Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

Νέα μέρα...


Νέα μέρα..νέα αρχή..νέα προσπάθεια..τι νοιώθετε αλήθεια σε κάθε Ανατολή του ήλιου;
Στο κόσμο των τσιμεντένιων τεράτων ο ήλιος και η αίσθηση του μεγαλείου του χάνεται..εδώ στο κόσμο των δένδρων, της Φύσης η στιγμή αυτή σε κάνει να σηκωθείς να βγεις ξυπόλυτη στο μισοβρεγμένο από το πρωινό αγιάζι χόρτο και παίρνοντας στα χέρια σου το επίτευγμα της τεχνολογίας να αποθανατίσεις το φως του!


Είναι το φως και το μεγαλείο της στιγμής που σε κάνει να ξεχνάς προβλήματα γιατί σε γεμίζει η ελπίδα για κάτι καλύτερο που ίσως σου φέρει η νέα μέρα..
Είναι η στιγμή που κάνεις το σταυρό σου και λες την προσευχή σου και ζητάς το πιο απλό μα και το πιο απαραίτητο...
- Καλημέρα Θεέ μου δώσε μου την υγειά όλων και την δύναμη να ξεπερνώ ότι μου φέρει η κάθε ανατολή.
Ναι..το καταλάβατε, στο κτήμα είμαστε, ο άνδρας μου σηκώθηκε από τις 5.30 , με σκέπασε μη κρυώσω από την πρωινή ψυχρούλα και βγήκε παρέα με την Κάντυ και τον Κανέλλο για τον πρωινό του αγώνα.
Εγώ θαύμασα το φως που από το παράθυρο έπαιξε με τα βλέφαρα μου.
- Ξύπνα..σήκω να με θαυμάσεις..σήκω ..νέα μέρα..νέο ξεκίνημα..νέα ελπίδα!


Τα νυχτολούλουδα πήγαν για..ύπνο και στη θέση τους πήραν τα πρωινά χωνάκια..





Τι να πρωτοδείς και να προλάβεις..μεγαλώσαμε φίλοι μου..εγώ κάνω ότι μπορώ να τον βοηθήσω μα σαν μαθήτρια μου δείχνει το καναπέ μας έξω και μου λέει:
- Ότι μου κάνεις είναι αρκετό, κρύο νερό, καφεδάκι, φαγητό και σαλάτα και..εσένα να με ρωτάς αν κουράστηκα..κέντα εσύ!!


Το ηλιακό μας τραντζιστοράκι μου κάνει παρεούλα ..


Η Κάντυ όποτε γεμίζει χόρτα με..θυμάται...κι εγώ την βουρτσίζω και της τα ψάλλω.



Η κληματαριά δίπλα στο τροχόσπιτο και την Πλατανομουριά μου δίνει την δροσιά το μεσημέρι.


Το θερμοκήπιο και ο εξωτερικός κήπος λόγω της καραντίνας πήγαν πίσω ,τώρα ξεκινάει.


Πόσο κουράζεται ο καλός μου με αυτό το..χόμπυ του να πω; ..αγροτικό κάλεσμα της ηλικίας;..τον μαλλώνω μα δεν με ακούει. Όμως μετά σκέπτομαι πως αφού δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για..καφενεία και ποδόσφαιρο..ας είναι χαρούμενος με ότι τον ευχαριστεί. 
Εχει να πάρει δωράκια το Κοινωνικό Παντοπωλείο φέτος έστω και αργούτσικα!




Αυτή είναι..φουντουκιά αν δεν ξέρετε με πολλά φουντούκια!


Σας ζάλισα πάλι;Καλημέρα φίλοι μου, καλημέρα όχι τυπική μα της καρδιάς. Αύριο γυρίζω στο..τσιμέντο, το σπίτι θέλει το..ρεκτιφιέ του από την καλή μου κα Στέλλα, εγώ τον γιατρό μου, ο άνδρας μου προμήθειες και το..αέριο πληρωμή!!
Μετά ξανά εδώ και μετά..ότι πει ο Θεός, όταν ο άνθρωπος σχεδιάζει Εκείνος χαμογελά και θέλει να..παίξει λιγάκι μαζί μας, απλά θα σας ξαναπώ να χαίρεστε κάθε ανατολή και να..πολεμάτε με ότι και αν σταθεί μπροστά σας εμπόδιο!
                            Αχτιδένια φιλάκια
   

9 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Καλή και όμορφη η νέα μέρα σου!
Έτσι πρέπει να είναι ο παράδεισος, σαν το κτήμα σας!
Και άσε τον άντρα σου να κουράζεται.Είναι ευχάριστη κούραση. Θυμάμαι τον μπαμπά μου που στα 80 του έπεσε και χτύπησε το γόνατο. Τον τρέξαμε στο νοσοκομείο, δεν ήταν κάτι σοβαρό και λέγοντας του γιατρού ότι δεν κάθεται ήσυχος όλο δουλειές κάνει στο κτήμα του στο εξοχικό του μας είπε: ''Αστε τον άνθρωπο να κινείται, να κάνει αυτό που τον ευχαριστεί. Μη φοβάστε τον άνθρωπο που είναι δραστήριος''
Οπότε μην ανησυχείς. Να είστε καλά και να προσέχετε
Τα φιλιά μου

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου,
Να απολαμβάνεις τον παράδεισο του κτήματός σας, είναι πολύτιμη αυτή η διαφυγή.
Έχει κούραση για το Δημήτρη σου, αλλά και αγαλλίαση μαζί.
Να είστε όλοι καλά.
Φιλιά στην κούκλα σου.

Ανώνυμος είπε...

ποσο ομορφο ζευγαρι,ωραιοι ανθρωποι.ελενη.

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Πολλές, μα πάρα πολλές καλημέρες, Γιωργία μου!!
Τι ωραία που τα περιγράφεις!!
Μου έφτιαξες τη μέρα :) :)

Ευχές πολλές!

Χελώνα είπε...

Καλημερα αχτιδουλα μου και καλο μηνα να εχουμε.Τωρα εξηγειται απο που παίρνεις τοσο φως και μας το μεταδιδεις... Τι έχετε κανει εσεις καλέ εκει;Χόμπυ το λες εσυ ευτό:Ολοκληρη επιχειρηση. Μπράβο σας

Giannis Pit. είπε...

Τι νιώθουμε στο ξημέρωμα της νέας μέρας εδώ στην τσιμεντένια πολιτεία Γιωργία μου; Θες ειλικρινή απάντηση;
Τίποτα καλή μου! Απολύτως τίποτα! Ένα κενό! Και πολλές φορές ένα πνίξιμο. Τίποτα άλλο.

Εκεί αν ήμουν ναι, όλα θα ήταν διαφορετικά. Θα ξημέρωνε κάθε φορά μια άλλη ημέρα.
Να έχετε την ευλογία να ζείτε τέτοιες στιγμές καλή μου φίλη.
Καλό σου μήνα.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα γλυκια μου
να περνας ομορφα ευχομαι

καλο μηνα

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Μια βόλτα στον παράδεισο μάς πήγες.
Φτιαγμένο απ' τα άξια χέρια σας.
Να είστε καλά και να αντέχετε το τσιμένο και τους ανθρώπους από μπετόν.
Θα σας περιμένει πάντα αυτή η όαση για ανάπαυλα και ανεφοδιασμό δυνάμεων.
Το τρανζιστοράκι σου το λάτρεψα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Με την ανάρρωση μου μετά από τόσες μέρες να συνεχίζει προς το καλύτερο...ακομα το μισό ημισφαίριο του κεφαλιού μου βρίσκεται σε λαβύρινθο εικοσιδύο μέρες τώρα ....φιλενάδα.. ήρθα να κάνω την βόλτα μου να τα πούμε..
Μα τι να πρωτοσχολιάσω πες μου το κτήμα σας που μοιάζει με παράδεισο...(να πεις του Δημήτρη να προσέχει καλή μου..) όλα αυτά που κάνει..είναι η δική του ευχαρίστηση ..εμείς απλά ανησυχούμε για την υγεία τους..ο Θεός να του δίνει δύναμη να είστε μαζί καλά...μεγάλη υπόθεση το ΜΑΖΊ αχτίδα μου..να χαίρεστε παιδιά και εγγόνια να κυλάει η ζωή σας σε ήρεμες θάλασσες πάντα.. και να είσαι για πολλά πολλά χρόνια παρεούλα εδώ να τα λέμε ..έστω και αργοπορημένα από την μεριά μου..είπαμε δεν σε προλαβαίνω φιλενάδα..
Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις.. καλό σου ξημερωμα 🌙 φιλιααα!!