Τρίτη 30 Μαΐου 2023

Δηλώνω..παρουσία!


 Αν νομίζετε ότι γλυτώσατε από μένα... πλανάστε ! Έχω γίνει λιγουλάκι τεμπέλα με όλα αυτά ίσως γιατί πιστεύω πως δεν έχω ενδιαφέροντα νέα να σας πω ή γιατί τα.. 71 που μπήκα πια με " βάραιναν". Τι δουλειά έχω εγώ πια εδώ σκέπτομαι.. τι έχω να περιγράψω από το σήμερα μου που να τους κάνει να χαμογελάσουν ;


Όπως βλέπετε δεν είμαι η " Αχτίδα" που πρωτοέγραψα, είναι και το.. ματάκι που λόξισε από τα 3 μικρά εγκεφαλικά, ε.. ε.. τι περιμένετε βρε παιδιά!

Τα νέα μου από πλευράς υγείας είναι..καθοδικά στη σκάλα που λέγαμε . Η ψυχολογία μου κάνει σκαπανεβάσματα ανάλογα με τα κέφια μου. Μερικές φορές ομολογώ πως βάζω τα.. κλάματα, άλλες φορές τα " λέω" με τον εαυτό μου στο πρωινό καθρέπτη και του τα ψέλνω και βάζω το χαμόγελο φαρδύ πλατύ γιατί δεν μου φταίει κανείς. Ευγνωμονώ το Θεό για τον σύντροφο της ζωής μου που μου στέκεται σε κάθε μου βήμα, σε κάθε μου πλευρά. 

Την εβδομάδα μας την έχουμε μοιράσει ανάμεσα στο σπίτι και το κτήμα γιατί θέλω να αισθάνεται και εκείνος χαρούμενος που ασχολείται με τα φυτά του. Έχει κάνει το θερμοκήπιο .. κουκλί, βέβαια εγώ σπάνια μπορώ να πάω μέχρις εκεί με το μπαστούνι μα όταν σου λέει.. δειλά.. δειλά : να σε βοηθήσω κορίτσι μου να έρθεις να το δεις ... ε! τότε δεν χαλάς χατήρι.


Τώρα έχουν γεμίσει πλέον ντοματίνια " βελανίδια" , για χατήρι μου που ξέρει πως τα αγαπώ πολύ.

Μη νομίζετε πως κι εγώ δεν κάνω κάτι.. μαγειρεύω..του κάνω pankeiks που του αρέσουν και καθισμένη στον καναπέ μου έξω από το τροχόσπιτο φιάχνω με πηλό διάφορα για τις κατασκευές μου που.. πιέζω τον εαυτό μου να κάνω κάτι σαν ..ασκήσεις για τα χέρια μου. Από τώρα σχεδιάζω τι θα κάνω για τα ιδρύματα τα επόμενα..(κρατηθείτε!!) Χριστούγεννα !! Έχω θράσος βρε παιδάκι μου, αν δείτε τα χέρια μου δεν θα τα αναγνωρίσετε!! Έχω λοιπόν ένα κουτί που φέρνω εδώ στο κτήμα κάθε φορά με τα..εργαλεία μου και κάτι ψτιάχνω.


Είναι πανέμορφη αίσθηση να γίνεσαι χρήσιμη και συγχρόνως να ακούς τα πουλάκια να σου τραγουδούν χωμένα στις φυλλωσιές. Η Κάντυ δίπλα μου όταν δεν κυνηγάει η αφιλότιμη τις γάτες κι εγώ φωνάζω με το φόβο πως θα της δώσουν κανένα μπάτσο με νύχια.



Φίλοι μου σας σκέπτομαι και σας αγαπώ πάντα , συγχωρείστε με για την αποχή ,κάθε φορά που σκέπτομαι να γράψω νομίζω πως είναι η τελευταία φορά όμως.. είναι τα μηνύματα που μου στέλνετε πολλοί, είναι τηλεφωνήματα... ακούω φωνές που με αποκαλούν " Αχτιδούλα μου " και προσπαθώ να μαντέψω το όνομα. ..τότε γυρίζω πίσω, ανοίγω το μπλοκόσπιτο και είναι σαν τότε.. το 2007 που το πρωτοάνοιξα. 

                  Αχτιδένια φιλάκια

12 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Έλα βρε Γεωργία μου, που μάς ζητάς και συγγνώμη! Για όνομα του Θεού. Μια χαρά σε βλέπουμε, μια χαρά σε νιώθουμε, σε απολαμβάνουμε με την παρουσία σου. Ορίστε τώρα ομορφιές δηλαδή! Τι άλλο να θέλουμε.
Βλέπω πολύ όμορφα καλούδια μαστορεύεις και μάλιστα για τα Χριστούγεννα. Για φαντάσου δηλαδή!
Να περνάτε όμορφα, καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου σε όλους σας, και στα τετράποδά σας.

Nena είπε...

Εχω πολλά χρόνια να μπω.... τυχαία πέρασα σήμερα...ποσες αναμνήσεις και γνωριμίες στην όμορφη γειτονιά!!!Να είσαι καλά Γιωργια μου να δημιουργείς όπως μόνο εσύ ξέρεις...με ΑΓΆΠΗ και ΜΕΡΆΚΙ 🥰💗🌺

mand είπε...

Καλημέρα Ακτίδούλα!!! Μη σταματάς...όσο μπορείς να μας γράφεις τα νέα σου!
Να είστε όλοι καλά!!

Αννίκα είπε...

Καλησπέρα Γεωργία μου! Χαίρομαι που δεν το βάζεις κάτω. Αυτή η τεράστια ψυχική δύναμη είναι από το λίγο που προσπαθείς. Κι αυτό το λίγο συναισθηματικά σου δίνει αυτό που χρειάζεσαι.
Να είσαι πάντα καλά!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Καλό μήνα να έχεις Γεωργία, ή καλύτερα Αχτιδούλα μας ♥
Το χαμόγελό σου είναι κυρίαρχο, ακόμα και μετά απ' αυτά που πέρασες.
Η μορφή σου είναι ο ορισμός της γαλήνης και της αστείρευτης δημιουργικότητας.
Εδώ να είσαι. Αγαπάμε πολύ αυτό που είσαι...

ANNA FLO είπε...

Α η χαρά μου που σε βλέπω και στη φώτο και που βλέπω ''φως στο σπιτικό σου εδώ'' είναι μεγάλη.
Χαίρομαι Αχτίδα μου να σαι καλά να περνάς όμορφα ακόμη και τις δύσκολες μέρες, να δημιουγείς. Ωραίες φωτογραφίες από τον παράδεισό σας όπως λέω το κτήμα σας.
Καλή μήνα με δύναμη και κουράγιο φίλη μου
Φιλιά πολλά

sofiavlah69@gmail.com είπε...

Γλυκούλα σε αγαπώ

Ανώνυμος είπε...

Κ.Γεωργία, σας παρακολουθώ από το "έγινα 57!Ε!και.." Είναι η πρώτη φορά που σας γράφω!Είστε η πρώτη σελίδα που ανοίγω στον υπολογιστή...γιατί με την εξιστόρηση της καθημερινότητας σας, με κάνετε να ονειρεύομαι και να μην χάνομαι στην δική μου καθημερινότητα!Είσαστε η προσωποποίηση της δύναμης και της δημιουργίας και ο κ.Δημήτρης της αγάπης!Όλοι είμαστε τρωτοί ως άνθρωποι, αλλά εσείς είστε ένας "μπούσουλας" για το πώς πρέπει να αντεπεξέρχεται κανείς στην ίδια τη ζωή!Σας συγχαίρω και είμαι ευγνώμων γι' αυτό!Άλλωστε μια "αχτίδα" δεν είναι ποτέ βαρετή..κι εσείς είστε γεμάτη ζεστασιά!
vaskar

Marina Tsardakli είπε...

Πάντα χαιρόμαστε να μαθαίνουμε τα νέα σου Αχτίδα μου γλυκιά.
Υπέροχα τα όσα ετοιμάζεις και καλά κάνεις και προετοιμάζεσαι για τα Χριστούγεννα!!!!! Νεράκι θα περάσει ο καιρός και θα έρθουν χιχι
Καλό μήνα να έχουμε, με υγεία και χαμόγελα.
Σου στέλνω ολόγλυκα φιλιά!!

Mary είπε...

Γεωργίτσα μου οι ανάγκες μας κάνουν να προσαρμοστούμε και να παλεύουμε... Σου στέλνω ευχές καρδιάς για δύναμη και να ετοιμάσεις ομορφιές για πολλά πολλά Χριστούγεννα ακόμα!

Ανώνυμος είπε...

Σας διαβάζω τακτικά από το 2010 .Ήσασταν η παρέα μου τα βράδια που είχα τα παιδάκια μου μικρά και μου αρρώσταιναν τακτικά αλλά και όταν γυρνούσα από το ένα από το ένα νοσοκομείο στο άλλο με τους γονείς μου που ήταν πολύ άρρωστοι πάρα όλο που ήταν μικροί σε ηλικία. Τα τελευταία δύο χρόνια που αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας και μπαινοβγαίνω στο νοσοκομείο Μεταξά στον Πειραιά όπου είστε η παρεούλα μου.Σας ευχαριστώ για την συντροφιά που μου κρατάτε 13 χρόνια τώρα.Όλγα ,Νέο Φάληρο.

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα μας, είστε μια άχτίδα υπέροχη που αγγίζει της ψυχές μας υπόδειγμα
κουράγιου, θάρρους, δύναμης και όρεξης για ζωή ό,τι κι αν αντιμετωπίζει.Μια αχτίδα που λάμπει και μέσα στη νύχτα. Σας διαβάζω από το 2011 και είστε ένας φάρος στη ζωή μου. ΄Οποτε με πιάνει το παράπονο για οτιδήποτε σας φέρνω στο μυαλό μου και συνέρχομαι.... και πάντα λαχταρώ να διαβάζω νέα σας.Μη σταματήσετε να γράφετε ,εύχομαι να μπορείτε για πολλά πολλά χρόνια ακόμη και να χαίρεστε τη ζωή μαζί με τον επίσης υπέροχο σύζυγό σας ! Να μας γράφετε και νεα από τα εγγόνια σας που θα μεγάλωσαν πια.Εύχομαι για όλους σας ότι καλύτερο και σας ευχαριστώ πολύ που αποτελείτε μια πηγή έμπνευσης για όλους μας που σας διαβάζουμε. ΄Αννα από Βόλο