Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Τα πρώτα μου Χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!



Νάτο το πρώτο Χριστουγεννιάτικο που έκανα και στόλισα στη βιτρίνα μου μαζί με το δένδρο  το λευκό που τελικά μου έβγαλε ... δουλειά γιατί έχει σαράκι και αναγκάστηκα να του κάνω την ειδική ένεση ( κούκος για αηδόνι μου κόστισε αυτό το δένδρο... εγώ και οι... ιδέες μου!)


Λίγο ..στραβά σας το φωτογράφισα  μα ..είπαμε ... δεν φημίζομαι για τις φωτογραφίες μου τις σταθερές.



Να και μια μπαλίτσα με κολάζ που έκανα.. ζωγράφισα και μια άλλη μα ... μου την  πήρανε πριν προλάβω να την φωτογραφίσω!



Και μια γιρλανδίτσα με πηλό και χάντρες.... δεν είχα άλλο χρώμα χάντρας και έτσι έβαλα λευκό στο κόκκινο μα χρυσό κορδονάκι αλυσίδα! Είπαμε ..φιάχνουμε πράγματα με όσα υλικά έχουμε κορίτσια!


Έβαλα και μια τρέσα γύρω από ύφασμα  και έκοψα τσόχινα σχεδιάκια για τη φίλη μου την Ελένη από το διπλανό μαγαζί.. πίνοντας το καφεδάκι μας...
Όπως βλέπετε...δουλεύω..δεν κάθομαι...


Α! μη ξεχάσω και τα κουλουράκια με μαρμελάδα ακτινίδιο που έκανα για να τα ... μασουλάμε στο εργαστήρι οι φιλενάδες που με επισκέπτονται!
Αύριο λοιπόν θα ψάξω για κεριά.. ελπίζω να σας άρεσαν.. όχι δηλαδή τι θα πείτε.. απο ευγένεια να μη μου χαλάσετε τη διάθεση..

49 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

Αχτίδα μου η μπάλα μου άρεσε πάρα πολύ!Δεν είναι τρισδιάστατα τα σταφυλάκια ή ότι άλλο είναι αυτά τα πράσινα;Αν είναι ζωγραφιστά πάντως είναι τέλεια!
Για έτοιμα λευκά κεριά καλές τιμές θα βρεις στο Ικεα(ιδέα ρίχνω,δεν ξέρω καν που μένεις, απλά το έμαθα κι εγώ κι ενημερώνω)
Φιλάκια!

ElenaG είπε...

Όλα πολύ όμορφα Aχτιδουλα μου!
Καλε δεν θα είχες το μωρό σήμερα
Περίμενα και εγώ καμια φωτό!!! :-)

Teteel είπε...

Περισσότερο μου άρεσε η γιρλάντα με τα πήλινα στολίδια με τις χάνδρες! Τι όμορφο το έκανες!
Πολύ θα ήθελα να είμαστε γειτόνισες και να πίνουμε καφεδάκι παρέα και να μασουλάμε και ότι υπέροχο φτιάχνεις κάθε φορά...
Πάντα καλά να είσαι, Αχτίδα, καληνύχτα.

Maria είπε...

αχτιδα μου γλυκια ο πινακας ειναι μαγικος...σε ταξιδευει!!!!
ολα τα καλουδια που εφτιαξες ειναι πανεομορφα...μπραβο σου για ακομη μια φορα!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Δέσποινα μου είναι ένα υλικό απο ..αφρώδες που υπάρχει σε διάφορα χρώματα.Το κόβω στη μέση και το κολώ με ατλακολ! Υπάρχει και σε χρυσό και ασημί.Κι εγώ πο ΙΚΕΑ θα πάω αν και θα δω και ένα εργαστήρι που συνεργαζόμουνα παλιά...όμως δεν θέλω και πολλά, λίγες συνθέσεις θα κάνω..φωνάζει ο άνδρας μου να μη κουράζομαι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG, τον είχα και γύρισα μαζί του όλη τη Χαριλάου με το καρότσι!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Teteel, άρεσες το πιο ..εύκολο! Είναι με ψυχρό πηλί, τον κόβεις με φιγούρες γαι κουλουράκια και τα βάφεις με σπρέυ. Μετά με μόλυβδο χρωματιστό κάνεις σχεδια , βάζεις το κορδόνι, τις χάντρες ενδιάμεσα..πανε'υκολο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Maria μου σ' ευχαριστώ , πάω για ύπνο μη πάθει κρίση ο Δημήτρης..-Είναι 1 μου λέει ..έλα γρήγορα να μοιμηθείς..Καληνύχτααα!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αααα τί τέλεια, είσαι και προκομένη όλα τα φτιάχνεις όλα τα προλαβαίνεις. Φέτος λέμε κι εμείς να στολίσουμε νωρίς. Να'στε καλά κούκλα και του χρόνου!

Υ.Γ. Πέτα κανα κουλουράκι κι από δω!

Evie είπε...

Όλα ωραία και χαρούμενα, εύχομαι η χαρά των εορτών να μείνει κοντά σου όλο το χρόνο.

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!
Φυσικά μας αρέσουν!!!!
Είναι πολύ ωραία!!! Μπράβο!
Να μας δείξεις και τα κεριά!!!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Όταν τα στολίδια τα έχεις φτιάξει μόνη σου, συμμετέχεις διπλά στο πνεύμα των εορτών! Πανέμορφα, αχτίδα μου, και περιμένω κι άλλα...

Lila Xagorari είπε...

Όλα μου αρέσουν μα πιο πολύ το δεντράκι....είχα βρει κάποτε στην παραλία ένα και το στόλισα στη βεράντα αλλά δεν το στερέωσα και μου το πήρε ο βοριάς μαζί με τα στολίδια και με τα φωτάκια!!!

ag είπε...

Καλημέρα, τι όμορφα πράγματα! Η μπάλα υπερπαραγωγή (θέλω κι εγώ να κάνω τέτοιααααα), η γιρλάντα φανταστική, το τραπεζομάντηλο με τα τσοχάκια άκρως χριστουγεννιάτικο, (τυχερή η γειτόνισσα). Ολα σούπερ! Περιμένω τα κεριά :)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μάγισσα Κίρκη, φίλη μου φέτος δεν θα στολίσω στο σπίτι μου γι' αυτό λέω να στολίσω το μαγαζί μου για ...ψυχολογικούς λόγους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Evie μου δεν μπορώ αυτή την ..πνιγμένη ατμόσφαιρα που ..δίκαια υπάρχει στο κόσμο γύρω μου. Θα κάνω λοιπόν κι ε΄γω τη προσπάθεια μου για ..αντίδραση.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, δεν βλέπεις οτι δεν κρατώ ..γλώσα μέσα η ατιμούλα; όλα σας τα δείχνω..δηλαδή όχι όλα ..όσα προλαβαίνω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χριστιάνα, νομίζω όπως είπα και πριν οτι είναι ο μόνος τρόπος να αλλάξει λίγο η διάθεση μας.Άλλωστε μου αρέσει αυτό που κάνω..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Λίλα μου το δενδράκι μου γίνεται σιγά σιγά υπέροχο..δεν το στόλισα ακόμα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Andie "AnGl", θα κάνω και ζωγραφιστές τώρα..επειδή στο εργαστήρι μου μπαίνει κόσμος συνέχεια για να με χαιρετήσει μου τις παίρνουν..

Ξανθή είπε...

Και του χρόνου!!
Ότι κι αν κάνεις μας αλλάζει τη διάθεση γιατί μας μεταδίδεις την αστείρευτη δικιά σου ενέργεια.
Καλημέρα.

Penelope είπε...

Και του Χρόνου με υγεία και περισσότερο χαμόγελο σας εύχομαι. Είναι πολύ όμορφα όλα και μας βάζεις νωρίς στο κλίμα, καλή μου Αχτίδα.

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα μου το Σάββατο ( κι ας είναι νωρίς, έχω ανάγκη απο "Χριστούγεννα" στην καρδιά)θα στολίσω το σπιτάκι μου κι έτσι πλέον έχω μπει για τα καλά στο κλίμα!!!
Πολύ όμορφα όλα, τι να πω... κάθε φορά οι δημιουργίες σου καλύτερη η μία απο την άλλη, αλλά οπως σου ξαναείπα αδημονώ για τα κεριά, ε, αδυναμίες είναι αυτές, χιχι.

Φεύγοντας πήρα ένα κουλουράκι για το δρόμο... μμμμμμ μουρλια!!

Katerina είπε...

τι όμορφα πράγματα!!

καλημέρα κούκλα μου!!
παίρνω και ενα κουλουράκι
φεύγοντας :)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

κακοπερνάτε βλέπω!!!!
φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Xρυσοχερα Αχτιδα περισεψε κανενα κουλουρακι ...Το σπιτι το θυμαμαι μια φορα μπερδευτηκα κι αυτο γιατι πηρα λαθος λεωφορειο...Λεω ναρθω απο βδομαδα να δω τα στολιδια σου ..Πρωινες ωρες ...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Καλε τι ανωνυμη μου εβγαλε το προηγουμενο μηνυμα που εγραψα Η Μαρια ειμαι..

Mairaki είπε...

Ήμουν τόσο σίγουρη οτι θα ενθουσιαστώ με το αποτέλεσμα που δικαιώθηκα....σε θαυμάζω αχτιδούλα μου, έχεις φαντασία και μεράκι...είναι πανέμορφο, γιορτινό και ζεστό.....!!!
....όσο για τα κουλουράκια φαίνονται νοστιμότατα...μπορώ να πάρω ένα...έτσι για το καλό...???
:)))) σε φιλώ.....

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαρισώ πολύ αχτιδούλα για την απάντησή σου στα σχόλια.Κι εγω νιώθω ότι όλα καλά θα πάνε.
Τα στολίδια σου είναι πολύ όμορφα και άκρως εορταστικά.Πάιρνουμε κι εμείς ιδέες μη νομίζεις, όλο και κάτι θα φτιάξουμε για να στολίσουμε το σπίτι μας.
Καλό απόγευμα
Θεανώ

Ανεράιδα είπε...

Όλα είναι πανέμορφα, αλλά ενθουσιάστηκα με τον πίνακα! Υπέροχα χρώματαααα!!! Περιμένω με ανυπομονησία το πρωτότυπο δεντράκι σου (κι ας σου βγάζει την πίστη, χεχε)!

marilia είπε...

Είναι όλα καταπληκτικά, αλλά εγώ ενθουσιάστηκε με την ιδέα "κουλουράκι ακτινίδιο"! χαχαχαχαχα! Όπως ξέρεις έχω μεγάλο άχτι στα άτιμα αυτά φρούτα! :):):):):):)

σνουποφιλάκι σκανταλιάρικο

NANTIA είπε...

Δουλειά χαρά, Αχτιδούλα μου!
Πολύ σε χαίρομαι - και σε ζηλεύω!

apinkdreamer είπε...

μυρισε χριστουγεννα αχτιδα μου και η μυρωδια εφτασε μεχρι εδω, στη νεραιδοχωρα!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου , είμαι με τις μέρες μου ..άλλά προσπαθώ να έχω καλή διάθεση γιατί ..αυτό μας έμεινε πια και δεν δέχομαι οτι θα μου το στερήσουν και αυτό το δικαίωμα μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Penelope, τι να κάνω βρε κορίτσι μου.. η προσεχώς συνταξιούχος..λέμε τώρα..φτιάχνω για να χαίρομαι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Lilium, σας την άνοιξα την όρεξη πουλάκια μου.Κάνε το σαν ..μικρή γιορτή στο σπίτι σου..αν έχεις παιδάκια φτιάξτε και κουλουράκια μαζί!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Katerina...διάβασα " κούκλα" ή κάνω λάθος; Καλέεε να σου δώσω τη πιατέλα με τα κουλουράκια!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, τι να κάνουμεεεε! αφού μερικές ..μερικές..περνούνε τη μέρα τους σε ζεστά χαμάαμ ...και ταξιδάκια ...βρε..γεννέθλια έρχονται..πες καμμιά ιδέα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Το blog της Θεσσαλονικιας...Μαρία...Μαρίαααα! ερωτευμένη είσαι και όλο ανώνυμη γράφεις! Έλα σε 10 μέρες περίπου που θα φτιάξω το δενδράκι και τα διακοσμητικά σε συνθέσεις.Θα πιούμε καφεδάκι, θα φάμε κουλουράκια και θα σου μάθω ..πως να γράφεις στον υπολογιστή χωρίς το " ανώνυμη"

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Mairaki΄γλυκιά μου ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου..δεν κάνω τίποτε το εξαιρετικό, εδώ στα μπλοκ υπάρχουν κορίτσια που φτιάχνουν θαύματα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Θεανώ μου αν θες στείλε μου μέιλ να σου γράψω σε απάντηση ένα σάιτ στο face book που αασχολείται με τη νόσο και μου στέλνει συνέχεια τα νέα της νόσου.Όλα θα πάνε καλά γλυκιά μου, κοίτα με.. συνεχίζω τη ζωή μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανεράιδα, θα δούμε τι θα γίνει με το δενδράκι..συζητάμε άλλη λύση με τον άνδρα μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia έκανε ο άνδρας μου υπέροχη μαρμελάδα με ακτινίδιο..την έβαλα λοιπόν επάνω λιγάκι στη βουλίτσα που έκανα με το δάχτυλο μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ NANTIA μου τι να ζηλέψεις απο μένα..απλά..σου εύχομαι να είσαι όπως εγώ στα χρόνια μου..με τη δική μου αγάπη για τους ανθρώπους και τη ζωή.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ apinkdreamer, σε έχω στο νου μου φίλη μου..θα σου κάνω μια έκπληξη με μια μπάλα μαγισούλα !

Μarion, είπε...

Καλή αρχή Αχτίδα.. και του χρόνου να είσαι καλά..
Πολύ όμορφα τα στολίδια σου.
Ο πίνακας πολύ καλός. Μπράβο σου.

Φιλιά

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τι ιδέα να πω καλέ, αν είμαι εδώ θα την φτιάξω την ιδέα!!!!!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Axτιδα μου ξερω πως γραφουνε αλλα να δεν καμνω τις περισσοτερες φορες συνδεση και βγαινω καισαν ανωνυμη ..Οκ θαρθω σε δεκα μερες...

Rena είπε...

Σήμερα τα είδα Αχτίδα μου δεν είχα ιντερνετ χτες ούτε τηλέφωνο και σε σκεφτόμουν που δεν είχες κι εσύ και έλεγες ότι δεν μπορούσες κι εγώ το ίδιο έπαθα.
Καταπληκτικά τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια σου και του χρόνου!
Και τα γλυκάκια όνειρο να μη παχαίνανε κι όλας τι καλά που θα ήταν!!!