Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Ας είναι μία καλύτερη χρονιά Θεέ μου..

    Λίγο πριν φύγει ο χρόνος.. ας μη φανώ κακιά και του τα ψάλλω.. συνήθως από κάθε τι κακό βγαίνει και κάτι καλό και αυτό είναι πως ίσως φίλοι μου αναθεωρήσαμε όλη αυτή τη χρονιά τις αξίες που είχαμε βάλει σαν προτεραιότητα μέχρι τώρα..

   


  
Ακόμα και η ... κλεισούρα μας .. ακόμα και οι δυσκολίες πάσης φύσεως πιστεύω πως ήταν ένα μικρό μάθημα μέσα μας. Γνωρίσαμε τον.. εαυτό μας περισσότερο, κάναμε ξεδιάλεγμα στους φίλους και τους συγγενείς μας ίσως, καταλάβαμε πως η ζωή έχει σκαλοπάτια μερικές φορές επάνω και άλλες κάτω και γι΄αυτό το λόγο έχει αξία η κάθε της στιγμή.
Ποτέ δεν έδινα σημασία σε μία βόλτα στο πάρκο με το σκυλάκι μου, ποτέ δεν κοιτούσα τους ανθρώπους που διασταυρωνόμουνα μαζί τους. Δεν κοιτούσα τόσο προσεκτικά τις τιμές στα ψώνια μου, δεν υπολόγιζα έστω και για αστείο πως το αύριο μπορεί να είναι αβέβαιο. 
Ο.. καναπές του σπιτιού "ανέβηκε" στα μάτια μου.. ο σύντροφος μου έγινε ακόμα πιο πολύτιμος.. η βόλτα με το αμάξι μας στο κτήμα πήρε άλλη βαθμίδα αξίας, ο γείτονας που μας βοηθάει φροντίζοντας τον Κανέλλο μας, τα ατελείωτα καθημερινά μηνύματα από την παρεούλα μου.
- Καλημέρα κορίτσια.. καληνύχτα κορίτσια.. τι καιρό κάνει στο μέρος σας.. τι μαγειρέψατε.. τι φτιάχνετε.. πως είστε σήμερα.. 
Ξαφνικά πήραν αξία πράγματα απλά που δεν τα δίναμε την πρέπουσα σημασία και τα λέγαμε σαν συνήθεια..
Δεν ξέρω πως να σε αποχαιρετήσω 2020.. σε .. μίσησα κάποιες στιγμές.. σε βαρέθηκα άλλες.. μα και με σκέψη έβγαλα μέσα από την λάσπη σου και όλα αυτά που ανέφερα. 
Πάνε στο καλό.. δεν τολμώ να κάνω ευχές.. τολμώ μόνο να προσευχηθώ για κάτι καλύτερο για όλο το κόσμο σε κάποιον που είναι πάνω από όλα. 
Θα σε αποχαιρετήσω και με χιούμορ.. όχι δεν το χάνω.. μαζί με τις θερμίδες που πήρα από τα χεράκια του υπέροχου συντρόφου της ζωής και της.. καραντίνας μας..

                   

Καλοί μου φίλοι, αγαπημένοι άγνωστοι και γνωστοί βλέπετε η φράση " μόνο υγεία" έγινε σλόγκαν μας , είναι από αυτά που σας ανέφερα, που τα λέγαμε από συνήθεια σαν κάτι σίγουρο και κεκτημένο.. ας είναι η μόνη ευχή που θα αφήσω στα πόδια σας αποχαιρετώντας αυτό που μας την έκανε να της δώσουμε τη θέση που της αξίζει!

Καλή χρονιά ας έχουμε και δύναμη να πολεμήσουμε για κάθε της μέρα.

                   Αχτιδένια φιλάκια

18 σχόλια:

Σοφία Τσιμάρη είπε...

μακαριιιιιιιιιιιιι
μια ευχη κοινη
να ειναι καλος κ ευλογημενος ετουτος ο χρονος
ειθε..........!!!!!!!!
καλη χρονιαααααααα

Giannis Pit. είπε...

Γεωργία μου, μια χαρά σας βλέπω και σας απολαμβάνω!
Θέλω να σας ευχηθώ μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία κατά βάση αλλά και δημιουργία και όμορφες στιγμές.
Είμαστε εδώ στην συντροφιά μας.
Στέλνω την αγάπη μου.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

"Ξαφνικά πήραν αξία πράγματα απλά που δεν τους δίναμε την πρέπουσα σημασία και τα λέγαμε σαν συνήθεια"
Αυτό ακριβώς είναι και το δικό μου απόσταγμα απ' τη χρονιά που φεύγει.
Σας καμαρώνω με τον Δημήτρη, είστε άνθρωποι χαμογελαστοί και χορτασμένοι από αγάπη και κοινές μνήμες. Τσουγκρίζω νοερά το ποτήρι μου στο δικό σας και εύχομαι η νέα χρονιά να σας χαρίσει απλόχερα όλα όσα ονειρεύεστε!

Mia είπε...

Πόσο δίκιο έχεις, Γεωργία μου. Ολόκληρος ο κόσμος ελπίζει σε μια καλύτερη χρονιά. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2021 ΚΑΙ ... ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

ANNA FLO είπε...

΄΄Ετσι οπως ταλες Γιωργία μου. Μικρές και καθημερινές απολαύσεις που δεν δίναμε σημασία απέκτησαν το μέγεθος που τους αναλογεί και τη θέση τους μέσα μας.
Μακάρι να είδαμε τον εαυτό μας με άλλο μάτι. Λες να βγει κάτι θετικό από αυτή τη χρονιά που φεύγει; Λες να θυμόμαστε με νοσταλγία αυτόν το χρόνο;
Ας έλθει η νέα χρονιά, ας είμαστε καλά, ας φερθεί με ευγένεια στους ανθρώπους που τόσο δοκιμαστήκαμε φέτος άλλος λίγο άλλος πολύ
Καλή χρονιά μέσα από την καρδιά μου
Να στε καλά

Marie-Anne είπε...

Καλή χρονιά, Αχτίδα μου, σε σένα, στον Δημήτρη σου και όλους τους αγαπημένους σου!
Με υγεία, αγάπη και χαρές στην οικογένειά σου!
Να προσέχετε!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Στην υγειά και των δυο σας Γιωργία μου (κούκλοι είστε τα δυο σας)τι ωραία να μην το βάζουμε κάτω ε; δεν θα αφήσουμε να μας νικήσει αυτή η δύσκολη κατάσταση.. ναι έτσι πρέπει να βρίσκουμε δύναμη, να παλεύουμε από τα απλά που τα θεωρούσαμε δεδομένα φιλενάδα...και που τώρα τους δίνουμε άλλη αξία όπως λες!!
Με την ευχή το 2021 να φέρει με τον ερχομό του στο κόσμο ότι μας έλειψε και ότι ο καθένας μας εύχεται υγεία, ειρήνη και χαμόγελα πολλά..
Καλή χρονιά φιλενάδα χρόνια πολλά και καλά !!🧡🎄✨🎁

Χελώνα είπε...

Καλή Χρονιά να έχουμε Αχτιδα μου, να λέμε Δόξα τω Θεό που βγήκαμε αλώβητοι (προς το παρόν) από αυτό το πόλεμο, και να ελπίζουμε σε καλύτερες, υπέροχες, χαρούμενες μέρες. Φιλάκια

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Καλή Χρονιά Γεωργία και όλα να σας πάνε κατέυχήν...Είναι σημαντική η συντροφιά που κάνετε ο ενας στον άλλο. Εγώ την απουσία του Αλκη την βιωνω έντονα και ας υπάρχουν τα παιδια και τα εγγόνια.. Ολα γύρω μου είναι μια χαρά αλλά πολύ μοναχικά Φιλάκια εορταστικά με ευχές για Υγεια και Καλοτυχία

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλοιμου σας ευχαριστώ πολύ σας εύχομαι ότι σας κάνει ευτυχισμένους. Καλή Χρονιά.

Αννίκα είπε...

Οι σκέψεις σου με επίγνωση και ευαισθησία για το επουσιώδες, σ’ αυτό που ξαφνικά δώσαμε «την πρέπουσα σημασία» ενώ το θεωρούσαμε συνήθεια. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό να αντιμετωπίσει μια ψευδεπίγραφη ελπίδα, ωστόσο ελπίδα όμως που κάνει πιο υποφερτή την «αγία» καθημερινότητά μας.
Χρόνια Πολλά Αχτίδα μου!
Με υγεία, περισσότερα χαμόγελα, περισσότερη αισιοδοξία και καλύτερες μέρες με τον καινούργιο χρόνο!

Αμαλία είπε...

Χρόνια Πολλά, καλή μου.
Να έχουμε όλοι μια καλή χρονιά. Να είμαστε πρωτίστως υγιείς, και όλα τα άλλα θα τα βρούμε.
Πολλά φιλιά σε όλους σας, και στο χνουδωτό μοντελάκι!!!

Little Hope Flags είπε...

Πολύχρονη, με υγεία και ό,τι καλύτερο!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΧΤΙΔΑ! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΦΩΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ 2020.
ΤΟ 2021 ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΔΥΟ ΣΑΣ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ

Ανώνυμος είπε...


Καλή χρονιά Αχτίδα μας! Να΄ναι φωτισμένο το 2021 για σένα και για όλους μας! Χριστίνα Γ.

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραία φωτογραφία! Έτσι να συνεχίσετε, μαζί να χαίρεστε την καθημερινότητά σας, όσα δώρα μάς φέρει το 2021, όσα χαμόγελα σκορπίσει και αγάπες χαρίσει.
Καλή χρονιά με υγεία, δύναμη και δημιουργία

Νίκη είπε...

Καλη χρονιά Αχτλιδα μου, με υγεία, αγάπη κι αισιοδοξλια! Με τα σπίτια και τις αγκαλιές μας ξανα γεμάτα!

LitsArt είπε...

Καλη χρονια με υγεια,αγαπη κ πολλες ευτυχισμενες στιγμες!