Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Κουβεντούλα;


 

Αυτή η εβδομάδα μου ήταν ...λίγο από όλα όπως λέμε! Βαρετές απαραίτητες δουλειές και ο καιρός που είναι όπως η..ζωή μας απρόβλεπτος. Σήμερα συγκεκριμένα άλλαξα τρεις φορές γνώμη για το τι θα φορέσω αφού ένοιωθα ψυχρούλα, μετά ζεστούλα και μετά...μετά βγήκα σαν..πρόσφυγας με άλλα των άλλων. 
Ναι ομολογώ πως αισθάνομαι με μία σίγουρα αχάριστη συναίσθηση των αισθημάτων μου ...ανικανοποίητη.
Η βροχή, η καταιγίδα, ο...καναπές, οι πληρωμές εδώ κι εκεί ,η φορολογική δήλωση, το σώμα μου που δεν με υπακούει όπως παλιά.
Προσπάθησα να ζωγραφίσω μα..απαγοητεύτηκα οπότε βάλθηκα να τελειώσω κάτι που είχα βάλει στο μυαλό μου όταν η φαρμακοποιός μου που πήρε ένα από τα μεγάλα στεφάνια για να δώσει χρώμα όπως μου είπε την...ασπρίλα των τοίχων με παρεκάλεσε να της ζωγραφίσω μία μικρή εικόνα της Αγ. Υπομονής που γιορτάζει στις 29 Μαΐου.
Της εξήγησα πως η Αγιογράφιση είναι παρελθόν για μένα όμως...που να με ακούσει. Έτσι προσπάθησα να κάνω μία ..σύνθετη δουλίτσα για να της κάνω το χατήρι και να καλύψω την δική μου ανικανότητα.

    


Αύριο λοιπόν θα της το χαρίσω όσο και να διαμαρτύρεται γιατί δεν μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο. Θα γκρινιάξω ίσως σαν παραπονιάρικο γατί αν θυμηθώ πως στο...καλλιτεχνικό παρελθόν μου υπάρχει μία Αγιογράφιση στην εκκλησία του Αγ. Γεωργίου και ένα εκκλησάκι σε ιδιωτικό χώρο. Να χαμογελάσω και να σας πω το κλασσικό...περασμένα μεγαλεία!
Λοιπόν φίλοι μου αφήνοντας πίσω τις γκρίνιες να σας κάνω το χαμόγελο πιο..πλατύ λέγοντας σας πως..άρχισα ΠΑΛΙ δίαιτα, πάλι, πάλι..


 Άντε να δούμε πόσο θα κρατήσει και αυτή από χθες έχω αγοράσει όλα τα σχετικά , όπως πάντα, και άρχισα να επιθυμώ όλα τα φρούτα και τα τυριά που μου απαγορεύονται!
Έχω και τον άνδρα μου που την προηγούμενη μέρα δηλώνει πλήρη συμπαράσταση και βοήθεια και την επομένη αναστενάζει στο τραπέζι  την ώρα του φαγητού λες και με...μοιρολογεί!
Φίλοι μου σας εύχομαι μία όμορφη μέρα, να είστε πάντα καλά και δημιουργικοί, μην αφήνετε λεπτό από τη ζωή σας χωρίς να γεμίζετε το χρόνο σας με ότι σας κάνει ευτυχισμένους.
Να σας συστήσω και μία υπέροχη ταινία με τον Χάρινσον Φορντ και ένα..σκύλο, " Το κάλεσμα στην άγρια φύση" που απολαύσαμε χθες από cosmote μα ίσως μπορέσετε να την δείτε με άλλο τρόπο φοβεροί μου χάκερς!


                    Αχτιδένια φιλάκια!    

7 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου,
Εύχομαι ολόψυχα η Αγία Υπομονή να σε βοηθήσει στη δίαιτά σου και τον Δημήτρη στην συμπαράσταση!!!!
Πολλά φιλιά διαίτης:)))))

Ελένη είπε...

Καλημέρα.Σας διαβάζω ανελλιπώς κ σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα όσα μου έχετε προσφέρει μέσα από το γράψιμο σας χωρίς να το ξέρετε! Καλή επιτυχία με την δίαιτα!!! Είναι κάτι με το οποίο παλεύω χρόνια τώρα ������

Giannis Pit. είπε...

Πω πω βρε Γεωργία μου!
Γιατί μου τη θύμησες τώρα βρε κοπέλα μου αυτή τη ...φορολογική δήλωση ε; Και έχω ο έρμος, τρεις να διεκπεραιώσω. Δική μας οικογενειακή, της πεθεράς και της κόρης μου. Αμααααααν.

Κατά τα άλλα κάθομαι και κοιτώ τις δημιουργίες σου. Και την κουβεντούλα σου. Είναι άλλωστε τόσο όμορφη και ανθρώπινη.
Καλησπέρα Γεωργία μου.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Πόσο σε νιώθω, να ήξερες!
3.728 φορές έχω αρχίσει δίαιτα στη μέχρι τώρα ζωή μου και άλλες τόσες την έχω παρατήσει!
Αλλά εσύ Αχτίδα μην ακολουθήσεις το δικό μου κακό παράδειγμα.
Σου εύχομαι αντοχή και θέληση, δυο πράγματα που λείπουν από μένα όσον αφορά τις δίαιτες.
Κρατάω την πρόταση για την ταινία.
Δεν έχω κοσμοτέ ή άλλη τέτοια τηλεόραση, αλλά σε αυτού του είδους τις χακεριές έχω κάποια έφεση!
Καλό Σαββατοκύριακο Αχτίδα!

HelenZ είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση!!!! Καλή επιτυχία με τη δίαιτα!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Δεν ήξερα ότι υπήρχε Αγία Υπομονή. Να την έχουμε προστάτιδα, γιατί θα μας χρειαστούν μεγάλες ποσότητες υπομονής όπως φαίνεται. Πολύ καλή επιτυχία στη δίαιτα που ξεκινάς και εύχομαι αυτή τη φορά να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Είσαι άνθρωπος με στοχοπροσήλωση και είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις.
Φιλί γλυκό!

...irida... είπε...

καλημερα!!καλο μηνα!!καλη δυναμη ,,,με την διατροφη σου!!!