Κυριακή 22 Μαΐου 2022

...70 +..1!!!!

 Ευχαριστώ για τις ευχές, για την αγάπη, για το ενδιαφέρον σας στο τηλέφωνο, στα σχόλια σας. .ευχαριστώ με συγκινείτε πάντα..



Όπως λέει και ο σοφός , μη φοβάστε την ηλικία σας, τα χαμένα χρόνια, τις χαμένες χαρές τις χαμένες ευκαιρίες να φοβάστε..


Δεν είχα τούρτα να σας δείξω.. ένα παστίτσιο έφτιαξα για τον ανδρούλη μου , σοκολατόπιτα ... χωρίς κεράκια... χάρηκα τα ροζ τριαντάφυλλα  που μου έφερε ο Δημήτρης μου λέγοντας μου πως για εκείνον είμαι η 21χρονη .. κοντούλα , αδυνατούλα ( !!!!!!!) που πρωτοαντίκρισε στο αεροδρόμιο και του έφθανε μέχρι τον.. ώμο .
Αποχαιρετήσαμε σήμερα την ψυχοκόρη μας την Αθηνούλα που ήρθε από την Λάρισα για να μας δει το ΣΚ, έπλυνα τα παπλώματα και τα αμπαλάρισα στις ειδικές σακούλες και... ετοίμασα τα σχετικά για το κτήμα. 
Πάω να ...κεντήσω, να ψήσω ψωμί, να μαγειρέψω, να αφήσω ελεύθερη την Κάντυ στο κτήμα, να πλάσω πήλινα στολίδια για τα επόμενα.. Χριστούγεννα για τα μπαζάρ και να παρηγορήσω τον άνδρα μου γιατί ο γείτονας μας ειδοποίησε πως στο θερμοκήπιο αρρώστησαν οι ντοματιές του!!! Χαμός και Οδυρμός προμηνύεται φίλοι μου.


Ξέρω πως κουράζεται όμως κι εδώ στο σπίτι βαριέται.. δεν ήταν ποτέ του.. καφενείου, δεν βλέπει ποδόσφαιρο και πρέπει κάπου να διοχετεύει την ενέργεια που νοιώθει μέσα του παρά τα 77 του χρόνια . Κουράζεται .. μουρμουράει.. δηλώνει πως είναι η τελευταία φορά που θα φυτέψει.. πως θα κόψει τα... 208 δένδρα που φύτεψε .. μα μόλις ξυπνάει το πρωί ξαναρχίζει από την αρχή!

Σας εύχομαι μία καλή εβδομάδα, εύκολη , χαρούμενη και να είστε ήσυχοι γιατί.. σας παρακολουθώ με το τάμπλετ μου τι κάνετε, πως περνάτε , τι σκαρώνετε.. και όποιος θέλει καφέ στο κτήμα και ξέρει το δρόμο σας περιμένω.. θα έχω πάντα κάτι για φίλεμα !!

                                     Αχτιδένια φιλάκια 

6 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλή σας βδομάδα Γεωργία μου. Έτσι, δυναμικούς σάς θέλω. Με διάθεση, με σχέδια, με ενεργητικότητα. Για συναισθήματα δεν ρωτάω καθώς τα διαθέτετε εν αφθονία, γεμάτα αγάπη και αλληλεγγύη.
Και πάλι πολύχρονη καλή μου φίλη. Φιλιά.

ANNA FLO είπε...

Να περάσετε όμορφα στο κτήμα σας. Να είστε καλά και δημιουργικοι πάντα ως τα 100 και βάλε!! Μην φοβάσαι τον άνθρωπο που είναι δημιουργικός μας έλεγε ο γιατρός μας για τον μπαμπά μου.
Να είσαι καλά και να φτιάξεις πολλά όμορφα πράγματα για τα...Χριστούγεννα!!
Καλή εβδομάδα και να μας δείξεις φωτογραφίες ναι;

Ελένη Φλογερά είπε...

Να περάσετε όμορφα στο κτήμα, ο καθένας με ό,τι τον ευχαριστεί.
Καλή εβδομάδα!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Να φτάσετε και τα εκατό κι οι δυο σας και πάντα με το ίδιο κέφι για ζωή!!
Είστε άξιοι θαυμασμού !! Καλή διαμονή στο όμορφο κτήμα σας και πολλά φιλιά

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Τις εγκάρδιες ευχές μου Γεωργία μου, να είσαι πάντα πεισματάρα και ανθεκτική στις αντιξοότητες της ζωής και να προσφέρεις τις υπέροχες δημιουργίες σου σ' όσους έχουν ανάγκη! Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι που παίρνουν - δίνοντας σε άλλους- είναι αυτοί που ομορφαίνουν τον κόσμο μας.

Ανώνυμος είπε...

❤️