Πέμπτη 2 Μαΐου 2024

Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα!

 

δ


Πάσχα φίλοι μου.. Εβδομάδα Παθών του Κυρίου και όσων υποφέρουν.  Πάντα πίστευα πως η ζωή του Χριστού μας είναι σημαδιακή για την ζωή όλων μας εδώ.. στην γήινη μας ύπαρξη. Όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας έχουμε την ανάγκη να προσφέρουμε γνώση, διδασκαλία απόψεων , διάλλεγμα φίλων. Είδαμε να μας επευθημούν, να μας θαυμάζουν ,να μας αγαπούν ή και να μας μισουν. Νοιώσαμε οργή σε καταστάσεις που δεν εγκρίναμε και θέλαμε  να αναποδογυρίσουμε τους πάγκους της ασυδοσίας. Βρήκαμε ίσως τοίχους μπροστά μας και άλλοτε δρόμους με δάφνες, μας τίμησαν, μας κορόϊδεψαν και ίσως κάποια στιγμή μας πρόδοσαν. Κάποιοι από εμάς πονέσαμε, "μαστιγωθήκαμε" και ματώσαμε από καταστάσεις και ίσως φθάσαμε στον Σταυρό και κάποιος μας πίεσε το Ακάνθινο Στεφάνι ! Είμαι από αυτούς που πιστεύω στην Ανάσταση ψυχής και σώματος γιατί νομίζω πως αυτό μας δείχνει η ζωή του Κυρίου. Θα ομολογήσω πως πέρασα στη ζωή από αρκετά τέτοια σημεία του δρόμου μου, πολλές.. μα πολλές φορές λέω το : Απαρνησάτω απ'εμού το ποτήριον τούτο.. μα πάντα πιστεύω στην Ανάσταση.. έστω και ξέροντας πως δεν είναι για μένα .. όμως κρατώ πάντα μέσα μου την Ανάσταση ψυχής, αυτή η αθάνατη ψυχή που φιάχτηκε για να μας σηκώνει όρθιους. 

Δεν είμαι στα καλά μου.. στα.. χάϊ μου όπως λένε τα παιδιά . Η κούραση που μου ήρθε εκ των.. υστέρων, η κατάσταση που χειροτερεύει , οι άτιμες εκείνες σκέψεις που με κάνουν να φαντάζομαι με μαύρες πινελιές το αύριο. Αρρώστησε και η Κάντυ μου.. δεν τολμώ να σκεφτώ πως θα περάσω ίσως ξανά από το ίδιο σκαλοπάτια μόνο ο καλός υπομονετικός Δημήτρης που κι αυτός αρχίζει να έχει τα προβλήματα της ηλικείας. 

Έστω και με ότι δυνάμεις έχουμε ετοιμάζουμε τα Πασχαλινά μας φιλέματα για τα παιδιά μας που θα έρθουν για το Πάσχα. Οι λαμπάδες , τα δωράκια και τα αυγά τους έτοιμα, η μαγειρίτσα , οι τζιγεροσαρμάδες και τα ντολμαδάκια, τα λίγα κόκκινα αυγά που έβαψα βάζοντας το κόκκινο πανί στο μπαλκόνι. Τα έβλεπα και... να τα ζωγραφίσω; να τα αφήσω έτσι; τελικά τα στόλισα με ένα.. απλό λουλουδάκι .

Φίλοι μου Καλή Ανάσταση  στην ψυχή και στο αύριο σας μη χάνετε την δύναμη, το κουράγιο, την Πίστη και την Ελπίδα για ένα καλύτερο κόσμο από αυτό που βλέπουμε τώρα. 

Ο Δημήτρης κι εγώ σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και.. κάντε μία προσευχούλα για την Κάντυ μου.

                       Αχτιδένια φιλάκια


10 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Με το καλό να έρθουν τα παιδιά σου και να περάσετε όμορφα αγαπημένη.
Κάθε καλό και για την Κάντυ.
Καλό Πάσχα !!!!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλή Ανάσταση φίλοι μου.
Με το καλό να έρθουν τα παιδιά σας.
Εύχομαι περαστικά στην Κάντυ.
Κράτα γερά Γεωργία μου.
Πολλά φιλιά.

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλή Ανάσταση με υγεία. Να περάσετε όμορφα με τα παιδιά και τα εγγόνια και περαστικά στην Κάντυ σου.
Φιλιά!

ANNA FLO είπε...

Καλή Ανάσταση Αχτίδα μου με υγεία και κουράγιο πάνω από όλα. Περαστικά στην Κάντυ. Εύχομαι το σκυλάκι να μην έχει κάτι σοβαρό. Να περάσετε καλά με τα παιδιά σας. Με το καλό να έλθουν και το Πάσχα σας να γεμίσει όμορφες αναμνήσεις
Τα φιλιά μου

litsa t. είπε...

Καλη Ανασταση Γεωργια μου και αποεδω.Να περασετε ομορφα με την οικογενεια σας.Καλο Πασχα.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Κι όμως, ακόμα και με τόσες δυσκολίες, ετοιμάσατε τα πασχαλινά σας και όλα τα καλούδια σας. Με το καλό να υποδεχτείτε τα παιδιά σας και γρήρορη ανάρρωση στην Κάντυ!
Αναστάσιμες ευχές, Γεωργία μου και όλη μου την αγάπη!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Με συγκίνησε η αναστάσιμη γραφή σου. Το σπιτικό σου γεμάτο Φως, Αχτίδα! Με το καλό να υποδεχθείς τα παιδιά σου, να τους χαρείτε και να σας χαρούν! Περαστικά στην Κάντυ και όλα να πάνε κατ' ευχήν! Καλή Ανάσταση!!!

Αννίκα είπε...

Με την αγάπη μας Χρόνια καλά Γεωργία μου! Να είστε γεροί και δυνατοί όπως και η ψυχή σου που παρά τα δύσκολα στέκεται όρθια με αξιοθαύμαστη υπομονή. Καλή ανάρρωση και στην Κάντυ!
Χριστός Ανέστη!

Mary είπε...

Χριστός Ανέστη!!!
Χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα κορίτσι μου!
Περαστικά γρήγορα στο σκυλάκι σας, δύναμη και αισιοδοξία πάντα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χριστός Ανέστη φιλενάδα χρόνια πολλά με υγεία..
Ελπίζω να περάσατε όμορφα το Πάσχα σας και να χαρήκατε την συντροφια των παιδιών σας...
Η Ανάσταση Του Χριστού μας να σας δίνει δύναμη και υγεία!
Τα περσικά μου στην Κάντυ σου την αγάπη μου πάντα 🤗🧡