Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Στη δροσιά του Χορτιάτη...


Το καλοκαίρι μας έκανε αισθητή τη παρουσία του φίλοι μου και η ζέστη φοβερή.. Νοιώθω σαν να είμαι μέσα σε μια κατσαρόλα που βράζει, το αιρ κοντίσιον δεν το μπορώ συνεχώς οπότε οι ανεμιστήρες είναι διάσπαρτοι σε όλο το σπίτι και το εργαστήρι μου.
Ούτε να ζωγραφίσω μπορώ γιατί η ζέστη μου κόβει όλη τη διάθεση. Αναπολώ τα χρόνια που έπαιρνα τα κοριτσάκια μου και φεύγαμε σχεδόν για 3 μήνες διακοπές..άπιαστο όνειρο πια αυτό για πολλούς λόγους. Τουλάχιστον ..το έζησα !
Έτσι το απογευματάκι ενώ ήμουνα με το Laptop στο μπαλκονάκι μας κάτω απο τη κληματαριά ο Δημήτρης με ξεσήκωσε για καφέ στα Πλατανάκια . Όμως πιστέψτε με ούτε κι εκεί είχε τη δροσιά που περιμέναμε οπότε:
- Σήκω , άσε το καφέ πάμε για Χορτιάτη!



Καλή η ιδέα γιατί πράγματι η θερμοκρασία εκεί ήταν πεσμένη και το πράσινο σου έδινε την ομορφιά που χρειαζόσουνα. Ελάχιστοι στο μέρος.. ένα ακόμα ζευγάρι με το σκυλάκι τους , ένας ποδηλάτης με το νερό στο χέρι να αγωνίζεται για ανάβαση.. Ξάφνου ο Δημήτρης μου φρενάρισε απότομα.
- Αγριες φράουλες , φώναξε!
Που τα βλέπει αυτό το παιδί ( ο λόγος του λέει αυτό μη το πάρετε μετρητοίς!)

Πράγματι , γεμάτες οι πλαγιές όπου υπήρχε υγρασία κι εμείς αρχίσαμε να μαζεύουμε γιατί άλλο ; για μαρμελάδα με άγριες φράουλες!
Σαν κατσικάκι ανεβαίνει, εγώ ανέλαβα τα χαμηλά, τι να σας πω να με έβλεπε η φίλη μου η Anthivolon με το βραχιόλι που μου έκανε δώρο να μαζεύω φράουλες χώνοντας τα λεπτά ευτυχώς χέρια μου ανάμεσα στα αγριόχορτα... τι θα έλεγε η καλή μου!

Η Κλώντη απο πίσω δεν έχει όρια αν είναι να ακολουθεί τον αγαπημένο της ...μπαμπά όπου κι αν σκαρφαλώνει!

Μαζέψαμε αρκετές για να φτιάξουμε ένα βαζάκι, έχουμε ξαναφτιάξει και το άρωμα της είναι μοναδικό!

Άρχισε να σκοτεινιάζει, κοιτώ το ρολόι..πω! πω! άργησα..οι παππούδες θα με περιμένουν για το βραδινό τους!

Τι όμορφα χρώματα παίρνει ο ουρανός τέτοιες ώρες!

Γύρισα και άκουσα απο τους παππούδες ....και τι δεν άκουσα..που ήσουνα..γιατί άργησες..έφυγα 7 γύρισα 9 δηλαδή 2 ώρες...να κάτι τέτοια ακούω και σκέπτομαι να πάρω τα βουνά.
Η ελευθερία για μένα είναι ανάσα , η οποιαδήποτε ελευθερία σε κάθε τομέα, την θέλω και την δίνω ...αν μου τη στερείς με πεθαίνεις !
Δεν βάζω ποτέ πουλάκι σε κλουβί, είναι το μόνο ζωάκι που δεν θέλω .
Πρωί τώρα και είναι κι όλας 30 βαθμοί, δεν το γλυτώνω το αιρ κοντίσιον σήμερα. Καλημέρα φίλοι μου και όσοι είστε σε παραλίες να το απολαύσετε !

41 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Ωραία βολτούλα κάνατε! μαζέψατε και άγριες φράουλες ... τέλεια!!!
Ααααχχχ να δω π΄'οτε θα τα καταφέρω κι εγώ να πάω καμιά βολτούλα.
Φιλάκιαααααααααααα

anthivolon είπε...

Περάσατε ωραία; Αυτό έχει σημασία και μη νοιάζεσαι για το βραχιολάκι, θα φτιάξουμε άλλο αν σου χαλάσει. Τι ωραίες οι φραουλίτσες σου, πρώτη φορά βλέπω αγριοφράουλες. Φτιάξατε μαρμελάδα;
Φιλιά πολλά
Καλημέρα, πάμε για μπάνιο σε λίγο με τον Χρήστο!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Και λένε ότι όλη η εβδομάδφα θα πάει έτσι!!!!! Άσε!
Να κάνετε και άλλες αποδράσεις σε ψηλά μέρη!

Ανώνυμος είπε...

Όμορφη εξόρμηση, λέω να την κάνω και εγώ το Σ/Κ.

Υπομονή ... ζέστη είναι και θα περάσει...

Καλημέρεςςςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

Το τερπόν μετά του ωφελίμου ένα πράγμα, και δροσιστήκατε και μαζέψατε και άγριες φράουλες για μαρμελάδα!!!!! Πρώτη φορά είδα άγριες φράουλες, να 'σαι καλά Αχτίδα μου με τις φωτογραφίες σου, βλεπουμε και πράγματα που δεν έχουμε δει ξανά!!!
Πολλά δροσερά χαμόγελα και φιλιά,
Χριστίνα από Κατερίνη

Unknown είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα μου ... ζεματισμένη.

ANAZHTHΣH είπε...

Πολυ χάρηκα που έμαθα για τις αγριοφράουλες!
Ξέρεις να δίνεις όμορφες πινελιές και στη ζωή σου και στους γύρω σου...

Maria είπε...

Αγαπητή Ακτίδα,
έχει ένα μήνα περίπου που σε "ανακάλυψα" :) και νιώθω ότι σε ξέρω πολύ. Θαυμάζω τον υπέροχο τρόπο που μιλάς για τον άντρα σου μετά από τόσα χρόνια... Σαν να ακούω νιόπαντρο ζευγάρι! Σου ομολογώ ότι πλέον έγινες μέρος της καθημερινότητάς μου. Είναι τόσο ενδιαφέρον αυτό που γίνεται με το ίντερνετ. Να μην έχεις συναντήσει ποτέ κάποιον και ωστόσο να σου είναι τόσο οικείος. Σ' ευχαριστώ για τη ζεστασιά, την καλοσύνη και την τεράστια αγάπη για τη ζωή που βγάζεις και για όλη τη θετική σου ενέργεια. Φιλιά πολλά. Μαρία :)

elenilarisa είπε...

Καλημερα απο την καυτη Λαρισα.Το θερμομετρο εχει φθασει στους 40 βαθμους Απελπισια νωρις μας ηλθε ο καυσωνας.Σημερα το πρωι μου εφερε η ξαδερφη μου μαρμελαδα απο αγριοφραουλες.Καλα αλλη γευση,μοναδικη.Λεω το σαβατοκυριακο που θα παμε στο εξοχικο να μαζεψομε απο τον Ολυμπο αγριοφραουλες για μαρμελαδα.Φιλακια!!!!!!

Katerina είπε...

Να πω τώρα ότι δεν ζήλεψα; Ψέματα θα πω! Θέλω κι εγώ βολτούλα στα πράσινα, στις αγριοφράουλες (που μια φορά έχω δει μονάχα), μακριά από όλους και όλα!
Ανυπομονώ να δω τη μαρμελάδα στο βάζο με κόκκινο καρώ ύφασμα στο καπάκι και κορδελάκια :-)
Σε φιλώ γλυκά!

b|a|s|n\i/a είπε...

δεν αντέχεται τόση ζέστη. και ειδικά στις πόλεις. αφόρητη ειδικά σήμερα. υπομονή. θα περάσει και αυτό. :))
φιλιά πολλά! και δροσερά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Asteri, είναι ο Χορτιάτης πολύ κοντά μου φίλη μου , λίγο μετά το Πανόραμα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ anthivolon, σου είπα οτι έγινε το αγαπημένο μου, έτσι είμαι εγώ, σαν τα μικρά παιδάκια χαίρομαι ότι μου φέρνουν να το ξέρεις.Χθες λοιπόν που έχωνα το χέρι μου μέσα στα χόρτα για να κόψω τις φράουλες και έβλεπα το βραχιόλι σου σε θυμήθηκα και λέω : που είναι να με δει !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas φίλε μου μας βλέπω να ψηνόμαστε, εσύ θα πας πουθενά;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, φίλε μου δεν γκρινιαζω γιατί ξέρω οτι ο άνθρωπος είναι ανικανοποίητος, αλλά τελικά ο άνδρας μου έχει δίκιο, ο καύσωνας δεν αντέχεται.Τώρα έχω τα δύο αιρ κοντίσιον ανοιχτά και είμαι μια χαρά αλλά όταν τα σταματώ είναι σαν να κάνω μπάνιο σε ατμό ξαφνικό.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χριστίνα από Κατερίνη, ο Χορτιάτης είναι γεμάτος αγριοφράουλες,κάστανα, πετροκέρασα,χώμα για τις γλάστρες και νερό υπέροχο.Είναι και πολύ κοντά μου.Άμα ξανάρθετε θα σας πάμε βολτίτσα, καλέ πότε θα έρθετε ;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ meggie μου ομοίως, να σου βάλω και ..πατατούλες στο νερό να γίνεις φαγητάκι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ANAZHTHΣH , πρώτη φορά βλέπεις; περίεργο μου φαίνεται! Είναι βέβαια πιο μικρές μα είναι τρομερά μυρωδάτες και νόστιμες. Είδες τι κάνει ο καλός Θεούλης για να τρώνε τα ζωάκια;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Maria μου καλώς ήρθες, το πρόβλημα είναι οτι υπάρχουν ...3 ..Μαρίες!!! Γι' αυτό μη θυμώσεις αν με δεις να σε μπερδεύω με άλλη και να σου λέω άλλα των άλλων!Σ' ευχαριστώ καλή μου για τα όμορφα λόγια σου , απο ότι είδα είσαι νέα στα μπλοκ, θα δεις λοιπόν οτι είμαστε μια μικρή κοινωνία, μια γειτονιά με τα καλά και τα ..άτακτα μας μα είμαστε μια πανέμορφη κοινωνία με αξιόλογα άτομα όπου θα βρεις ότι εσύ διαλλέξεις και ξεχωρίσεις.Καλώς σε βρήκαμε λοιπόν και ..άντε..φιάξε ένα μπλοκόσπιτο να σου ερχόμαστε για επίσκεψη...και δεν θέλω τσιγκουνιές στα κουλουράκια και το καφέ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ elenilarisa, φίλη μου είμαι σίγουρη οτι η Λάρισα βράζει. πάντα ήτανε πολύ ζεστή.Ξέρω οτι σίγουρα θα έχετε αγριοφράουλες γιατί έχετε το Λιτόχωρο οι τυχεροί!

( fortounata) είπε...

και δροσιά,και φράουλες.αυτές είναι χαρές που σου προσφέρει η φύση.φιλάκια.

Πόπη είπε...

Μα τι ωραίες φράουλες;;;
Ούτε εγώ το ήξερα ότι υπάρχουν αγριες φράουλες...
Καλοφαγωμένες!!!
Όσο για τη ζέστη... τα ίδια κι εδώ.
Βράζει ο τόπος...

Καλές δροσούλες... όπου και όπως μπορείτε...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη, ευτυχώς η περιοχή μου στη πόλη έχει εύκολη πρόσβαση και σε βουνό και σε θάλασσα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ b|a|s|n\i/a, φίλε μου υπομονή ακόμα δεν ήρθε το καλοκαίρι καρδιά όπως λέω κι εγώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Πόπη, αχ! βρε φιληνάδα, ονειρεύομαι το όμορφο και γαλήνιο μπαλκονάκι σου με τα γατάκια να παίζουν στα πόδια μου!

Hfaistiwnas είπε...

Μπα όχι, δεν είναι καιρός για έξοδα.. Αργότερα ίσως!

Nefeli είπε...

Agries fraoules den exw faei pote!! Thn epomenh fora pou tha paw ston xortiath, tha psaxnw na brw :)

Rena είπε...

Καλά είστε πολύ τυχεροί που βρίσκεται άγριες φράουλες,δεν έχω βρει ποτέ μου εκτός και αν δεν τις έχει πάρει το μάτι μου!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μα και συ δυο ώρες έφυγες;
που τους άφησες μόνους κι απροστάτευτους!!!
οπότε την άλλη φορά να χωθείς πιο βαθιά μέσα στο δάσος και να αργήσεις περισσότερο, θα ακούσεις που θα ακούσεις τη γκρίνια!!!!
πως να μη ζηλέψω τώρα τις άγριες φράουλες!!!!!!!

neni είπε...

Aχτιδούλα μου,ναι όντως η Λάρισα βράζει..!!αλλά καλοκαιράκι είναι κ αυτό κ θα τ΄αντέξουμε
Τον χαίρομαι το Δημήτρη σου,έτσι που ανεβαίνει στις πλαγιές!
Γεροί κ αγαπημένοι να συνεχίσετε να είστε κ όσο περισσότερες βολτούλες γίνεται!!
Πολλά φιλάκια!!!!!

apinkdreamer είπε...

αχτιδουλα μου, να μην ακους κανενα! κανε αυτο που επιθυμεις πραγματικα για να περνας ομορφα!!! τι ομορφες οι φραουλιτσες! σαν να ειδα μια μικρη νεραιδουλα μεσα εκει, κρυμμενη...

Demi είπε...

Γειά σου Αχτιδούλα ,υπέροχες οι φωτο απο τις βολτες σας να ειστε καλα,να περνατε παντα τέλεια και να βολτάρετε όσο μπορείτε...να δουμε ποτε θα βολταρουμε κι εμεις που κλειστήκαμε μεσα απο την πολυ ζέστη αλλα και απο την πολυ δουλεια του συζηγου.....
φιλιά!

Un par de neuronas... είπε...

Εδώ βροχές, κρύο και απόψε θερμοσακούλα, θα δείς!!!

Φιλάκια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, αν νομίζεις οτι είσαι ο μόνος είσαι γελασμένος.'Αλλες φορές τέτοιο καιρό όλα τα μπλοκ λέγανε γαι το που θα πάνε..φέτος βλέπω νέκρα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nefeli μου, τέτοιο καιρό είναι γεμάτος ο Χορτιάτης.Εγώ μάζεψα και είχε ένα σωρό άγουρες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena μου κι εγώ απο το Δημήτρη μου τα έμαθα αυτά, εγώ είμαι παιδί της πόλης, δεν ήξερα τίποτα απο φύση, τα έμαθα κοντά του.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ και τώρα φιληνάδα περνώ ...μαγευτικά τι να σου πω!Αχ! βαχ! είναι και οι δύο, ο άνδρας μου το έσκασε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ neni, σας είπα..κατσικάκι ο άνδρας μου..σιτεμένο βέβαια αλλά ..κατσικάκι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ apinkdreamer, γελώ με αυτό που έγραψες γατί κιεγώ το ίδιο σκεπτόμουνα έτσι μόνοι που είμασταν εκείνη την ώρα, σαν παραμύθι σε μυθικό δάσος ηταν !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Demi μου πες στον άνδρα σου οτι τον καταλαβαίνω βέβαια μα ..αυτά τα χρόνια δεν θα ξανάρθουν. όμως όπως είναι οι καιροί τι να κάνει ο άνθρωπος, κι εγώ σήμερα πούλησα 3 πίνακες μου και χάρηκα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ VERÓNICA MARSÁ, θυμάμαι όταν ήρθα στην Ισπανία οτι είχε την ημέρα φοβερή ζέστη και τα βράδια ψύχρα.