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, τα σκασμένα ..παιζουν και κατεβάζουν προγράμματα απο το ίντερνετ και δεν μπορούν να κάνουν τα μαθήματα τους μόνα τους!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ειρηνη Σ, λες να το βάλω στο..προφίλ μου;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Αγγελικη Ν, είμαι τόσο φοβιτσιάρα που δεν θα έκανα ποτέ μου σκονάκι..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου λάτρευα τον Όμηρο..ξέρεις οτι ακόμα ξέρω απ' έξω κείμενο στα αρχαία;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ eleni μου χθες ήμασταν για γέλια..σήμερα που με είδαν ήθελαν να έρθουν πάλι..λες να τους φαίνομαι εύκολη ;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ είπε...
Λυπάμαι αφάνταστα, σίγουρα βρίσκεται σε καλύτερη ζωή.Ο θεός να αναπαύσει τη ψυχή της.Ευχαριστώ για όσα μας πληροφορήσατε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ friendly, το να είσαι γιαγιά είναι ..απόλαυση,έγινα στα 45 μου.. είναι περιπέτεια..ειδικά όταν είσαι γιαγιά ..σαν κι εμένα.Λίγο τρελλούτσικη, λίγο παιδί που δεν μεγάλωσε , λίγο μαλακιά περισσότερο..απλά λόγω ίσως του προβλήματος μου τελευταία της υγείας μου δεν έχω τ΄ση υπομονή όπως στη πρώτη μου εγγονή, ξεχνάω περισσότερο, κουράζομαι πιο εύκολα..Μα τα λατρεύω και είμαι όπως λένε ..σούπερ γιαγιά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χριστιάνα..άρα..με νοιώθεις πως ένοιωθα!!!!!

Mariela είπε...

χαχαχαχαχα... το τηλ μου τόχεις, αλλά δύσκολα να σε βοηθήσω σε αυτό που ζητάς...
πολλά φιλάκια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Mariela μου καλημέρα ..τι κάνεις πουλάκι μου; μαθαίνω απο το face book για τα μαθήματα!

"I" είπε...

Καλημέρα και καλή χρονιά...Επέστρεψα και διαβάζω τις περιπέτειές σας με χαμόγελο...Μακάρι να είχα και γω γιαγιά να με διαβάζει έτσι στο σχολείο..Ατυχήσαμε δυστυχώς...Πάντως μιας κ τα έχω αρκετά πρόσφατα ευχαρίστως να βοηθήσω και γω μαζί με τις υπόλοιπες που προσφέρθηκαν :))
Γλυκό φιλί...

ZouZouna είπε...

Αντε κι εσύ Μαρίλια που παρεξηγήθηκες! !!!
κλάσματα δεν θυμάμαι τι είναι ούτε θέλω να μάθω, και αν τα γραμμάρια είναι κλάσματα σκασίλα μου στα 50 μου. Εγώ στις συνταγές γραμμάρια τα βλέπω, δεν αναλύτω...
Σιγά μην κάτσω ν' ασχοληθώ.

Το ποιά είσαι το γνωρίζω όπως και τις προθέσεις σου!!! αχ, αυτό το δασκαλίστικο που σου βγήκε τώρα και "με μαλώνεις"!

Ταλαιπώρια είναι να διαβάζεις ένα παιδί αν δεν είσαι ο γονιός. Οι γιαγιαδοπαππούδες είναι για άλλα πράγματα! και οι θείες ομοίως ! Εμείς είμαστε για τις γενικές γνώσεις.
Εσείς σαφώς την δουελιά σας στην τάξη !

Αχτίδα, είδες, τζάμπα εσκαγες, δεν το εξέτασε το παιδί!!! χα χα χα !!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ "I" που ήσουνα πουλάκι μου; διακοπούλες;Είναι όμορφη ανάμνηση η γιαγιά .. την 'έζησα, την αγάπησα, μου έμαθε σχεδόν τα περισσότερα, κουβαλώ μέσα μου τα όσα μου πέρασε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κερασοζουζούνα.. ποιός σε παρεξηγεί εσένα παιδί μου να τον κάνμω κομματάκια; Τα βάζουνε με τα ζουζούνια ποτέ;μεταξύ μας.. τα φοβάμαι..

Ανεράιδα είπε...

Απαντώ στο ερώτημά σου: δεν τα ξέχασες, έχουν γίνει πανδύσκολα!!! Στο δημοτικό! Θα βγάζουμε φωστήρες από τα 12 τους χρόνια!! Την ύλη όλο και παρακάτω την κατεβάζουν....