Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Λίγο πριν την Μ. Εβδομάδα

 

Εδώ βρίσκεται το αηδονάκι μου, ένα από όλα βέβαια γιατί είναι πολλά φίλοι μου. Είναι υπέροχο το τραγούδι του στις 6 το πρωί που με ξυπνάει σκεπάζοντας όσο μπορεί τον..κόκορα του γείτονα! 


 

Βέβαια τράβηξα βίντεο και το ηχογράφησα μα.. δεν μπόρεσα τελικά να το ανεβάσω προς μεγάλη μου λύπη!


Η πασχαλιά μου ανθισμένη γεμάτη με μεγάλες πεταλούδες με βούλες  που μέχρι να πάω εκεί..πέταξαν!


Ο Κανέλλος με την Κάντυ δέχονται χάδια κι εγώ απολαμβάνω την ηρεμία της εξοχής. Μοίρασα τα δωράκια μου, χάρηκαν και.. χάρηκα και ..γέμισα αυγά φίλοι μου για πασχαλινό δωράκι! Ξέρετε είναι όμορφο αυτό το..μοίρασμα, σου δίνω μαϊντανό μου δίνεις άνηθο, σου δίνω ροδάκινα μου δίνεις δαμάσκηνα..

Είμαι παιδί της πόλης και αυτό το δέσιμο των ανθρώπων του μικρού χωριού το βρίσκω συγκινητικό. Μου αρέσει που από τόσο μακριά ακούγεται ο χαιρετισμός της γειτόνισσας το πρωί καθώς τινάζει τις κουβέρτες της. Μου αρέσει που με φωνάζουν να μαζέψω μαζί τους χαμομήλι και χόρτα, που ταΐζουμε το άλογο που είναι δεμένο στο διπλανό αγρόκτημα την.."Αστραπή". Την ταΐζουμε μήλα και καρότα κι αυτή μας αναγνωρίζει και χλιμιντρίζει ανασηκώνοντας το πόδι της.


Καθάριζα..καθάριζα και δεν τελείωναν τα χαμομήλια φίλοι μου μου έφαγε όλο μου το απόγευμα, θα το ξεράνω και θα πίνει το αγαπημένο του τσαγάκι ο καλός μου. Εγώ στο τέλος του καλοκαιριού μαζεύω τηνΛουΐζα που μου αρέσει το άρωμα λεμονιού που έχει στο ρόφημα.

Ο Κανέλλος χαρούμενος από την παρουσία μας γιατί όλο και κάτι παραπάνω τρώει από τις κροκέτες και τις κονσέρβες. Η  Κάντυ ακολουθεί τον άνδρα μου στο θερμοκήπιο που το ετοιμάζει για να βάλει φυτά αν και έχει απογοητευτεί από το καιρό. Απίστευτο φίλοι μου, μείναμε 4 μέρες και ο καιρός είχε τόσες εναλλαγές που δεν τις προλαβαίναμε. Ήλιος και ζέστη το πρωί, συννεφα το απόγευμα και μετά τις 7..θέλαμε κουβερτούλα.


Απογευματάκι, σε αυτή τη μεριά δύει ο ήλιος και τα χρώματα του ουρανού με κάνουν χωρίς να το καταλάβω να σκέπτομαι τους συνδιασμούς χρωμάτων για να πετύχω στο καμβά το θέαμα αυτό.

Η φίλη μου η Ολίνα μου έστειλε μία ανάρτηση στο fb από φίλη που έκανε γλυκό κουταλιού με..άνθη πασχαλιάς! Εσείς τι λέτε.. θα περνούσε αδιάφορο από μένα την περίεργη.. γάτα;  Έτσι θυσίασα μερικά κλαδιά της και έφτιαξα λίγο για δοκιμή! Τα κατάφερα, μυρίζει υπέροχα, το γλυκό μοιάζει με το τριαντάφυλλο όμως με την μυρωδιά και το χρώμα της πασχαλιάς. Πάντως..δεν ξετρελλάθηκα εκτός από το άρωμα του!

Ξέρω πως όσα γράφω δεν είναι σημαντικά ούτε έχουν κάποια αξία σαν θέμα όμως είναι ένα κομμάτι της καθημερινότητας μου που ..την αγαπώ και με κάνει ευτυχισμένη! Άλλωστε στο μπλοκόσπιτο μου νοιώθω σαν ..καφεδάκι με κουλουράκια με φίλες.

Το πρωί ξυπνήσαμε με δυνατή βροχή, το meteo μας είπε και για το ίδιο ΣΚ έτσι..γυρίσαμε σπίτι μας και αμέσως ένα υπέροχο μήνυμα από την κόρη μας στην Αθήνα πως θα έρθουν στις 15 . Δεν τολμώ να το πιστέψω, δεν θέλω να χαρώ..έχουμε να την δούμε 2 χρόνια ..από κοντά και όχι από το skype.. δεν τολμώ να χαρώ..

Φίλοι μου σας εύχομαι ένα όμορφο ΣΚ όπως εσείς το επιθυμείτε να το ζήσετε.

           Αχτιδένιζ φιλάκια

6 σχόλια:

marypertax είπε...

Το πόσο απολαμβάνω αυτές τις περιγραφές σου που με κάνουν και νοιώθω πως βγαίνω κι εγώ από τους τέσσερις τοίχους και σεργιανώ ανάμεσα σε χαμομήλια ακούγοντας πουλιά και βλέποντας πεταλούδες είναι το κάτι άλλο! Πράγματι το μπλογκόσπιτο σου χαρίζει μια φιλική παρέα για καφεδάκι! Γεωργία μου εύχομαι να πάρει σάρκα και οστά η χαρά σου και η προσδοκία σου να απολαμβάνεις όσο μπορείς και να αποθηκεύεις στιγμές! Φιλια΄πολλά!

ANNA FLO είπε...

Α με το καλό να έλθει η κόρη σου. Θα είναι το ωραιότερο δώρο του Πάσχα.
Η βόλτα σας στο κτήμα είναι ανάσα ζωής και για εμάς που δεν μας αφήνουν να βγούμε εκτός νομού.
Υπέροχη η πασχαλιά σου και φαντάζομαι το κελάηδα που σε ξυπνά.
Τα σκυλάκια σου αξιαγάπητα και ο Κανέλλος σίγουρα δεν είναι για το φαγητό που είναι χαρούμενος. Είναι για τη συντροφιά. Του λείπετε είμαι σίγουρη.
Να είσαι καλά και ο καιρός ναι άστατος αλλά έτσι είναι η άνοιξη
Τα φιλιά μου

Αννίκα είπε...

Ένα κτήμα, ένα κομμάτι γης, κομμάτι σου, ανοίγει την αγκαλιά του και σε υποδέχεται (μαζί με τον Κανέλλο) και γιατρεύει όλες σου τις έγνοιες. Κι αφού απλόχερα σου χαρίζει ανάσες και ήλιο και φως και απεραντοσύνη και φίλους αγαπημένους, σε γυρίζει πίσω με ότι μυρωδιά, όποια τρυφερή ανάμνηση σου θυμίζει έναν τόπο που ξεχειλίζει ζωή.
Αυτό τον τόπο να τον χαίρεστε με ότι και όπως μπορείτε Αχτίδα μου, είναι ευλογία!
Καλό Σαββατοκύριακο και Καλή Μ. Εβδομάδα!

Giannis Pit. είπε...

Κάποιοι από τους πίνακές σου είναι ζωγραφική της φύσης. Κάποια από τα εδέσματα είναι υπέροχα. Οι αναφορές γεμάτες ποίηση της φύσης. Τι να πει κανείς, μπορεί;
Απολαύστε το λέω και το φωνάζω δυνατά. Να είστε καλά Γεωργία μου και όμορφη Μεγαλοβδομάδα να έχετε.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Σκέτη μαγεία όλο αυτό σκηνικό που τόσο γλαφυρά μας παρουσιάζεις!
Μα δεν είναι ευλογημένες αυτές οι στιγμές;
Μύρισα τις ολάνθιστες πασχαλιές σου, μα να τις κάνεις και γλυκό του κουταλιού, δεν το περίμενα!
Με το καλό να υποδεχτείτε και την κόρη σας, Γεωργία μου!
Να περάσετε υπέροχες στιγμές, να γευτείτε τις μυρωδιές και την αύρα των γιορτών και να είστε όλοι σας καλά ♥

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχτίδα στην ζωή μας είσαι αγαπημένη μου αχτίδα.. και έχουμε τόσο ανάγκη αυτήν την ηρεμία που αποπνέεις και τις εικόνες που μας αφηγείσαι...
Καλή Μ. εβδομάδα αγαπημένη μου....