Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Όμορφα Χριστούγεννα με αγάπη και απλότητα..ότι αγαπώ!

Σε ένα όμορφο χωριό προς τη Καβάλα καλεσμένη περάσαμε με τον άνδρα μου τη μέρα των Χριστουγέννων για πρώτη φορά έξω από το σπίτι μας .. Το σπίτι και η νοικοκυρά μας άνοιξαν τη καρδιά τους και το τραπέζι γέμισε από ανθρώπους που τυχαία πέρασαν και έγιναν στη στιγμή καλεσμένοι..αυτό είναι αγάπη, αγνή φιλοξενία, ανθρώπινες σχέσεις και...Χριστούγεννα..
 Στην εκκλησία του Αγ.Στεφάνου του χωριού ο εκκλησιασμός ,τα κάλαντα τα λέγανε σήμερα, και έδωσα ιδέες για να μαζέψουν χρήματα για τη σκεπή της μικρής εκκλησίας που έπεσε.Υποσχέθηκα συμμετοχή και εφαρμογή των ιδεών μου μαθημένη από τα χρόνια που δίδασκα και οργάνωνα το μπαζάρ των μαθητών.
Το τραπέζι νόστιμο και έξω από τα ..περίφημα γκουρμέ και σχήματα ..σεφ. Πατάτες από το κήπο, κοτόπουλο της αυλής, χοιρινό του χωριού λαχανοντολμάδες με τουρσί που ...κοντραρίστηκαν με τους λαχανοντολμάδες που έφερε ο άνδρας μου. Κουβεντούλα, κρασάκι , γνωριμίες, άνθρωποι αγνοί και πρόσχαροι. Προσθέσαμε στα γρήγορα από την αυλή ένα δεύτερο τραπέζι για να δεχθούμε όποιον χτυπούσε τη πόρτα για ευχές και έπρεπε να καθίσει για να φάει.



Μετά καφεδάκι, γλυκά ένα σωρό μιας και ο καθένας που ερχότανε ακόμα και για χαιρετισμό έφερνε γλυκά ,έφερα κι εγώ τα δικά μου...
Είναι ένα περιβάλλον που νοιώθεις άνετα και χωρίς να είσαι  " κουμπωμένη" .. ότι πρέπει για μια τέτοια μέρα...


Το κινητό μου δεν έπαψε να χτυπά από τηλεφωνήματα και μηνύματα..σας ευχαριστώ όλους μα ...επιτρέψτε με να τελειώσω με τις ευχές μιας φίλης από σας που ήρθαν στο κινητό μου και με έκαναν να τις θεωρήσω ιδανικές για να σας τις αντιγράψω  και να σας τις αφιερώσω:

Υγεία για να μπορούμε, Αγάπη για να την μοιραζόμαστε και Καλή μνήμη για να μη ξεχνάμε τις όμορφες στιγμές που ενώνουν τους ανθρώπους.

Φίλη Έλενα από τη Κύπρο ..άγνωστη στη μορφή ..μα φίλη στη καρδιά ..ευχαριστώ!

39 σχόλια:

Τζόνσον ο αλογόμυγας είπε...

Χρόνια Πολλά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Τζόνσον ο αλογόμυγας , ευχαριστώ φίλε μου καλώς ήρθες..χρόνια πολλά, καλή χρονιά να έχεις και ..δεν αντέχω ..θα ρωτήσω..καλέ πως το σκέφτηκες το όνομα αυτό;

Margo είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα μου.. ευχές για υγεία ευτυχία και πολλές στιγμές ανάμεσα σε ανθρώπους που ξέρουν να αγαπούν!
Σε φιλώ

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα και του χρονου με υγεια.

eleni είπε...

Αχτίδα και Δημήτρη,χρόνια πολλά και καλά!

Ειρηνη Σ είπε...

Αχτιδα μου καιρος ειναι γα γυρισουμε στα απλα και ομορφα
ευχομαι να περνας το ιδιο καλα ολες τις γιορτες
να εισαι καλα μαζι με αυτους που αγαπας

Hfaistiwnas είπε...

Χρόνια πολλά!!!!!!!!
Έτσι όμορφα να περνάμε όλοι!
Ήταν μια μέρα γεμάτη!
Με κόσμο και φαγητό! χαχαχα!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗ!

Δέσποινα είπε...

Αχτίδα μου Χρόνια Πολλά καλά κι ευτυχισμένα, χαίρομαι πολύ που περάσατε όμορφα, φαίνεται κι από τις φωτογραφίες εξάλλου!Και του χρόνου με υγεία!

Unknown είπε...

οι γιορτες μας φερνουν πιο "κοντα" μα συναμα μας "απομακρυνουν"
οι ευχες...ας μας συνοδευουν ...σαν το αερακι που ζωντανευει....
χρονια καλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια Πολλά, καλές γιορτές, πολλές ευχές από καρδιάς!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Margo μου σ' ευχαριστώ . καλές υπόλοιπες γιορτές σου εύχομαι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δημιουργία. φίλη μου ..το ..εγκαινίασα το σημειωματάριο, έβαλα στιχάκια απο ευχές που είχα μαζεμένα σε φάκελο ψηφιακό και ήταν έτσι ..απρόσωπες για μένα, τώρα είναι γραμμένες με το χέρι εκεί που τους αρμόζει.Ευχαρισατώ ακόμα μια φορά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ eleni, ευχαριστώ καλή μου καλά να περάσεις σήμερα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ειρηνη Σ, πέρασα υπέροχα. ήρεμα , τόσο οικογεννιακά ..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανώνυμος καλημέρα Λόπη με τα όμορφα φαγητά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, νομίζω όλοι κάπου όμπρφα περάσαμε όπου και όπως αρέσει στο καθένα μας.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΧΑΡΑ, ευχαριστώ . πρώτα υγεία και όλα τα άλλα παλεύονται!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δέσποινα μου ο απολογισμός του χρόνου σου στο μπλοκ σου ήταν υπέροχος ελπιζω να σου έρθουν ακόμα καλύτερα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ σιωπηλος, ποιητικέ μου φίλε σου εύχομαι τα καλύτερα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΛΕΝΑ μου καλημέρα και να περνάς καλά και τις υπέροχες μέρες.

Marios είπε...

Καλημέρα,χρόνια πολλά!!!!

ElenaG είπε...

Εγώ ευκαριστώ!:-)

Rena είπε...

Καλημέρα,Χρόνια Πολλά!!!
Τέλεια η ευχή της φίλης σου!

ria είπε...

Καλή μου φίλα σου εύχομαι χρόνια πολλά!!!!!! Γεμάτα υγεία!!!!!!!!

Thalassitsa είπε...

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές Αχδτίδα μου....

πολύ όμορφο το μήνυμα της φίλης σου...αυτά σου εύχομαι και εγώ λοιπόν...φιλιά!

avraoneirou είπε...

Καλά & ευλοηγημένα Χριστούγεννα αχτιδούλα μου!
τα καλύτερα εύχομαι με υγεία χαρα κι αγάπη!
τα φιλιά μου!

Σταλαγματιά είπε...

Χρόνια πολλά ευτυχισμένα Χριστούγεννα και πάντα γεμάτα τραπέζια αχτίδα μου και χαμόγελα και αγκαλιές και αγάπη, πολύ αγάπη, ξέχειλη!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marios, ευχαριστώ φίλε μου καλή χρονιά πια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG, περίμενε φιληνάδα..να αφήσω τον μεγενθυτικό φακό για τη φωτογραφία!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena, κι εμένα πολύ μου άρεσε γι' αυτό και σας την έβαλα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ria μου ευχαριστώ πολύ πολύ..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Thalassitsa μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ σου εύχομαι να σου πάνε όλα καλά.

Roadartist είπε...

Χρόνια καλά και πολλά.
Καλές γιορτές!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ avraoneirou,Φίλη μου σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι τα καλύτερα, τα ομορφότερα και τα ευκολότερα για τη νέα χρονιά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Σταλαγματιά μου δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση απο το να βλέπεις πόσοι άνθρωποι σε καλούν κοντά τους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Roadartist, ευχαριστώ, καλή χρονια πλέον.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Αχτίδα μου τ αυθεντικά είναι τα σπάνια και τα Σημαντικά.
Χρόνια Πολλά κι Ευλογημένα.

Καλή Χρονιά με Αγάπη κι Ευλογημένη Απλότητα..

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Καλημέρα αχτιδούλα μου. Πέρασα να αφήσω τις ευχές. Καλές γιορτές να έχετε. Καλή χρονιά με υγεία και πολύ αγάπη.