Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Γαλανό και πράσινο!



Όπως βλέπετε..είμαι στο κτήμα..και είδα καθαρό γαλάζιο σηκώνοντας το κεφάλι μου και πράσινο σε όλες τις αποχρώσεις  ολόγυρα μου!
Η αλήθεια είναι ότι πάθαμε σοκ από τα χόρτα που βρήκαμε δάσος ανάμεσα στα δένδρα και το χειρότερο περιμένουμε ακόμη ανταλακτικά για το χλοοκοπτικό μας αμαξάκι. Βέβαια υπάρχει η μεσινέζα μα ξέρω πως κουράζει τον Δημήτρη.


Η γειτονιά ήρθε να μας υποδεχθεί, ο Κανέλλος  τρελάθηκε με την Κάντυ, εγώ τακτοποιούσα το..σπιτικό μας, το ψυγείο, τα καλοκαιρινά που έφερα μα ΚΑΙ κουβέρτες για καλό και κακό!



Πανέμορφα δεν είναι; μας ..φώναζαν από μακριά.
Ο άνδρας μου έτρεξε στις κερασιές του και άρχισε να τηλεφωνεί σε φίλους  να έρθουν να πάρουν κεράσια. Που ακούστηκε να παρακαλάς να πάρει ο κόσμος κεράσια; Εμ! Έβαλε τόσες κερασιές και ξέχασε ότι μεγαλώνουμε...
Η φίλη μας η Βίκυ μας είπε με μήνυμα: - Γλυκό..γλυκό!
Τι του λες βρε παιδάκι μου..μόλις άραξα με το κέντημα μου...



Ευτυχώς το φαντάστηκα και πήρα το εργαλείο για τα κουκούτσια.


Άντεξα να καθαρίζω 3 κιλά και βλέπουμε!! Άρχισα να κάνω βόλτα στο κτήμα να δω τα δένδρα μας.


Αρχίσαν και τα ροδάκινα μας μα είναι μικρά ακόμη είπε..ο αγρότης ανδρούλης μου!



Η Κάντυ μπήκε τιμωρία γιατί κυλιέται με τον Κανέλλο όπου βρει, γεμίζει χόρτα, άγανα και χώματα. Το βράδυ έχουμε μπάνιο πριν κοιμηθεί μέσα στο τροχόσπιτο και μάλιστα στα ..πόδια μου στο κρεβάτι!
Και αν αναρωτιέστε για το μεσημεριανό μας γεύμα..


Έχετε δει εσείς σαλάτα με ...κεφτεδάκια; Δική μου"σύνθεση", μαρούλι από την γειτόνισσα, αυγουλάκια που μας έφερε η άλλη, τα ...υπόλοιπα δικά μας ..χα! χα!, τα κεφτεδάκια βέβαια του Δημήτρη ολόκληρο τάπερ έφτιαξε χθές και βέβαια..όχι που θα το ξέχναγε..πίττα φίλοι μου πρασοτυρόπιτα ο..άκαρδος!
Μακάρι να μπορούσατε να έρθετε για γεύμα ή καφεδάκι και βέβαια..κεράσια!
       Αχτιδένια φιλάκια.

13 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Το ωραιότερο γεύμα, ανάμεσα στο υπέροχο πράσινο και τον καταγάλανο ουρανό!! Να βλέπεις αυτές τις κερασιές και τα άλλα δέντρα σας και να χάνεσαι.
Υπέροχο!
Καλά να περνάτε Γεωργία μου
Ανοίγει η ψυχή σου με τέτοιες εικόνες.
Ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας
Φιλιά πολλά

Αννίκα είπε...

Τι τύχη να βλέπεις τη μέρα να έρχεται γεμάτη χρώματα, ήχους, μυρουδιές και ψίθυρους απ' τα δέντρα!!! Πως καταγράφεται τέτοια ομορφιά στην ψυχή σου! Όσο κόπο κι αν έχει. Ένα γλυκό του κουταλιού πάντα θα γλυκαίνει την κούραση. Καλή δύναμη στον Δημήτρη (άξιος νοικοκύρης) Καλά να περνάτε Αχτίδα μου!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλό μήνα
ωραία η αλλαγή στο μπλογκ
ωραίο χρώμα το ρος

τι ωραία μέσα στη φύση
με οξυγόνο
τι ωραίες φωτογραφίες και όλα τα καλούδια σας

να τα χαίρεστε και να απολαμβάνετε το κτήμα σας

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καταπληκτικές εικόνες και η υπέροχη φύση σου ανοίγει την καρδιά !!!!
Καλή επιτυχία στο γλυκό κεράσι και απολαύστε το πράσινο με το μπλε τ ουρανού !!!
Πολλά φιλιά !!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα γλυκια μου
εχθες εφαγα κερασακια
οι καλυτερες μερες ερχονται

σε φιλω πολυ

Αμαλία είπε...

Kαλημέρα καλή μου,
Υπέροχα τα φρούτα σας, το δε πιάτο με ξελιγώνει. Τίποτα πιο νόστιμο από το απλό.
Παρακαλώ πολύ να δοθεί ένα κεφτεδάκι στην έγκλειστη Κάντυ.
Φιλιά σε όλους.

drastiria είπε...

Τι λιχουδιές είναι αυτές, Αχτιδα μου! Καλά να περνάτε και να μου φιλήσεις τον Κανελλο

Giannis Pit. είπε...

Θέλω να ξέρεις ότι κάθε φορά που ανοίγεις την αγκαλιά σου να μας υποδεχτείς στον μικρό σας "παράδεισο", ειλικρινά νιώθω μια απίστευτη ευγνωμοσύνη. Είναι τόση η ομορφιά που αναδύεται από εκεί, που ειλικρινά, θα ήθελα να βλέπω κάθε πρωί μια φωτογραφία του για να ξεκινάει η μέρα μου όμορφα.
Δεν σχολιάζω παραπάνω, απολαμβάνω τις δημιουργίες σας!
Φιλιά σε όλους.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Τι ωραίες που είναι οι κερασιές με τα κερασάκια τους!
Εντάξει, όλο το κτήμα είναι ωραίο!
Κι εσείς να είστε καλά να το χαιρόσαστε!
Κι η Κάντυ, μια κούκλα όπως πάντα!
Κίσιζ και καλό μήνα Αχτίδα!

Unknown είπε...

Ελπίζω όταν ξαναέρθω να τα καταφέρω να σας επισκεφτώ. Φιλενάδα αυτό είναι παράδεισος. Πολλά φιλιά.

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Τί ομορφιές!
Κι έλεγα στον Γιάννη να έρθουμε μια κσι περνούσαμε από τα μέρη σας.
Την επόμενη φορά.
Να είστε γεροί να τα χαίρεστε όλα αυτά.
Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά.

HelenZ είπε...

Τι όμορφα που είναι! Να περνάτε όμορφα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως, τη σαλάτα την τσάκιζα ευχαρίστως χωρίς τίποτα άλλο. Λατρεύω τέτοιου είδους σαλάτες, με αυγουλάκια, τυράκι, ελίτσες και ντομάτες και ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή μου! Έχω πανηγύρι τότε. Καλημέρα. Σοφία