Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Το πάρκο της γειτονιάς μου.

    Τόσο καιρό σας λέω για την πρωινή μου βόλτα στο πάρκο που βρίσκεσαι στη περιοχή μου. Βέβαια υπάρχει και άλλο πάρκο μπροστά στο σπίτι μας περίπου μα είναι μικρό και έχει στο κέντρο της μία όμορφη παιδική χαρά. Εγώ όμως με την Κάντυ έρχομαι εδώ κάνοντας ένα κύκλο για να επιστρέψω σπίτι.  Είναι σχετικά μακριά μα.. το κάνω και για μένα με.. οδηγίες γιατρού. Πρέπει να περπατάω για να μην αδρανήσουν οι μυς μου έστω και με τόσο πόνο. Μου ξυπνάει αναμνήσεις... σε αυτό το πάρκο που έγινε γύρω στο 2000 έφερνα την αγαπημένη μου εγγονή και αργότερα τον 1ο μας αγόρι . Αν το πιστεύετε.. έκανα τσουλήθρα μαζί τους,  νέα γιαγιά.. μισή σε.. κιλά ( χα! χα!) Η Πάρκινσον και η αρθρίτιδα δεν υπήρχε καν στο.. λεξιλόγιο μου, άγνωστες λέξεις όπως το ασανσέρ και τα φάρμακα, λευκό το βιβλιάριο μου στο ΙΚΑ.

Είναι μεγάλο, φτιάχτηκε με καλές προδιαγραφές όμως.. τώρα τα  βράδια γεμίζει με νέους που πετούν σκουπίδια και πραγματικά θλίβομαι όταν τα πρωινά βλέπω μπύρες και μάσκες πεταμένες.. Λοιπόν.. ελάτε μαζί μου βολτίτσα στο πάρκο παρεούλα με την Κάντυ και τα πολλά σκυλιά με τους συνοδούς τους.

                           


      Φθινοπωρινό τοπίο στο πάρκο μας και ετοιμαστείτε να βρείτε που βρίσκεται το πάρκο μας από τις υπόλοιπες φωτογραφίες .Αρχίζω με τις όμορφες φωτογραφίες από τη φύση. Τα χρώματα   παλέτα φθινοπωρινή, πράσινο, κίτρινο, πορτοκαλί, κόκκινο χαλκού.   Μαντέψτε που κοντά είναι το πάρκο μας!!!    

                              


       Δεν έχουν   αφήσει τοιχάκι για τοιχάκι άγραφο τα αφιλότιμα!!                        

 

       Η είσοδος μας.. πάνε και τα παγκάκια.. συνθήματα κι εδώ.                                    

 

Πόσο λυπάμαι που βλέπω πως.. κατάντησε. Το 2000 με την εγγονή μου στα πρώτα της βήματα ερχόμασταν ανεβαίναμε εκεί ψηλά που οδηγούν τα κάγκελα και είναι μία ..τσουλήθρα που ανέβαινα  κι.. εγώ!!!                                          


  Αυτό είναι το χειρότερο λάθος των κατασκευαστών. Δεν το πιστεύετε όμως αυτό πριν.. βεβηλωθεί με κίτρινες μπογιές ήταν ένα σιντριβάνι (!!!!!) Όταν φτιάχτηκε είχα τη χαρά να το δω στις ..δόξες του. Όμως φίλοι μου λίγες εβδομάδες μετά αποδείχθηκε πως είχαν κάνει λάθος στην κατασκευή και στην εγκατάσταση των υδραυλικών και.. το έκλεισαν.. και ..έγινε αυτό το τερατούργημα στη μέση του πάρκου.  Να ρωτήσω με.. κακία πόσες μίζες πήραν για την κατασκευή του;

                                      


Όπως βλέπετε το πάρκο είναι στο πίσω μέρος του γηπέδου. Στη φωτογραφία φαίνεται το σκέπαστρο των κερκίδων. Από αυτή τη μεριά βρίσκεται η πισίνα, οι αθλητικές δραστηριότητες για παιδιά, γυμναστήριο μέχρι και σύμβουλος διατροφής!!!   

                                        

Ακόμα και η παιδική χαρά δηλώνει: " Ισόβια Άρης "όπως διαβάζετε . Κάνω το σταυρό μου που είμαι από τις τυχερές που ο άνδρας μου δεν γνωρίζει καν τις ομάδες! Επιμένω πως τα γήπεδα πρέπει να βρίσκονται όπως και τα νοσοκομεία εκτός πόλεως.

                                           


   Εδώ είναι η.. είσοδος για ένα χώρο που υπήρχαν τσουλήθρες χτιστές , τώρα βέβαια δεν ανεβαίνω να δω πως κατάντησε.                                        

Δεν έχουν αφήσει τοιχάκι , σκαλοπάτι, παγκάκι χωρίς να το κάνουν πίνακα με συνθήματα!

                                           


  Τώρα ποιος είναι ο.. Μητσάρας ο μαχητής που γράψανε.. δεν ξέρω!

                                  

                                         

  Υπάρχει και το χορτάρι.. δεν θέλω να μπαίνει γιατί όπως μου είπε ο γιατρός της οι γάτες το γεμίζουν με ..ψύλλους!           

                                 

                     Η Κάντυ  ανάμεσα σε χρυσοπορτοκαλί φύλλα.. μωβ μοντελάκι με ροζ φιόγκο. 

                     

 

  Εδώ είναι η ώρα που έρχονται συνοδοί μεγάλων σκύλων που βλέπουν την Κάντυ για.. μεζεδάκι!

                                         


     Κάπου εδώ λοιπόν είναι η ώρα που παίρνουμε το δρόμο του γυρισμού στο σπίτι, έχω αρχίσει κι όλας να κουράζομαι και έχω αρκετή απόσταση από το σπίτι μας. Είναι ένας γυρισμός από τα δρομάκια, πρώτα ο.. Βασιλόπουλος, μετά ο Παιδικός σταθμός, μετά μία κάβα , έπειτα το κατάστημα με τα χρώματα , η μεγάλη μουριά τεράστια που στέκει εκεί πολλά χρόνια , λίγο ακόμα και θα φθάσω λέω στον εαυτό μου..

Σας κούρασε η βόλτα; ο βηματομετρητής μου γράφει: 2590 βήματα, 1,6 χλμ., 167 θερμίδες!!!

    Αχτιδένια φιλάκια

8 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Μπράβο βόλτα!! Και όσο για το πάρκο παντού τα ίδια Γεωργία μου. Συνθήματα, σκουπίδια και καταστροφή.
Όμως μπράβο στο κουράγιο σου κάνεις το καλύτερο που είναι το περπάτημα
Τουλάχιστον το πάρκο σας περπατιέται και έτσι να λέμε κι ευχαριστώ
Καλό βράδυ Αχτιδένια μου

Αρτίστα του βωβού είπε...

Ότι και να πεις, η Κάντυ δεσπόζει όπου κι αν πηγαίνει!
Καλημέρα Αχτίδα!

fish eye είπε...

Κοίτα να δεις τώρα, προσπαθώ να βρω γνώριμα μονοπάτια στις φωτογραφίες αλλά δεν αναγνωρίζω τίποτα. Δεν το ξέρω αυτό το πάρκο Αχτίδα, αρχικά είπα πως πρόκειται για την Ν.Ελβετία αλλά βλέπω κολλητά γήπεδο, να υποθέσω του Άρη;
Κάνεις πολύ καλά που κάνεις μεγάλες βόλτες.
Κουράγιο, όσο μπορείς, την χαίρεσαι μετά την προσπάθεια!

Χρόνια πολλά, και του χρόνου χωρίς προβλήματα

σε φιλώ

Giannis Pit. είπε...

Παντού τα ίδια Γεωργία. Πάρκα, δημόσιοι χώροι, παραδίνονται στις οπαδικές προτιμήσεις διαφόρων παρατρεχάμενων. Οι Δήμοι δεν παρεμβαίνουν γιατί νοιάζονται για ψηφαλάκια και τίποτα άλλο. Συνεπώς εμείς οι πολίτες εισπράττουμε τη βρώμα αλλά το αποτέλεσμα των δικών μας επιλογών καλή μου φίλη.
Την καλησπέρα μου.

Γιούλη Μαραβελη είπε...

Καλησπέρα.!!!!!Είναι όμορφη η βόλτα στο πάρκο έστω και κατόπιν..εντολής.
Αλλωστε εχεις και δικαιολογία να βγάλεις την μικρή βόλτα.Ομορφες φωτογραφίες με φθινοπωρινή απόχρωση.
Οσον αφορα τα αφημενα στην τύχη τους πάρκα,παντού θα το δεις.Κι εδω στην Χαλκίδα τα ίδια.
Καμμια φορα αλλαζω δρόμο βλέποντας ατομα που τα 'φοβάμαι'.

Αννίκα είπε...


Όμορφη ήταν και η σημερινή βόλτα σου/μας στο πάρκο. Είναι πολύ κρίμα που απολαμβάνουμε την ομορφιά τους μέσα από φωτογραφίες. Υπάρχει, υπήρχε θα έπρεπε να πω ένα μεγάλο πάρκο στην περιοχή μου. Νεοσύστατο ήταν παράδεισος. Μια αρκετά μεγάλη λιμνούλα με πάπιες, κύκνους κλπ, κανάλια με τρεχούμενα καθαρά νερά με ψάρια και χελωνίτσες, ένα μικρό ανοιχτό θέατρο που τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού είχαμε παρακολουθήσει (δωρεάν) εξαιρετικές παραστάσεις, είχε επίσης ένα κατάστημα με βιολογικά προιόντα και ένα μαγαζάκι για καφεδάκι ή μεζεδάκι, ξεχωριστά μικρά οικήματα για άλογα όπου μπορούσες να κάνεις ιππασία, ένα τεράστιο φυτώριο (το κέντρο της γης) επισκέψημο κυρίως σε σχολεία και τέλος πάντων τα παρτέρια, οι διαδρομές, οι δεκάδες παπαγάλοι και κάθε λογής πουλιών ήταν μια όαση στην τσιμεντούπολη. Το ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ήταν στα όρια τριων Δήμων και αυτό ήταν η καταδίκη του, καθώς ερίζουν (ακόμη) ποιος θα αναλάβει την συντήρηση και την καθαριότητά του. Για να μην κουράζω θα πω μόνο πως σήμερα μόνο τα δέντρα και οι διάδρομοι έμειναν κι αυτά σε άθλια κατάσταση.
Φροντίσαμε όμως να βάλουμε ζαρτινιέρες στην Πανεπιστημίου και συντριβάνι στην Ομόνοια για να πλένουν οι ξυπόλυτοι τα πόδια τους (όχι πως μου φταίνε οι άνθρωποι) αλλά στο χωριό μου λέμε αν δεν μπορείς να δείρεις το γαϊδούρι ξεσπάς στο σαμάρι.
(Όσοι γνωρίζουν την περιοχή θα κατάλαβαν πως μιλάω για το πάρκο Τρίτση)
Αχρηστοι θα πω, ασυνείδητοι και πολλά άλλα θα μπορούσα, αλλά τέλος πάντων.
Εγώ πάντως την "χολή μου" την έβγαλα πρωινιάτικα και το φχαριστήθηκα!
Μετά απ'όλα αυτά μια Καλημέρα αξίζει!
Αχτίδα να είσαι καλά!

Marina Tsardakli είπε...

Πανέμορφη η βόλτα σου κι η Κάντυ!
Δυστυχώς Αχτίδα μου, πάντα έτσι γίνεται με τα πάρκα κι όχι μόνο!
Και τώρα, στα σκουπίδια προστίθενται κι οι μάσκες.
Όλα αυτά φυσικά, προστίθενται στην μόλυνση του περιβάλλοντος, αλλά δε μας νοιάζει.
Όταν όμως ερχόμαστε αντιμέτωποι με άσχημα καιρικά φαινόμενα, μας κακοφαίνεται η κλιματική αλλαγή.
Τι να πω!
Να'σαι καλά να περπατάς και να χαίρεσαι τις βόλτες σου με την Κάντυ!
Πολλά φιλιά!

Simon Durochefort είπε...

Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
Whatsapp ή Viber: +33752366330